DumpStats voor befklets

22,126 +24548 -2422

Kudos

#3131 (Top 0.9797%)

Kudos/dag 6.58
Kudos/reaguursel 16.59
Meeste kudos op 1 reaguursel 3759
Minste kudos op 1 reaguursel -98

1,334

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.4
Topreaguursels 6
Woorden per reaguursel 18
Reacties per reaguursel 0.24
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 31
Geregistreerd op 09-04-2017
Eerste reactie op 09-04-2017

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-22 13:15:17 door Kwaaie tor op Haast?
Ik weet niet welke polder dat is, maar hier rijdt men maximaal gps 80 op 60 wegen, op enkele gekken na natuurlijk.
@666Henk 60 wegen web je niet naar mijn weten binnen de bebouwde kom.

0 kudos 2026-06-22 13:07:50 door 666Henk op Haast?
ligt eraan wat voor auto je hebt. maar ik rijd soms ook wel is iets te hard. maar nooit binnen de bebouwde kom zo hard.

2 kudos 2026-06-08 13:42:02 door befklets op Ondertussen op TwitchCon
@Prinses_Naomi | 08-06-26 | 15:03: Dat is inderdaad de grap.
Of het is serieus, dat mag iedereen zelf weten ;).

0 kudos 2026-06-04 14:33:30 door befklets op Pepertje roken
@Pipo der Clown | 04-06-26 | 16:08: Doe es een gok, wat denk je?

-4 kudos 2026-05-24 11:47:45 door Aarsveer op Harry Mens doet een 'Harry Mensje'
Harrie is fout, want stam - Harr - plus een Griekse ij. En beantwoord was kennelijk ook fout, want iets een 't' achter een stam. Woonden we maar allemaal in Tortu World… of zou het dan net zo zijn als hier?

-2 kudos 2026-05-20 09:03:01 door Andy007 op Scheuren op de autobahn
@Befbabe | 20-05-26 | 10:51: uitstekend nieuws dan kunnen alle wappies van de Autobahn verwijderd worden door de burgers

5 kudos 2026-05-20 08:51:46 door Befbabe op Scheuren op de autobahn
@Perineumsnuyvert | 20-05-26 | 10:39: Dit is Duitsland, daar is dat wel degelijk verplicht en verzaken te helpen kan je een jaar gevangenisstraf opleveren:

"Wer bei Unglücksfällen oder gemeiner Gefahr oder Not nicht Hilfe leistet, obwohl dies erforderlich und ihm den Umständen nach zuzumuten, insbesondere ohne erhebliche eigene Gefahr und ohne Verletzung anderer wichtiger Pflichten möglich ist, wird mit Freiheitsstrafe bis zu einem Jahr oder mit Geldstrafe bestraft."

-4 kudos 2026-05-20 08:39:33 door Perineumsnuyvert op Scheuren op de autobahn
nee, er is geen nood of levensgevaar. Alleen schade aan de voertuigen en vangrail. Dat zal verzekeringstechnisch moeten opgelost worden. Wat wel weer behulpzaam zou zijn is de camerabeelden beschikbaarstellen aan de bestuurder van de Volkswagen voor schadeverhaling. Ook beelden geven aan de plaatselijke autoriteiten zodat vervolging tegen de overtreders kan worden ingezet.

2 kudos 2026-04-29 11:33:34 door Orichinals op Pandjesprins is goed in het ontwijken van vragen...
@Anus-Martius: Als u naar uzelf kijkt, doet u misschien niet anders in dergelijke situaties? De meeste mensen trouwens niet, ik ook niet, maar wijze naar andere is zo verdomd handig, maar dat laat ik dan weer achterwege.

-3 kudos 2026-04-29 10:18:23 door befklets op Het is weer motorrijweer!
@Trekpop101 | 29-04-26 | 12:07: Of gewoon niet als een debiel rijden, als het je niet bevalt prop je jezelf er maar tussen of langs, je neemt het allemaal niet zo nauw toch?

4 kudos 2026-04-06 15:34:18 door Routine op Regels zijn regels in Duitsland
@richieyeah | 06-04-26 | 16:21: Dus iemand die zich niet aan de regels houdt, mag je (als burger -zonder waarschuwing) geweld bij toepassen? Doe even heel snel normaal.

1 kudos 2026-04-03 20:39:49 door NiCeY op Nieuwe dildo techniek
@Ed-Random | 03-04-26 | 14:25: Maar wel zo snel mogelijk proppen toch? Het kan altijd weer gebeuren dat die andere partij zich bedenkt.

6 kudos 2026-04-03 12:25:18 door Ed-Random op Nieuwe dildo techniek
Het is niet dat beide geslachten hem ergens in MOETEN proppen ofzo he. Dit mag je ook gewoon aan vrouwen overlaten.

-1 kudos 2026-03-11 16:30:18 door befklets op Meisje haar zonnebril doet het niet
@NSFWFTW | 11-03-26 | 16:20: Hoe precies? Als de verwachting enkel seks en decoratie is is ze (hopelijk) oneindig beter dan mijn hand en als je je verveelt ga je gewoon wat anders doen tot je weer geil wordt.

-11 kudos 2026-03-10 13:58:50 door lamskabouter op Jongeren voelen zich niet gehoord
En naar boomers ook niet, oh en werklozen wil ik ook niet horen. En al helemaal niet de bakfietsmamas. Zeker ook geen limbolanders, of achterhoekers. En Friezen en Groningers moeten ook hun mond houden.

0 kudos 2026-02-10 18:34:07 door Duffe op Mijn slaan?
Nou dat kan, deze versie is zelfs 3 keer zo lang: https://www.dumpert.nl/item/10... Daarin zie je mooi dat struikmeneer een agressieve tokkie is die dit zelf uitlokt en als een totale loser reageert nadat hij de voorbijganger liet schrikken.

3 kudos 2026-02-10 12:59:54 door PeterPandemie op Mijn slaan?
Ja, omdat het de bedoeling is dat het een prank is die op sociale media gedeeld wordt. Die klap is echt hard, boompje is heel boos.