76,230 +84425 -8195
Kudos
#650 (Top 0.2034%)
| Kudos/dag | 25.17 |
| Kudos/reaguursel | 9.94 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 932 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -162 |
76,230 +84425 -8195
Kudos
#650 (Top 0.2034%)
| Kudos/dag | 25.17 |
| Kudos/reaguursel | 9.94 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 932 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -162 |
7,672
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.53 |
| Topreaguursels | 7 |
| Woorden per reaguursel | 14 |
| Reacties per reaguursel | 0.35 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 19 |
| Aantal x weggejorist | 32 |
| Geregistreerd op | 11-03-2018 |
| Eerste reactie op | 11-03-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-27 11:14:18 door Albertoooh op Nederlandse heli's in Cumbria
Alles voor de Shorts...
4 kudos 2026-06-27 10:10:39 door Creatieloos op Nederlandse heli's in Cumbria
2 maal nog wel.
2 kudos 2026-06-27 10:06:51 door Godjeminaz op Vis is er klaar mee
@darkracer125 | 27-06-26 | 11:50:
Nu kan hij thuis vissen, dan moet hij niet meer op de oever van een rivier gaan zitten.
9 kudos 2026-06-27 09:50:20 door darkracer125 op Vis is er klaar mee
het zijn zijn vissen.
3 kudos 2026-06-26 18:58:47 door SlimmeLantarenpaal op Blijf koelen
Heb je toen gevraagd of ze ook een fietsenplan hadden?
6 kudos 2026-06-26 07:20:11 door ValeLaPena op Dumpert Tropenrooster
Ik filmp, hij filmpt, wij filmpen.
1 kudos 2026-06-24 23:02:16 door Toompie888 op Nee jonge ff niet
Gang is alles!
9 kudos 2026-06-24 19:16:01 door Pernis op Nee jonge ff niet
Ik zag het idd
1 kudos 2026-06-23 19:05:24 door Creatieloos op Carpaccio a la motorblok
Dus als je Nederlands gaat gillen, moet je dat dan zonder enig gevoel voor taal, of interpunctie een reaguursel bakken?
2 kudos 2026-06-21 14:47:54 door ioozereoh op De wereldbeker brengt mensen samen!
uw leven draait alleen maar om trump, dit heet een obsessie.
1 kudos 2026-06-20 13:06:22 door G.Kalf op Ondertussen in Moskou
Volgende keer eerst nadenken, dan pas posten. Ome Vlad verkoopt ruwe olie. Dan heeft ie zijn geld binnen. Dat wordt geraffineerd, verkocht aan de handel, daarna aan de consument en daar pas komt de accijns er op.
Sterker nog, als je net als in Rusland, Venezuela, Iran enz benzine-subsidie geeft zoals populistisch-links wil, gaat het gebruik omhoog, en dus de prijs van olie en dus verdiend Poetin meer geld.
2 kudos 2026-06-20 06:28:57 door hellfirenl op BMW van 30 K naar de kleaute
en een ruggewervel rechtzetten..maarja dat kost maar 2000 roebel in Rusland (ik geef je alvast het antwoord van Google: dat is omgerekend ongeveer 20 euro)...
1 kudos 2026-06-18 17:32:51 door Nicht rijder op Nog steeds gezellig in Oekraïne
Ik hoor al 25 jaar mensen lullen over een bankroet Amerika en Europa. gebaseerd op vage feiten van vage websites. Ondertussen draait de wereld altijd gewoon door. Zelfs na Gladiator 2.
3 kudos 2026-06-14 18:29:34 door Gaat het niet dan? op Brazilianen zijn goed in voetbal
Nee dat kan ik niet.
1 kudos 2026-06-13 16:03:30 door PeterPandemie op Kinderbrommer op je auto
*wegrennen
0 kudos 2026-06-13 12:57:25 door paverm op Kinderbrommer op je auto
Kan hij niet weg rennen
Waarschijnlijk niet verzekerd
2 kudos 2026-06-12 21:29:52 door freakspark op Berg lekt een beetje
Als je ernaast zou staan zou je het warm hebben. Dat wel.
-2 kudos 2026-06-12 20:10:41 door kecay35826 op Berg lekt een beetje
UHm..nee. Magma is geen glas.
8 kudos 2026-06-12 19:31:43 door Siks7Ate9 op Bureau Dumpert zoekopdracht
Dat was ook mijn eerste gedachtegang, de tweede was direct maar heeft wss toch geen zin want zijn toch zwartrijders. Wat blijkt, ingeving klopte dus blijkbaar ook.. Echt triest eigenlijk.
21 kudos 2026-06-12 18:14:47 door Murgh op Bureau Dumpert zoekopdracht
Als je goed oplet zie je in het begin van het filmpje dat ze niet eens inchecken en gewoon de poortjes openduwen, dus je verhaal gaat helaas niet op.
6 kudos 2026-06-12 16:29:17 door Luilak op Zijn ze nou helemaal betoeterd daar bij NASA?!?!
dan landen ze verkeerd
1 kudos 2026-06-11 22:16:36 door Rikcey op Straatracen met je maten
Ze gingen nóót, nee nee, nóót, nóót meer oerendhard.
12 kudos 2026-06-10 18:01:22 door 68crat68 op Doe maar een tunneltje
Je had meerdere van deze tunnels tussen Gaza, Israel en Egypte. Gefinancierd door miljarden van westers belastinggeld.
1 kudos 2026-06-09 06:56:52 door Waarschijnlijk op Oranjegekte wil nog niet zo op gang komen?
Jij kijkt teveel propaganda filmpjes van hamas Hezbollah of Iran...
21 kudos 2026-06-08 11:30:18 door Raketijsje op Daar hang je dan in de bakkie
Bel ze anders even
41 kudos 2026-06-03 17:33:15 door KelderKebabKwab op RIP het Westen
Nee nu doe je hem te kort. Hij was de kartrekker van de hele Brexit en toen hij daarna de kans kreeg om het land te leiden zonder juk wat Europa heet zei hij: "euhm zoek het even lekker uit Theresa May, ik heb welliswaar deze shit show geregeld maar raap jij de scherven maar op." En nu na al die jaren komt hij dit gewoon nog een keer doen…
5 kudos 2026-06-02 22:30:12 door DominiqueWeesie op Vrouw loopt een politiebureau binnen en haalt een pistool te voorschijn.
@ikvindje | 02-06-26 | 23:19:
Volgens zijn laatste berichten WW4 en WW5 ook.
WW1 was de schuld van Biden, WW2 van Hillary en WW3 van Obama, maar daar was hij dus net op tijd bij. Hij gaat zich ook nog richten op WD40.
Aldus Donald the Divine Dorito.
-6 kudos 2026-06-02 21:19:44 door ikvindje op Vrouw loopt een politiebureau binnen en haalt een pistool te voorschijn.
Als je zo fan van Trump bent waarom probeer je hem dan in een slecht daglicht te zetten. WW3 is voorkomen door hem
3 kudos 2026-06-01 21:31:01 door VanUitDeZolderkamer op Raheem Sterling doet ballonvaren achter het stuur
van baantje?
-1 kudos 2026-06-01 18:43:28 door Forza_Ruud_Krol op Vrouwen wassen tapijt
@papskieken | 01-06-26 | 18:54:
Mooi, meteen uitgewrongen. Handig, dan hoef je ze niet eerst in een bakje met rijst te leggen.
3 kudos 2026-06-01 16:54:26 door papskieken op Vrouwen wassen tapijt
Dan draaien ze nog de tegenovergestelde richting uit
0 kudos 2026-05-28 18:11:47 door Uhoortnogvanons op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
Het zijn mannelijke maagden hè!
4 kudos 2026-05-27 09:37:04 door Waarschijnlijk op Koter is jaloers op haar
Voor z'n sigaretje...
16 kudos 2026-05-27 05:25:23 door Recht_zegt_Fred op Koter is jaloers op haar
Omdat een vlammenwerper niet in zijn broek past
8 kudos 2026-05-26 18:58:16 door Schraalhans op It just works!
Met dank aan de EU!
4 kudos 2026-05-25 12:22:51 door LaPachanga op Lastig scooteren in overstrromde steeg
Nu al dronken?
-3 kudos 2026-05-24 09:13:53 door Pula op Luilakken Delft
Hinderwetvergunning met luilak??
1 kudos 2026-05-21 21:55:18 door Godjeminaz op Two hundred one miles an hour....
@vanonder | 21-05-26 | 20:10:
Waarom eigenlijk, als de luchtvaart geen accijnzen en BTW op brandstof moet betalen is dat toch een vorm van subsidie.
-3 kudos 2026-05-21 18:10:48 door vanonder op Two hundred one miles an hour....
Kerosine is gelukkig niet duur.
6 kudos 2026-05-19 17:52:26 door owikzegmaarwat op Verlengde achterbrug helpt goed
rustig maar, daar staat hij toch ook niet?
3 kudos 2026-05-18 19:03:00 door Andersdenkend op Alles naar de klote
God ook niet dus hou het maar bij gedachten.
22 kudos 2026-05-17 11:07:15 door GwoonAmber op Dikke biem in Rusland
Hopelijk stort die neer met zijn vliegtuig samen met zijn vriendjes.
-4 kudos 2026-04-20 19:34:20 door De_GBS op Stukje vliegen over de straat van Hormuz
Ruwe olie zinkt. Dat is de een 'vloeistof' (eerder een smurrie) inclusief alle zware facties. Tegen dat je het gerecupereerd hebt zijn alle lichtere fracties (de kortere ketens) die we ook nodig hebben grotendeels verdampt.
7 kudos 2026-04-20 17:18:00 door HeilSatan666 op Stukje vliegen over de straat van Hormuz
Ja. Dan wel.
0 kudos 2026-04-16 04:48:52 door CarloColluci op Lekker hard op de dijk
Nee, denk het niet.
3 kudos 2026-04-14 13:17:08 door DiePanzerVorwaerts3 op Hongaarse politicus is blij met uitslag
@vansuyle.com | 14-04-26 | 12:27:
"Dat is met opzet."
Jij bent af, complotmarmot.
4 kudos 2026-04-14 11:14:40 door Baron Von Awesome. op Hongaarse politicus is blij met uitslag
@vansuyle.com | 14-04-26 | 12:27: je snapt dat het in Italië vanwege de ligging wel moeilijker is het tegen te houden he?
Aantal jaren terug op Sicilië geweest, en daar zie je iets fysieker hoe dat er aan toe gaat.
-5 kudos 2026-04-14 10:27:21 door vansuyle.com op Hongaarse politicus is blij met uitslag
@Sharrel | 13-04-26 | 14:58: Eerst zien dan geloven. Meloni zou in Italië ook de boten stoppen, maar het nam alleen toe. Dat is met opzet, want in Denemarken en Hongarije liet men zien dat je het wel degelijk kunt stoppen.
12 kudos 2026-04-14 06:32:37 door dumpertburner op Hongaarse politicus is blij met uitslag
@clitlikker | 13-04-26 | 21:52:
Russian, go home!
32 kudos 2026-04-13 19:58:38 door Sharrel op Hongaarse politicus is blij met uitslag
@clitlikker | 13-04-26 | 21:52: Die is net zo goed tegen de vrije instroom van asielzoekers als Orban, op sommige punten zelfs nog stelliger, maar alle wappen praten elkaar maar wat dom na omdat hun Poetin pijper verloren heeft.