5,071 +5665 -594
Kudos
#13663 (Top 4.2753%)
| Kudos/dag | 18.44 |
| Kudos/reaguursel | 10.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 323 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -42 |
5,071 +5665 -594
Kudos
#13663 (Top 4.2753%)
| Kudos/dag | 18.44 |
| Kudos/reaguursel | 10.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 323 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -42 |
463
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.68 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.53 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 13 |
| Geregistreerd op | 13-07-2025 |
| Eerste reactie op | 23-09-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-25 13:26:07 door ShoarmaSjaak op Mensenvlees in je McWappie
Ik ben vooral benieuwd waarom ze ons proberen te overtuigen dat de aarde rond is.
1 kudos 2026-06-25 11:34:47 door Forza_Ruud_Krol op Mensenvlees in je McWappie
Daarom moet je ook onderzoek doen op Twitter en Feesboek. Want daar staat alles en het is nog waar ook. Je mag het ook aan Herrie Bidet vragen, die weet ook alles.
0 kudos 2026-06-25 07:54:18 door Thijsco1 op Voetbal is emotie
Laten we de vrije trap wel behouden aub. We maken het wel leuker door de bal over de lat te schieten ipv eronder.
0 kudos 2026-06-25 07:51:02 door IJschpegel op Voetbal is emotie
Voetballen zonder bal, noemden we LTS-voetbal vroeger.
1 kudos 2026-06-24 22:03:47 door Driverofthedqy op Voetbal is emotie
Maar laten we de goals dan weg laten, de overkant halen en daar de bal de grond laten raken is genoeg
1 kudos 2026-06-24 20:26:48 door aceshigh op Voetbal is emotie
En zullen we dat spel dan handbal noemen? We houden de bal immers met de hand vast.
5 kudos 2026-06-24 18:47:15 door Klerkberk op Voetbal is emotie
Zou niks voor mij zijn.
Nou ja, alleen als ik dan een helm op mag.
5 kudos 2026-06-24 18:15:40 door PatrickHatrick op Voetbal is emotie
@Wolcio | 24-06-26 | 20:13: Je kan hem denk ik wel wat langwerpiger maken aan 1 kant, maar dan verzinnen we wel een regel dat je niet vooruit mag gooien, maar alleen zijwaarts. Anders gooien ze hem gewoon naar de andere kant.
7 kudos 2026-06-24 18:13:25 door Wolcio op Voetbal is emotie
Interessant idee... Maar zo'n ronde bal is wel lastig meenemen onder je arm, zou daar een oplossing voor zijn?
-2 kudos 2026-06-16 14:12:23 door nooneknows op Speciaal voor de niet-voetballiefhebbers
Idd, dacht dat alleen Vikingen dat deden
4 kudos 2026-06-12 21:05:54 door Clowns op Bureau Dumpert zoekopdracht
@pjtr23 | 12-06-26 | 22:56: Inderdaad ja. Het gaat om de zoveelste migranten generatie. Nog steeds een achterstand op zo ongeveer elk gebied. En dat ligt niet aan discriminatie. Daar bovenop komt dit hyena geweld waarop zij een patent lijken te hebben. Een zwakker slachtoffer aanvallen om een futiliteit. En dan niet stoppen als ie op de grond, ligt nee dan begint het pas. Iemand echt kapot trappen, vooral met volle kracht tegen het hoofd op het hoofd. Met meerdere personen. En dat kan voor levenslang letsel zorgen, los van het trauma. In al die jaren Opsporing gezocht heb ik dat Jan, Piet en Kees nooit zien doen.
8 kudos 2026-06-12 21:02:27 door pietaz op Bureau Dumpert zoekopdracht
Klinkt leuk dit, maar acht de kans significant groter dat dit 3e generatie gastarbeiders zijn dan vluchtelingen.
14 kudos 2026-06-12 20:56:03 door pjtr23 op Bureau Dumpert zoekopdracht
Fascinerend dat bij ieder nektasje wordt gepraat over de grenzen. De kans is VEEL groter dat het gewoon tuig is dat hier geboren is met een migratie achtergrond.
Dichte grenzen doen daar helemaal niets aan, maar daardoor lijkt dat echt grote probleem van dat tuig geen aandacht te krijgen.
0 kudos 2026-06-11 18:54:04 door Settler1 op Econoom legt uit waarom we WERELDKAMPIOEN worden
Volgens mij is zijn antwoord elk EK/WK hetzelfde ongeacht wat voor wedstrijd NL gespeeld heeft. of de analyse z'n data is enkel van 1988.
2 kudos 2026-06-11 14:06:28 door John McClane op Econoom legt uit waarom we WERELDKAMPIOEN worden
Het Oranje van '88 verloor ook zijn laatste oefenwedstrijd voor het toernooi...
1 kudos 2026-06-11 12:44:31 door Botersla op Econoom legt uit waarom we WERELDKAMPIOEN worden
@prachtigmachtigmooi | 11-06-26 | 14:36: Dat, en pieken wanneer het moet. je kunt niet maanden pieken. Nederland piekt vaak al halverwege het toernooi, net wanneer de tegenstanders serieuzer worden.
0 kudos 2026-06-11 12:42:00 door JanRooks op Econoom legt uit waarom we WERELDKAMPIOEN worden
Oefenwedstrijden zeggen helemaal niks. Die moet je ook niet kijken. Vanavond om 21:00 begint het echte werk. Dan gaan we zien hoe de ploegen er echt voorstaan.
-1 kudos 2026-06-11 12:36:42 door prachtigmachtigmooi op Econoom legt uit waarom we WERELDKAMPIOEN worden
Denk jij nou echt dat Koeman net voor aanvang van het WK zegt tegen zijn spelers in oefen wedstrijden, geef 110%, laat alles zien wat je kan, speel als nooit van te voren enz enz weleens gehoord van underdog?
10 kudos 2026-06-10 11:54:06 door Poopulist op Voetbal is kut, maar deze is geweldig
Wel op Kurt Cobain vind ik.
2 kudos 2026-06-10 11:52:24 door nieuwsgierige pelg op Eet smakelijk, even zitten
@altijd-guus | 10-06-26 | 13:45: Of langs de kant van "Wir schaffen das".
0 kudos 2026-06-10 11:45:24 door altijd-guus op Eet smakelijk, even zitten
@nieuwsgierige pelg | 10-06-26 | 13:06: Nou, waarschijnlijk is ie via die kant ook binnen gekomen en hebben jullie je werk niet gedaan....
0 kudos 2026-06-10 11:06:12 door nieuwsgierige pelg op Eet smakelijk, even zitten
Akkoord, maar niet aan jullie zuidergrens hé.
4 kudos 2026-06-08 16:40:19 door Meneer 42 op Jonge Amsterdammers...
Waarom nou naar Eindhoven? Vanuit Amsterdam wil ik gewoon naar huis.
-2 kudos 2026-06-06 12:21:07 door DutchSpy op Hey Chef, volgens mij niet jouw fiets!!!
Omdat jij dan wss veel langer vastzit dan die kale!
5 kudos 2026-06-06 09:46:09 door mr Scotty op Hey Chef, volgens mij niet jouw fiets!!!
@Westsider | 06-06-26 | 11:19: Dwarslaesie trappen is niet nodig maar niks doen voor het geval dat maakt dat deze lui dus al gewonnen hebben :(
15 kudos 2026-06-06 09:19:07 door Westsider op Hey Chef, volgens mij niet jouw fiets!!!
Voor hetzelfde geld heeft ie een mes ofzo. Waarom je leven op het spel zetten voor een fiets?
1 kudos 2026-06-05 13:52:18 door MVahl op Saaiste dag ooit
*masturberen *fapje
2 kudos 2026-06-05 07:30:57 door Waarschijnlijk op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@Wilde_Geert | 05-06-26 | 09:12: Als vergelijkingsmateriaal...
-1 kudos 2026-06-05 07:12:18 door Wilde_Geert op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Niet van der plas dus hè
1 kudos 2026-06-04 13:15:13 door CleetusMcFarland op Stevige deurtjes in Vreewijk
weet je wat zo een zaagketting kost?
0 kudos 2026-06-01 21:07:11 door nergens_goed_voor op Protip voor een lekker bacci op kantoor
Het is allebei niet te blaffen.
-1 kudos 2026-06-01 19:09:13 door Superjeap op Protip voor een lekker bacci op kantoor
@MikeMe | 01-06-26 | 20:25: Ik vind overbodige spaties smerig *bijvoorbeeld
10 kudos 2026-06-01 18:25:13 door MikeMe op Protip voor een lekker bacci op kantoor
het hangt echt heel erg af van wat voor merk je gebruikt. Ik vind Bacardi bij voorbeeld ronduit smerig.
0 kudos 2026-05-30 18:23:41 door Pilslikker op Batsen in de tent
Zijn al zo weinig vrouwen bij
-1 kudos 2026-05-28 16:45:12 door Broodjeboerenkool op Bijna weekend
Ik vermoed in dit geval eerder onefan. Maar je weet het nooit natuurlijk.
0 kudos 2026-05-28 16:12:59 door Flierp! op Dronken toerist wil geen ladyboy
1923 wil z'n grap terug.
3 kudos 2026-05-28 14:36:57 door freakspark op Dronken toerist wil geen ladyboy
*vak niet verstaat
0 kudos 2026-05-28 14:33:45 door ijgenweis op Dronken toerist wil geen ladyboy
verstaat
0 kudos 2026-05-27 13:05:45 door 58765454653835860538 op Dat is pech, Fatbike weg
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-27 11:40:03 door Grootmeester_Flits op Potver, wat een hitte!
Ik niet hoor
10 kudos 2026-05-22 15:07:08 door Vage_eddie op Alexia krijgt vraagje over relatie
Ik heb het vermoeden dat er wel meer in die keel zit dan alleen een aardappel.
0 kudos 2026-05-22 14:16:09 door DragonBustuh op Zwemfaalcompi
Sommigen zijn nog kurk droog
0 kudos 2026-05-22 10:55:42 door banditoz op Vaste klant komt lunchen
De combinatie "bereidt wordt" is grammaticaal onjuist. Het is een veelgemaakte spelfout in de Nederlandse taal.
Onze Taal
De correcte schrijfwijze hangt af van de zin:
Wordt bereid (met een 'd'): Dit is de correcte spelling. Het is de lijdende vorm van het werkwoord bereiden (bijvoorbeeld: "Het eten wordt in de keuken bereid").
Bereidt (met een 'dt'): Dit is de stam van het werkwoord + t, uitsluitend gebruikt als jij/hij/u of zij de handeling zelf uitvoert (bijvoorbeeld: "De kok bereidt een maaltijd")
0 kudos 2026-05-21 17:19:15 door desneeuwruimer op Even met de bus naar de IKEA
Kan er nu mooi rechtop in.
0 kudos 2026-05-19 06:08:28 door Waarschijnlijk op Pingel bij floorball
Die niet tegen de kou kunnen....
0 kudos 2026-05-18 21:29:26 door Draakje.Floris op Pingel bij floorball
@jamaarikweethetbeter | 18-05-26 | 22:15: Unihockey is inderdaad hetzelfde als floorball. Al zijn de regels op school vaak wat veiliger aangezien je net als bij ijshockey behoorlijk mag duwen en gymdocenten hebben liever niet dat een paar jongens denken dat het oké is om iedereen over de boarding te beuken.
5 kudos 2026-05-18 20:15:53 door jamaarikweethetbeter op Pingel bij floorball
Uni hockey? Man dat was mijn favo onderdeel van lichamelijke oefening op de middelbare school.
2 kudos 2026-05-18 16:10:13 door Brainy op Elektrische stepper is het haasje
What's it going to do? Nibble my bum? Aaaagh!
5 kudos 2026-05-18 14:43:27 door duke_nukem op Elektrische stepper is het haasje
Rabbit of Caerbannog.
5 kudos 2026-05-18 13:32:28 door ZusAntigoon op Beetje stroom in de morgen
Je denkt dat de massa van die taserelektroden gaan bepalen welke kant je op valt?