DumpStats voor doemawat 👶

323 +1014 -691

Kudos

#56441 (Top 17.6609%)

Kudos/dag 7.02
Kudos/reaguursel 2.07
Meeste kudos op 1 reaguursel 88
Minste kudos op 1 reaguursel -78

156

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.39
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 41.9
Reacties per reaguursel 0.69
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 10-05-2026
Eerste reactie op 10-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-25 17:23:33 op Jij mij viesmaken?
Haha, super nep, maar alsnog overduidelijk geen geschikte partner.

3 kudos 2026-06-24 15:41:21 op Verhitte tokkie op de A10
Handig, zo een passagier.
Stiekem had ik het ergens wel grappig gevonden als de bus schrok, voluit naar rechts stuurde en die Toyota liet tollen.

-3 kudos 2026-06-22 12:29:04 op MvdP herstel na rondje fietsen
Is toch niet helemaal mijn sport, zeker niet voor dat geld.
Dan zou ik nog liever wat rollen over een grasveld wanneer er een tegenstander in de buurt komt die iets doet dat mij niet bevalt.

3 kudos 2026-06-22 12:26:16 op Paarshaar met Groenhaar
Van mij hoeft het trollenleger zich niet verder uit te breiden.

3 kudos 2026-06-22 12:22:38 op Carolla?
Empty
Emty
Mty
MT
___

3 kudos 2026-06-22 12:18:57 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Het éne is duur en dan gaat er minder geld naar de manager het andere is iets goedkoper en dan gaat er wat meer geld naar de manager.
Ik snap het wel.
Jammer dat het allemaal uit mijn portemonnee komt.

6 kudos 2026-06-21 12:41:55 op Vleesetende egel
Die jongens hebben volgens mij minimaal één biertje met elkaar gedeeld.

-3 kudos 2026-06-21 12:24:49 op Meisje is toevallig geen Odi-girl meer
Ik was even bang dat ze op een of ander platform zat waar ik nog nooit van gehoord had.
Dan kun je beter een Dumpert-dude zijn.

31 kudos 2026-06-21 12:20:48 op Nederland - Zweden
Speed was er ook? En hasj en coke ook?

0 kudos 2026-06-21 10:54:56 op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
@Rotterdam010 | 21-06-26 | 10:07:
Nou ja, kijk naar Rotterdam, is toch verschrikkelijk? Zeker ten opzichte van 50 jaar geleden.

5 kudos 2026-06-21 10:04:39 op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
@hennie287 | 21-06-26 | 08:17:
In theorie is het mogelijk, maar in praktijk komen ze samen en vallen ze kleine meisjes aan op het moment dat er gescoord wordt onder het mom van oh ja, gebeurde per ongeluk in de drukte.
Kijk maar op het museumplein, dan zie je ze samen staan en zie je ze continu loeren naar dit soort momenten echt heel ziek cultuurtje.

3 kudos 2026-06-21 10:02:14 op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
12 jaar voor gespaard, beter dan Qatar toch en die in Rusland was Nederland niet eens voor gekwalificeerd.

-3 kudos 2026-06-21 09:55:03 op Breaking: de man is nutteloos!
Die vrouw heeft gewoon nog nooit een intiem momentje met meneer Jérémy gehad anders zou ze wel anders praten.

-5 kudos 2026-06-20 13:49:19 op Primeur op WK
Als je goed kijkt zie je ook dat er een horloge gejat wordt, maar dat is schijnbaar helemaal prima.
Op 0:20 / 0:21 zijn de nummer 6 Alonso en de nummer 3 Demral een beetje met elkaar aan het stoeien en daarbij verliest nummer 3 Demral zijn horloge (waarom je die in de wedstrijd mag dragen geen idee maar oke).
Rond 0:27 ziet nummer 23 Matías Galarza een mooie gelegenheid om te stelen.

Ben benieuwd of dat wel allemaal prima is.

-1 kudos 2026-06-20 13:42:35 op Primeur op WK
Van nummer 3 van de tegenstander echt 2 seconden ervoor.

-3 kudos 2026-06-20 13:40:08 op Primeur op WK
Krijgt die ook 8 wedstrijden?
Luis Suarez kreeg 8 wedstrijden straf in Engeland omdat Patrice Evra zat te janken.

0 kudos 2026-06-19 20:44:26 op Messi is een diva
Nou, voordat hij tattoos nam vond ik hem geweldig, maar nadat hij er een paar had ging het qua karakter snel en sterk achteruit met hem.

0 kudos 2026-06-19 20:40:03 op Messi is een diva
Vroeger gingen ze er wel eens als een bokje achter zitten (/kruipen) wanneer iemand achteruit liep.
Degene die achteruit liep viel er dan automatisch overheen en ja, jij kon er zogenaamd niet aan doen natuurlijk, jij kroop daar gewoon heel toevallig.

63 kudos 2026-06-19 12:56:02 op Engelengeduld
Ik heb hier echt geen woorden meer voor.
Dit is een combinatie van geen interesse, laag IQ, geen respect, niet voor hem, niet voor de regels, niet voor wie dan ook. Arrogant, snel afgeleid, overschatting van jezelf en waarschijnlijk nog veel meer dan dat.

-18 kudos 2026-06-17 13:13:20 op Nieuwe TV gekocht voor het WK? Jammer joh!
Heel vreemd, wat is het doel erachter? Een poging om het WK te ondermijnen omdat het in Amerika is met hun huidige president?
Er is trouwens ook een voetballer geweigerd die naar Canada mee moest, die wel welkom was in Amerika. Hoor je niets over, heel vreemd, alleen over de scheidsrechter uit het meest corrupte land ter wereld hoor je van alles en binnen de EU vooral grote schande.
Ben toch ergens benieuwd, werd het vorige WK, in Qatar, wel gewoon uitgezonden in 4K?
Ik weet het antwoord helaas niet, maar ben wel benieuwd.

1 kudos 2026-06-16 23:37:03 op Stuurfoutje du jour
@EisWafer | 16-06-26 | 21:39:
Niet helemaal 100% erbij zijn bedoel je?

-2 kudos 2026-06-16 23:34:42 op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
@altijd-guus | 16-06-26 | 18:55:
Geen uitkering voor mij helaas, nooit gehad ook. Ik ken eigenlijk maar één persoon met een uitkering en geloof het of niet, maar die heet, zonder grappen, Guus.
Laat mij maar wat minder belasting betalen, dat scheelt voor mij een stuk meer. Laat de regering maar eventjes stoppen met alle staatssubsidies, uitkeringen, huursubsidies, even stoppen met alle onnodige ambtenaren betalen en laat hun maar eens echt werk doen en dan wel goed. Stop tevens met alle andere onnodige corruptie, dat zou mijn leven echt enorm veel geweldiger maken en Nederland een stuk gezonder.
Deel trouwens maar wat bier en frikandellen uit aan je gehele vriendenkring en kus hun ook maar, doe maar namens mij, ben benieuwd naar hun reactie.
Volgens mij was het ook jij die de mensenhandel van Afrikanen naar Nederland zo waardeerde. Geef hun ook maar wat bier en kusjes als je die in je kennisenkring hebt.

15 kudos 2026-06-16 23:15:27 op Extreemrechtse racisten bij de VAR
Nooit van gehoord, als tiener deden we een spelletje, laat dit zien en als iemand kijkt heeft die verloren. Steek je je vinger erin heb je gewonnen. Tenzij diegene dan in staat is geweest om je vinger te vangen dan wint die alsnog.
Ja, een beetje kinderachtig spelletje, maar als ze daar iets van links of rechts in zien is het wel erg gesteld met de wereld.

20 kudos 2026-06-16 20:15:52 op Belgen over Koeman en Depay
Depay kon 10 jaar geleden eigenlijk al niet.
Op een of andere manier was hij een hype, maar daar is ook alles wel mee gezegd.
Depay is een beetje als Robin van Persie, ook een geweldige hype, maar verstierde eigenlijk alleen maar de boel en daar werd Nederland groot slachtoffer van. Van Persie heeft ons zeker twee wereldkampioenschappen gekost.

-10 kudos 2026-06-16 17:23:27 op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
@altijd-guus | 16-06-26 | 13:57:
Bedoel je dat monument waar die terroristen die zichzelf verschuilen achter de islam hun leugens op kladden?
Ik sluit niet uit dat Jetten en zijn vriendjes dat daadwerkelijk gedaan hebben.
Verder zie ik dat het een rechter was die aangesteld is door Obama, ja, dat is dan wel weer veelzeggend.
Heel sneu dat het land zo in apartheid leeft. Ik hoop voor ze dat ze spoedig gewoon eerlijke rechters krijgen, maar dat betwijfel ik. Zelfde geldt voor Nederland trouwens.

5 kudos 2026-06-16 17:16:20 op Stuurfoutje du jour
Nou, heel misschien een klapband, veel andere redenen buiten niet helemaal 100% erbij zijn kan ik in dit geval niet bedenken.

2 kudos 2026-06-16 17:06:21 op Speciaal voor de niet-voetballiefhebbers
Komt een Nederlander in een oerwoud in Afrika, komt die een Belg tegen met een autodeur.
Waarom neem je nou die autodeur mee vraagt die Nederlander?
Tegen de leeuwen zegt die Belg.
Denk je echt dat dat gaat helpen? Zo ja, dan moet je mij dat eens uitleggen.
Nou zegt die Belg, thuis in België werkte ik op een sloperij en daar kwam een Afrikaan en die nam een autodeur mee. Dus wij er achteraan, want die was van ons. Toen gooide die Afrikaan die autodeur weg en kon hij plots 5 keer zo hard rennen!

3 kudos 2026-06-16 17:01:01 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
@Tokkiemagneet | 16-06-26 | 13:18:
Deel dat maar uit in het gemeentehuis van Amsterdam, of in één van de vele moskeeën daarin.
Als je toch in het gemeentehuis bent, roep meteen op tot de sloop van moskeeën, maak er maar homo ontmoetingsplaatsen van, of een bruin café, dat levert een stuk meer geld op.

21 kudos 2026-06-16 13:03:33 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Ja, islam werkt alleen als er wat te veroveren of te stelen valt, zodra dat er niet meer is, is islam zelf ook verloren.
Het werkt zo, jij bouwt iets moois, jij regelt alles en dan als alles klaar is mag de moslim het plots allemaal gratis hebben.
De Nederlandse corrupte overheid werkt ook zo. Jij verdient geld en dan, wanneer je het hoort te krijgen neemt de Nederlandse overheid het grotendeels in beslag en deelt het uit aan corrupte ambtenaren. Dan delen ze het weer uit aan terroristische groeperingen als XR en iedereen die werkt kan de pleuris krijgen.

-39 kudos 2026-06-16 12:57:42 op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
Hahaha, doet me denken aan The Donald Trump and The John F. Kennedy Memoral Center for the performing arts .
Toen was er ook iemand die perse Trump zijn naam eruit wilde hebben.
Dat je je daar boos over kunt maken, dan heb je echt niets te doen.

-1 kudos 2026-06-15 15:15:25 op Concessies doen
Eerlijk is eerlijk, hoe is het in vredesnaam mogelijk dat Nederlandse kinderen volgens de Nederlandse wetten eigenlijk nooit aan hun toekomst mogen werken tenzij ze ambtenaar zijn. Terwijl tegelijkertijd alle Afrikanen en Arabieren zich super gemakkelijk voort kunnen planten? Waarom wordt dergelijke mensenhandel zo gepromoot door corrupte ambtenaren?
Waarom kunnen we niet gewoon eerlijk zijn en gemeenschapsgeld gebruiken waar het voor bedoelt is?
Ik heb een hekel aan corruptie, maar het cordon sanitaire lijkt er dol op.
Zodra het over een partij, of ambtenaar van buiten het cordon sanitaire gaat. Verspreiden alle door de staat gesubsidieerde media nonstop de leugen dat diegene of diens partij extreem rechts zou zijn.
Zelfs wanneer de partijleider of leidster nota bene niet eens in Europa geboren is noemen ze het soms rechts. Zelfs wanneer diens moeder werkzaam was als directeur van Vluchtelingen Organisaties Nederland! Hoe gek wil je het hebben! Ondertussen lekker hypocriet commentaar hebben op Putin zijn media.
Het is echt heel bizar hoor wat er hier in Nederland gaande is, met de PROleten van PRO Den Haag voorop.

16 kudos 2026-06-15 15:03:54 op Concessies doen
De vorige keer was hij de grootste en mocht hij plots niet meedoen omdat iemand hem aangeklaagd had.
Vervolgens bleek hij volstrekt onschuldig, dus kon hij alsnog meedoen.
Oh Nee toch niet, want toen was alles plots al geregeld, dus leuk dat hij de grootste was, maar we doen in Den Haag natuurlijk niet aan eerlijke democratie!

3 kudos 2026-06-15 14:44:27 op Snelrecht op zijn best!
Kan hij nog in hoger beroep?
Hebben we wel een uitleveringsverdrag met Frankrijk?
Ik denk trouwens dat het spuitje pijn doet, kunnen we niet wat anders verzinnen?
Hebben ze überhaupt wel de juiste hond te pakken? Zoek anders eerst nog even de getuige op.