DumpStats voor zoutzuurkanon

180,489 +190515 -10026

Kudos

#196 (Top 0.0613%)

Kudos/dag 44.83
Kudos/reaguursel 76.25
Meeste kudos op 1 reaguursel 9900
Minste kudos op 1 reaguursel -1284

2,367

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.59
Topreaguursels 89
Woorden per reaguursel 13.6
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 43
Geregistreerd op 16-06-2015
Eerste reactie op 16-06-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-24 17:56:08 op Auto in de hens op de A7
Pas nou op straks gaan ze weer massaal filmen achter het stuur

23 kudos 2026-06-24 11:21:55 op Vetzakken in de sportschool
Ik vind dat mensen die denken dat ze influencer zijn omdat ze zichzelf kunnen filmen niet in de sportschool thuis horen.

1 kudos 2026-06-23 18:48:50 op Gefeliciteerd eh
Dit is een fucking grap toch? Alsjeblieft, laat het fake zijn.

16 kudos 2026-06-23 18:48:01 op 121 jaar geleden..
Snel, lachen, anders wordt 'ie nog boos

1 kudos 2026-06-17 18:00:23 op Maaike op de stuntstep
@Koekkoeksklok | 17-06-26 | 17:31: het spijt me zeer, maar dan ben je echt redelijk koekkoek

7 kudos 2026-06-13 18:48:06 op Preventief handelen
Denk dat de eigenaar van die geluidstafel er niet om kan lachen

11 kudos 2026-06-13 10:37:26 op Toy Story Challenge
Ik ben blij dat er nog steeds zulke turnpakjes worden gedragen

-1 kudos 2026-06-13 10:35:38 op Meisje op de minibike
Had niet verwacht dat ze als een soort Cool Aid-mannetje er dwars doorheen ging

5 kudos 2026-06-11 20:36:13 op Al me dierbare persoonen
@Bees80 | 11-06-26 | 20:32: dan geven we hier gewoon een plusje, zwitsal.

14 kudos 2026-06-11 18:46:55 op Goed vasthouden
Dit ging echt veel beter dan ik had verwacht

10 kudos 2026-06-10 12:06:48 op Achterlijke die aan het inhalen is
Heel je auto naar de kloten, zelf het risico op allerlei vervelende verwondingen maar JA - je hebt 'm wél een lesje geleerd hoor!

-2 kudos 2026-06-09 18:20:05 op Vogel in je oog
Ik kan van jullie allebei een geestelijke achterstand

12 kudos 2026-05-26 17:26:56 op Man word een beetje boos
Hier in het winkelcentrum trapte net een oude vent zo'n pisvlek van z'n fatbike. Pisvlek wilde vervolgens de oude vent te lijf gaan maar bedacht zich vrij snel; we hoefden alleen met een paar man een paar stappen dichterbij te zetten. Misschien vallen ze in sommige woonplaatsen nog enigszins onder controle te krijgen......

8 kudos 2026-05-22 12:14:45 op Goedemorgen!
Ik vind de borstvergroting zonde. Daarvoor was ze nog veel lekkerder

8 kudos 2026-05-19 19:21:43 op Stortregen op de A7
Ik heb niet het idee dat 'ie heel hard rijdt

9 kudos 2026-05-10 20:28:44 op Auto met Genderdysforie
Dit is een afbeelding van een zwarte BMW met een Duitse kentekenplaat waarop staat "TRAM879". Hilarisch omdat het een auto is en geen tram.

747 kudos 2026-05-10 20:04:06 op Gek wijf heeft geen geduld
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat de Politie dergelijke meldingen héél serieus neemt. Denk dat meneer zijn rijbewijs mag inleveren en veroordeling voor poging zware mishandeling is ook zeker niet uitgesloten.

2 kudos 2026-05-08 12:31:28 op Moet ik hem natmaken ma??
Het is niet helemaal waar dat iedereen dat zelf mag weten. Mits je het veilig kunt doen en jezelf daartoe in staat acht ben je verplicht om hulp te verlenen. Maar goed, in dit geval snap ik het wel - deze man is waarschijnlijk inderdaad niet in staat om veilig überhaupt zijn schuifpui te openen.

12 kudos 2026-05-08 12:23:13 op Politie Groningen is heel bijzonder
Dat kost veel te veel geld. Gewoon hardhandig de andere kant op werken zodat je er geen last meer van hebt en door met waar je mee bezig was.

-1 kudos 2026-05-07 21:43:53 op 't ken net
@KoejoeloeckyLuke | 07-05-26 | 19:24: als je er niet bekend bent is dit echt een kut stuk in Nieuwegein... ik was de eerste keer ook -bijna- te laat. Weg gaat omhoog, je ziet 't gewoon heel slecht.

70 kudos 2026-05-06 19:15:18 op Immers en daarentegen
Dit is waarom ik zo'n hekel heb aan trajectcontrole. Niet omdat ik me aan de snelheid moet houden maar omdat iedereen dezelfde snelheid gaat rijden en vervolgens denkt dat van rijstrook wisselen ineens helemaal niet meer nodig is. GA NAAR RECHTS

4 kudos 2026-05-04 13:24:59 op Drankje doen?
Ze kunnen beter het drankje overslaan