DumpStats voor larsp1982

13,830 +15008 -1178

Kudos

#5313 (Top 1.6625%)

Kudos/dag 15.16
Kudos/reaguursel 20.1
Meeste kudos op 1 reaguursel 1198
Minste kudos op 1 reaguursel -179

688

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.75
Topreaguursels 5
Woorden per reaguursel 11.5
Reacties per reaguursel 0.54
Meeste reaguursels op 1 dag 17
Aantal x weggejorist 16
Geregistreerd op 18-12-2023
Eerste reactie op 26-12-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-23 13:25:34 op Heethoofd op de weg
Allebei lijden ze terminaal aan een micropenis

28 kudos 2026-06-18 14:03:20 op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
Mijn vrouw, Aziatisch uiterlijk, liep in Hong Kong een winkel uit achter haar moeder aan. Dat dacht ze tenminste. Het was een willekeurig ander ouder Chinees dametjes. Sindsdien mag ik zeggen dat alle Aziaten op elkaar lijken. En dat doet zij ook!

-2 kudos 2026-06-17 14:02:36 op Opa heeft de skills nog
nee, we klauteren al hangend de trap omhoog, want de huizen hangen hier op zn kop, je weet toch!

45 kudos 2026-06-09 12:56:27 op Kleine zit vast
Broer, mag jouw vrouw een mannelijk kind baren? Broer, broer, luister wat ik zeg, dan komt er dus een andere man in haar, weet je.

0 kudos 2026-06-05 15:23:55 op Olé
@CHUPACABRA213 | 05-06-26 | 21:32: wat een hoop poep uit je mond zeg. Als een land gewoonweg belachelijke tradities heeft waarbij je doelloos dieren doodt, mag je niet, nee, moet je daar wat van zeggen

54 kudos 2026-05-31 12:59:57 op Boze opa komt verhaal halen bij motorrijderd
Sjezus, ik ben zeker team Opa hier. Zoveel vragen over deze bewoner van waarschijnlijk Loosdrecht. Waarom dat Engels? Waarom laat je eerst t eind zien en daarna wat er voorviel? Waarom doe je alsof je oostindisch doof bent met je 'doppen' Je moet met je doppen kijken, lul, niet horen. En nou van die motor af en lopen met je kudt! Zo, ik had t ff gehad met deze lul op 2 wielen.

5 kudos 2026-05-31 12:57:20 op Boze opa komt verhaal halen bij motorrijderd
Laat dan t hele verhaal zien, kneus! Je hebt de dashcam toch? waarom laat je dan alleen dit deel zien? Ik ben team Opa tot t tegendeel is bewezen.

8 kudos 2026-05-24 13:16:26 op Creatief met kabels
Als ik twee van zulke kabel haken had, Zou ik er altijd Milli Vanilli van maken.

44 kudos 2026-05-21 13:13:54 op Turkije reclame
Wat een verschrikkelijk filmpje. Echt verschrikkelijk.

3 kudos 2026-05-21 13:11:15 op Aids Waalwijk?
Je bent bijna in Waalwijk dus.

1 kudos 2026-05-21 05:00:30 op Meisje in de keuken
@Niebang | 21-05-26 | 05:01: heerlijk! beestje bij zn/haar naampje noemen!

8 kudos 2026-05-20 11:15:36 op 10000 euro voor de gouden tip!
zet er gewoon een foto van deze crimineel op! Hier heeft echt niemand wat aan. doe dan niets.

47 kudos 2026-05-20 03:14:16 op Goochelaar komt eitjes halen
Dit is precies de reactie die ik zou plaatsen als ik in t management van ISMT zat en mijn medewerker haalde zo'n tering actie uit. Ik verwacht dat je t intern wel netjes oplost.

30 kudos 2026-05-18 13:56:21 op Dubai is LEEG…
Remco moet bij 538 gaan werken als DJ, wat een slap gelul man.

5 kudos 2026-05-17 15:33:40 op Belg met humor
Ik zou dan weer voor ANAAL kiezen, gewoon omdat Belgen altijd zo Banaal zijn.

14 kudos 2026-05-17 14:36:08 op De roep van de kookaburra
Mooie dieren man. Ze zitten altijd in mn achtertuin in de bomen, ik hoor ze dagelijks lachen, word je vrolijk van. groeten uit Down under.

17 kudos 2026-05-17 14:33:37 op In de Manosfeer
Manosphere? Dat is toch echt wel inmiddels verleden tate?

-4 kudos 2026-05-15 06:02:56 op BIEMM
@Wintermute | 15-05-26 | 04:40: of de tegenwoordige tijd, dan is het overleeft.