28,786 +30055 -1269
Kudos
#2253 (Top 0.7050%)
| Kudos/dag | 5.54 |
| Kudos/reaguursel | 50.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2174 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -265 |
28,786 +30055 -1269
Kudos
#2253 (Top 0.7050%)
| Kudos/dag | 5.54 |
| Kudos/reaguursel | 50.86 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2174 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -265 |
566
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.11 |
| Topreaguursels | 11 |
| Woorden per reaguursel | 28.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.56 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 13 |
| Geregistreerd op | 05-04-2012 |
| Eerste reactie op | 05-04-2012 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-11 11:44:49 door DeRustige__ op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
Alleen als je een liedje zingt van Ben & Ruurd.
1 kudos 2026-06-10 11:15:59 door MakeEarthGreatAgain op Hulp voor Tim in Oekraïne
@TUNF | 09-06-26 | 22:15: je hebt wel erg hoge verwachtingen van dealers. Die zijn alleen maar bezig met zoveel mogelijk geld pakken per voertuig.
1 kudos 2026-06-10 09:00:16 door Zeeuw1867 op Tate broers krijgen schietles in Rusland
@Lautjekrijgde | 09-06-26 | 17:23: En als ik nu tegen de Palestijnen vecht, krijg ik dan wel een VW transporter?
15 kudos 2026-06-09 20:41:08 door Stommiie op Hulp voor Tim in Oekraïne
Mooi om te zien dat er dankzij onze medereaguurders inmiddels al meer dan 70k opgehaald is...daar kunnen jullie heel wat bussen voor 4k voor halen! Alles om ook maar enig verschil te maken, mooi om te zien!
9 kudos 2026-06-09 20:15:33 door TUNF op Hulp voor Tim in Oekraïne
Moet toch een dealer , ijn die een keer een bus inruilen en dan eens zo der extra marge aan jullie willen verkopen. Hier mogen we toch alleen maar electrisch rijden dus genoeg diesel bussen over lijkt me.
10 kudos 2026-06-09 15:23:16 door Lautjekrijgde op Tate broers krijgen schietles in Rusland
@Zeeuw1867 | 09-06-26 | 16:38: Fuck palestina
-31 kudos 2026-06-09 14:38:05 door Zeeuw1867 op Tate broers krijgen schietles in Rusland
Ik vecht in Palestina en wil ook graag een gratis auto. Iemand interesse?
4 kudos 2026-06-09 14:07:27 door kalebuurvrouw op Russische locomotief stoppen met een drone
Nee, ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan..
17 kudos 2026-06-09 14:07:09 door kalebuurvrouw op Russische locomotief stoppen met een drone
https://www.doneeractie.nl/sup...
7 kudos 2026-06-09 13:57:03 door Mytire op Russische locomotief stoppen met een drone
Ik kan de link niet openen. Doe ik iets verkeerd?
12 kudos 2026-06-09 12:22:02 door kalebuurvrouw op Russische locomotief stoppen met een drone
https://www.doneeractie.nl/sup...
0 kudos 2026-06-09 12:21:38 door Espesbes op Tate broers krijgen schietles in Rusland
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-03 22:07:43 door HenBroon op Doempert-mobiel in Zaporizhzhia
ik rij wel mee kalebuurvrouw
-2 kudos 2026-05-03 13:50:53 door owikzegmaarwat op Doempert-mobiel in Zaporizhzhia
@JanHuyghen | 03-05-26 | 14:07: Was het maar waar, die ondergang laat wel erg lang op zich wachten.
6 kudos 2026-05-03 13:29:45 door JanHuyghen op Doempert-mobiel in Zaporizhzhia
@ikvindhelemaalmooi het heeft even geduurd omdat rusland ontzettend veel materiaal had, het heeft een paar jaar geduurd maar nu is vrijwel alles naar de maan geschoten, en Oekraïne heeft nu de wapens ontwikkeld om zich te verdedigen. Zelfs de grootste sceptici aan het front, door de wol geverfde commandanten die geen onzin lullen, geven zo langzaamaan toe dat er lichtpuntjes verschijnen. De stierenstront die rusland spuit om de aanvallen van Oekraïne op hun economische sector te bagatelliseren is ronduit lachwekkend, Georgie brengt het mooi spottend.
https://www.youtube.com/watch?...
3 kudos 2026-05-03 12:58:30 door 69Terror-Jaap69 op Doempert-mobiel in Zaporizhzhia
@ikvindhelemaalmooi | 03-05-26 | 14:28: putin*, die gek is de hoofdletter onwaardig.
-15 kudos 2026-05-03 12:28:45 door ikvindhelemaalmooi op Doempert-mobiel in Zaporizhzhia
@JanHuyghen | 03-05-26 | 14:07: Haha de ondergang van Putin.
15 kudos 2026-05-03 12:07:56 door JanHuyghen op Doempert-mobiel in Zaporizhzhia
Weer gedoneerd, veel succes gewenst. Deze uitputtingsoorlog wordt de ondergang van poetin.
0 kudos 2026-04-10 11:49:32 door sharkooon op Dankje vanuit Oekraïne
Is er nou niemand van de dumpert redactie die even de link kan fixen in deze top comment?
0 kudos 2026-04-10 07:04:03 door Kameleon4 op Dankje vanuit Oekraïne
+tientje
-3 kudos 2026-04-09 20:13:39 door Koekaburra op Dankje vanuit Oekraïne
Ik weet dat we dit gesprek jaren geleden al een keer gevoerd heben in de reaguursels, maar ik blijf het na al die jaren bijzonder vinden dat de naam van Stepan Bandera nog steeds per se op de motorkappen van de auto's gestickerd moet worden ('Banderamobiel'). Zo ongeveer het enige waar Rusland en de EU het over eens zijn is dat dat een vreselijke nazi was
2 kudos 2026-04-09 19:37:47 door stahlindiehose op Dankje vanuit Oekraïne
Highkick zit weer aan de Russische drugs! Sowieso weer flink wat Russische trollen hier.
0 kudos 2026-04-09 19:19:10 door Rest in privacy op Dankje vanuit Oekraïne
-weggejorist-
2 kudos 2026-04-09 19:06:55 door zusje v Christina op Dankje vanuit Oekraïne
Highkick? Eerder een natte scheet. Ik hoop dat je gauw vrijgelaten wordt.
10 kudos 2026-04-09 18:29:37 door kalebuurvrouw op Dankje vanuit Oekraïne
Als Oekraïne stopt met vechten is er geen vrede maar bezetting. Daarbij; zo'n 70-80% van de Russische soldaten zit daar vrijwillig te doden voor wat centen, niet heel handig hè.
0 kudos 2026-04-09 18:19:18 door Rest in privacy op Dankje vanuit Oekraïne
-weggejorist en opgerot-
28 kudos 2026-04-09 17:35:59 door kalebuurvrouw op Dankje vanuit Oekraïne
Dank!! https://www.doneeractie.nl/sup...
11 kudos 2026-04-09 17:33:29 door 69Terror-Jaap69 op Dankje vanuit Oekraïne
Ik zou graag doneren maar je link werkt niet
4 kudos 2026-03-28 18:25:27 door altijd-guus op Reaguurders en dumpert-mobiel naar Oekraïne!
@kalebuurvrouw | 28-03-26 | 10:58: Precies. dat jij de kale buurvrouw hebt liggen vingeren wil nog niet niet zeggen dat jij ontmaagd bent...
maar zonder gekheid, top dat jullie deze autoafleveractie blijven doorzetten! Mochten jullie nou een kapot aggregaat hebben en jullie krijgen hem niet aan de praat, wellicht kan ik jullie er dan bij helpen...laat maar horen, Dumpert heeft mijn email!
9 kudos 2026-03-28 09:58:58 door kalebuurvrouw op Reaguurders en dumpert-mobiel naar Oekraïne!
@DodgeDumpert | 28-03-26 | 10:45: Niet liegen Dodge.
-1 kudos 2026-03-28 09:45:17 door DodgeDumpert op Reaguurders en dumpert-mobiel naar Oekraïne!
Was weer een top trip. Naast dat het de grootste ooit was (10 wagens met 20 man), is er ook een reaguurder ontmaagd in Lviv.
98 wagens nu totaal, volgende trip 110?
8 kudos 2026-03-28 09:32:36 door altijd-guus op Reaguurders en dumpert-mobiel naar Oekraïne!
Oke, ik was even te vroeg met mijn vraag naar het linkje! .
Super actie weer mannen en mijn bijdrage komt er weer aan!
0 kudos 2026-03-25 09:40:53 door kalebuurvrouw op Shahed op centrum Lviv
@Greenhorn | 25-03-26 | 10:24: Tuurlijk, en zo waren er gisteren op meer dan 800 plekken in Oekraïne vrijwilligers als wij he.
0 kudos 2026-03-25 09:24:46 door Greenhorn op Shahed op centrum Lviv
@blackphilip | 25-03-26 | 08:41: Miu Ja, er wordt gesuggereerd "net op tijd weg". Je zou ook kunnen zeggen dat als ze daar niet waren geweest er ook geen drone was gekomen, midden tussen de burgers.
0 kudos 2026-03-25 07:41:07 door blackphilip op Shahed op centrum Lviv
@Greenhorn | 24-03-26 | 23:30: nee joh.
-2 kudos 2026-03-25 07:40:37 door blackphilip op Shahed op centrum Lviv
@PH-UTL | 24-03-26 | 23:13: hahahahhaa dream on
0 kudos 2026-03-25 05:36:02 door John McClane op Shahed op centrum Lviv
Zag gisteren toevaliig een Mercedes ML met Oekraïens kenteken rijden. Die was misschien ook wel handig geweest daar, maar de eigenaar ging r naar Nederland. Moest wel even aan jullie denken.
2 kudos 2026-03-25 03:31:02 door RoccoG op Shahed op centrum Lviv
Ik hoop echt dat jullie mooie werk ook in Palestina en Jordanië gedaan gaat worden.
-4 kudos 2026-03-24 22:30:46 door Greenhorn op Shahed op centrum Lviv
Ok, zou het kunnen dat jullie aanwezigheid is gespot door Russische spionnen en dit tot een drone-aanval heeft geleid?
1 kudos 2026-03-24 22:13:36 door PH-UTL op Shahed op centrum Lviv
Volgend insiders kan deze oorlog zo over zijn als Oekraïne gebruik zou kunnen maken van een F-35 vloot met bijhorende piloten en intel. Ik ben best een kenner, maar wist niet dat die F-35 zo dominant was. Blijkbaar stellen de yanks zelfs eisen aan de basis (grote muur op Volkel dankzij hen) zodat je niet op de displays kunt meekijken. Denk dat we het allemaal een beetje onderschat hebben, maar luchtruim Iran was niet voor niets na 3 dagen al relatief veilig).
0 kudos 2026-03-24 21:32:55 door DoedelZakZuigertje op Shahed op centrum Lviv
-weggejorist-
8 kudos 2026-03-24 21:03:18 door DodgeDumpert op Shahed op centrum Lviv
10 trips erop zitten maar normaal komt het niet zo dicht bij…
19 kudos 2026-03-24 20:39:05 door Zoldergeit op Shahed op centrum Lviv
Ga zo door met jullie heldendaden. Hulde!
7 kudos 2026-01-25 20:08:12 door Vrighty op Oekraïne herstelt in rap tempo energievoorzieningen
Ook gedoneerd! Heel veel succes en sterkte aan alle Oekraïners!
6 kudos 2026-01-25 19:31:45 door Blackbird op Oekraïne herstelt in rap tempo energievoorzieningen
Bij deze mannen! Geweldig wat jullie doen.
18 kudos 2026-01-25 19:31:22 door Dizsaidup op Oekraïne herstelt in rap tempo energievoorzieningen
Plusje van mij!
Want je oproep mag van mij best TOPREAGUURSEL worden om daarmee de benodigde aandacht te verkrijgen.
5 kudos 2026-01-25 18:57:31 door Stefanosf op Oekraïne herstelt in rap tempo energievoorzieningen
Super werk mannen, heb gedoneerd!
5 kudos 2026-01-25 18:33:56 door altijd-guus op Oekraïne herstelt in rap tempo energievoorzieningen
Zet hem op mannen!!!
-28 kudos 2026-01-25 18:15:20 door clitlikker op Oekraïne herstelt in rap tempo energievoorzieningen
@BlueWaffel | 25-01-26 | 18:11: Ik doneer al genoeg via de belastingen.
4 kudos 2026-01-25 18:00:09 door Manuit83 op Oekraïne herstelt in rap tempo energievoorzieningen
Ik krijg volgende maand een bonus. Ik zal er zorg voor dragen dat een deel bij jullie terecht komt. Staat in de agenda.