9,108 +10449 -1341
Kudos
#8180 (Top 2.5596%)
| Kudos/dag | 1.89 |
| Kudos/reaguursel | 12.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 271 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -193 |
9,108 +10449 -1341
Kudos
#8180 (Top 2.5596%)
| Kudos/dag | 1.89 |
| Kudos/reaguursel | 12.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 271 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -193 |
754
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.16 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 25.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.3 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 21-03-2013 |
| Eerste reactie op | 14-04-2013 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-24 21:56:26 op DUMPERTREETEN met Rapper Sjors & Manon!
Vanaf 20:13 vraag ik mij af waar denkt Manon aan?
10 kudos 2026-06-24 21:34:27 op DUMPERTREETEN met Rapper Sjors & Manon!
Er brand licht maar er is niemand thuis.
We wisten het al, maar hij mist wel een paar tandwieltjes.
9 kudos 2026-06-24 16:27:46 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Hoe lang meten we dit nu... nog geen 100 jaar. Hoe kunnen we ooit van drastische veranderingen spreken, terwijl we zeker duizend(en) jaren data missen om echte conclusies te trekken.
17 kudos 2026-06-24 13:54:11 op Marktplaats krent te kakken zetten
Je kunt iemand ook negeren. Dit slaat ook nergens op. Of laat het filmen even achterwege.
9 kudos 2026-06-23 21:43:02 op Testje voor de autisten
Net als zwart voor ligt, stopt het filmpje! En dan is dit voor de autisten?!?! MAAK AF DAN!
4 kudos 2026-06-23 21:40:22 op Best slecht in Best
STOPlicht.
10 kudos 2026-06-23 06:26:25 op Lionel Messi officieel WK topscorer aller tijden
Kunnen we die over het paard getilde dwerg links laten liggen? We zien allemaal dat de FIFA hem graag aan zijn status helpt. Over FIFA Fairplay gesproken..
Misschien heeft dat met zijn IPH te maken.. of hij kan iets anders heel goed.
6 kudos 2026-06-21 18:48:27 op Brobbey had zachte voetjes
Die gasten moet eens luisteren naar "Als je wint". Dan snap je hoe de wereld werkt en kun je wellicht al die mediaberichten gewoon met een korrel zout nemen.
https://www.youtube.com/watch?...
1 kudos 2026-06-21 16:24:52 op Als je de klok ff een half jaar terug draait, Brian..
Duidelijk een biertje teveel op. Geeft niet, dan was het vast gezellig gisteren.
4 kudos 2026-06-21 16:23:58 op Brobbey verwoest Zweden
Volgende wedstrijd gaat hij super saiyan!
12 kudos 2026-06-19 18:16:21 op Messi is een diva
Een keer goed pakken op z'n achillespees, op het moment dat hij het niet verwacht. Desnoods in minuut 90'. Gewoon omdat het kan. Ik zou er een kaart voor over hebben.
Of zelf gaan liggen rollen.
26 kudos 2026-06-19 10:15:12 op Vader helpt zijn kleine meisjes
Knap en wijs van de vader om zo rustig te blijven. Zijn dochters waren in het begin bang. Ik weet niet of ik zo rustig was gebleven, als ik mijn kinderen door toedoen van een ander bang had gezien. Was onverstandig geweest om boos te worden.
Dit was de enige juiste reactie van de vader. Hij rustig, grote kans dat zijn kinderen ook rustig worden.
-2 kudos 2026-06-17 18:38:31 op Nedermoppie represent!
Onder de streep is het voor je bezigheid nog steeds HenkieWanky..
Net zoals voor mij overigens, maar ik ben niet stoer aan het doen.
16 kudos 2026-06-17 18:31:05 op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
Dat geldt toch voor elke viespeuk die ranzige dingen doen/sturen/appen weetikhet naar minderjarige meiden.
Hij positioneert zich hier als slachtoffer. Sluit hem eens op met Bubba. Dan krijgt hij een beetje beeld hoe die meiden zich moeten voelen. Wat een walgelijk ventje.
28 kudos 2026-06-17 08:56:27 op Messie (39) maakt hattrick tegen Algerije
Messie heeft voor mij wel afgedaan op het WK'22. Wat een ongelooflijke zak hooi is dat.
En wat een zeik commentator met z'n messsiiiiiie..
0 kudos 2026-06-16 15:17:18 op Het internet is klaar
"Take on mie"
4 kudos 2026-06-16 10:30:53 op Belgen over Koeman en Depay
Depay heeft zijn hoogtepunt gehad. Dat is wel duidelijk. De tandem met Wijnaldum was weergaloos. Maar dat was vroeger. Nu is nu. Malen en Brobbey, maak daar een keuze tussen. Depay misschien prima om de jeugd te ondersteunen met zijn ervaring, maar hij moet niet meer voorop lopen. Die energie kan hij niet meer brengen. Koeman MOET nu durven in te grijpen. Dat vond ik wel mooi bij België. Mika Godts heeft een prima seizoen gedraaid, maar is niet mee. Omdat (naar het schijnt) hij niet het type is om op de bank te zitten; dus ze nemen hem niet mee.
Had gehoopt voor iedereen dat de blessure van Depay ervoor had gezorgd dat hij niet mee ging, maar helaas. Ook voor Depay zelf. Hij moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
4 kudos 2026-06-15 07:47:30 op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
@NoNoThatIsSoNotRight | 14-06-26 | 22:56: Wat had hij moeten doen? Zijn mitrailleur moeten pakken, zijn tank over hem heen moeten rijden? Hij is daar niet aan de frontlinie. En misschien is het gewoon maar de boekhouder van de afdeling Defensie.
4 kudos 2026-06-14 16:11:29 op Agent lift ff 185 kg
Lekker gewerkt pik!
2 kudos 2026-06-13 23:40:17 op Tik...
Nou... het mag dus wel: https://www.youtube.com/shorts...
-1 kudos 2026-06-13 23:38:06 op IJscoman overleden
@Loosecanon | 13-06-26 | 21:21: Ice-T deed de grafrede.
52 kudos 2026-06-13 07:49:34 op Indian Simulator
Als een nieuwe serieuze pandemie uitbreekt, zijn de Indiërs de enige die het gaan overleven. Dit is geen leven, dit is een lifestyle.
0 kudos 2026-06-12 12:38:06 op Wie respect Jeppen, but wie aar Hollend
Flikker op. Het is ook een moeite doen om je uitspraak te verbeteren. Als je écht wil en de moeite doet kan het (vrijwel) accentloos.
Dit is gewoon treurig. Of je moet net als LvG de draak steken met jezelf.
3 kudos 2026-06-11 06:40:31 op Amsterdam krijgt een AZC
@DominiqueWeesie | 11-06-26 | 01:47: Eerste halte is azc en het eindstation is hvo
6 kudos 2026-06-10 19:55:43 op Mercedesrijder beukt bijna motor omver bij wegrijden
Ik vind dat zo'n verschil.. als je een fout maakt, even hand opsteken of je hand uitsteken. Sorry, mijn fout. En weer door.
2 kudos 2026-06-09 18:35:01 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
Nee, gewoon verplicht je auto een maand bij de Politie achter laten.
0 kudos 2026-06-07 14:23:41 op Proefballonnetje: meer subsidies voor de grote vervuilers om zich te verbeteren
@malima8609 | 07-06-26 | 13:21: Het milieu veranderd. Je krijgt kustgebieden nabij Belgie.
0 kudos 2026-06-06 16:17:46 op AI sollicitatie
Heb je wel eens bedacht dat Tata op die manier heel slim een tegenstander onschadelijk heeft gemaakt. Je lokt je grootste tegenstander met flink geld.. met de wetenschap dat dit niet zo lekker ligt in de media. Daarna kun je hem afserveren.. en hij kan nergens meer terecht. Dag tegenstander.
1 kudos 2026-06-04 06:38:22 op Spraakgebrek?
Waar is jouw vriendin dan?
28 kudos 2026-06-04 06:32:18 op Die ene NSB-collega
Omdat het van die "stoere" jongens zijn, met een grote bek, die zich niets laten vertellen?
Het is ook maar en gok hé. En tegelijkertijd, laat ze maar eens een consequentie voelen van die idioterie.
7 kudos 2026-06-02 18:34:23 op Mannen gezocht voor extreem gewelddadige mishandeling Groningen
Wil niet zeggen dat ze geen NL paspoort hebben en dus staatsburger zijn.
Zegt meer over hoe we met dit soort criminelen om moeten gaan. Ik zeg in de Noordzee een nieuwe Alcatraz bouwen, maar dan enkeltje. Laat het ze daar lekker uitzoeken, en nee je hoeft niet terug te komen.
-3 kudos 2026-06-01 11:37:37 op Terror kat verdedigt terrein
@Aleksandr | 01-06-26 | 10:41: Volgens mij ben je in de war met je vrouw.
22 kudos 2026-06-01 11:25:14 op IJsland eerste slachtoffer nieuwe regel tegen tijdrekken
Gewoon 2x 35 minuten en zuivere speeltijd invoeren. Elke onderbreking; vrije trap, inworp, blessure behandeling, etc tijd stil zetten. Krijg je behandeling op het veld? Dan 3 minuten langs de lijn. Anders was het gewoon nep.
18 kudos 2026-05-31 15:22:09 op Politie uitdagen is klappen vragen
Die stokken moet misschien iets langer en zwaarder worden.
0 kudos 2026-05-26 19:16:21 op Vriendinnetje is dombo
Ze had mooi zin om die tas achterin te gooien.
0 kudos 2026-05-26 19:08:45 op We worden WERELDKAMPIOEN!!
Maar we hebben Malen.. die verkeerd in bloedvorm.
-1 kudos 2026-05-26 19:06:13 op Noor die als kind door z'n ouders in India is achtergelaten
Dat verklaard al die ellende in het Midden Oosten en Afrika in elk geval.
-6 kudos 2026-05-23 15:09:59 op Is er dan geen classic gentleman meer?
En een beetje gelijk moet ik haar wel geven. Als je dat soort dingen in je profiel zet; dan ben je gewoon lui.
Datingapps zijn méh. Maar werkt wel. Zoals in het echte leven; doe een klein beetje moeite qua foto's en tekst in de bio. Chat een beetje en je merkt snel genoeg of dat ergens heen gaat. En ja het is traag. Sommige vrouwen reageren 1x per dag. Sommige vergeten te reageren. Neem je tijd. Het is net als plantjes water geven. Als je in 1 dag er 5 liter water in gooit, dan gaan ze dood. Elke dag een klein beetje en je missie slaagt heus wel.
En anders is er ook nog de kroeg.
Haar laatste zin klopt als een bus.
0 kudos 2026-05-23 14:48:52 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Waarom zit het huis onder de schimmel? Omdat ze uit een warm land komen; in de winter gaat de verwarming naar 24 graden en alles potdicht(!). Er gaat geen raampje open om even de boel te luchten. Ventileren: doen ze niet (snappen ze niet). Dus wat krijg je dan? Schimmel. Vraag het na bij een willekeurig woningbouworganisatie; dit is overal zelfde laken en pak.
6 kudos 2026-05-22 18:13:54 op Handig petje
Heerlijk internet! Meer van dit, minder van die voor/tegen discussies.
3 kudos 2026-05-22 18:10:54 op Hoeveel genders zijn er
Huh?!
27 kudos 2026-05-20 12:13:17 op Tesla kwaliteitscontrole
En nog steeds mensen die dit over het hoofd gaat.
16 kudos 2026-05-20 12:08:04 op Goedkope eieren
Ik hoop dat ze erin stikken.
9 kudos 2026-05-16 17:39:11 op Petje wordt boos na brakecheck
Username checks out.
8 kudos 2026-05-15 21:59:41 op Xi over Trump
Als je niet uitkijkt, maakt Xi van jou een pekingeend.
0 kudos 2026-05-15 08:45:44 op Vliegvishaakuitlegvideo
Mensen doen de meest wrede dingen. Dit ga je nooit 100% veranderen. Al mogen we blij zijn dat we (heel erg) langzaam vooruit gaan. Er waren tijden dat mensen andere mensen levend villen; eerst gaat er kokend water over je heen, meerdere keren, zodat de huid loslaat. En als het los genoeg zit, dan gaan ze vanaf je enkels en polsen het los peuteren. Als ze denken dat ze het kan trekken ze het in 1 beweging van je lichaam af. Als je het hebt over nutteloze weetjes. Nee, ik ben niet gezellig. Ook niet op verjaardagen. Mand.
0 kudos 2026-05-15 08:38:09 op Chinese auto's gaan nextlevel
Mooi, kunnen we onderhoud op de wegen ook uitstellen. Scheelt weer paar centjes.
28 kudos 2026-05-13 16:41:39 op Loosdrechtse service tot aan de voordeur
Ik word hier eng van. Het geweld wat hier getoond wordt.
Politici laten het gebeuren. Niet luisteren. Niet het gesprek aan gaan en het dan raar vinden dat het uit de klauwen loopt.
En nee, ik word hier niet blij van. Ik kan het niet aanmoedigen. Ik word hier verdrietig van.
7 kudos 2026-05-10 13:34:41 op Afvalluhhh!!
Wat is dan vandaag jouw grootste prestatie, behalve van je zolderkamer komen om te poepen?
4 kudos 2026-05-08 15:37:43 op Rijden is gewoon makkelijk
Een bril was geen overbodige luxe.