9,847 +10183 -336
Kudos
#7581 (Top 2.3722%)
| Kudos/dag | 53.52 |
| Kudos/reaguursel | 27.82 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 640 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -61 |
9,847 +10183 -336
Kudos
#7581 (Top 2.3722%)
| Kudos/dag | 53.52 |
| Kudos/reaguursel | 27.82 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 640 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -61 |
354
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.92 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 12.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.4 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 14 |
| Geregistreerd op | 23-12-2025 |
| Eerste reactie op | 23-12-2025 |
Shop via onze link โ jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-24 07:45:11 door gucciprada op Instructeur voor aandachtsklas gezocht
Dat zei je vrouw laatst ook tegen mij.
-3 kudos 2026-06-24 07:37:19 door Freddy Kreuger op Instructeur voor aandachtsklas gezocht
Maar buiten de deur..?
Het zal ook wel bijzonder ruiken daarbinnen.
6 kudos 2026-06-23 18:44:51 door Settler1 op Verkoeling zoeken in de water
Gedeeld in Rectum.
1 kudos 2026-06-23 17:42:20 door Idontgiveafunk op Verkoeling zoeken in de water
Gedeeld in Rucphen
1 kudos 2026-06-23 12:31:21 door Uhoortnogvanons op Verkoeling zoeken in de water
Gedeeld in Tietjerk.
28 kudos 2026-06-23 09:27:07 door pron_finder op Verkoeling zoeken in de water
Gedeeld in Bolsward
27 kudos 2026-06-23 08:55:34 door Strumpfenpfeiffer op Verkoeling zoeken in de water
Gedeeld in 's-Heerenberg
0 kudos 2026-06-21 21:25:43 door Clowns op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
@reageerman | 21-06-26 | 13:20: inderdaad weten we niet aan de hand is. Wie weet heeft appie wel helemaal niks gedaan, stond ie daar gewoon en is ie plotseling vanwege zijn huidskleur gearresteerd.
-4 kudos 2026-06-21 11:20:40 door reageerman op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
je weet niet eens wat er aan de hand is..
3 kudos 2026-06-16 19:37:57 door klaphaspel op Verdwaalde reaguurder
*Basketbal.
3 kudos 2026-06-16 10:54:03 door TellMeWhy op Ik heb geen outfit..
Die heeft hij goed bedacht!
2 kudos 2026-06-16 10:35:14 door threeheadedmonkey op Ik heb geen outfit..
Wat is haar nummer? Ik vraag het voor een vriend.
2 kudos 2026-06-04 10:44:31 door larsp1982 op Maxim doet een oproep
Wie is deze vrouw?
-6 kudos 2026-06-03 17:15:04 door altijd-guus op Maxim doet een oproep
hahaha, heerlijk dat gezeik en roepen heel nederland haar haat....wat een onzin joh. Ik heb ook niets met haar, maar ik kijk dan ook niet naar haar en komt ze toevallig voorbij, dan horen we het aan en parkeren we het als ruis, maar er is niets mis met zo af en toe eens een ander geluid te horen, dan het bekende uit je eigen bubbel.
6 kudos 2026-06-03 16:26:04 door Zweistein op Maxim doet een oproep
Alles van het AD, maar ook echt alles van die krant is kut. Vooral Angela.
22 kudos 2026-06-03 15:04:35 door Ropperdepop op Maxim doet een oproep
Mijn moeder is altijd helemaal fan van haar columns.. Ik val wel onder heel Nederland
26 kudos 2026-06-03 14:48:53 door nlnoob op Maxim doet een oproep
Ik ben ook niet haar publiek, maar schijnbaar bestaat dit wel. Of zal ze de uitvinding van ragebate zijn?
7 kudos 2026-05-31 20:30:50 door T-zakje op Even de plisie afsnijden! | Dumpert Dashcam 67
Misschien eens het wetboek erbij pakken.
Poging doodslag is Strafrecht.
Artikel 6 doel je waarschijnlijk op Wegenverkeerswet, maar daarbij moet daadwerkelijk door een ongeval een dode of zwaargewonde vallen. Ik denk dat je artikel 5 bedoelt.
-11 kudos 2026-05-31 14:15:25 door Ffukkie_slim op Meisje moet alsnog oscar krijgen
Boeit mij echt helemaal niets
0 kudos 2026-05-29 10:01:47 door Greenhorn op Influencers krijgen gratis verkansietripje om reclame te maken op Mykonos
Noem je haar nou een prostituee?
1 kudos 2026-05-28 11:08:12 door ikvindhelemaalmooi op Influencers krijgen gratis verkansietripje om reclame te maken op Mykonos
Naja "werken" is precies wat ze nu aan het doen is...
10 kudos 2026-05-28 10:37:12 door piemelpasta op Influencers krijgen gratis verkansietripje om reclame te maken op Mykonos
Dit is letterlijk precies wat ik dacht, maar dan ook echt letterlijk!
-11 kudos 2026-05-28 10:27:36 door Uhoortnogvanons op Influencers krijgen gratis verkansietripje om reclame te maken op Mykonos
Meerover, definieer hard werken aub.
-35 kudos 2026-05-28 10:23:36 door Meeroever op Influencers krijgen gratis verkansietripje om reclame te maken op Mykonos
Je zal maar het hele jaar hard gewerkt hebben om op vakantie te gaan en eindelijk aangekomen is je koffer er niet. Verpest niet gelijk je hele vakantie maar is wel enorm kut.
0 kudos 2026-05-27 22:57:39 door Wat maatk het uit op Adrenaline
@Befbabe | 27-05-26 | 20:17: Ik neem aan dat deze reageerder dit bedoelt vanuit het perspectief van de auto. In dat geval zijn de minnetjes onterecht. Zo niet zou hands anders je beste vriend moeten worden.
-16 kudos 2026-05-27 18:17:52 door Befbabe op Adrenaline
@6X6RILKw6VKXo | 27-05-26 | 20:11: hij zag ook dat het verkeerslicht op rood stond, maar dat hield hem ook niet tegen.
-4 kudos 2026-05-27 18:11:59 door 6X6RILKw6VKXo op Adrenaline
Two can play that game: "Het kan aan mij liggen maar je ziet toch dat die motor er aan komt."
1 kudos 2026-05-25 14:37:01 door Aend op Zielige tokkie wordt boos
optie 4) je stapt uit en hij slaat jou plat.
4 kudos 2026-05-25 14:30:17 door zonderlinger op Zielige tokkie wordt boos
Of zoals een normaal mens doet en wat hij ook doet, optie 4, je belt de politie.
3 kudos 2026-05-24 13:58:05 door Tokkiemagneet op Meimarkt Tilburg
@McGuyer | 24-05-26 | 15:10: Present.
2 kudos 2026-05-24 13:10:20 door McGuyer op Meimarkt Tilburg
Tokkiemagneet!
-1 kudos 2026-05-24 11:56:40 door TarrelsPlukker op Piper vliegtuig heeft probleempje
@darkracer125 | 24-05-26 | 11:55:
Bij impact zit de cockpit al halverwege het toestel gedrukt dus denk dat ze opslag dood waren. Bedoel met 175+ kmu op een muur zeg maar...
1 kudos 2026-05-24 10:17:54 door Pipo der Clown op Piper vliegtuig heeft probleempje
@Helly Hansom:
Eerder 175+kmh, bij 150kmh zit hij waarschijnlijk net onder/tegen de stall speed, wat in het filmpje ook het geval is.
4 kudos 2026-05-24 10:02:39 door Helly Hansom op Piper vliegtuig heeft probleempje
Zo hevig was de klap niet? Hebben we hetzelfde filmpje gekeken? Zo'n Piper stijgt met ong. 150 km/h op en boort dan in de grond. Impact bewusteloos en het vuur doet de rest.
-6 kudos 2026-05-24 09:55:44 door darkracer125 op Piper vliegtuig heeft probleempje
zo hevig is de klap niet dus groot kans dat ze levend verbrand zijn in dat ding. bah. naar einde.
4 kudos 2026-05-14 20:09:02 door dikkejenkie op Voetgangkaren is boos
Hij komt niet verder dan 20%
-2 kudos 2026-05-13 14:28:06 door curryworstspecial op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
als ze echt een punt willen maken gaan ze beter in brussel demonstreren, zonder brandstichting weliswaar.
-7 kudos 2026-05-13 12:38:48 door banjo-kazooie op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
Lol, deze mensen hebben tijdens hun "protest" meer schade, geweld en chaos gepleegd dan die asielzoekers ooit zouden veroorzaken. Hypocriete kneuzen.
-7 kudos 2026-05-13 12:26:49 door SpaceVogel op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
Want? ze hebben er zo`n last van?
3 kudos 2026-05-12 15:29:23 door Naregeit op Roodkruisnegeerders
En naast hen de afgepakte en tot pakketje geplette auto. Dit soort figuren leren alleen op de harde manier.
10 kudos 2026-05-12 15:15:29 door Dirk-teur op Roodkruisnegeerders
''... en m'n vader is net overleden jaaa!!''
33 kudos 2026-05-12 14:47:55 door Rochus79 op Roodkruisnegeerders
Beter nog, die moeten bekend worden bij hulpverleners. Zodat als ze zelf hulp nodig hebben ze niet geholpen worden.
2 kudos 2026-05-11 08:45:52 door DonaldHump op Hebben ze nou je auto helemaal gestript?
@RemkoNHN | 10-05-26 | 22:41: Zijn de daders thuis wel zo gewend.
3 kudos 2026-05-10 20:41:34 door RemkoNHN op Hebben ze nou je auto helemaal gestript?
Tja. ze krijgen ook geen straf meer he. Handje afhakken invoeren, dan hebben ze er snel genoeg van. We lokken het zelf uit.
10 kudos 2026-05-10 19:44:58 door Srandweerman_Bam op Hebben ze nou je auto helemaal gestript?
Abarth 595 competizione zo te zien. Leuke wagen, ZONDE.
8 kudos 2026-04-27 15:06:10 door Dumpwie op Koningsdag Dokkum
Ik houd ook meer van lekker eten dan vies eten. Maar dat ben ik he?
1 kudos 2026-04-27 14:31:27 door Broek der Broeken op Koningsdag Dokkum
Welk gat eigenlijk?
1 kudos 2026-04-27 13:40:35 door Broodjeboerenkool op Koningsdag Dokkum
@Reaguurdstert | 27-04-26 | 14:54: Ja maar dat is jouw hobby
5 kudos 2026-04-27 13:16:28 door Dweeziltje op Koningsdag Dokkum
Ja maar ho, met beleid hรจ.
14 kudos 2026-04-27 12:54:58 door Reaguurdstert op Koningsdag Dokkum
Ik zie liever een vuist in mijn gat dan dat men op de vuist gaat met wie dan ook.