DumpStats voor Britt_Dekkers_Zadel

8,662 +10335 -1673

Kudos

#8595 (Top 2.6895%)

Kudos/dag 18.01
Kudos/reaguursel 15.04
Meeste kudos op 1 reaguursel 898
Minste kudos op 1 reaguursel -85

576

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.2
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 16.3
Reacties per reaguursel 0.52
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 34
Geregistreerd op 28-02-2025
Eerste reactie op 28-02-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

28 kudos 2026-06-18 17:09:26 op Meneer op kantoor
ik ben zo geindoctrineerd door #metoo dat ik direct denk 'ohhh da kannie!' bij dat klapje op haar bips, in plaats van dat ik gewoon direct mn stronk ga strelen bij het aanzicht van zulke jetsers. Shame on me.

1 kudos 2026-06-18 17:07:19 op Zo, eindelijk vakantie..
@Wakemeister | 18-06-26 | 16:37: ik wil dit nu ook weten. met zo'n zwarte edding 'Vakantie racer'?

4 kudos 2026-06-17 17:49:43 op Kosso niet goed begrijpen
Inderdaad, vroeger waren we niet verdeeld in bubbels maar deed je gewoon het meest verstandige. Zo hebben we samen de ozonlaag gered doordat we collectief daar actie op ondernamen. Was de laatste keer denk ik dat zowat de gehele mensheid iets gezamelijk deed om de wereld beter te maken.

1 kudos 2026-06-17 17:47:52 op Kosso niet goed begrijpen
Ik leer anders behoorlijk veel van Sjamadriaan, vooral argumenten en feiten om wappies op hun plek te zetten. Daardoor wordt Nederland mooier.

-7 kudos 2026-06-14 18:56:43 op Oranjebus fanwalk
zozo 14 hele seconden? een paar mensjes in oranje shirt, en die bus. Wat een feest mensen!

7 kudos 2026-06-10 19:01:33 op Doorgetrokken streep. Boeit niet. Lampen, niet nodig.
Wel dapper om zo voor een bocht in te halen met een Fiesta uit het jaar nul. Bij een frontale botsing met die snelheid kunnen ze je uit het motorblok pulken. ook lullig voor je nabestaanden dat ze dan een bakje pap moeten begraven.

45 kudos 2026-06-10 18:58:39 op Witte kerst in juni
Misschien zie ik het niet goed maar gaat daar nou iemand op de linkerbaan stilstaan onder een viaduct om een beetje hagel?

0 kudos 2026-06-05 19:40:56 op Zomerhit 2026
Kan ik dit nalezen op teletext?

11 kudos 2026-06-03 19:53:51 op Maxim doet een oproep
Ik zou hier als omroep een win/win deal van maken door Maxim zijn zin te geven in ruil voor 5 nieuwe seizoenen Rembo en Rembo, een eigen serie voor 'De Gluurbuur' en avondvullende verfilming van 'De Fohn''. Dan verliest alleen Angela en wint voor de rest heel Nederland.

19 kudos 2026-06-03 18:46:30 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Laten we Koningsdag en het dragen van oranje kleding maar verbieden, nu het blijkt dat de migratieparels zich hierdoor niet thuis voelen en zich uitdrukken op de enige manier die ze kennen. Weg met ons!

8 kudos 2026-05-31 16:17:14 op Laten we eens gaan waterskiën
Dit heb jij nog nooit gedaan maat, je komt nooit buiten, laat staan dat je vrienden hebt met wie je dit kan doen.

12 kudos 2026-05-28 19:07:51 op Wat moet je met algemene kennis
25 cent lutser! En het continet 'Amerika'bestaat niet. Het is Noord-Amerika of Zuid-Amerika. Het Panama kanaal ligt in Panama en daarmee basta.

1 kudos 2026-05-25 14:48:51 op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
ik heb 5 ring outdoorcams, 3 daarvan filmen gedeeltelijk de openbare weg en erven van buren. Ik ben aangemeld bij https://www.politie.nl/informa... en in de loop der tijd hebben ze al 5 keer beeldmateriaal bij me opgevraagd, en alle 5 keer is de dader gepakt doordat door camera's als die van mij de dader duidelijk in beeld hadden en men van diverse camerabeelden een route konden uitstippelen. Ik heb die camera's niet voor de lol, en de politie is er hardstikke blij mee. Nu jij weer.

17 kudos 2026-05-24 15:42:50 op Hangjeugd
Wat een lef! Wat een bravoure! Maar de wereld schiet er geen moer mee op, of je nou flikkert of niet. Hoogstens inspireer je een droeftoeter die wel naar beneden dondert. Onder de streep ben je gewoon een aandachtshoer.

85 kudos 2026-05-17 16:23:34 op Hansie over de nakba
ik zou willen dat dit integraal om prime time op alle Nederlandse televiesiezenders werd uitgezonden. Alleen al omdat Hans aanstipt wat de Palestijnse terroristen op 7 oktober 2023 voor ziekelijke en bizarre martelingen hebben uitgevoerd met onschuldige Israelische burgers.

16 kudos 2026-05-16 19:12:40 op Selectie Fc Twente vertrekt naar Eindhoven
Dit zijn 'fans'? Dit moet de spelers motiveren? Ik snap dat deze sneue donders met hun maskertjes en capuchons verder totaal geen leven hebben maar kom op, je hebt zelf toch ook wel door dat je echt een ontzettende drollenpijper bent als je je zo gedraagt?

7 kudos 2026-05-13 17:37:15 op ADHD behandelen in de 90's
@jesuisunedumpert | 13-05-26 | 14:06: zoek even op hoe de eerste afleveringen van South Park gemaakt werden en kom dan weer even terug je excuses voor je totale onwetendheid aan te bieden.