DumpStats voor Thuisbezorgd 👶

19,395 +22120 -2725

Kudos

#3627 (Top 1.1349%)

Kudos/dag 5.49
Kudos/reaguursel 11.88
Meeste kudos op 1 reaguursel 1260
Minste kudos op 1 reaguursel -82

1,633

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.46
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 12.7
Reacties per reaguursel 0.26
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 31
Geregistreerd op 21-10-2016
Eerste reactie op 21-10-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

7 kudos 2026-06-13 17:49:21 door 404_Hot_Found op Meisje op de minibike
@yoric | 13-06-26 | 14:44:
De volgende keer dat je daar komt eens even verder kijken dan je neus lang is. Las Vegas is namelijk een perfect voorbeeld van hoe nep en slecht de US in elkaar zit.

0 kudos 2026-06-10 12:21:09 door Pimmetjes op De buurman is er klaar mee
@Nietstemelden | 10-06-26 | 06:19: zelfs dat niet. Verantwoordelijkheid ligt bij de tenaamgestelde. En wanneer die dood is zul je de wijziging van tenaamstelling eerst moeten regelen. Dat kan best even duren. Misschien staat hij daarom zoals daar. Nergens in de wet staat dat de erfgenamen dan en boete krijgen.

1 kudos 2026-06-10 04:19:17 door Nietstemelden op De buurman is er klaar mee
@IetsMetFiets | 10-06-26 | 01:54: Verantwoordelijkheid verschuift niet naar de nabestaanden wel naar de erfgenamen. Klein verschil.

2 kudos 2026-06-09 23:54:56 door IetsMetFiets op De buurman is er klaar mee
Realistisch scenario, maar als nabestaande heb je helaas ook te maken met alle praktische nadelen en de auto netjes verkopen of laten slopen is daar een van. Verantwoordelijkheid vervalt niet bij overlijden, maar verschuift slechts naar een nabestaande.

-2 kudos 2026-04-24 19:05:16 door Zoutvaatje2 op Altijd is Kortjakje ziek
@KenJijDeSwaffelman | 24-04-26 | 19:07: Als Haarlemse mug kan ik beamen dat er helemaal niets mis mee is.

0 kudos 2026-04-07 21:48:45 door Lekker Bezig op Scratchmeneer doet scratchen
@Anaalintruder | 07-04-26 | 23:10: Je hebt geen naald nodig om geluid uit vinyl te krijgen. Het apparaatje wat je in het midden ziet liggen is een Phase wireless controller.

0 kudos 2026-04-07 10:04:52 door meurbek op Boys will be boys
@PrinsHabbekratsII | 07-04-26 | 09:02:
Zat er altijd al in maar staat nu op het etiket

-1 kudos 2026-04-07 07:02:18 door PrinsHabbekratsII op Boys will be boys
@Lekkerbek | 06-04-26 | 22:04: ja dat spul waar sinds kort hopextract in zit ipv gewoon hop. Tegenwoordig niet meer te zuipen. Zo'n kenner ben je!

-19 kudos 2026-04-06 20:04:52 door Lekkerbek op Boys will be boys
Aan het flesje te zien is het Grolsch, deze had je beter kunnen laten vallen en vragen om een HJ

3 kudos 2026-03-22 16:47:26 door De_GBS op Bram Krikke belt met DJ Jean
@Darinion | 22-03-26 | 17:18: Dat ding staat daar waarschijnlijk gewoon omdat hij anders een enorme baby face heeft. Ik heb absoluut niets tegen die jongen, soms kan ik er zelfs een heel klein beetje mee lachen.