DumpStats voor RemkoNHN

3,549 +4649 -1100

Kudos

#17765 (Top 5.5588%)

Kudos/dag 2.54
Kudos/reaguursel 5.78
Meeste kudos op 1 reaguursel 244
Minste kudos op 1 reaguursel -192

614

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.44
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 17.2
Reacties per reaguursel 0.18
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 16-01-2022
Eerste reactie op 24-08-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-40 kudos 2026-06-23 21:31:28 op Afslagje gemist
Jullie zijn echt flink achterlijk. Hij houd gigantisch veel afstand, doet niets fout en die vrachtwagen chauffeur zou nooit meer zn rijbewijs terug mogen krijgen. En jullie krijgen het voor elkaar de motorrijder de schuld te geven. Ben je 14 ofzo? kneus.

0 kudos 2026-06-19 17:21:21 op Volvo boomer wilt boekje lezen
Daar kan je gewoon een bekeuring voor krijgen hoor, maar zolang je voor je kijkt en minimaal 1 hand aan het stuur hebt, laten ze je meestal rijden ja.

1 kudos 2026-06-17 20:36:42 op Ga harderrrr!
Klopt, maar daar zijn de sneeuwvlokjes van tegenwoordig het echt niet mee eens hoor.

3 kudos 2026-06-15 12:23:16 op Paaltje geeft niet mee
@markstar1963 | 15-06-26 | 11:58: Opstakkels zelfs. Geen idee joh.

0 kudos 2026-06-15 12:20:02 op Zit klaar voor de TV
Ik mag hopen dat zweden van ze wint. Snap de hype om dit zootje niet.

4 kudos 2026-06-15 12:18:28 op Dokter zegt het is afgelopen
Die "arts" staat er alleen omdat dat verplicht is. En soms misschien om bloedingen te stoppen :) Blijft een achterlijke hobby.. Nee geen sport

-10 kudos 2026-06-13 15:52:21 op Badmode op de poesloop! #2
Ze hadden ook ff opzoek kunnen gaan naar echt vrouwen ipv deze etalagepoppen.

-1 kudos 2026-06-13 15:50:14 op Kijk kleine, de honkbal!
Ja dat kan je doen. En daardoor hebben we nu van die Gen-Z huilbabies. Boos worden leren ze van.

20 kudos 2026-06-05 20:44:52 op Hele levenswerk weg
Levenswerk? Een afdakje weggewaaid? Had je het vast moeten zetten en niet los op de grond zetten.

-7 kudos 2026-06-04 19:05:34 op Hoeveel haast heeft u?
Ik dacht dat ook, maar de stage 3 en 4 getunede RS6 met 1000pk+ rijden blijkbaar echt 375. Zegt niks over dit filmpje natuurlijk

-1 kudos 2026-05-26 21:05:01 op Vogel kopt voorruit
@duke_nukem | 26-05-26 | 20:05: Amazon Prime is geen voertuig kerel.

6 kudos 2026-05-24 13:56:55 op Hangjeugd
Hey kijk! een mongool!

8 kudos 2026-05-14 19:29:24 op Klote papegaaien
Hoe zouden die smaken. Gewoon als kip?

5 kudos 2026-05-13 20:14:47 op Het is magie!
Onverwacht einde! Ik dacht echt dat ie zou verdwijnen! Goed bezig!

-3 kudos 2026-05-10 22:44:28 op Zwaan komt ff aanvliegen
Precies. waaruit je kunt opmaken dat het niet echt is. Zoals alles op het internet.

24 kudos 2026-05-10 22:39:05 op Zondagavond erotiek
Flikker eens op met die AI bende op Dumpert.

1 kudos 2026-05-08 19:55:35 op OPROEP! Portemonnee gevonden
Dat hebben ze meermaals getest he. portemonnee met geld inleveren bij de politie / gemeentehuis en dan een week later terug krijgen zonder geld erin. Echt schandalig.

1 kudos 2026-05-08 19:53:31 op Telefoontje kwijt
ikdenkwat. Tis niet erg dat je wat denkt, maar soms kan je dingen beter voor je houden.

-4 kudos 2026-04-19 23:55:34 op POV: Chef in Chinees restaurant
@De echte de grote ja | 19-04-26 | 23:46: ja dat heeft dus niet perse iets te maken met bacteriën he.

-1 kudos 2026-04-19 17:20:35 op Wat zwemt daar dan?
Gaat het om lengte? of gewicht? Het was wel close vandaag denk ik.

1 kudos 2026-04-13 22:56:14 op Re : Joost Klein op Coachella
@Superjeap | 13-04-26 | 20:40: Gen-Z laten gaan? Ja dat kan dus niet. Die maken de hele planeet kapot.

0 kudos 2026-04-13 22:55:28 op Re : Joost Klein op Coachella
Ik ben het deels met je eens. Joost zelf is echt een toffe kerel, maar waarom mensen zn optredens leuk vinden is me echt een raadsel hoor. Laat staan dat je hem als groot festival zou boeken, maar het was een groot succes ......?... dus geef em eens ongelijk.

-4 kudos 2026-04-13 22:50:34 op EHBG
@HenkdV JWT | 13-04-26 | 20:11: Ja, dat is dus niet waar. Een zebrapad bestaat uit witte strepen. Deze dingen slaan nergens op.

-4 kudos 2026-04-13 22:49:59 op EHBG
Helaas is dat met veel zo, maar in België mag alles nog gelukkig :)

0 kudos 2026-04-10 13:02:18 op 1500,- euro stelen bij de appie
Bijzonder. Ja het zijn Roemenen? Vermoedelijk? Maar ook die begrijpen toch wel dat supermarkten vol hangen met camera's? Nou ik dit typ denk ik. Misschien waren ze gewoon onderweg naar huis. Dan kan je een hoop flikken natuurlijk.

7 kudos 2026-04-09 23:28:54 op Plop!
Strakke broek ja. Wacht maar tot ze die uit doet.

5 kudos 2026-04-09 17:25:33 op Gezellig potje Hints
@JP8926 | 09-04-26 | 16:33: Sammy Walsh ja. Zeg dan niks. Abby zit op de bank.