DumpStats voor Stommiie

17,021 +19317 -2296

Kudos

#4235 (Top 1.3252%)

Kudos/dag 3.57
Kudos/reaguursel 26.55
Meeste kudos op 1 reaguursel 2727
Minste kudos op 1 reaguursel -133

641

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.13
Topreaguursels 7
Woorden per reaguursel 12.6
Reacties per reaguursel 0.33
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 17
Geregistreerd op 05-06-2013
Eerste reactie op 05-06-2013

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-23 09:44:29 op Engvis is eng
Dat is een systeem om zijn GoPro voor zich te kunnen houden

2 kudos 2026-06-23 08:35:36 op De tranen van Dickie
Ze hebben gewoon nog een wedstrijd te spelen hoor

18 kudos 2026-06-21 18:42:06 op Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
Ik heb deze dames al vaker voorbij zien komen en moet toch echt bekennen dat ik ze allemaal wel heeel erg graag alle hoeken van het restaurant zou willen laten zien...potverdorie!

22 kudos 2026-06-19 21:23:40 op Autorijden gaat fout
Dit is gewoon poging doodslag. Ik vind het vooral erg mooi dat dit meisje zichzelf nog eens filmt, je zet je maatjes maar weer mooi op het internet!

5 kudos 2026-06-19 13:20:39 op Kampen hij komt eraan!!
Super slim om zoiets online te zetten. Voordat jij tot je 33 kogels hebt kunnen tellen, staan de wouten al voor je deur. Succes man!

23 kudos 2026-06-17 21:31:54 op Popo mag het wel
HUILIE HUILIE tyfus dashcammer, begrijp je nou serieus niet dat zij wel iets belangrijkste aan het doen zijn? triest mannetje

28 kudos 2026-06-16 21:31:46 op Het was weer gezellig in de pub
Zó maar dan heb je echt een woedeprobleem en weinig zelfbeheersing, gekke en haatdragende lui heb je tegenwoordig op de wereld!

13 kudos 2026-06-15 21:35:00 op Dames, kaarttruc?
Nouja, het is mijn kleur niet persé maar voor een keer...het zijn wel mooie dames, lekker ordinair ook!

29 kudos 2026-06-14 20:49:13 op De leraar die een voetballegende maakte
Poeh, deze blijft binnen komen. De pure schoonheid achter zijn/hun emoties. Ik hoop dat hun contact na deze nieuwe ontmoeting destijds in stand is gebleven!

10 kudos 2026-06-09 22:52:59 op Kajakker redt een leven
Ik denk dat we met wel ergere problemen te kampen hebben in Nederland dan niet kunnen zwemmen

15 kudos 2026-06-09 22:41:08 op Hulp voor Tim in Oekraïne
Mooi om te zien dat er dankzij onze medereaguurders inmiddels al meer dan 70k opgehaald is...daar kunnen jullie heel wat bussen voor 4k voor halen! Alles om ook maar enig verschil te maken, mooi om te zien!

4 kudos 2026-06-05 11:30:06 op Brandweer blust brandje
Dit is een speciale tactiek, ze maken de appartementen daaronder goed nat zodat die moeilijker vlam kunnen vatten

6 kudos 2026-06-04 22:38:48 op Help stepturtle, ik zit vast
Deze beesten overleven allerlei aanvallen van de meest gevaarlijke beesten/aliens van de zee en jij maakt je druk om iemand die zijn schoen op zijn schild zet?

2 kudos 2026-05-30 19:28:33 op Gitaarmuziek
@snotYoung: gezien zijn snelle vingers, vingert ie zo alle nattigheid eraf

5 kudos 2026-05-30 18:34:43 op Gitaarmuziek
Wat lijkt het mij heerlijk om op deze manier te kunnen spelen, getalenteerd zijn in het algemeen! Al zal vrouwmensch wellicht wat minder blij met hem zijn

2 kudos 2026-05-21 21:46:33 op Imitator doet een Jesse Pinkmannetje
Dat had best makkelijk opgezocht kunnen worden, thanks anyway! Meer dan terecht overigens, ik krijg spontaan zin om de serie opnieuw te gaan kijken!

0 kudos 2026-05-21 19:42:25 op Imitator doet een Jesse Pinkmannetje
over Jesse Pinkman (Aaron Paul) gesproken, die zou een Oscar moeten krijgen voor zijn acteren in de serie, wat heeft hij dat verschrikkelijk goed neergezet! Zonde dat er alleen Oscars worden uitgereikt voor films en niet voor series...

46 kudos 2026-05-12 22:34:50 op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
Ondanks het feit dat ik de context niet weet, d afkomst van deze meneer en de confrontatie met de politie (iedereen is wel eens baldadig geweest), vind ik hem toch uiterst beleefd. Ik denk oprecht dat dit helemaal niet eens zo'n verkeerde knakker is...

2 kudos 2026-05-09 22:45:19 op Roken is slecht
Waar een rookgordijn wel niet goed voor kan zijn!