DumpStats voor HeroPositive

29,140 +32749 -3609

Kudos

#2215 (Top 0.6931%)

Kudos/dag 8.66
Kudos/reaguursel 12.51
Meeste kudos op 1 reaguursel 1650
Minste kudos op 1 reaguursel -206

2,330

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.69
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 15.9
Reacties per reaguursel 0.19
Meeste reaguursels op 1 dag 38
Aantal x weggejorist 31
Geregistreerd op 07-04-2017
Eerste reactie op 07-04-2017

Scherpe Amazon Deals ⚔

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon šŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-23 07:24:43 op Doe maar een schermpje
Als je er in de juiste richting in staat kan je toch naar boven, rechts, onder, links en weer naar boven kijken. Dat is ook 360°.

0 kudos 2026-06-11 19:32:34 op Beste domino everooit
Doe dit enkel als je dan nog tijd over hebt om naar school te gaan en Nederlands te leren.

12 kudos 2026-06-10 21:27:55 op Ian Wright over de geweigerde Somalische scheidsrechter
Wat?!? 2022 in Qatar:
-Honderduizenden (slaven)arbeiders werden geĆÆmporteerd. Vaak niet betaald, paspoort afgenomen, extreem harde en lange werkdagen in hoge temperatuur. Qatar zelf erkent honderden doden onder de arbeiders maar wss nog veel meer.
-Dagen voor aanvang plots alcoholverbod ondanks afspraken met FIFA en sponsor Budweiser.
-Omkoping FIFA om WK daar te laten doorgaan
-WK in de winter
-Elke uiting van homoseksualiteit of enige andere geaardheid verboden.

Dat vindt jij allemaal OK, maar als een westers (blank) land een beetje moeilijk doet is het ineens erover?
Deze dubbele standaard is een gróót probleem in de wereld. Denk er eens over na en doe er wat mee.

0 kudos 2026-06-07 23:05:54 op Beeld aaien
Vrij-mi-bo is voor tieten en stop met die smileys.

3 kudos 2026-06-06 19:17:27 op Tewaterlating ging goed
Toch supervette waterattractie zo. Wil ik ook wel eens gaan doen.

-1 kudos 2026-06-06 12:53:13 op Voorrang moet je opeisen
Je moet geduld hebben. Wachten tot er aan de overkant ook een opening is zodat je vlot kan doorrijden.

1 kudos 2026-06-06 12:49:16 op Truukje op de piste
Nog nooit zelf geskied dus? ze zit gewoon ietsje te laag. Kan gebeuren. Als dit toestel in orde was had het wss nog helemaal goed gekomen.

9 kudos 2026-06-06 12:41:19 op Pak jij even de satesaus
Wat een idiote manier om met emmers met saus om te gaan. Houdt die dingen recht, miskleun.

-1 kudos 2026-06-01 00:26:22 op Perfecte timing!
Sta je daar met z'n allen een voetbalmatch op tv te filmen die je zowat overal kan kijken en zelfs opslagen....

60 kudos 2026-06-01 00:12:59 op Guccipetje gezocht
Gelukkig hebben we het filmpje zodat we duidelijk kunnen zien wat er gebeurt... Wat een onzin is dit weer.

13 kudos 2026-05-31 04:00:14 op Een stier boos maken?
Het vlees van deze stieren wordt verwerkt in dierenvoer of soms in stoofvlees of worst omdat het vlees te slecht is voor andere consumptie doordat ze te veel afgezien hebben en het vlees verzuurd is. Niet echt hetzelfde dus...

0 kudos 2026-05-31 03:46:13 op Dumpert Schatkamer: Homo's
Meer van dit, Dumpert. Pak dat censuur aan zoveel je kan. Schandalig dat er niet meer gezegd kan worden wat men wilt.

8 kudos 2026-05-26 22:12:11 op Dikkerd doet duiken
*filmpje DAT. Hoe kan dit in de plus staan.

6 kudos 2026-05-26 00:20:53 op Put vol met poep
@vansuyle.com: Nou nou, onmisbaar. Er zijn ook zachte washandjes met warm water. Het woord dat je zoekt is handig. Niet alles hoeft per se wegwerp te zijn. Verder kan ik je geen ongelijk geven.

16 kudos 2026-05-23 01:49:42 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Waanzin. Absurditeit. Doe hier iets aan mensen. Verenig en kom op voor het gezond verstand. Dit soort destructie van de maatschappij mag niet getollereerd/genormaliseerd worden.

8 kudos 2026-05-19 19:50:17 op File skippen op z’n best
Je hebt het niet door denk ik. De dashcammer rijd in de juiste richting. De rest zijn allemaal spookrijders dus maar beter dat ze aan de kant gaan. Ze zouden moeten omkeren.

-3 kudos 2026-05-19 19:42:13 op Stukkie gitaar
@Nahe: Gevoelige snaar? Ga je maar snel volproppen om je weer beter te voelen.

8 kudos 2026-05-19 19:36:42 op Ik krijg geen KKlucht
*Dat. Waarschijnlijk krijg ik minnetjes omdat mensen denken 'lucht die', maar het gaat hier over het beetje dus 'het beetje dat'.

3 kudos 2026-05-19 15:08:33 op Geef eens gas voor me
@atractie: als je dan toch iets wil corrigeren is het *helm op zetten. (opzetten is dan weer eerder wat je met een dood dier doet of eventueel als je een plan maakt bv.

17 kudos 2026-05-19 14:59:38 op Stortregen op de A7
Is dit dumpertwaardig? Dit en veel erger maakt de gemiddelde mens toch minstens een paar keer per jaar mee.

1 kudos 2026-05-18 22:24:25 op Wielrenner afsnijden
Ik zie niet echt een hoek. Eerder een afgeronde verhoogde laanscheiding.

50 kudos 2026-05-17 03:02:19 op Iedereen gezegend!
Ze moeten toch altijd iets in kindergezichten kwakken he.

3 kudos 2026-05-17 02:04:16 op Boem in Bangkok
NSFW is Not Safe For Work. Waarom zouden je baas of collegas het een probleem vinden dat je een soort nieuwsbericht over een ramp kijkt?