DumpStats voor cowboy

4,703 +9018 -4315

Kudos

#14488 (Top 4.5334%)

Kudos/dag 5.19
Kudos/reaguursel 7.2
Meeste kudos op 1 reaguursel 731
Minste kudos op 1 reaguursel -199

653

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.72
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 17.2
Reacties per reaguursel 0.86
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 20
Geregistreerd op 20-12-2023
Eerste reactie op 01-01-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-11 20:42:23 door lekkerNSFW op Samenvatting uit Belfast
Gelukkig gaan we dit soort tavarelen nooit in Nederland zien omdat wij gewoon lekker ons hoofd in het zand stoppen, nou misschien deze zomer als Marokko weer ver komt in het WK

4 kudos 2026-06-11 20:05:41 door Routine op Samenvatting uit Belfast
Kwestie van tijd. Als mensen het straks geen fuck meer interesseert of ze uitgemaakt worden voor racist of niet -wat er meer en meer lijken te worden- heb je de (spreekwoordelijke) poppen echt aan het dansen.

-2 kudos 2026-05-25 10:50:59 door cowboy op 7th Sunday foutje
@Knetterkop | 25-05-26 | 12:33: ja dat kan en heb je gelijk in, maar dat betekent niet dat die doorgesnoven vechtsporters die erop lopen om iemand te kunnen pakken geen regels meer hebben

7 kudos 2026-05-23 11:42:29 door Flippy op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Omdat je duidelijk geen ervaring hebt met dit soort zaken. Het is de politie, geen street fighter. Waarom zou je riskeren gewond te raken tijdens je werk, als je het simpelweg met overmacht kan oplossen?
Kleutervisie noem ik dat. Maar past wel bij je naam.

10 kudos 2026-05-23 10:35:43 door YG op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Omdat je rekening moet houden met je geweldsmiddelen, die je (in eerste instantie) niet mag gebruiken en je niet wilt dat, de verdachte of een van zn vrienden je geweldsmiddelen afpakt en tegen je gebruikt, de wet moet worden aangepast zodat ze een verdovingspijltje kunnen gebruiken sterk genoeg om een tijger KO te krijgen, zodat ook al die doorgesnoven kansloze die toch geen pijn voelen snel uitgeschakeld zijn. Verdovingspijltjes mogen alleen onder toezicht van een (dieren) arts worden toegediend.

1 kudos 2026-05-11 16:17:46 door fiesta25 op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Ze moeten niet zo janken. Als je wilt juichen dan ga je lekker juichen. Zo lang je anderen maar niet gaat provoceren. Als je daar niet tegen kunt moet je vooral zelf eens goed in de spiegel kijken.

11 kudos 2026-05-07 14:39:42 door Big Buick op Einde verhaal!
stewardessen zijn meestal alles behalve nauw op een gegeven moment...

3 kudos 2026-04-18 15:29:00 door cowboy op Lake Gül doet aangifte tegen Depri Dennis
@vlametrodebessen | 18-04-26 | 12:46: dus going dutch is een diep racistische uitspraak die mij wegzet als schrale nederlander? hou toch op en zorg ervoor dat je eelt op je ziel hebt.

0 kudos 2026-04-10 10:44:52 door Wateenaccountnaamzeg op Voorrang pakken
@darkracer125 | 09-04-26 | 19:07: Is niet absurd, mensen hier zijn gewoon op de hoogte van alle verkeersregels en niet alleen die die voor hen af en toe van toepassing zijn. Iets met rekening houden met. Elke ongeduldige aso word hier ode exact zelfde manier beoordeeld, misschien gewoon iets minder het slachtoffertje uithangen?

0 kudos 2026-04-09 17:07:12 door darkracer125 op Voorrang pakken
de dashcammer haat is hier weer lekker absurd. JA INDERDAAD het is de vrachtwagenchauffeur die de mongool is. maar nee ze minnen je de afgrond in want dashcammer.

10 kudos 2026-04-06 19:47:43 door Rabarber op Inslag clusterbom vanuit Iran
@Automokum | 06-04-26 | 19:48: Ik veeg intussen mijn reet af met dat type ivoren toren wijsheden, vooral gehanteerd door mensen die nooit ergens voor hebben moeten vechten en nooit iets hebben meegemaakt. Is het kut dat Israel Gaza in de as heeft gelegd, met Libanon hetzelfde gaat doen en onvoorstelbaar geweld gebruikt? Zeker. Hadden ze een andere optie? Nee. Eigenlijk zijn ze die spiraal in gesleurd door Hamas, Iran en het hele clubje geittenneukers daar. Op 7 oktober '23 heeft Hamas de porten naar de hel open gezet. Hezbollah deed graag mee. Iran bleef graag steunen. Ik kan het Israel vergeven dat ze op een gegeven moment accepteren dat samenleven het niet is en het nooit gaat worden. Een beschaafde staat kan soms niet anders dan zich te moeten verlagen tot het geweld waarmee het geconfronteerd wordt. Op die bewuste dag deed Iran en consorten de poort open, en nu klaagt men dat de strijd niet bevalt. Wat had je dan verwacht? Redelijke retaliatie en return to normal?