DumpStats voor Jackson01

4,004 +6335 -2331

Kudos

#16270 (Top 5.0910%)

Kudos/dag 2.59
Kudos/reaguursel 8.12
Meeste kudos op 1 reaguursel 852
Minste kudos op 1 reaguursel -109

493

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.32
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 22.3
Reacties per reaguursel 0.75
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 01-04-2022
Eerste reactie op 02-04-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

20 kudos 2026-06-23 19:55:11 op Vis achtbaan
Geloof niet dat ik en het dier dit leuk vinnen.

2 kudos 2026-06-23 12:12:46 op En daar is nummer 18
Die interviews met hem zijn niet om aan te gluren. Wat een saaie vent is dat. Het maakt niet uit welk record hij verbreekt; van enige emotie is geen sprake.

-19 kudos 2026-06-22 12:53:18 op Superheldenentree
Die mensen hebben een ingebouwde angst voor honden, met name voor zwerfhonden. Die honden daar zijn niet anders dan huishonden hier. Geef ze wat te eten en te drinken en je hebt een huishond. Dit slaat nergens op, want die beesten zitten niet achter kinderen aan. Ik denk zelfs gezien te hebben dat deze hond wilde spelen.

23 kudos 2026-06-18 14:13:05 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Ongelooflijk. Hier moet toch tegenop getreden worden? Veilig Thuis moet ingeschakeld worden. Deze vrouw heeft niets met het moederschap, al schijnt ze te denken van wel. Schokkend.

-25 kudos 2026-06-17 16:05:11 op Waarom deze boodschap?
Er worden constant graffiti uitingen gekalkt op muren, maar als er ACAB staat, komt de politie in actie. Beetje hypocriet, vind je niet?

-15 kudos 2026-06-16 16:04:08 op Extreemrechtse racisten bij de VAR
Ik maak hier een probleem van. De man had moeten beseffen dat hij een enorm risico loopt met dit gebaar. En ik wil weten wat hij precies bedoelt met het gebaar.

-44 kudos 2026-06-15 14:27:43 op Snelrecht op zijn best!
Je hebt klaarblijkelijk het artikel niet gelezen. Deze hond is afgetraind op bijtwerk door de baas. Zo wordt elke hond een tokkiehond.

13 kudos 2026-06-12 19:32:02 op Nou, ik ga doei
Ik zie geen spiegels op die motor, of zeg ik nu iets heel geks?

4 kudos 2026-06-12 19:28:50 op Voetbal=Oorlog
Die schieten eerst en stellen daarna vragen.

6 kudos 2026-06-09 19:53:58 op Rare koe
Waar zie je nog zoiets moois?

17 kudos 2026-06-09 15:21:12 op Aardbeving van 7.8 op de Filipijnen
We doen allemaal stoer hoe we dit hadden aangepakt, maar de werkelijkheid is weerbarstiger. We hebben geen idee hoe erg je schrikt als je weet hoe ontzettend vernietigend een aarbeving kan zijn.

8 kudos 2026-06-04 13:35:36 op Roadrage!
Moeten we hier in Nederland ook doen. We zien dat het werkt in de VS. En werkt het niet, dan hebben we altijd nog "thoughts and prayers". Dat werkt altijd.

-2 kudos 2026-05-30 15:35:02 op Niet aan mij zitten
Dit had ook anders gekund. We kennen de context niet. Lijkt erop dat er iemand aangehouden wordt, maar die vrouw hoef je zo niet te behandelen. Dan loop je zeker het risico dat boefvriendje er iets van gaat vinden.

2 kudos 2026-05-30 15:29:17 op Bus vs rijinstructeur
Ik zie dat het achterknipperlicht het niet doet. Dat was het probleem! Kijk maar goed.

1 kudos 2026-05-30 15:28:40 op Bus vs rijinstructeur
Ik denk dat jij nog maar eens een cursusje moet gaan volgen

24 kudos 2026-05-28 17:10:05 op Mag jouw vrouw
En dat woont in Nederland?

5 kudos 2026-05-24 17:50:16 op Lekker weer maar dan moet je niet insmeren
Triest, hè? Dat zijn van die LTS'ers die 's nachts in bed nadenken, de volgende dag gaan googlen en weldra hebben ze ontdekt dat ze belazerd worden. Dat denken ze, althans.

-2 kudos 2026-05-20 01:13:36 op Bijverdienen in de poolhal
Ik snap niet zo goed waarom deze gemind wordt. Hij heeft z'n administratie goed op orde.

-1 kudos 2026-05-16 12:21:35 op Stukje Michael live
ik ook. En de Arena drie keer en nog een keer in Duitsland.

-11 kudos 2026-05-15 15:37:36 op Frank van de Goot over doodsoorzaken
Dit zijn mensen die in hun bed beginnen met "nadenken". Zichzelf vragen te stellen. Tot zover niets aan de hand, maar dan komt het: ze gaan antwoorden zoeken die zij willen lezen en horen, op internet. Wat zij niet weten, is dat je elk antwoord dat je maar aanstaat kunt vinden op internet. Vanaf dat moment weten ze het zeker en beginnen ze met bazuinen van de meest krankzinnige onzin. het punt is dat ze twee dingen niet doen; ze vragen zich nooit af: kan het zijn dat ik fout zit? En ze testen hun theorie nooit bij mensen die er wél verstand van hebben. Vervolgens zoeken ze toenadering tot dit soort flora en wallah, even later staat het op Dumpert.

6 kudos 2026-04-25 20:38:57 op Mevrouw is boos op de plisie
Weet iemand nog WAAROM die mensen dit doen? Ik niet, en ik weet ook niet wat er dagelijks op het Maliveld wordt geroepen. Dus het heeft geen enkele zin snelwegen te blokkeren.

7 kudos 2026-04-24 17:31:56 op Poker met skibril
Waarom wordt dit gemind? Die achterlijke skibril, oké, maar dit bewijst maar weer eens dat hoe goed je ook alles van dit spelletje snapt, uiteindelijk bepalen de kaarten wie er wint. Of zeg ik nu iets heel geks.

33 kudos 2026-04-22 22:35:14 op Opnieuw demo in Loosdrecht
Ik weet natuurlijk niet wat eraan vooraf is gegaan, maar als je roept dat ze moeten lopen, en ze lopen, wat is dan de reden en juridische houdbaarheid als je dan nog gaat slaan?

4 kudos 2026-04-20 10:05:39 op Kill and attack!
O wee, als die hem aan de andere kant te pakken krijgt.

-11 kudos 2026-04-18 16:17:09 op Tijd voor je nagels
Ik snap die hond wel. Wat is dat toch dat we honden telkens wassen, nagels knippen, oren uitscheren? Dat gaat nergens over.

-42 kudos 2026-04-16 13:37:43 op Marmot met plaatsvervangende paniekaanval
Ik snap hier werkelijk niets van. Gaat die pipo ook de natuur in met z'n nagelschaartje? Op zoek naar alles wat maar nagels heeft om bij te knippen? Wat een totale onzin.

2 kudos 2026-04-14 12:21:00 op Belg maakt foutje
Ik heb wel te doen met die man. Tjonge jonge wat een ellende in z'n leven. Nu is z'n vrouw ook nog boos op hem. Ik zou niet met hem willen ruilie.

-21 kudos 2026-04-13 18:46:28 op U rijdt door rood
Ik ben het totaal niet met je eens. Echt totaal niet. De politie in NL heeft veel geld en middelen ingezet om te leren de-escaleren. Juist omdat de politie de enige is die de middelen heeft om het te laten escaleren. Ga maar naar de VS daar schieten ze eerst en stellen ze daarna vragen. Er wordt daar bijna geen aandacht besteed aan de-escaleren en als een agent dat al doet, heeft dat alles met de agent zelf te maken. Bij een staandehouding is het niet ongebruikelijk dat er ook een wapen op je gericht is. Dus doe hier in NL je voordeel mee.

23 kudos 2026-04-08 14:15:31 op Leeuw voeren
Ik denk wel dat deze man dit eerder gedaan heeft. Hij is een professional, dat kun je aan alles zien.

-24 kudos 2026-04-07 15:44:24 op Rollatoroma door rood
Je kunt ook te ver gaan als politieagent. Je merkt toch dat deze vrouw ze allemaal meer op een rijtje heeft. Ga dan een gesprek aan met de zorgverleners hierover. Dit slaat nergens op.