10,370 +14874 -4504
Kudos
#7176 (Top 2.2454%)
| Kudos/dag | 4.26 |
| Kudos/reaguursel | 8.38 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 699 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -358 |
10,370 +14874 -4504
Kudos
#7176 (Top 2.2454%)
| Kudos/dag | 4.26 |
| Kudos/reaguursel | 8.38 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 699 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -358 |
1,238
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.51 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 16.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 27 |
| Aantal x weggejorist | 41 |
| Geregistreerd op | 19-10-2019 |
| Eerste reactie op | 24-10-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-17 22:42:52 door owikzegmaarwat op Goh dat doen ze thuis nou nooit!
mwa, om te beginnen is het niet altijd makkelijk om een vrouw te zijn in japan. Het zijn geen india praktijken of afghanistan maar helemaal pais en vree is het ook niet.
2 kudos 2026-06-17 18:14:38 door deadrabbits op Goh dat doen ze thuis nou nooit!
Er was eens..
2 kudos 2026-06-17 17:54:12 door Bullshitski op Heldere boodschap
Witteke3991 denk daar nog maar eens aan terug als je zelf 83 bent.
7 kudos 2026-06-17 17:05:03 door Godjeminaz op Goh dat doen ze thuis nou nooit!
Bert! Bert! Vertel!
5 kudos 2026-06-17 12:51:06 door Ongecompliceerd op Heldere boodschap
Helaas is hij slechts 83 geworden..
13 kudos 2026-06-17 12:47:15 door Kneiterlinks op Heldere boodschap
84 is voor velen ouder dan gewenst, maar in het geval van Wim T Schippers, vind ik het zelf jammer dat hij er niet meer is, maar laat ik het definitieve oordeel aan hem en zijn naasten over.
-4 kudos 2026-06-16 11:46:00 door Otto Peter Rispinkje op Meisje op de foto samen met Tom de mimeclown
@Dikkegansinaantocht | 16-06-26 | 13:33: word?
8 kudos 2026-06-16 11:33:23 door Dikkegansinaantocht op Meisje op de foto samen met Tom de mimeclown
Als dit als grensoverschrijdend word gezien hebben we een heel ander probleem…
-1 kudos 2026-06-16 03:11:16 door Wiccalicious op Bavianen nemen huis over
Je schoonmoeder?
-3 kudos 2026-06-15 14:41:37 door LinkseRukker43 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Dat het jouw niks meer betekent laat zien hoe salonfähig het is geworden.
-16 kudos 2026-06-15 13:52:25 door SpaceVogel op Bavianen nemen huis over
Ja die Nederlanders hebben behoorlijk huis gehouden in zuid Africa,..
8 kudos 2026-06-15 13:41:33 door Zolderkolder op Bavianen nemen huis over
Aan Ter Aapel
-3 kudos 2026-06-15 11:44:37 door InternetNiet op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
@ikdenkwat | 15-06-26 | 12:46: Ja, maar niet extreem.
5 kudos 2026-06-15 11:17:26 door dikkeBMW19 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Voor Extreem Links ben je al Extreem Rechts als je de juichjack van de Jumbo aan doet.
2 kudos 2026-06-15 10:46:27 door ikdenkwat op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Hij doet het toch ook met rechts.
0 kudos 2026-06-13 09:47:55 door prakkert op Spelletje chicken spelen
Je begrijpt dat de gps een paar tellen kan achterlopen toch?
11 kudos 2026-06-13 05:52:13 door Evol op Spelletje chicken spelen
Een vrachtwagen versnelt niet zo snel als die gps suggereert, dat is gewoon inconsistentie.
18 kudos 2026-06-13 05:48:55 door Denx op Spelletje chicken spelen
@witteke: Net als de bestuurder van het busje heb jij een iq van een baksteen. Altijd mooi hoe de aandacht wordt verlegd van het gevaarlijke feit naar het handelen van een dashcammer. Busje is gewoon een l*l en jij mag weer opnieuw beginnen met je het halen van je fietsdiploma.
-9 kudos 2026-06-13 05:39:41 door Shoof op Spelletje chicken spelen
Ja wat een gevaarlijke actie van een beroepschauffeur
-5 kudos 2026-06-10 20:26:58 door KnockKnockWhosthere op Amsterdam krijgt een AZC
Wil je nou met of zpnder AZC?
-14 kudos 2026-04-08 08:10:46 door DohnJoe1 op Willem's laatste woorden
Doe mij inderdaad ook maar vijf van die vadsige thuiszorgmedewerksters.
3 kudos 2026-02-24 21:25:17 door tijdelijkeban op Ik ben niet ziek..
@Lelijke_aap | 24-02-26 | 19:48: Ook voor de GGZ betaal je eigen risico.
3 kudos 2026-02-24 19:00:19 door Wateenaccountnaamzeg op Schoenen stelen in de moskee
Hmm racismekaart trekken zonder argumentatie...Dat zie jou nooit ergens, wat apart!
8 kudos 2026-02-24 18:48:38 door Lelijke_aap op Ik ben niet ziek..
Heeft meer te maken met het uitkleden van de ggz.
5 kudos 2026-02-24 18:12:02 door Stumpert1001 op Schoenen stelen in de moskee
Racisme tegen een cultuur dat binnen de westerse cultuur niet past. En waar ze zelf ook duidelijk niet in willen passen. Maar ze blijven wel omdat de reden dat ze hier zijn geld en gemak is. En de cultuur en voorzieningen in hun oorspronkelijke land minder zijn. Maar klagen over anderen net als racisme is voor ze ook het makkelijkste.
13 kudos 2026-02-23 11:46:55 door Lekker Handig op Invoeger neemt z'n tijd
Dashcammert deed naar mijn idee helemaal niets verkeerd. Invoegert/BMW-ert had stront in zijn ogen, en achter de cammert moeten invoegen.
0 kudos 2026-02-23 07:26:30 door Geen jeweetwel op Flinke chaos in geheel Mexico op dit moment
@Scheidsrechter | 23-02-26 | 01:04: U heeft de afslag naar wappieland gemist. Het lijkt me zo erg om zo te leven. Echt achter ALLES iets moeten zoeken.
-6 kudos 2026-02-23 00:04:10 door Scheidsrechter op Flinke chaos in geheel Mexico op dit moment
Onbegrijpelijk dat je zo in de min staat, want je spreekt gewoon over de kale feiten. Er is echter een beweging die daar niet tegen kan en ik vermoed dat zij de show hier runnen de afgelopen maanden.
-8 kudos 2026-02-22 22:13:21 door camosniper op Flinke chaos in geheel Mexico op dit moment
Het aluhoedje moet je op je hoofd zetten en niet je admehaling laten belemmeren.
14 kudos 2026-02-22 21:48:53 door Wateenaccountnaamzeg op Flinke chaos in geheel Mexico op dit moment
Gelukkig is er altijd een doemdenker die nieuws van de andere kant van de planeet aan ons landje weet te linken.
6 kudos 2026-02-22 21:01:43 door KudtEV op Bloemetjesjurk!
Hedel
1 kudos 2026-02-22 20:56:56 door FreddyboyK op Bloemetjesjurk!
Ik heb juist altijd gedacht dat met de poes het harige gedeelte werd bedoeld, en zonder haar een muts.
13 kudos 2026-02-19 11:11:27 door ken-sent-me op Ruben van der Meer in DumpertReeten!
Precies, dus de hele rant over WimLex is volkomen uit context. Hij klapt juist uit (terechte) blijdschap.
16 kudos 2026-02-18 22:37:27 door WhySoSeriousss op Ruben van der Meer in DumpertReeten!
De rooie loopt het gewoon te vertellen alsof het waar is terwijl als je ff kijkt zie je dat het een ander moment is. Amerikaanse schaatster was dit inderdaad.
11 kudos 2026-02-18 18:26:49 door DatLangeBlondje op Ruben van der Meer in DumpertReeten!
Wist ik ook niet
-2 kudos 2026-02-18 17:40:54 door Zokutera op Hélène, Noah en Merel eindigen met een leuke reactie van de fans
Ik wou dat mijn vrouw zulke berichten kreeg
14 kudos 2026-02-18 15:36:33 door Broek der Broeken op Hélène, Noah en Merel eindigen met een leuke reactie van de fans
Je wilt dickpicks van vrouwen? Oké, ieder z'n fetisj.
2 kudos 2026-02-17 21:19:02 door metdedeurinhuis op Oplossing voor huilen en stinkluiers
Instabiele dozen dan?
12 kudos 2026-02-17 21:15:02 door Pi_LePape op Oplossing voor huilen en stinkluiers
Zolang je vrouwen gleufdieren blijft noemen, zal het inderdaad niet gaan gebeuren.
8 kudos 2026-02-17 19:37:11 door Lucky Suky op Waakpoes is conflict vermijdend
Nee, dat kunnen ze niet.
0 kudos 2026-02-17 19:06:21 door grotgraver op Rondje kunstschaatsen
@nergens_goed_voor | 17-02-26 | 18:34: stukkie-touw, dat staat er toch bij?
0 kudos 2026-02-17 17:34:57 door nergens_goed_voor op Rondje kunstschaatsen
@stukkie_touw | 17-02-26 | 17:37: Maar wie zegt dat?
1 kudos 2026-02-17 17:34:03 door Britt_Dekkers_Zadel op Rondje kunstschaatsen
@Witteke3991: ik quote even: 'Onderzoek binnen de klinische en sociale psychologie suggereert dat mannen die onzekerheid ervaren omtrent hun eigen seksuele geaardheid, relatief vaak geneigd zijn om homoseksualiteit op expliciet negatieve wijze te benoemen.'
4 kudos 2026-02-17 16:48:46 door Dumpert_Reaguurder op Rondje kunstschaatsen
Alsof de heren van de paren niet gay zijn..........
1 kudos 2026-02-17 16:48:14 door dumperttjo op Rondje kunstschaatsen
Droeftoeter
10 kudos 2026-02-17 16:37:25 door stukkie_touw op Rondje kunstschaatsen
Hoe sneu ben je om gay als minderwaardig te zien...
3 kudos 2026-02-17 16:13:37 door ShrieksTeapot op Rondje kunstschaatsen
Hoe simpel ben je als je dit soort opvattingen hebt?
10 kudos 2026-02-17 16:12:29 door Het Vragevuur op Rondje kunstschaatsen
Ben je weer veel aan het fantaseren over de seksuele geaardheid van andere mannen?
1 kudos 2026-02-17 15:10:36 door Polyvalentevent op Onbezorgde postbode
@Geen jeweetwel | 17-02-26 | 15:48: op het eten ook niet wat mij betreft.
0 kudos 2026-02-17 15:10:23 door Miel98 op Motormuis wil alleen even iets aangeven bij politie
Sterk punt