323 +1014 -691
Kudos
#56179 (Top 17.5789%)
| Kudos/dag | 7.02 |
| Kudos/reaguursel | 2.07 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 88 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -78 |
323 +1014 -691
Kudos
#56179 (Top 17.5789%)
| Kudos/dag | 7.02 |
| Kudos/reaguursel | 2.07 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 88 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -78 |
156
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.39 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 41.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.69 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 10-05-2026 |
| Eerste reactie op | 10-05-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-22 13:40:42 door ijstijger2 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Allemaal? Dat lijkt me sterk.
1 kudos 2026-06-22 11:34:08 door Parodontax op MvdP herstel na rondje fietsen
Bij topsport kom je alleen bij de top door heel hard te werken. Dat 'wat rollen' van jou hoort thuis op de zaterdagmiddag met je vrienden.
0 kudos 2026-06-21 12:40:12 door DonzigeFonzie op Vleesetende egel
Ja ik denk ook, samen uit een glas, net als Lady en de Vagebond. Dat zijn Egbert Jan en Roderick na de wedstrijd terwijl ze liever hockey kijken
8 kudos 2026-06-20 11:48:11 door Nahe op Primeur op WK
Dat is appels en peren vergelijken. Maar als je dat 15 jaar later nog dwarszit dan moet je misschien eens naar buiten voor een beetje frisse lucht.
0 kudos 2026-06-17 11:38:48 door Gekipte_pluk op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Nouja als ik zoek naar welke kritiek de NoS geleverd heeft richting Qatar is dat vrij weinig. Maar er zin natuurlijk ergere dingen dan slavernij en mensenrechten negeren, zoals de democratisch gekozen president van Amerika.
2 kudos 2026-06-17 11:23:45 door kaboutermuts op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Als je zo benieuwd bent, kun je ook gewoon even "werd het vorige WK, in Qatar, wel gewoon uitgezonden in 4K" in google plakken en dan kom je bij een Tweakers artikel uit 2022 waarin het een en ander wordt uitgelegd. Zo moeilijk is dat niet.
2 kudos 2026-06-17 11:21:16 door Thatsjustlikeyouropinionman op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Voor iemand die slechts benieuwd is, schrijf je wel veel intenties toe aan alles en iedereen. Vreemd, heel vreemd.. Al ben ik niet benieuwd naar jouw beweegredenen.
0 kudos 2026-06-17 08:02:52 door Wasda? op Extreemrechtse racisten bij de VAR
Lijkt me heel waarschijnlijk dat een Australische scheidsrechter voor 23 miljoen kijkers een spelletje wil spelen wat jij als tiener speelde op een Nederlands schoolplein.
Hij zegt zelf dat het een 'onbewust' gebaar was.. je weet wel, zoals je soms onbewust je middelvinger kan opsteken naar iemand.
1 kudos 2026-06-17 06:19:58 door altijd-guus op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
@doemawat | 16-06-26 | 23:34:
Jeetje, mijn medelijden voor je wordt langzaam wat meer....wat ben jij een bitter mannetje zeg...Zoveel haat en afgunst, zo beperkt in retorisch vermogen en eigenlijk altijd wel kwaad over iets, waar je eigenlijk totaal geen last van hebt....en helemaal niemand die naar je wil luisteren en al helemaal niemand die zaken voor je wil oplossen....wat kudt zeg...
Al wat je niet bevalt in je leventje is de schuld van iedereen en zijn moeder en nu dus ook nog eens mijn schuld....
En inderdaad, ik heb op z'n minst 56 bootladingen gelukzoekers bij jou in het dichtsbijzijnde azc geplaatst, want tja...als je al mijn reaguursels op een rij zet, dan kun je daar natuurlijk eenvoudig uit opmaken dat ik niets liever zou willen en dat ik echt extreem links ben....
Had nou maar gewoon dat biertje van me aangenomen en wie weet hadden we nog een gesprek van enig niveau kunnen voeren, maar jij maakt het gelijk weer lelijk en verwijt mij van alles waar je geen idee van hebt hoe fout je zit, dus laten we dit gesprekje maar vergeten en dan kan jij gewoon verder met je bittere leventje en dan ga ik vanmiddag een willekeurig ander persoon wel trakteren op een pilsje en een schaaltje bitterballen....
1 kudos 2026-06-16 21:37:03 door doemawat op Stuurfoutje du jour
@EisWafer | 16-06-26 | 21:39:
Niet helemaal 100% erbij zijn bedoel je?
-2 kudos 2026-06-16 21:34:42 door doemawat op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
@altijd-guus | 16-06-26 | 18:55:
Geen uitkering voor mij helaas, nooit gehad ook. Ik ken eigenlijk maar één persoon met een uitkering en geloof het of niet, maar die heet, zonder grappen, Guus.
Laat mij maar wat minder belasting betalen, dat scheelt voor mij een stuk meer. Laat de regering maar eventjes stoppen met alle staatssubsidies, uitkeringen, huursubsidies, even stoppen met alle onnodige ambtenaren betalen en laat hun maar eens echt werk doen en dan wel goed. Stop tevens met alle andere onnodige corruptie, dat zou mijn leven echt enorm veel geweldiger maken en Nederland een stuk gezonder.
Deel trouwens maar wat bier en frikandellen uit aan je gehele vriendenkring en kus hun ook maar, doe maar namens mij, ben benieuwd naar hun reactie.
Volgens mij was het ook jij die de mensenhandel van Afrikanen naar Nederland zo waardeerde. Geef hun ook maar wat bier en kusjes als je die in je kennisenkring hebt.
1 kudos 2026-06-16 19:39:01 door EisWafer op Stuurfoutje du jour
Aan het whatsappen tijdens het rijden is ook nog een mogelijkheid.
2 kudos 2026-06-16 16:55:57 door altijd-guus op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
@doemawat | 16-06-26 | 17:23: Gast echt waar? Ga eens gewoon een biertje drinken op een terrasje en ontspan gewoon eens...neem gewoon een klein stukje van je uitkering en investeer dat in een glaasje bier. Het zal je goed doen.....hopelijk zie dan het licht en zal je ontdekken dat het leven veel leuker is als je niet volcontinu op zoek bent naar het onrecht dat je helemaal niet aangedaan is...
Eerlijk gezegd heb ik gewoon een beetje medelijden met je. Het leven voor iemand als jij, zal wel echt enorm kudt zijn...Joh weet je wat...neem twee biertjes en een portie bitterballen en stuur me een tikkie, dan krijg je die wel van mij...
Kusjes,
Guus...
1 kudos 2026-06-16 16:38:33 door nergens_goed_voor op Speciaal voor de niet-voetballiefhebbers
Tip: niet meer doen.
2 kudos 2026-06-16 16:20:03 door Scarafax op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
@doemawat | 16-06-26 | 17:23: doemahulpzoeken
-10 kudos 2026-06-16 15:23:27 door doemawat op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
@altijd-guus | 16-06-26 | 13:57:
Bedoel je dat monument waar die terroristen die zichzelf verschuilen achter de islam hun leugens op kladden?
Ik sluit niet uit dat Jetten en zijn vriendjes dat daadwerkelijk gedaan hebben.
Verder zie ik dat het een rechter was die aangesteld is door Obama, ja, dat is dan wel weer veelzeggend.
Heel sneu dat het land zo in apartheid leeft. Ik hoop voor ze dat ze spoedig gewoon eerlijke rechters krijgen, maar dat betwijfel ik. Zelfde geldt voor Nederland trouwens.
-2 kudos 2026-06-16 15:21:41 door Tokkiemagneet op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
@doemawat | 16-06-26 | 17:01: Post volgende keer even voordat je die joint gerookt hebt.
3 kudos 2026-06-16 15:01:01 door doemawat op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
@Tokkiemagneet | 16-06-26 | 13:18:
Deel dat maar uit in het gemeentehuis van Amsterdam, of in één van de vele moskeeën daarin.
Als je toch in het gemeentehuis bent, roep meteen op tot de sloop van moskeeën, maak er maar homo ontmoetingsplaatsen van, of een bruin café, dat levert een stuk meer geld op.
9 kudos 2026-06-16 13:55:54 door altijd-guus op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
@Heilige Boon | 16-06-26 | 15:19: Het is altijd-guus...en ik zet zoveel puntjes als ik wil...lekker peuh! Zeker nu ik weet dat jij je er zo aan stoort....nog een paar? Hier, pak aan......
-6 kudos 2026-06-16 13:19:16 door Heilige Boon op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
@altijd-karen | 16-06-26 | 13:57: Ben je na al die jaren nogsteeds niet moe van jezelf...? Rot op met je puntjes, Karen.
Ps: waarom 4 puntjes inplaats van 3?
17 kudos 2026-06-16 11:57:53 door altijd-guus op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
Ik denk niet dat jij helemaal door hebt wat voor een center dat is en wat de waarde ervan is....Dit is een beetje alsof Jetten zijn naam op het nationaal monument op de Dam zou plakken, omdat ie vindt dat hij de beste MP ooit is....
-21 kudos 2026-06-16 11:18:55 door Tokkiemagneet op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Ik heb anders nog een rol aluminium folie over voor je.
11 kudos 2026-06-16 11:07:06 door Dakloser88 op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
Het wat Center? Dat je je daar druk over maakt joh.
1 kudos 2026-06-16 05:32:40 door Nietstemelden op Snelrecht op zijn best!
Hij kan niet meer in hoger beroep, wel in castratie.
9 kudos 2026-06-15 17:44:09 door Johanvb op Concessies doen
De manier waarop het OM de democratie heeft beïnvloed is buiten alle proporties.
Ondanks het feit dat iedereen, ook degene aan de kant van het OM aangaf dat er geen zaak was maar het OM toch de procedures voorzette om zo tijd te winnen om partij de Mos geen kans te geven een coalitie te vormen is beneden alle peil.
2 kudos 2026-06-14 12:13:17 door Maxima_Hartman op Nederlanders hebben Dallas overgenomen
@Bertie Wooster | 14-06-26 | 10:42: Helaas is het blijkbaar ook net zo tijdloos. Ik was er al klaar mee toen het nummer net nieuw was.
1 kudos 2026-06-14 11:32:56 door Couscousmetappelmoes op Overstekende eenden
@doemawat | 14-06-26 | 12:05: Ja idd dat vraag ik mij dus ook af, dit slaat nergens op, geen enkele grond voor.
0 kudos 2026-06-14 10:05:40 door doemawat op Overstekende eenden
@Couscousmetappelmoes | 14-06-26 | 10:45:
Wat is dit dan? Weggejorist? Wat heb ik nou weer misdaan?
-1 kudos 2026-06-14 10:00:40 door doemawat op Overstekende eenden
@Couscousmetappelmoes | 14-06-26 | 10:45:
Nou ja, ik had ooit een Aziatische vriendin die, bij het zien van een eend in Nederland, vroeg: eten jullie dat niet op? Nee zei ik, haar raar aankijkend. Waarom niet? Gratis eten?
Maar nu ik deze beelden zie begrijp ik haar reactie wat beter.
2 kudos 2026-06-14 08:45:33 door Couscousmetappelmoes op Overstekende eenden
Nee hoor gewoon Thailand, heel normaal daar.
Kom eens van je zolder af en doe wat levenservaring op,dan hoef je niet zo vaak Ai te denken.
29 kudos 2026-06-14 08:42:59 door Bertie Wooster op Nederlanders hebben Dallas overgenomen
Ja, je kunt wat vinden van die muziek van Snollebollekes, maar het is wel een stuk toegankelijker dan Chopin.
-1 kudos 2026-06-14 08:24:21 door Creatieloos op Wat is jouw reactie op naroepen?
Mand.
28 kudos 2026-06-11 16:57:10 door Justsomeone op UEFA trolt FIFA
Vrijwel iedereen, die enigszins iets van voetbal volgt, weet dat PSG vele malen beter is dan Aston Villa. Om als scheids te zorgen dat PSG wint hoef je alleen de 90 minuten foutloos te fluiten. Daar hoef je niet corrupt voor te zijn.
2 kudos 2026-06-11 13:32:19 door Pb82 op Amsterdam krijgt een AZC
mijn god laten we maar weer een andere stelling ingooien die lekker in de onderbuik voelt. Ja ze hebben het over Amsterdam dat is dan ook het enige wat klopt aan beide stellingen. Maar causaal verband?
-1 kudos 2026-06-11 13:28:37 door Raketijsje op Amsterdam krijgt een AZC
@doemawat | 11-06-26 | 15:26: Misschien is dat het verschil. een Wethouder kan zich wel voorstellen wat het werk van een electricien inhoudt maar andersom niet
1 kudos 2026-06-11 13:26:25 door ConkerTheKing op Rob houdt van vlees
Die snap ik nog steeds niet. Het is heel makkelijk om je kind uit te leggen dat kannibalen bestaan hebben en de attractie daar een grappige verwijzing naar is. Veel moeilijker is het je kind uitleggen dat het uitvergroten van alle uiterlijke kenmerken van je (bv. Aziatische) klasgenoot niet oké is zoals ze in carnaval festival doen (bv. spleetogen of de domme Belg).
8 kudos 2026-06-11 13:26:03 door doemawat op Amsterdam krijgt een AZC
@Raketijsje | 11-06-26 | 15:13:
Nee, als iemand een groepenkast gaat aansluiten wil ik dat diegene geen fouten maakt, dus dan heb ik liever een elektricien.
Maar, wanneer iemand op mijn kosten een rolletje heeft binnen de politiek wil ik ook dat die geen fouten maakt. Dus geef de rol van wethouder dan ook maar aan een elektricien.
18 kudos 2026-06-11 13:13:54 door Raketijsje op Amsterdam krijgt een AZC
Je wilt toch niet hebben dat een wethouder je groepenkast gaat aansluiten?
2 kudos 2026-06-10 20:38:58 door martijnberendsen op Ian Wright over de geweigerde Somalische scheidsrechter
Over corruptie gesproken, je hebt wel een beetje meegekregen wat de president zelf uitflikt?
0 kudos 2026-06-10 18:36:33 door SilverSpoonCoonH0 op Mestrekkertje krijgt karma
@1d100t | 10-06-26 | 12:01: En vervolgens jagen ze o.a. een Oekraiens meisje uit d'r huis... Ja, echt heel goed die 'opstand'.
7 kudos 2026-06-10 15:08:58 door vansuyle.com op Mestrekkertje krijgt karma
@1d100t | 10-06-26 | 05:01: Nu.nl doet mee aan de censuur: die 'verwarde man' probeerde het willekeurige slachtoffer te onthoofden op klaarlichte dag. Totaal gestoord, niet zo maar een 'steekpartij'. Het is gefilmd en dat filmpje is het internet rondgegaan. Omstanders grepen in, al zij het wat laat, maar toch.
Goed dat men in opstand komt. Je moet jezelf en jouw gezin verdedigen tenslotte tegen extreem links en hun barbaarse stormtroepen.
2 kudos 2026-06-10 14:16:50 door Kreezielepiet op Voorpagina van de krant L'Equipe vandaag
@doemawat | 10-06-26 | 15:50: Laat me raden. Je bent gewoon een zure kut Dat is mijn oordeel en daar zult u het mee moeten doen.
-6 kudos 2026-06-10 13:50:48 door doemawat op Voorpagina van de krant L'Equipe vandaag
@Poopulist | 10-06-26 | 13:48:
- Dit maak jij ervan, Nederland valt ook meer dan teveel te verwijten, maar dat betekend natuurlijk niet dat alle Nederlanders fout zijn.
- Hypocriet zijn is niet mijn ding, maar als ik niet eens meer commentaar mag hebben op populistische hypocriete berichten zou het wel een raar wereldje worden niet?
- bos-en-dirks leek er in geïnteresseerd, ik had er zelf nog niet over nagedacht, ik reageerde louter op zijn bericht.
Met mijn redenaties was niets mis, je komt zelf met suggestieve verzinsels die eigenlijk kant noch wal raken.
@Pietje3459
Dan denk ik niet dat je weet wat ruimdenkend überhaupt betekend.
Frankrijk is niet ruimdenkend en de islam nog minder.
StevenQ
Amerika is het land van de ongekende mogelijkheden, werk hard, wees eerlijk, doe geen domme dingen en je krijgt in principe wat je verdient.
Voorlopig heeft Amerika meer miljonairs dan Nederland inwoners heeft, zijn er tussen 2024 en 2025 maar 7 landen ter wereld die meer miljardairs verloren hebben dan erbij gekregen, 4 daarvan zijn Europese landen en zowel Nederland als Frankrijk zitten daarbij. USA heeft er tegelijkertijd 87 miljardairs bij gekregen.
En natuurlijk, het mag hé, opkomen voor communisme en zoveel mogelijk stelen van de rijken en weggeven aan bedelaars en corrupte mensen, maar besef wel dat je als land en als continent wereldwijd steeds minder serieus genomen wordt in ieder opzicht. Het trekt simpelweg gespuis aan.
-1 kudos 2026-06-10 13:24:54 door Orichinals op Voorpagina van de krant L'Equipe vandaag
@doemawat: Ik lees dat jij een wit voetje probeert te halen, om ooit nog de V.S. in te komen, ik vind dat wel lachwekkend.
5 kudos 2026-06-10 12:47:36 door StevenQ op Voorpagina van de krant L'Equipe vandaag
Je bent vast niet rijk genoeg om in Amerika te willen wonen.
Als je daar ziek wordt ben je meteen failliet
2 kudos 2026-06-10 12:44:00 door KontRabat op Muntjes rapen in de V.S
Je bent echt het snot van de maatschappij met dit soort onzin....
6 kudos 2026-06-10 12:28:18 door SpaceVogel op Muntjes rapen in de V.S
Bwhahaha. dit is een combi van te veel Donald Duck & Dumpert, je haalt het door elkaar. Geeft niks, je hebt het geprobeerd immers. Ga gewoon maar weer fappen bij een stel tetten en laat politiek en andere maatschappelijke issues aan anderen over. Deze aanbeveling kwam van links.
8 kudos 2026-06-10 12:23:23 door Erikjan79 op Ian Wright over de geweigerde Somalische scheidsrechter
@doemawat | 10-06-26 | 13:21:
Hebben die ook een president die al privé 4 miljard verdiend heeft terwijl ie president is?
0 kudos 2026-06-10 11:49:05 door Pietje3459 op Voorpagina van de krant L'Equipe vandaag
Ik vind Frankrijk voor een islamitisch land anders best ruimdenkend.
25 kudos 2026-06-10 11:48:57 door Poopulist op Voorpagina van de krant L'Equipe vandaag
- Alle fransen op een hoop gooien met dingen die in frankrijk niet goed gaan. Dus als een Franse klant een goed punt maakt, telt dat blijkbaar niet.
- Whataboutism: dat in frankrijk niet alles goed gaat, als argument gebruiken dat je niks over de situatie in de VS mag zeggen.
- De suggestie wekken dat het ook maar iemand hier ene reet kan bommen of jij liever in Frankrijk of in de VS zou wonen.
Paar dingetjes om naar te kijken als je beter wil worden in redeneren.