16,645 +17964 -1319
Kudos
#4348 (Top 1.3605%)
| Kudos/dag | 13.27 |
| Kudos/reaguursel | 19.84 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2001 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -137 |
16,645 +17964 -1319
Kudos
#4348 (Top 1.3605%)
| Kudos/dag | 13.27 |
| Kudos/reaguursel | 19.84 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2001 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -137 |
839
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.67 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 26.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.37 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 21 |
| Aantal x weggejorist | 27 |
| Geregistreerd op | 18-01-2023 |
| Eerste reactie op | 18-01-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-19 15:14:53 op Openingszinnen bij ongemakkelijke rockers
Allemaal reaguurders.
3 kudos 2026-06-18 20:25:11 op Fotootje maken
Dus om 6 uur opstaan om je handdoek te leggen. 7 Uur foto maken. En ga zo maar door. 10 Uur de snack van de Ultra inclusive. Nee mijn vakantie is het niet.
7 kudos 2026-06-15 08:03:27 op Japanners zijn goed opgevoed
Waarom kunnen die niet naar hier vluchten?
-1 kudos 2026-06-13 22:31:42 op Prima dat jullie vechten hoor
Och daar zal ook weleens een klapje worden uitgedeeld.
16 kudos 2026-06-13 19:45:38 op Mexicaan is goed voorbereid
Met die redenatie kun je ook beter porno kijken dan een echte vrouw neuken.
12 kudos 2026-06-12 15:44:08 op Spider-Man!
De spiderman: Hierbij haalt de penetrerende partner de penis net voor de zaadlozing uit de vagina, laat het sperma in de hand opvangen en gooit het zaad, net als spiderman, in het gezicht van de partner.
24 kudos 2026-06-12 15:31:24 op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
staat de n in npo voor naïef? Als je dealers al niet meer kunt vertrouwen, waar gaat het dan heen met de wereld.
4 kudos 2026-06-11 21:33:14 op Al me dierbare persoonen
Taks er moet wel nog geld overblijven voor shag en bier.
2 kudos 2026-06-09 19:05:57 op Boomzager is alert
Kan ik ook. Nu alleen nog kijken dat ik niet over mijn schoenen heen pis.
5 kudos 2026-06-09 19:03:24 op Vuurwerkbiem in Zwaanshoek
@DeRustige__ | 09-06-26 | 14:38: Chips, snoep en chocolade ook niet. Aldus mijn vrouw.
17 kudos 2026-06-08 19:35:06 op Uitkijken voor die Amerikaanse ultra's bij het WK
In Nederland zouden ze de uitkeringen dan hoger maken.
23 kudos 2026-06-08 16:44:24 op Jonge Amsterdammers...
@reageer_meneer | 08-06-26 | 16:15: Ik heb dan weer niet de indruk dat jij begrijpt waar een sauna om draait.
15 kudos 2026-06-08 13:21:25 op In de islamosfeer...
Nee nee. We gaan nu niet doen alsof dit vanuit de Islam komt. Het is een mannenprobleem. Toch Jetten, Klaver, die kudt van pvdd, Dassen?
8 kudos 2026-06-08 10:25:50 op Aftermath burenruzie Burgum
Probeer dit maar eens op 1 schadeformulier te krijgen.
22 kudos 2026-06-07 22:14:46 op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
Er zijn zat "Nederlanders" die de zin "Stop, politie" ook niet verstaan.
36 kudos 2026-06-07 21:39:35 op Burenruzie gaat verkeerd
Een stel botsauto's, knuppelmeneer, Remy en vallende nummerplaten. Dat alles bij elkaar geschreeuwd door een kortademige vrouw. Prachtig.
1 kudos 2026-05-31 20:02:53 op Zondagavond Erotiek #2
Pure kunst
5 kudos 2026-05-31 19:58:16 op Brake-check du jour
"Bij inhaalactie blijft meneer er steeds naast rijden". Jij haalt toch in en blijft er dus naast rijden? Niets zo vervelend als een vrachtwagenchauffeur die met 2 km/u verschil gaat inhalen.
Topcomment 366 kudos 2026-05-31 12:56:12 op Boze opa komt verhaal halen bij motorrijderd
Dus je gedroeg je als een ascociale lul, maar toen iemand je aansprak was je beledigd. Kneus.
9 kudos 2026-05-31 10:15:11 op Gezellig in Parijs
@GingerJ | 31-05-26 | 09:44: Een Frans paspoort maakt je nog geen Fransman/vrouw. Noem mij maar een paardenlul, dan ben jij datgene wat eronder hangt.
8 kudos 2026-05-31 10:12:22 op Gezellig in Parijs
Nazi weet ik niet. Schijnbaar wel extreem rechts. Maar daar kun je dan alleen maar trots op zijn.
29 kudos 2026-05-31 10:11:01 op Gezellig in Parijs
Beter tijdens het offerfeest. Dan liggen ze allemaal, hypocriet, met hun kontje omhoog richting Mekka.
65 kudos 2026-05-31 10:07:22 op Gezellig in Parijs
Maar als je de oorzaak van het probleem benoemt ben je rascistisch. Het aandeel van bepaalde groepen is in dit filmpje toch duidelijk.
8 kudos 2026-05-29 18:58:33 op Noodweer Dauwpop
@Loerejan | 29-05-26 | 18:55: En ook geen deo, handdoek en reservekleding.
165 kudos 2026-05-28 21:17:39 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Als die blije hippies, die zo gek zijn op asielzoekers, nu op eigen kosten die asielzoekers in hun eigen huis opnemen dan is het toch opgelost?
-5 kudos 2026-05-28 20:42:04 op Core kracht
Dat lijkt me nou typisch zo'n kunstje waar je helemaal niets aan hebt. Maar wel leuk om te zien.
20 kudos 2026-05-28 20:37:31 op In Uithoorn is de DJ-wagen aagekomen voor de mars
Ik heb ook liever een AZC vol met vluchtelingen die willen bijdragen aan de samenleving. Helaas bestaat dat niet.
1 kudos 2026-05-20 17:42:02 op Oeps sorry
Het lijkt er zelfs op dat deze treurwilg gas bij geeft.
5 kudos 2026-05-19 20:06:32 op Nederlandse safari
In Griekenland lopen ook Nederlandse zwijnen. Maar dan heb ik liever deze, deze gedragen zich tenminste.
2 kudos 2026-05-19 19:34:12 op Dochterlief heeft dorst
Lijkt mijn schoonzus wel, alleen is die 38 jaar later nog steeds aan de zuip.
63 kudos 2026-05-18 19:24:39 op Buurvrouw opent per ongeluk expres pakketje
Post openmaken wat niet van jou is, is onbeschoft. Hiermee online te koop lopen is dom. Dus wat je ermee moet doen weet ik niet, dat je een domme onbeschofte kudt bent weet ik wel.
35 kudos 2026-05-18 19:17:32 op Heel normaal in Rotterdam Zuid
Dit is niet in Rotterdam. Dit is ergens in Afrika… toch?
123 kudos 2026-05-18 11:10:11 op Kokoswater verpakken in Thailand
Dus ze halen de natuurlijke verpakking eraf, die prima werkt en maken een heel proces ervan om het in plastic te verpakken.
29 kudos 2026-05-16 10:59:02 op Sweden in de eerste halve finale Eurovision 2026
Wat een kutmuziek. Ik lees morgen wel, welk land volgend jaar de freak show mag organiseren.
22 kudos 2026-05-16 10:57:11 op Sweden in de eerste halve finale Eurovision 2026
Sterker nog het is gewoon een enorm baggernummer, maar dat komt misschien omdat ik niet in Zweden woon.
-1 kudos 2026-05-13 12:57:44 op Oeps foutje bedankt!
Gemiddeld niveau bij de politie is MBO-4. Ik vermoed dat deze treurneuzen het niveau niet omhoog halen. Zullen niet verder zijn gekomen dan LTS zwakstroom.
5 kudos 2026-05-13 12:55:43 op Oeps foutje bedankt!
Het is de politiek die bepaalt, de politie die uitvoert.
6 kudos 2026-05-13 12:55:02 op Oeps foutje bedankt!
@Marieke005 | 13-05-26 | 10:45: volgens mij zijn ze gewoon strafbaar bezig. Het is veelzeggend dat ze met gezichtsbedekking op terreur plegen. Lijkt wel verdacht veel op de ICE beweging in Amerika,.
7 kudos 2026-05-13 12:53:25 op Oeps foutje bedankt!
@Athene_Noctua | 13-05-26 | 09:14: is het professioneel, misschien niet? Je legt de lat ook niet echt hoog he. Die man moet opstaande voet worden ontslagen. Dit heeft niets met werken, professionaliteit of de-escaleren te maken. Nog los van het feit dat ze een onschuldig slachtoffer maken en wegrijden van een misdrijf zonder het slachtoffer te helpen. Maar jij vindt dat allemaal niet echt professioneel?
3 kudos 2026-05-13 12:51:16 op Oeps foutje bedankt!
@Dennoe | 13-05-26 | 09:54: ik ga ervan uit dat die een drugstest krijgt en verwijtbaar wordt wordt ontslagen, zodat we niet als gemeenschap ook nog mogen bijdragen aan zijn uitkering. Wat een mafkees.
4 kudos 2026-05-13 12:45:02 op Sleutels in de auto laten liggen
Kunt beter naar Leeuwarden rijden, slaan ze met een bijl je raam in.
2 kudos 2026-05-13 12:39:59 op Me slaat vrouwtje
@zoindepoepertt | 13-05-26 | 11:42: ik weet niet hoe het zit, maar het lijkt me niet dat een ME zomaar iemand in zijn eigen tuin in elkaar mag slaan. Misschien met een noodbevel dat dat wel mag? Iemand? Van de andere kant, krijswijf stond gewoon op het trottoir.
4 kudos 2026-05-13 12:37:14 op Me slaat vrouwtje
En vergeet niet een schorsing van de agent in kwestie, een ruggengraatloze leidinggevende die zijn eigen mensen laat vallen en bedreigingen vanuit een bepaalde groep. Niet zeggende dat die vrouw gewoon een tik verdiende.
6 kudos 2026-05-13 07:26:42 op Gratis elektrische sto.. wacht wat?
De internationale versie van hyves
2 kudos 2026-05-13 05:39:29 op En daar is de Mobiele eenheid in Loosdrecht
@Kneiterlinks | 12-05-26 | 22:47: Nee die niet, maar de lijst met asielzoekers die wel crimineel gedrag vertonen is natuurlijk een beetje langer. Waarom wegkijken van feiten?
33 kudos 2026-05-12 21:54:00 op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
Ik kan me vergissen, maar volgens mij komen ze niet met de boot naar Nederland. Dat is Sinterklaas met zijn knechten, maar die gaan ook weer netjes terug.
248 kudos 2026-05-12 21:44:47 op Arrestatie bij AZC protest in den Haag
Een paar kilometer verderop wordt dat XR tuig netjes met een brancard op wielen afgevoerd.
19 kudos 2026-05-12 21:41:57 op Fikkie stoken in Loosdrecht
Dit is wel erg letterlijk invulling geven aan een warm welkom.
7 kudos 2026-05-12 18:13:01 op Lekker smikkelen
Dus van rauw gehakt eten ga je er uitzien alsof je een beperking hebt?
33 kudos 2026-05-12 16:47:55 op Roodkruisnegeerders
Beter nog, die moeten bekend worden bij hulpverleners. Zodat als ze zelf hulp nodig hebben ze niet geholpen worden.