DumpStats voor Graham

1,509 +1946 -437

Kudos

#29663 (Top 9.2818%)

Kudos/dag 0.24
Kudos/reaguursel 4.84
Meeste kudos op 1 reaguursel 258
Minste kudos op 1 reaguursel -40

312

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.05
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 21.5
Reacties per reaguursel 0.11
Meeste reaguursels op 1 dag 19
Aantal x weggejorist 10
Geregistreerd op 13-11-2008
Eerste reactie op 04-05-2009

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

9 kudos 2026-06-20 22:21:50 op Das pech, tent weg….
Hoezo, die tent ligt er toch nog. Even afstoffen en weer zo goed als nieuw.

-16 kudos 2026-06-19 16:07:04 op Re: Kampen hij komt eraan!!
Het wordt tijd dat social media accounts gekoppeld worden aan DigiD. Dan denken mensen wel twee keer na om dit soort onzin te posten en anders zijn ze binnen no-time te vinden

-4 kudos 2026-06-18 20:21:10 op Vader helpt zijn kleine meisjes
@ThaCleaners | 18-06-26 | 19:50: Oh is dit dan weer niet woke? Jeetje wat verwarrend allemaal al die hokjes

-1 kudos 2026-06-12 11:03:57 op Droeftoeter vergeet te betalen
@zusje v Christina | 11-06-26 | 18:13: Uiteraard. Onmogelijk dat dit een Fries of Hollander is. Tot de import van andere lieden was er namelijk helemaal geen criminaliteit in Nederland, eigenlijk hadden we hier het Walhalla bereikt rond de jaren 50/60....

0 kudos 2026-06-12 10:56:38 op Droeftoeter vergeet te betalen
Nee nee, ik heb net gelezen dat er een getinte jongen achter het stuur van de vluchtauto zat. Dumpert kan dus gerust ademhalen, er is een link gevonden (of verzonnen) met iemand met een kleurtje! Fjieuwwwww

-23 kudos 2026-06-12 10:52:33 op Droeftoeter vergeet te betalen
Ach natuurlijk moet de getinte jongen achter het stuur eruit gelicht worden. Over de nogal blanke hoofddader wordt met geen woord gerept in je verhaal. Knap

8 kudos 2026-06-12 10:46:52 op Voor en na de operatie
@Singularity2001 | 12-06-26 | 03:29: in navolging van de wet van Godwin, zouden we de wet van Dumpert moeten introduceren. Het maakt niet uit welk onderwerp er in een filmpje voorbijkomt, binnen enkele reaguursels is het ergens wel weer geframed richting migratie of migranten.

-1 kudos 2026-06-11 19:48:29 op Ondertussen in Peru
En in Rotterdam noemen ze iemand die tegen je jassie aanloopt een kankerjong of ook wel vuile vieze kannnnnkerlijer.

0 kudos 2026-06-08 16:02:39 op Ik maak me onzichtbaar
Laat haar gewoon opdraven in een van die kansloze series die er al zijn met dit soort volk. Heel Videoland staat er vol mee.

37 kudos 2026-06-08 15:50:32 op In de islamosfeer...
Het wordt tijd voor meer Lale's in Nederland en de rest van Europa!

0 kudos 2026-06-08 15:34:38 op In de islamosfeer...
@A.tractie | 08-06-26 | 13:27: gelukkig maar! Of willen we hier oog om oog, tand om tand zoals gebruikelijk in de landen waar dit soort figuren vandaan komen? Beetje hypocriet, of niet.

-1 kudos 2026-06-08 15:32:32 op In de islamosfeer...
@met vreselijke groet | 08-06-26 | 13:26: absoluut. Ook in Nederland tiert dit gedachtegoed welig onder onze strenge refo's. Daar wordt net zo goed gepusht om vooral een man te daten of trouwen die uit het geloof komt en waar vrouwen gewoon minder rechten hebben. Zie de SGP-gekkies als zichtbaar uithangbord.

1 kudos 2026-06-08 15:28:38 op In de islamosfeer...
Er wordt zoveel druk op hen uitgeoefend dat ze op een gegeven moment zelf wel gaan geloven dat ze het 'moeten'. Van dichtbij meegemaakt en zo een leuke dame ineens compleet zien veranderen. Ontzettend jammer.

-9 kudos 2026-06-08 15:25:16 op In de islamosfeer...
@ikvindhelemaalmooi | 08-06-26 | 13:38: Net of jij de waarheid in pacht hebt idioot. Jij bepaalt niet wie onderdeel is van het probleem. Zeker niet als iemand gewoon een genuanceerde reactie geeft.

-3 kudos 2026-06-08 08:23:14 op Politiehond en agent grijpen inbreker
Er moet toch iets te vinden zijn waardoor we dit toch kunnen framen als een Fin? Lukt hier normaal ook altijd prima.

3 kudos 2026-06-07 19:53:06 op Van ver zien aankomen..
Bingokaart weer vol, niet grappig, al begonnen met filmen voordat de actie begon en een mongool die anderen lastigvalt.

-2 kudos 2026-06-07 19:49:47 op Junk wandelt met mijn auto weg
Zo'n Swift heb ik ook gehad. Een beetje laag voor m'n lengte maar (zeker voor z'n geld) wel super betrouwbaar. Enige waar die niet goed tegenkon was naalden. Reed een keer in Apeldoorn tegen zo een ding aan en toen was het meteen gedaan met mijn Swift. Hele consternatie wel.

-1 kudos 2026-06-07 19:42:20 op Hollanders in de bergen
@dikkedik | 07-06-26 | 16:10: die is ook niet meer zo grappig

8 kudos 2026-06-07 19:41:51 op Hollanders in de bergen
Dus zodra we buiten de landsgrenzen komen zijn wij de Finnen???