20,814 +24490 -3676
Kudos
#3377 (Top 1.0567%)
| Kudos/dag | 8.86 |
| Kudos/reaguursel | 14.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1070 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1845 |
20,814 +24490 -3676
Kudos
#3377 (Top 1.0567%)
| Kudos/dag | 8.86 |
| Kudos/reaguursel | 14.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1070 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1845 |
1,478
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.63 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 13.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.46 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 19 |
| Aantal x weggejorist | 26 |
| Geregistreerd op | 18-01-2020 |
| Eerste reactie op | 18-01-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 16:38:38 door pannekoekmetmosterd op Omgekeerde wereld.
Weet je hoeveel ik moet betalen voor terugleveren?! Doe eens normaal en laat me gewoon gegrond klagen. De winter is te koud, de herfst te nat / koud, lente zie ik geen hand voor ogen door die hoerige kutpollen en zomers moet ik betalen voor licht van een warme ster die zorgt dat mijn magnetron het doet. Hou gewoon je bek.
-1 kudos 2026-06-24 12:25:29 door altijd-guus op Omgekeerde wereld.
Ja, wat kalf zegt en wat denk je dat al die hitte allemaal wel niet gaat kosten? En dat allemaal van mijn belastingcenten!
-1 kudos 2026-06-24 10:45:05 door G.Kalf op Omgekeerde wereld.
Stop jij eens even rap met het beledigen van mijn Nederlandse cultuur van klagen over alles dat je je voor kunt stellen (en zelfs over sommige dingen die je je niet voor kunt stellen)?
2 kudos 2026-06-23 17:01:28 door Parabolicus op Mag jij van jou man
Als je maar niet denkt dat ik de wapens pak voor die lelijke wijven!
-2 kudos 2026-06-23 15:57:55 door jamaarikweethetbeter op Mag jij van jou man
Ik denk dat het juist wel helpt, omdat met satire de discussie een keer openlijk wordt gevoerd. Ze moeten het wel zelf oplossen en niet door verontwaardigde witte Nederlanders.
2 kudos 2026-06-23 14:21:38 door darkracer125 op Heethoofd op de weg
misschien wilde hij zelf wel inhalen in plaats van blokkeren.
en inhalen is hier dus gewoon toegestaan he..
12 kudos 2026-06-23 13:10:03 door ikvindhelemaalmooi op Mag jij van jou man
Ja die hulp begint door een streng immigratiebeleid te hanteren.
15 kudos 2026-06-23 12:41:47 door Kreezielepiet op Mag jij van jou man
Je mag er doorgaans veel schande van spreken. Maar het echt bespreekbaar maken, wordt dan weer niet gewaardeerd. Dat is Nederland. Er zijn overigens ook landen waar je er ook nog eens geen schande van mag spreken. Daar mag gewoon niets.
1 kudos 2026-06-23 12:17:25 door Internetriddert op Testje voor de autisten
Meer een hoog irritatiegehalte voor autisten met zo'n half filmpje...
16 kudos 2026-06-23 11:46:31 door threeheadedmonkey op Gezellig vanmorgen in Amsterdam
Dat soort figuren oogsten vanzelf op een dag wat ze hebben lopen zaaien.
2 kudos 2026-06-22 11:00:20 door LaidBack op Close call Vechtdal Rally 2026
Dat is pas sinds 2012, daarvoor was het 80km/u.
Persoonlijk rijd ik vaker in het buitengebied volgens de maximum snelheden die tot 1974 golden.
3 kudos 2026-06-22 10:03:10 door Detailer op Close call Vechtdal Rally 2026
En er is een reden dat dit dus georganiseerd wordt en niet het hele jaar door mag.
3 kudos 2026-06-21 15:11:00 door Routine op Wheelie mag toch gewoon?
Je hoeft ook niet overal je mening -ook al is die compleet irrelevant m.b.t. het filmpje- te delen.
-1 kudos 2026-06-21 13:16:54 door Dries ruhlfink op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
o
2 kudos 2026-06-11 14:37:31 door DominiqueWeesie op Amsterdam krijgt een AZC
@upbeat | 11-06-26 | 06:40:
Dat zal vast wel eens voorkomen. Maar veruit de meeste hvo'ers zijn nooit asielzoeker geweest. Het over-overgrote deel is ooit van buiten de stad naar Amsterdam gekomen voor werk, voor de liefde, om dromen na te jagen. En op een gegeven moment ontspoord.
3 kudos 2026-06-11 04:40:31 door upbeat op Amsterdam krijgt een AZC
@DominiqueWeesie | 11-06-26 | 01:47: Eerste halte is azc en het eindstation is hvo
-3 kudos 2026-06-10 23:47:55 door DominiqueWeesie op Amsterdam krijgt een AZC
Nou, daar valt wel iets op af te dingen.
Ik beschouw mijzelf als in elk geval niet onbeschaafd, ik ben Amsterdammer, en ik heb al een azc in de buurt. Geen probleem, wat mij betreft.
Potvergrutjes SirBeimer, moet je toch je wereldbeeld een beetje aanpassen!
Vlakbij is ook een daklozenopvang, en dat is pas echt een probleem. De gemiddelde dakloze (niet alleen in Amsterdam maar in heel Nederland) is een psychisch tamelijk uitgedaagd persoon, meestal met forse verslavingsproblemen. Dát geeft pas overlast.
Ga gerust vragen bij de politie waar ze meer werk aan hebben: een azc of een hvo. Ik zal het vast verklappen: een hvo.
Ik heb ook niks met Verweggistan en zo. Overlast is overlast. Maar de Verweggiërs leveren veel minder problemen op dan al die, trouwens meestal autochtone, drank- en drugsorgels.
4 kudos 2026-06-10 21:46:51 door parre op Steeldrumman kent alles
Darude Sandstorm!
8 kudos 2026-06-10 20:52:10 door Olijke Guit op Amsterdam krijgt een AZC
Net als windmolens.
10 kudos 2026-06-10 12:08:50 door ShoarmaSjaak op Kajakker redt een leven
Jim Curry
-2 kudos 2026-06-10 11:29:50 door altijd-guus op Achterlijke die aan het inhalen is
Daar gaan wij helemaal niet over....wij kijken wat Joris ons voorlegt en daar is de kous mee af. De spreekwoordelijke kous wel te verstaan! Niet de echte kous, want dat zou raar rijn.
7 kudos 2026-06-10 10:39:35 door roosjex op Achterlijke die aan het inhalen is
Meer
1 kudos 2026-06-08 13:28:38 door Graham op In de islamosfeer...
Er wordt zoveel druk op hen uitgeoefend dat ze op een gegeven moment zelf wel gaan geloven dat ze het 'moeten'. Van dichtbij meegemaakt en zo een leuke dame ineens compleet zien veranderen. Ontzettend jammer.
5 kudos 2026-06-08 11:46:24 door owikzegmaarwat op In de islamosfeer...
ze zijn zo geindoctrineerd/onderdrukt dat de meeste ook wel zullen zeggen inderdaad, dat ze het "zelf willen".
-1 kudos 2026-06-06 14:07:50 door MaikelMaikelsen op Afrikaanse Michael Jackson
Behalve dat je reaguursel een non sequitur is en snorfietsen alleen uiterst witte 60 plussers worden bereden, is het ook nog ontzettend sneu en getuigt het van een ongezonde racistische obsessie.
5 kudos 2026-06-06 09:54:35 door Aptenodytes Forsteri op De Vikingen komen op het WK
Hierna hebben ze het dichtstbijzijnde dorpje geplunderd en in de hens gezet
0 kudos 2026-06-05 19:02:03 door Kameleon4 op De Vikingen komen op het WK
die hebben alleen wat meer.... motivatie nodig
0 kudos 2026-06-05 18:50:34 door Superjeap op Help stepturtle, ik zit vast
Door wie?
*doorgefilmd
24 kudos 2026-06-05 18:17:53 door ikdenkwat op De Vikingen komen op het WK
Nou even gedaan, ja je hebt gelijk.
3 kudos 2026-06-04 22:20:53 door TheLegend69 op Roedel zwerfhonden weet nog niet wie de baas is
Ik denk oprecht dat als je dit doet bij 1 fatbike jochie, de rest van de roedel-troedels hetzelfde reageert als deze andere honden deden.
7 kudos 2026-06-04 12:12:27 door Ericje op Roedel zwerfhonden weet nog niet wie de baas is
@Attelenooje | 04-06-26 | 12:27: en besneden
39 kudos 2026-06-04 10:27:34 door Attelenooje op Roedel zwerfhonden weet nog niet wie de baas is
nee die zijn gecoupeerd.
0 kudos 2026-05-30 09:12:36 door Nozemans op Water is rots-smoothie
Hannah Fry nog beter, mooie en hele slimme dame!
-4 kudos 2026-05-29 17:17:16 door Coruix op RE: Paul de Leeuw over virale video's
Ja of dat 69 schuren dan op 2:30 poe hee
1 kudos 2026-05-28 08:08:16 door neetnek op Auto vond stoppen niet nodig
Vrouwen 'vergissen' zich heel de dag door
11 kudos 2026-05-27 11:13:18 door Omnium3 op Guys ik heb een idee voor de zomer man
Heerlijk, dit soort reaguursels laat duidelijk de grens zien tussen hoger- en lageropgeleide mensen.
10 kudos 2026-05-26 12:42:24 door teleersteenstot10 op Vogeltje verhangt zichzelf bijna
Maar wel eerst even de camera aan.
0 kudos 2026-05-25 21:45:21 door martijnberendsen op Peter, dat kan dus niet meer..
@Hunebedbouwer | 25-05-26 | 10:53: Haha lekker naief...
Boerenverstand ligt tegenwoordig bij de Rabobank
1 kudos 2026-05-25 14:07:54 door Hoereloper op Peter, dat kan dus niet meer..
@menniehoennie | 25-05-26 | 10:36: Ik loop rond op universiteiten in het oosten van het land. Daar zie je dit wel hoor.
-1 kudos 2026-05-25 13:48:32 door IIVQ op Peter, dat kan dus niet meer..
Ik woon in de hoofdstad en heb wel wat vrienden die zo zijn (maar wel elke dag een gebakken ei eten en in hun euro-0 dieselauto het land doortuffen) maar niemand die mij (ja, volkskrant-lezer) daar op aankijkt!
2 kudos 2026-05-25 13:14:10 door DiePanzerVorwaerts3 op Peter, dat kan dus niet meer..
@Hunebedbouwer | 25-05-26 | 10:53:
Ook in de steden is dit niet zo.
Nu kom jij nooit in de grote stad dus ik snap je verwarring.
5 kudos 2026-05-25 08:53:09 door Hunebedbouwer op Peter, dat kan dus niet meer..
@menniehoennie | 25-05-26 | 10:36: Zal dan ook vooral in de (linkse) steden zo zijn. Hier op het platteland denkt echt niemand zo. Mochten die zg vrienden hier eens komen (liever niet) worden ze knallen gek.
-3 kudos 2026-05-25 08:36:54 door menniehoennie op Peter, dat kan dus niet meer..
Het is doodeng dat er mensen zijn die denken dat deze sketch dicht bij de waarheid ligt. Ga even een weekje van het internet af, is goed voor je.
5 kudos 2026-05-19 21:25:38 door MrRose op Over de Noordzee naar de gate in 30 seconden
130, het was nog voor zessen
0 kudos 2026-05-18 16:49:15 door BilnaadKameraad op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
-weggejorist-
10 kudos 2026-05-18 14:59:42 door Ledenvi op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
de ironie
0 kudos 2026-05-18 13:55:02 door Erikjan79 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
-weggejorist-
69 kudos 2026-05-18 12:19:47 door dumpert_user_1015987 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
Als welbespraakte reaguurders zouden reaguren..
5 kudos 2026-05-17 16:50:16 door Frikandellensnijder op Hansie over de nakba
@AlexP1981 | 17-05-26 | 16:49: ik zal je zeggen wie.
9 kudos 2026-05-17 14:49:23 door AlexP1981 op Hansie over de nakba
@DraeckEnkelpick | 17-05-26 | 15:16: nee geen echte kop natuurlijk. Wie slaat er nou een spijker op een kop? Wie!?