30,187 +31539 -1352
Kudos
#2115 (Top 0.6618%)
| Kudos/dag | 4.97 |
| Kudos/reaguursel | 19.24 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1249 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -273 |
30,187 +31539 -1352
Kudos
#2115 (Top 0.6618%)
| Kudos/dag | 4.97 |
| Kudos/reaguursel | 19.24 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1249 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -273 |
1,569
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.26 |
| Topreaguursels | 9 |
| Woorden per reaguursel | 19.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.21 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 27 |
| Geregistreerd op | 02-11-2009 |
| Eerste reactie op | 02-11-2009 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-25 11:52:18 op Mensenvlees in je McWappie
Mits goed bereid en op de juiste temperatuur zijn sommige burgers daar best smakelijk. Maar ik snap de aantrekkingskracht om het af te zeiken om je verheven te voelen wel hoor.
9 kudos 2026-06-24 19:14:12 op IK BEN DAAN EN IK SNUIF VEEL
U kijkt in spiegelbeeld?
-6 kudos 2026-06-24 14:25:39 op Lies Zhara en haar decolleté gaan gestolen accu terughalen
Kan je wel lollig doen over "2 artsen in opleiding", maar je spelling getuigt ook niet echt van enige genoten opleiding. Onvoorstelbaar hoeveel Nederlanders kennelijk moeite hebben met het vervoegen van werkwoorden.
3 kudos 2026-06-24 14:15:55 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Geweldig, die vent van het knmi die toelichting aan het geven is op een kaart die helemaal niet te lezen is op de kijkbuis.
-1 kudos 2026-06-24 12:50:17 op Tee (golf)
Nou, vertel.
8 kudos 2026-06-24 09:37:25 op Omgekeerde wereld.
Ik kan niet goed tegen mensen die nog geen werkwoord kunnen vervoegen in de tegenwoordige tijd. De hele grap maakt me nu chagrijnig, bah.
4 kudos 2026-06-24 09:05:20 op Asswoensdag: de temperatuur stijgt
Jij zou een goede camhoer zijn, dat hoor ik al.
9 kudos 2026-06-23 15:41:30 op Ford fiesta compitition
Degene die "compitition" in de titel heeft getypt.
20 kudos 2026-06-23 10:19:19 op Ff weg hier
Is het gek dat ik zenuwachtiger word van die grote leegte onder hem dan van die haai? Volgens mij heb ik een lichte vorm van thalassofobie als ik dit zo zie.
5 kudos 2026-06-22 18:36:25 op Zieke wolkformatie boven Zeeland
Beterschap!
9 kudos 2026-06-22 10:05:52 op Belgische verslaggever Belgie - Iran
De enige land jeweetzelluf.
11 kudos 2026-06-21 20:41:18 op We zijn voor Turkije
Handig zo'n dubbele nationaliteit. Spreid je winkansen.
133 kudos 2026-06-21 12:15:58 op Nederland - Zweden
Echt, wie boeit dit...
4 kudos 2026-06-20 22:08:43 op Verlörēn
Dat emotioneel indekken is zo doorzichtig en zielig. Jij hebt baat bij een cursus omgaan met teleurstellingen. En zeg niet dat het je allemaal toch niet zo boeit, dan had je wel gezegd dat "ze" geen kampioen worden in plaats van "we".
2 kudos 2026-06-20 17:17:28 op Heftig treinongeluk in India
Kun je meteen wat van die zooi oprapen die op de grond ligt.
59 kudos 2026-06-20 11:23:35 op Moose was not amused
Wat een botte lul om zo achter dat beest aan te blijven rijden en dan denken er gewoon voorbij te kunnen rijden. Geef dat beest even rustig de kans om zijn weg te vervolgen zonder hem zo op te jagen.
29 kudos 2026-06-20 10:25:46 op Probleem bij optreden van Anouk
Grappig, volgens mij is Anouck juist een verschrikkelijk arrogant wijf.
2 kudos 2026-06-17 16:10:20 op Sugar Lee Hooper + compaan laten de handjes wapperen
Hé wat leuk, een bijschriftvertaler.
0 kudos 2026-06-16 22:45:41 op Nederlandse kitesurfer waagt een sprongetje
Misty Cliffs bij Kaapstad. Mooi plekje wel.
5 kudos 2026-06-16 22:37:48 op Verkeerde afslag op de brug genomen
Waarschijnlijk stroomt de Maas bij Maastricht dan harder dan bij ons in het noorden van Limburg, bij ons kun je prima de Maas over zwemmen.
8 kudos 2026-06-15 23:03:43 op Dames, kaarttruc?
Ik heb meer met teen laqueefa.
15 kudos 2026-06-15 22:02:38 op Ha, betrapt!
Mijn opa van 94 heeft laatst in zijn verzorgingstehuis ook dit soort zenders gevonden. En trots dat hij er over aan het vertellen was, zonder enige gêne. Hij heeft het er nog soms over.
8 kudos 2026-06-14 22:24:16 op Ondertussen op Fox Local
Again?
4 kudos 2026-06-14 18:48:56 op My mother says I have Irish eyes
Ho ho. Spreek voor jezelf.
28 kudos 2026-06-14 12:01:54 op Lekker stukje vlees op de BBQ
Misschien wordt hiermee wel een heel dorp aan magere afrikaantjes gevoed. Weet jij veel.
13 kudos 2026-06-14 10:36:30 op Nederlanders hebben Dallas overgenomen
"Ik ben zelf niet op de hoogte dus het zal wel niet zo spelen onder de mensen".
-11 kudos 2026-06-14 10:27:16 op Geen vuilnismannen nodig
Ja, eens, daar wordt te makkelijk gedacht over het dumpen van afval, maar denk maar niet dat 'wij' er zelf geen aandeel in hebben. Jaarlijks worden er vanuit Europa honderden duizenden tonnen plastic "geëxporteerd" naar landen in Azië, juist omdat ze daar niet zo nauw kijken (no pun intended). Deze export is feitelijk gewoon een afvaldump naar landen met minder strenge regulering.
5 kudos 2026-06-14 10:11:49 op Als je nummertje erop komt
Hoi Andrew Tate.
15 kudos 2026-06-13 13:53:53 op Volkslied Curaçao!
Hihi deze zag ik ook maar dan van Japan en daar was de pokémon theme song het volkslied, wat gaat er toch weer een leuke, originele trend rond. Ik wacht de versie met het Nederlands volkslied met die vent van links naar rechts met smart af.
3 kudos 2026-06-13 13:50:23 op Meisje heeft pookoehh gemaek
Pokoe? Ik ken wel pokon.
1 kudos 2026-06-13 10:38:06 op Ha trage slak! Ik ga harder!
Doelfixatie is een bitch.
7 kudos 2026-06-12 20:24:31 op Zijn ze nou helemaal betoeterd daar bij NASA?!?!
Weet je moeder wel dat je stiekem op Dumpert zit?
0 kudos 2026-06-12 18:42:16 op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
Heb je mooi tijd om te leren over de schrijfwijze van samengestelde woorden.
21 kudos 2026-06-12 18:40:53 op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
Lever maar in ouwe, je gaat maar met het busje voortaan.
3 kudos 2026-06-11 22:41:51 op Al me dierbare persoonen
Ik erger me meer aan het gebruik van 'me' als bezittelijk voornaamwoord en het niet goed kunnen spellen van 'personen'.
-11 kudos 2026-01-04 12:02:17 op Alternatief voor het vuurwerkverbod
Dit was in Chicago, ik was erbij. Deze droneshow was zo hoog, je kan het je niet voorstellen totdat je er geweest bent.
3 kudos 2025-12-23 20:33:59 op Waar is de PRNDL?
2014* https://youtu.be/OFDy9pGTtjE?s...
8 kudos 2025-12-16 21:45:23 op Hier krijgt u nachtmerries van
Ik denk haast van wel ja.
-2 kudos 2025-12-12 13:12:06 op De water ingaan via de trap
Nee.
15 kudos 2025-12-09 12:18:10 op Miaaauw, nu ik
Vieze.
10 kudos 2025-12-09 09:53:46 op Classic: Mortal Kombat zei iemand?
Moeilijk hé, Engels?
1 kudos 2025-12-09 09:50:05 op Niet vandaag maatje
"Wow mate" in een Australisch accent in plaats van "oh my god". Dit zal in Australië zijn.
4 kudos 2025-12-08 21:30:40 op Rariteitendesigner zet de wereld op z'n kop
Arme vrouw, d'r schoonzoon gebruikt 'me' als bezittelijk voornaamwoord.
93 kudos 2025-12-03 09:57:26 op Kerstmark 2025
Twee keer wat gebeurd zegt ie. 21 december 2014 zijn 13 mensen gewond geraakt bij een terroristische aanslag op een kerstmarkt in Dijon. Een dag later was het raak in Nantes. Op 19 december 2016 zijn 12 doden gevallen bij een aanslag in Berlijn. Een jaar later werd een bom gevonden bij een kerstmarkt in Potsdam. In 2018 vijf doden door een gek met een vuurwapen in Strasbourg. In 2020 weer vijf doden (waaronder een baby) door een gek die met z'n auto inreed op een menigte in Trier. Vorig jaar was het raak in Maagdenburg met weer vijf doden. Binnenkort bij een kerstmarkt bij u in de buurt.
11 kudos 2025-12-01 22:36:14 op Hallo, ik ben ook een homo!
Zo te lezen hebben die sessies zelf je niet veel goeds gedaan.
14 kudos 2025-11-29 12:41:36 op Lastig gevecht om de aandacht
Pietje is speciaal, Pietje kent Jamiroquai niet en vindt het daarom kutmuziek.
2 kudos 2025-11-29 08:57:01 op Africa's got talent!
Net als taalvaardigheid. Verpaupert*
10 kudos 2025-11-28 09:03:19 op Meisje moet nodig plassen
Ik ben geen kenner maar volgens mij zijn ze nep.
-1 kudos 2025-11-26 11:37:16 op Zo hoort een shanty te zijn
Grappig dat je dat zegt. Dit is een Amerikaanse zanger. Hij treed hier op in Amerika. Het enige wat hier nog ontbreekt is een nichterig matrozenpakje om het ook weer zo'n onvervalst Amerikaans musicalgroepje te maken.
19 kudos 2025-11-26 09:41:11 op Man scheldt met homo en slaat Blijwin
Ja, lekker conformeren aan homohaters door alleen nog maar te dragen wat hen niet triggert. Man man man. We leven in een land waarin men vrij is zich te uiten hoe men wil, hoewel die vrijheid steeds minder vanzelfsprekend is. Door te conformeren draag je bij aan het probleem.