DumpStats voor bartjes999

76,230 +84425 -8195

Kudos

#650 (Top 0.2034%)

Kudos/dag 25.17
Kudos/reaguursel 9.94
Meeste kudos op 1 reaguursel 932
Minste kudos op 1 reaguursel -162

7,672

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.53
Topreaguursels 7
Woorden per reaguursel 14
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 19
Aantal x weggejorist 32
Geregistreerd op 11-03-2018
Eerste reactie op 11-03-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-27 10:06:51 door Godjeminaz op Vis is er klaar mee
@darkracer125 | 27-06-26 | 11:50:
Nu kan hij thuis vissen, dan moet hij niet meer op de oever van een rivier gaan zitten.

1 kudos 2026-06-23 19:05:24 door Creatieloos op Carpaccio a la motorblok
Dus als je Nederlands gaat gillen, moet je dat dan zonder enig gevoel voor taal, of interpunctie een reaguursel bakken?

1 kudos 2026-06-20 13:06:22 door G.Kalf op Ondertussen in Moskou
Volgende keer eerst nadenken, dan pas posten. Ome Vlad verkoopt ruwe olie. Dan heeft ie zijn geld binnen. Dat wordt geraffineerd, verkocht aan de handel, daarna aan de consument en daar pas komt de accijns er op.

Sterker nog, als je net als in Rusland, Venezuela, Iran enz benzine-subsidie geeft zoals populistisch-links wil, gaat het gebruik omhoog, en dus de prijs van olie en dus verdiend Poetin meer geld.

2 kudos 2026-06-20 06:28:57 door hellfirenl op BMW van 30 K naar de kleaute
en een ruggewervel rechtzetten..maarja dat kost maar 2000 roebel in Rusland (ik geef je alvast het antwoord van Google: dat is omgerekend ongeveer 20 euro)...

1 kudos 2026-06-18 17:32:51 door Nicht rijder op Nog steeds gezellig in Oekraïne
Ik hoor al 25 jaar mensen lullen over een bankroet Amerika en Europa. gebaseerd op vage feiten van vage websites. Ondertussen draait de wereld altijd gewoon door. Zelfs na Gladiator 2.

8 kudos 2026-06-12 19:31:43 door Siks7Ate9 op Bureau Dumpert zoekopdracht
Dat was ook mijn eerste gedachtegang, de tweede was direct maar heeft wss toch geen zin want zijn toch zwartrijders. Wat blijkt, ingeving klopte dus blijkbaar ook.. Echt triest eigenlijk.

21 kudos 2026-06-12 18:14:47 door Murgh op Bureau Dumpert zoekopdracht
Als je goed oplet zie je in het begin van het filmpje dat ze niet eens inchecken en gewoon de poortjes openduwen, dus je verhaal gaat helaas niet op.

12 kudos 2026-06-10 18:01:22 door 68crat68 op Doe maar een tunneltje
Je had meerdere van deze tunnels tussen Gaza, Israel en Egypte. Gefinancierd door miljarden van westers belastinggeld.

41 kudos 2026-06-03 17:33:15 door KelderKebabKwab op RIP het Westen
Nee nu doe je hem te kort. Hij was de kartrekker van de hele Brexit en toen hij daarna de kans kreeg om het land te leiden zonder juk wat Europa heet zei hij: "euhm zoek het even lekker uit Theresa May, ik heb welliswaar deze shit show geregeld maar raap jij de scherven maar op." En nu na al die jaren komt hij dit gewoon nog een keer doen…

-1 kudos 2026-06-01 18:43:28 door Forza_Ruud_Krol op Vrouwen wassen tapijt
@papskieken | 01-06-26 | 18:54:
Mooi, meteen uitgewrongen. Handig, dan hoef je ze niet eerst in een bakje met rijst te leggen.

1 kudos 2026-05-21 21:55:18 door Godjeminaz op Two hundred one miles an hour....
@vanonder | 21-05-26 | 20:10:
Waarom eigenlijk, als de luchtvaart geen accijnzen en BTW op brandstof moet betalen is dat toch een vorm van subsidie.

-4 kudos 2026-04-20 19:34:20 door De_GBS op Stukje vliegen over de straat van Hormuz
Ruwe olie zinkt. Dat is de een 'vloeistof' (eerder een smurrie) inclusief alle zware facties. Tegen dat je het gerecupereerd hebt zijn alle lichtere fracties (de kortere ketens) die we ook nodig hebben grotendeels verdampt.

4 kudos 2026-04-14 11:14:40 door Baron Von Awesome. op Hongaarse politicus is blij met uitslag
@vansuyle.com | 14-04-26 | 12:27: je snapt dat het in Italië vanwege de ligging wel moeilijker is het tegen te houden he?

Aantal jaren terug op Sicilië geweest, en daar zie je iets fysieker hoe dat er aan toe gaat.

-5 kudos 2026-04-14 10:27:21 door vansuyle.com op Hongaarse politicus is blij met uitslag
@Sharrel | 13-04-26 | 14:58: Eerst zien dan geloven. Meloni zou in Italië ook de boten stoppen, maar het nam alleen toe. Dat is met opzet, want in Denemarken en Hongarije liet men zien dat je het wel degelijk kunt stoppen.

32 kudos 2026-04-13 19:58:38 door Sharrel op Hongaarse politicus is blij met uitslag
@clitlikker | 13-04-26 | 21:52: Die is net zo goed tegen de vrije instroom van asielzoekers als Orban, op sommige punten zelfs nog stelliger, maar alle wappen praten elkaar maar wat dom na omdat hun Poetin pijper verloren heeft.