14,398 +22123 -7725
Kudos
#5097 (Top 1.5949%)
| Kudos/dag | 13.46 |
| Kudos/reaguursel | 7.3 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 782 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -342 |
14,398 +22123 -7725
Kudos
#5097 (Top 1.5949%)
| Kudos/dag | 13.46 |
| Kudos/reaguursel | 7.3 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 782 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -342 |
1,971
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.84 |
| Topreaguursels | 5 |
| Woorden per reaguursel | 18.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.13 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 23 |
| Aantal x weggejorist | 35 |
| Geregistreerd op | 20-07-2023 |
| Eerste reactie op | 20-07-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-22 19:41:22 op Ruzie met meeuw
Mensen die nog steeds denken dat meeuwen lachen...
-10 kudos 2026-06-20 18:36:52 op LEGO-diefstal in Rijssen
Omdat dit geen NPO is.
0 kudos 2026-06-20 18:34:12 op Shelfcloud in Zeeuws-Vlaanderen
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-19 10:32:22 op Gaat niet meer goedkomen met deze gasten
Ok en nu?
2 kudos 2026-06-19 09:27:27 op Meneer op kantoor
Dit is haar partner. Je ziet haar IG-account in het scherm staan, even opzoeken en je ziet hem meermaals voorbijkomen.
1 kudos 2026-06-19 09:27:15 op Meneer op kantoor
Dit is haar partner. Je ziet haar IG-account in het scherm staan, even opzoeken en je ziet hem meermaals voorbijkomen.
7 kudos 2026-06-19 09:25:44 op Meneer op kantoor
@Poepiescheet69 | 18-06-26 | 20:37: halve wegen. Hoe verzin je het. Het is halverwege.
12 kudos 2026-06-19 09:11:43 op Portretten schilderen van elkaar
Toch bijzonder die uitgebreide conclusies op basis van een heel kort filmpje. Alsof iedere seriemoordenaar niet leuk kan overkomen in een filmpje van 1,5 minuut.
0 kudos 2026-06-19 09:10:00 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Ik denk niet dat hij dit leest of überhaupt Nederlands kan..
-15 kudos 2026-06-16 22:22:03 op Leuk, vlammen uit je uitlaat!
*GT-R
0 kudos 2026-06-12 22:02:05 op De weg van het dodelijke ongeluk
Ik wordt... ?
-12 kudos 2026-06-11 00:58:47 op Slalommen op de snelweg
Iedere wegwerker heeft een vrouw en kinderen?
0 kudos 2026-06-09 08:44:33 op Bezorgscootah heeft z'n bandjes niet goed opgewarmd
Heb je echt zo'n negatief beeld over de maatschappij? ALTIJD als ik iemand uitglijdt, valt oid zie ik mensen stoppen en helpen. Doe niet zo zuur, man.
3 kudos 2026-06-09 08:42:52 op Beste maat pranken op z'n trouwdag
Jullie hetero's vinden echt alles niet leuk aan vrouwen. Hun gegil bij paniek, sowieso snel in paniek, ze kunnen niet autorijden, ze zeuren, ze hebben geen humor en je hebt ook genoeg van die dominante types waar de man als mietje in het huwelijk staat. Trouw gewoon met je beste maat en zoek van vrouwen voor af en toe sex.
5 kudos 2026-06-07 11:23:24 op Integreren kun je leren!
De hoeveelheid tokkies, aso's, hooligans die slopen en vechten zijn ook enorm in Nederland. En dat zijn blanke mensen. Het gaat om de persoon, niet om de kleur.
-10 kudos 2026-05-31 23:52:55 op Terror kat verdedigt terrein
Ze had de kat de hond maar moeten grijpen dan?
1 kudos 2026-05-24 10:26:43 op ‘Privé’ publieke parkeerplek
Die ring-camerafilmpjes zijn bijna altijd van mensen met nepgras of heel veel tegels/grind. Tokkie's zenden graag filmpjes naar dumpert.
5 kudos 2026-05-24 10:14:27 op Broer ben je politie?
Het is maar waar je zin in hebt op een zonnige, warme dag.
-9 kudos 2026-05-24 10:11:14 op Lekker weer in Scheveningen
Ja iedereen met een kleurtje is een vluchteling... Nu al vergeten dat in de jaren 60 en 70 er arbeidsimmigranten kwamen en die zijn blijven hangen? Dit jong is hier waarschijnlijk geboren.
-1 kudos 2026-05-17 19:31:56 op Onderkoelde wadlopers gered met heli
En nu is ie dood?
1 kudos 2026-05-17 19:28:13 op Paus Leo XIV doet de "67"
Gelukkig duren hypes tegenwoordig heel kort. Jammere is dat er elke maand wel een andere hype is.
-1 kudos 2026-05-17 19:27:18 op Mensen begroeten met random voedsel
Ga voor de gein eens een uur op straat staan. En tel hoeveel mensen koptelefoon op hebben of naar hun telefoon kijken. Wedden dat de meesten dat NIET doen. Maar goed, bij sommige is altijd alles een negatieve blik.
0 kudos 2026-05-17 19:26:20 op Mensen begroeten met random voedsel
Hoef je helemaal niet voor in een dorp te wonen. In een stad als Zutphen of Deventer word je ook gewoon gegroet hoor.
-1 kudos 2026-05-17 19:18:11 op Supporter pakt zelf de punten
@John McClane | 16-05-26 | 21:24: Dat vind jij. Homo's worden altijd op één hoop gegooid. Paar 'relnichten' en 'homo's moeten maar normaal doen'. Maar niet alle hetero's worden er op aangekeken als een kleine groep zich asociaal gedraagd.
0 kudos 2026-05-16 20:45:21 op Verkeerd laden = mega ongeluk
Campers zijn wel duur tegenweurdig.
-9 kudos 2026-05-16 20:41:11 op Mega chaos voor plastic horloge
Ja joh, die oer-Hollandse koppies zie je er echt niet tussen staan?
-14 kudos 2026-05-16 20:37:19 op WTF! Auto ploegt door voetgangers in Modena, Italië
Wat is jouw oplossing dan? Het is überhaupt onmogelijk om mensen die in een Europees land zijn geboren 'terug naar eigen land' te sturen. We zitten al decennia met import.
3 kudos 2026-05-16 20:34:37 op Supporter pakt zelf de punten
En reaguurders altijd maar miepen bij feestende homo's op boten dat "ze normaal moeten doen". Nee, de vele rellende, vechtende en asociale hetero's zijn onze geweldige voorbeeld natuurlijk..
6 kudos 2026-05-05 22:31:30 op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
@Youtoo | 05-05-26 | 12:38: Zelfs niet over de oorlog in Oekraïne.
60 kudos 2026-05-05 10:14:09 op Kat kwijt
"Laten we kittens in een boom leggen en dan doen alsof ze daar een nestje hebben"
0 kudos 2026-05-05 08:41:41 op Reisvlogger zit vast op viruscruise
Maar je kan er wel aan doodgaan. Niemand heeft gezegd dat het virus er niet meer is. En wie weet hoeveel dagen ze allemaal op hun kamer moeten blijven. Leuke vakantie joh.
0 kudos 2026-05-05 08:40:52 op Reisvlogger zit vast op viruscruise
Die kamers zijn vaak niet zo groot hoor. En als je daar meerdere dagen in moet blijven, en geen idee hebt hoe lang het duurt, ben je ook niet blij.
0 kudos 2026-05-05 08:39:46 op Reisvlogger zit vast op viruscruise
Ik snap sowieso niet hoe iemand kan huilen en praten tegelijk.
0 kudos 2026-05-05 08:36:37 op Gekkie gooit bijl door voorruit
Tokkies zijn net zo erg. Maar omdat ze blank zijn dan wordt het vaak maar vergeten.
0 kudos 2026-05-05 08:34:53 op Gekkie gooit bijl door voorruit
Alleen je hebt wel verdere info nodig. Dit kan ook met drugs te maken hebben of iets heel anders.
6 kudos 2026-05-05 08:33:50 op Gekkie gooit bijl door voorruit
Het zijn meestal getrouwde mannen (met kinderen) die naar deze plekken gaan. Die willen meestal niet dat hun eega dit allemaal weet. Daarom vaak ook geen aangifte. Volgens reaguurders moeten homo's 'normaal' doen. Dat is schijnbaar rellen, vechten en de hooligan spelen.
-2 kudos 2026-05-05 08:31:19 op Gekkie gooit bijl door voorruit
Jij komt er elke week? Dit lijkt toch echt wat anders te zijn gezien de bijzondere agressie en de wapens.
3 kudos 2026-05-03 23:47:08 op Gay of nay?
"I can't lie" en "not gonna lie" mag ook wel eens afgelopen zijn.
6 kudos 2026-05-03 23:35:55 op Je hebt geluk dat je in de EU woont, waar vrijheid van meningsuiting bestaat!
@GwoonAmber | 03-05-26 | 22:06: Onzin. Die worden ook soms met honderden opgepakt. Populist.
-7 kudos 2026-04-30 19:08:00 op Gewoon de kruising op gooien, boeie
@Badd Pritt | 30-04-26 | 13:50: Alsof Nederland geen tonnen aan asociale tokkies/hooligans kent..
4 kudos 2026-04-30 19:06:41 op He makker, je staat voor de verkeerde deur
Je woont natuurlijk zelf in een uniek vrijstaand huis uit 1897..
10 kudos 2026-04-30 19:06:20 op He makker, je staat voor de verkeerde deur
Dat jong krijgt hem heus niet meer omhoog.
-7 kudos 2026-04-30 00:23:53 op Tim heeft geen interesse
Waarom kijk je er dan op?
0 kudos 2026-04-23 23:38:04 op Heethoofd laat niemand vóór zich invoegen… moet daarna zelf naar links 🤡
Ik had dit een tijdje geleden; driebaans voor links op de snelweg voor een afrit en driebaans voor rechts op de snelweg rechtdoor. Druk op de weg, netjes aansluiten. Hoeveel debielen niet op de rechterwegen veel later wilde invoegen waardoor ze gewoon stil stonden op een weg waar mensen dus 100/120 km/h rijden. Aso's
0 kudos 2026-04-18 20:30:59 op Gerard Joling gaat knokken met biergooiert
Want een homo is een mietje? Of wat probeer je nou te zeggen?
-2 kudos 2026-04-14 10:29:39 op Rood is... toch doorrijden
Stoer dat je het herkend en moet benoemen.
0 kudos 2026-04-14 10:26:57 op Re : Joost Klein op Coachella
Half dumpert was lyrisch over Joost Klein. Lekker zichzelf, leuke jaren 90 geinspirerende muziek etc. En nu.. net als bij Wilders doet iedereen alsof ze hem niks vinden.
-10 kudos 2026-04-14 10:14:17 op Auto wassen tijdens Pasen?
Met de wasborstel over je lak... goed bezig..
9 kudos 2026-04-11 22:38:18 op Tattoo meneer reageert
Ik vind dan weer volwassener zielig die altijd maar commentaar hebben op iedereen die er ook maar een beetje anders uit ziet. Owee als je een ander kapsel, baardje of kleding hebt. Want dan ben je niet 'normaal'. Niet iedereen heeft zin in een standaard vinexwoning met witte Tesla Model Y voor de deur.
1 kudos 2026-04-11 22:35:38 op Boze Discord-mod komt verhaal halen
Ja en iedereen heeft het ook in zich om iemand neer te schieten..