19,395 +22120 -2725
Kudos
#3627 (Top 1.1349%)
| Kudos/dag | 5.49 |
| Kudos/reaguursel | 11.88 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1260 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -82 |
19,395 +22120 -2725
Kudos
#3627 (Top 1.1349%)
| Kudos/dag | 5.49 |
| Kudos/reaguursel | 11.88 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1260 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -82 |
1,633
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.46 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 12.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.26 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 31 |
| Geregistreerd op | 21-10-2016 |
| Eerste reactie op | 21-10-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-21 18:13:38 door Rikkert223 op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-21 17:56:05 door poolsevraa op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
-weggejorist-
3 kudos 2026-06-13 21:10:46 door FreddyboyK op Mexicaan is goed voorbereid
Doe maar 3 liter.
-2 kudos 2026-06-13 20:46:20 door jaap2024 op Mexicaan is goed voorbereid
1 l of 2 l.
7 kudos 2026-06-13 17:49:21 door 404_Hot_Found op Meisje op de minibike
@yoric | 13-06-26 | 14:44:
De volgende keer dat je daar komt eens even verder kijken dan je neus lang is. Las Vegas is namelijk een perfect voorbeeld van hoe nep en slecht de US in elkaar zit.
-10 kudos 2026-06-13 12:44:05 door yoric op Meisje op de minibike
Wel eens in Las Vegas geweest?
0 kudos 2026-06-10 12:21:09 door Pimmetjes op De buurman is er klaar mee
@Nietstemelden | 10-06-26 | 06:19: zelfs dat niet. Verantwoordelijkheid ligt bij de tenaamgestelde. En wanneer die dood is zul je de wijziging van tenaamstelling eerst moeten regelen. Dat kan best even duren. Misschien staat hij daarom zoals daar. Nergens in de wet staat dat de erfgenamen dan en boete krijgen.
0 kudos 2026-06-10 11:40:57 door Thuisbezorgd op De buurman is er klaar mee
@Liegebeest | 09-06-26 | 23:21: Ik bedoelde dat de nabestaanden misschien niet weten waar hij geparkeerd staat.
1 kudos 2026-06-10 04:19:17 door Nietstemelden op De buurman is er klaar mee
@IetsMetFiets | 10-06-26 | 01:54: Verantwoordelijkheid verschuift niet naar de nabestaanden wel naar de erfgenamen. Klein verschil.
2 kudos 2026-06-09 23:54:56 door IetsMetFiets op De buurman is er klaar mee
Realistisch scenario, maar als nabestaande heb je helaas ook te maken met alle praktische nadelen en de auto netjes verkopen of laten slopen is daar een van. Verantwoordelijkheid vervalt niet bij overlijden, maar verschuift slechts naar een nabestaande.
9 kudos 2026-06-09 21:21:57 door Liegebeest op De buurman is er klaar mee
Oh, dan mag-ie daar wel blijven staan dus?
Wat is dat nou voor idiote redenering?
-2 kudos 2026-05-12 21:29:01 door ILoveHawkTuahChicks op Lekker smikkelen
Kijk eerst maar eens niet rechtuit...
0 kudos 2026-05-03 13:44:09 door 58765454653835860538 op Ondertussen op Schiphol Airport
is een wattenschijfje
2 kudos 2026-05-02 20:11:43 door dikkejenkie op Noncha de koffer van de band plukken
Doe even tranqi!
0 kudos 2026-05-02 15:32:08 door Anaaltijgur op Noncha de koffer van de band plukken
ah je was me net voor haha. Wou het net hetzelfde vragen
0 kudos 2026-04-29 20:46:24 door Stumpert1001 op Hou je goed vast, oké?
Dat is de reden dat mijn vrouw mij nooit wil berijden.
0 kudos 2026-04-29 08:23:23 door verknift op Lief meisje geeft duidelijke uitleg
*rennen
5 kudos 2026-04-28 23:12:13 door DiePanzerVorwaerts3 op Reaguurder op non-actief gesteld
Herhaaldelijk ongepast en/of ronduit seksistisch gedrag waarmee de werksfeer wordt verziekt is inderdaad een prima reden voor ontslag. Wat begrijp je precies niet.
5 kudos 2026-04-28 22:16:14 door Lekker Bezig op Reaguurder op non-actief gesteld
Een zzp'er ontslaan wordt lastig. Daar beëindig je de overeenkomst mee.
5 kudos 2026-04-28 12:42:15 door Sven_Hunkemüller op Ruzie bij de talkshow van Gertje
Wat een onzin
-2 kudos 2026-04-24 19:05:16 door Zoutvaatje2 op Altijd is Kortjakje ziek
@KenJijDeSwaffelman | 24-04-26 | 19:07: Als Haarlemse mug kan ik beamen dat er helemaal niets mis mee is.
1 kudos 2026-04-24 17:07:18 door KenJijDeSwaffelman op Altijd is Kortjakje ziek
Wat is er mis met Haarlemmers dan?
2 kudos 2026-04-24 05:22:06 door nergens_goed_voor op Een peukie voordat ik ga slapen
Dus als je emigreert ben je je moedertaal kwijt?
4 kudos 2026-04-24 05:11:08 door Maxima_Hartman op Meisje in de slingshot
Hoog in de lucht zodat je er onmogelijk bij kunt?
-8 kudos 2026-04-21 21:16:14 door grotgraver op Zijn meisje heeft het uitgemaakt
Van jouw laatste zin krijg ik ook kriebels.
6 kudos 2026-04-21 20:24:04 door mr.cunt op Max was op dreef in zijn GT3
Tiger Woods...
7 kudos 2026-04-21 07:45:40 door ikdenkwat op Heftige klapper bij de rally van Córdoba
Het is maar hoe je het bekijkt. Ze heeft geluk dat ze niet hartstikke deaud is.
1 kudos 2026-04-20 00:06:52 door Zwiebeertje op Hospiteren
Ook heeel vaak niet
8 kudos 2026-04-17 13:49:08 door dirrrk op Meisje letterlijk oprecht teleurgesteld in Dumpert
ik ben er anders wel ontzettend van geschrokken
-10 kudos 2026-04-13 20:25:38 door RoccoG op Zet je auto maar goed op slot!
Goed eten in Turkije anders. Beter dan in Nederland.
-1 kudos 2026-04-13 19:05:46 door creamandchiveschips op Zet je auto maar goed op slot!
Welk Sloten?
1 kudos 2026-04-13 18:50:52 door van_Sukkelenburg op Zet je auto maar goed op slot!
Ik ken het als Sloterokko.
12 kudos 2026-04-13 16:40:31 door Jaapjotjes op Bezorger heeft pechdag
De scooter hebben ze later thuisbezorgd
9 kudos 2026-04-09 19:36:05 door KlaasHeenenweer op ABN Amro moordenaar Clen V bij lldl
Jij nooit dan?
0 kudos 2026-04-07 21:48:45 door Lekker Bezig op Scratchmeneer doet scratchen
@Anaalintruder | 07-04-26 | 23:10: Je hebt geen naald nodig om geluid uit vinyl te krijgen. Het apparaatje wat je in het midden ziet liggen is een Phase wireless controller.
-1 kudos 2026-04-07 21:17:44 door Anaalintruder op Scratchmeneer doet scratchen
Trouwens, het lijkt nogal op een sl-1200 of 1210.. Maar waarschijnlijk reloop met mp3.. Maar goed, sowieso knakemuziek..
-1 kudos 2026-04-07 21:10:17 door Anaalintruder op Scratchmeneer doet scratchen
Vooral omdat de naald niet eens op de plaat ligt. Dat is wel ECHT knap!
0 kudos 2026-04-07 10:04:52 door meurbek op Boys will be boys
@PrinsHabbekratsII | 07-04-26 | 09:02:
Zat er altijd al in maar staat nu op het etiket
-1 kudos 2026-04-07 07:02:18 door PrinsHabbekratsII op Boys will be boys
@Lekkerbek | 06-04-26 | 22:04: ja dat spul waar sinds kort hopextract in zit ipv gewoon hop. Tegenwoordig niet meer te zuipen. Zo'n kenner ben je!
-19 kudos 2026-04-06 20:04:52 door Lekkerbek op Boys will be boys
Aan het flesje te zien is het Grolsch, deze had je beter kunnen laten vallen en vragen om een HJ
4 kudos 2026-04-04 07:04:31 door AmraniPlatje op Hoornaarsnest verwijderen
Linkje?
6 kudos 2026-04-03 21:59:10 door HarrieDeBoswachter op Hoornaarsnest verwijderen
Er is een wolk van lijmsteen en kaolin poeder. Ze leven nog een dag ongeveer. Zeer effectief anti insecten middel.
-2 kudos 2026-04-02 03:54:14 door harmjobse op Lichaam gevonden in Leiden bij zoektocht naar vermiste student
Ik ben meer verbaasd over de zinsbouw en de spelling van 'wauw'.
-13 kudos 2026-04-01 22:37:29 door ILoveHawkTuahChicks op Lichaam gevonden in Leiden bij zoektocht naar vermiste student
Fijn dat jij bepaald dat de nabestaanden die niet fijn vinden. Ik vind het als nabestaande niet zo erg, en juist interessant om te zien. Laten we het daarom dichtbij onszelf houden en niet altijd alles voor een ander bepalen, ok? Dank je
2 kudos 2026-03-30 22:50:30 door Anaalintruder op Holy shit een vette krab!
Omdat die niet in de plus staat.
2 kudos 2026-03-25 14:56:35 door Tweeki op Mario Bros aan het werk
onzin
1 kudos 2026-03-25 14:42:01 door RoccoG op Meisje is helemaal smoor op haar Gerard
Dat hangt er maar net van af in welke kringen je verkeert denk ik. Ik ken zat echt leuke vrouwen eerlijk gezegd.
7 kudos 2026-03-25 13:19:57 door MrIkke op Mario Bros aan het werk
Het andere leuk feitje is dat dit een Broodje Aap is.
4 kudos 2026-03-25 13:11:28 door HermanDeHermit op Mario Bros aan het werk
Misschien moet je dat ook even aan Nintendo vertellen: https://www.nintendo.com/us/st...
Helaas niet waar maar klinkt leuk.
3 kudos 2026-03-22 16:47:26 door De_GBS op Bram Krikke belt met DJ Jean
@Darinion | 22-03-26 | 17:18: Dat ding staat daar waarschijnlijk gewoon omdat hij anders een enorme baby face heeft. Ik heb absoluut niets tegen die jongen, soms kan ik er zelfs een heel klein beetje mee lachen.