DumpStats voor Timw12345

2,697 +3010 -313

Kudos

#21325 (Top 6.6728%)

Kudos/dag 1.96
Kudos/reaguursel 9.43
Meeste kudos op 1 reaguursel 158
Minste kudos op 1 reaguursel -39

286

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.21
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 15
Reacties per reaguursel 0.24
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 20-05-2022
Eerste reactie op 15-09-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-24 15:44:15 op Vetzakken in de sportschool
Het gaat ook fout in de eerste 5 seconden van haar betoog. waarom zouden dikke mensen er niet mogen zijn als ze iets aan hun lichaam willen doen en waarom zou je zonder ervaring er niet mogen zijn? hoe wordt je dan ervaren? Vlieg gewoon lekker op met je zelfingenomen mening.

29 kudos 2026-06-19 21:27:41 op Autorijden gaat fout
Ben blij dat je je eigen babygezicht op de film heb gezet en dit geupload hebt. Ben je lekker makkelijk te vinden. sneuneuzen met spraakgebrek. zelfs met zoontje van 9 heeft meer hersencellen.

8 kudos 2026-06-19 20:19:00 op Messi is een diva
Het is een hele goede voetballer idd. Maar het is ook een hele goede aansteller. Altijd al geweest.

2 kudos 2026-06-14 11:57:27 op Ambtenaren haten vlaggetjes
Bij ons zit er een mooie sticker op met een pijl (richting straat). En wat denk je? met de handgreep van de weg af.

2 kudos 2026-06-11 09:52:24 op Gelukkig viel de hamer niet
en anders is het wel een belabberde timmerman. of hij moet zijn jas nog aan de schroef willen ophangen.

3 kudos 2026-06-06 12:05:01 op Fietser tegen de grond gereden
@deodod(nog meer). Als je naar de linker buitenspiegel kijkt voordat ie afslaat zie ik toch duidelijk een lampje knipperen. Meestal noemen ze dat een knipperlicht ofwel richtingaanwijzer.

4 kudos 2026-06-06 10:45:32 op Fietser tegen de grond gereden
in de situatie voordat beide oprijden kun je duidelijk de intenties van de auto zien. linksaf slaan. het is geen gelijkwaardig kruispunt. waar fietser vandaag komt is geen plek waar je een fietser vandaan verwacht. ik zeg. 25% auto i.v..m. onoplettendheid. 75% fietser vanwege domheid.

25 kudos 2026-06-01 19:22:02 op BMW pauper
Lok je uit? serieus. Ga je dit nu serieus goedpraten?

-1 kudos 2026-06-01 12:27:05 op Stuurfoutje
Hoppelijk gaat het licht niet uit van die man die aangereden is.

8 kudos 2026-05-30 11:34:08 op Jerrycans afgepakt van herder
@jan1000001, geen idee of jij er verstand van hebt. Persoonlijk werk ik nog wel eens met gevaarlijke stoffen en nee, zeker bij ondoorzichtige jerrycans kun je het verschil moeilijk zien. Ik denk dat er ook een policy is dat er geen vaten geopend worden.

54 kudos 2026-05-26 19:32:52 op Stelletje "vergeet" te betalen
Decadent en een golf gaan niet helemaal samen voor mijn gevoel. compensatiegedrag en golf wel.

-7 kudos 2026-05-25 11:04:01 op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Lijken wel beelden van stadstoezicht of is eigenaar van camera toevallig van de buurtwacht? filmt alles behalve eigen terrein.

4 kudos 2026-05-23 16:48:37 op Demo op het spoor
@CasSe. Nee dus! dat recht hadden ze niet op het spoor. dat was expliciet verboden. Dus lul niet zo stom met je recht.

3 kudos 2026-05-23 15:35:52 op Demo op het spoor
Zoom dan ff in op de gezichten van die kansloze personen. Dan kunnen de werkgevers ook gelijk zien wat ze in dienst hebben. Werkgevers? ja UWV is ook een vorm van werkgever.

7 kudos 2026-05-23 09:51:27 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Snap de minnetjes. In deze bedoel ik natuurlijk zijn broccoli-kapsel welke gevormd is als helm.

32 kudos 2026-05-22 18:10:48 op ZOEKZOEK! Overval station Castricum
14 februari. Ben blij dat er zo snel na de daad, de daders gezocht worden zodat het nog lekker vers in het geheugen staat.

Ik wens niet veel mensen een slechte ziekte toe, maar dit soort volk mag het van mij echt krijgen zonder dat ik er medelijden mee krijg. Dat het een pijnlijk einde mag worden.

0 kudos 2026-05-19 18:48:54 op Even strak inparkeren
bacoos is wel een beetje gelijk. Het zal niet zo zijn dat ie auto stil gaat staan midden op straat om vervolgens daar te parkeren. anticiperen geldt ook voor voetgangers.
Neemt niet weg dat de chauffeur wel wat rustiger mag manoeuvreren.

0 kudos 2026-05-19 17:30:52 op Ik ben er klaar mee
En waarom zou dat niet mogen? staat toch geen leeftijd bij.

1 kudos 2026-05-14 13:39:54 op Marokkaanse NL-ers missen wat
@Mennie, aangezien ik een autochtone Nederlander ben bedoel ik ook zeker mezelf. maargoed misschien dat jouw bekrompen hersenen die link nog niet gelegd had.

25 kudos 2026-05-14 11:18:34 op Marokkaanse NL-ers missen wat
Ondertussen weet ik het verschil niet meer tussen de jonge Marokkaanse en Nederlandse generatie. Ze praten beide met buitenlands accent (straattaal) en hebben beide geen fatsoen meer. Dus misschien moet de autochtone Nederlander ook eens in de spiegel kijken.

3 kudos 2026-05-12 22:07:31 op Fikkie stoken in Loosdrecht
iedereen moet de lasten delen. door deze debielen in Loosdrecht komen er zeker bij mij in de gemeente weer meer asielzoekers. Gewoon oppakken die bende en vastzetten in die AZC.

7 kudos 2026-05-12 20:10:43 op Wheelies voor de wederzijdse families
De meeste motorrijders die als een malloot een smakkert maken hebben niet zoveel goede onderdelen meer te doneren.