DumpStats voor HarryHuidfluit

30,187 +31539 -1352

Kudos

#2115 (Top 0.6618%)

Kudos/dag 4.97
Kudos/reaguursel 19.24
Meeste kudos op 1 reaguursel 1249
Minste kudos op 1 reaguursel -273

1,569

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.26
Topreaguursels 9
Woorden per reaguursel 19.8
Reacties per reaguursel 0.21
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 27
Geregistreerd op 02-11-2009
Eerste reactie op 02-11-2009

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-25 11:52:18 op Mensenvlees in je McWappie
Mits goed bereid en op de juiste temperatuur zijn sommige burgers daar best smakelijk. Maar ik snap de aantrekkingskracht om het af te zeiken om je verheven te voelen wel hoor.

-6 kudos 2026-06-24 14:25:39 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Kan je wel lollig doen over "2 artsen in opleiding", maar je spelling getuigt ook niet echt van enige genoten opleiding. Onvoorstelbaar hoeveel Nederlanders kennelijk moeite hebben met het vervoegen van werkwoorden.

-1 kudos 2026-06-24 12:50:17 op Tee (golf)
Nou, vertel.

8 kudos 2026-06-24 09:37:25 op Omgekeerde wereld.
Ik kan niet goed tegen mensen die nog geen werkwoord kunnen vervoegen in de tegenwoordige tijd. De hele grap maakt me nu chagrijnig, bah.

20 kudos 2026-06-23 10:19:19 op Ff weg hier
Is het gek dat ik zenuwachtiger word van die grote leegte onder hem dan van die haai? Volgens mij heb ik een lichte vorm van thalassofobie als ik dit zo zie.

11 kudos 2026-06-21 20:41:18 op We zijn voor Turkije
Handig zo'n dubbele nationaliteit. Spreid je winkansen.

4 kudos 2026-06-20 22:08:43 op Verlörēn
Dat emotioneel indekken is zo doorzichtig en zielig. Jij hebt baat bij een cursus omgaan met teleurstellingen. En zeg niet dat het je allemaal toch niet zo boeit, dan had je wel gezegd dat "ze" geen kampioen worden in plaats van "we".

59 kudos 2026-06-20 11:23:35 op Moose was not amused
Wat een botte lul om zo achter dat beest aan te blijven rijden en dan denken er gewoon voorbij te kunnen rijden. Geef dat beest even rustig de kans om zijn weg te vervolgen zonder hem zo op te jagen.

5 kudos 2026-06-16 22:37:48 op Verkeerde afslag op de brug genomen
Waarschijnlijk stroomt de Maas bij Maastricht dan harder dan bij ons in het noorden van Limburg, bij ons kun je prima de Maas over zwemmen.

15 kudos 2026-06-15 22:02:38 op Ha, betrapt!
Mijn opa van 94 heeft laatst in zijn verzorgingstehuis ook dit soort zenders gevonden. En trots dat hij er over aan het vertellen was, zonder enige gêne. Hij heeft het er nog soms over.

28 kudos 2026-06-14 12:01:54 op Lekker stukje vlees op de BBQ
Misschien wordt hiermee wel een heel dorp aan magere afrikaantjes gevoed. Weet jij veel.

-11 kudos 2026-06-14 10:27:16 op Geen vuilnismannen nodig
Ja, eens, daar wordt te makkelijk gedacht over het dumpen van afval, maar denk maar niet dat 'wij' er zelf geen aandeel in hebben. Jaarlijks worden er vanuit Europa honderden duizenden tonnen plastic "geëxporteerd" naar landen in Azië, juist omdat ze daar niet zo nauw kijken (no pun intended). Deze export is feitelijk gewoon een afvaldump naar landen met minder strenge regulering.

15 kudos 2026-06-13 13:53:53 op Volkslied Curaçao!
Hihi deze zag ik ook maar dan van Japan en daar was de pokémon theme song het volkslied, wat gaat er toch weer een leuke, originele trend rond. Ik wacht de versie met het Nederlands volkslied met die vent van links naar rechts met smart af.

3 kudos 2026-06-11 22:41:51 op Al me dierbare persoonen
Ik erger me meer aan het gebruik van 'me' als bezittelijk voornaamwoord en het niet goed kunnen spellen van 'personen'.

-11 kudos 2026-01-04 12:02:17 op Alternatief voor het vuurwerkverbod
Dit was in Chicago, ik was erbij. Deze droneshow was zo hoog, je kan het je niet voorstellen totdat je er geweest bent.

1 kudos 2025-12-09 09:50:05 op Niet vandaag maatje
"Wow mate" in een Australisch accent in plaats van "oh my god". Dit zal in Australië zijn.

93 kudos 2025-12-03 09:57:26 op Kerstmark 2025
Twee keer wat gebeurd zegt ie. 21 december 2014 zijn 13 mensen gewond geraakt bij een terroristische aanslag op een kerstmarkt in Dijon. Een dag later was het raak in Nantes. Op 19 december 2016 zijn 12 doden gevallen bij een aanslag in Berlijn. Een jaar later werd een bom gevonden bij een kerstmarkt in Potsdam. In 2018 vijf doden door een gek met een vuurwapen in Strasbourg. In 2020 weer vijf doden (waaronder een baby) door een gek die met z'n auto inreed op een menigte in Trier. Vorig jaar was het raak in Maagdenburg met weer vijf doden. Binnenkort bij een kerstmarkt bij u in de buurt.

-1 kudos 2025-11-26 11:37:16 op Zo hoort een shanty te zijn
Grappig dat je dat zegt. Dit is een Amerikaanse zanger. Hij treed hier op in Amerika. Het enige wat hier nog ontbreekt is een nichterig matrozenpakje om het ook weer zo'n onvervalst Amerikaans musicalgroepje te maken.

19 kudos 2025-11-26 09:41:11 op Man scheldt met homo en slaat Blijwin
Ja, lekker conformeren aan homohaters door alleen nog maar te dragen wat hen niet triggert. Man man man. We leven in een land waarin men vrij is zich te uiten hoe men wil, hoewel die vrijheid steeds minder vanzelfsprekend is. Door te conformeren draag je bij aan het probleem.