DumpStats voor jeroenpoepaanmijnsch

11,819 +12810 -991

Kudos

#6310 (Top 1.9745%)

Kudos/dag 7.86
Kudos/reaguursel 11.3
Meeste kudos op 1 reaguursel 1583
Minste kudos op 1 reaguursel -47

1,046

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.7
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 11.7
Reacties per reaguursel 0.3
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 13-05-2022
Eerste reactie op 13-05-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-24 18:14:38 op Leimuiderbrug in storing
@ValeLaPena | 24-06-26 | 17:05: Hij schijnt nu Death Rhymz te heten..

14 kudos 2026-06-24 18:12:18 op Rood kruis weg afgesloten
Alleen als je de bestuurder bent... Dit lijkt me door een bijrijder gefilmd!

-1 kudos 2026-06-22 18:54:32 op Zieke wolkformatie boven Zeeland
Als ik schipper was van dat vrachtschip had ik toch even voor de zekerheid m'n verzekeringspolis er nog even bijgepakt..

0 kudos 2026-06-20 10:20:27 op Biem des doods
@Blotus | 20-06-26 | 07:21: Zeus

-1 kudos 2026-06-19 20:40:16 op Daar komt de politie aan!
Die trekzak is ook meteen z'n kreukelzone en/of airbag als-ie ergens tegenaan rijdt omdat hij geen handen vrij heeft om te remmen!

7 kudos 2026-06-19 18:27:22 op Donnie geeft Medal of honour
Raar land toch. Heb je je enorm uitgesloofd als Amerikaans militair, wordt je vervolgens bijna door de president gewurgd als je er een medaille voor krijgt..

13 kudos 2026-06-19 14:43:37 op Kampen hij komt eraan!!
Hij gaat naar Kampen toe? Lijkt me juist het type dat als z'n hele leven in kampen woont..

-3 kudos 2026-06-03 06:19:53 op Spoedbezorging
Haha, als jij nou even het voorwiel optilt dan verstop ik me erachter en lijkt het net of ik een Wheelie gemaakt heb!

25 kudos 2026-06-02 17:50:10 op Verkeershufter du jour
Locatie delict: Zuiderparklaan t.h.v. kruising met Oldegaarde (S124) te Rotterdam.

23 kudos 2026-06-02 13:19:29 op Tokkie heeft ruzie met spiegel
Als ik zo'n buik had zou ik die liever ook niet in een spiegel zien. Dus kun je maar één ding doen, alle spiegels slopen!

10 kudos 2026-06-01 11:34:27 op BIEMMMM
Ik heb een alibi, ik zat op Dumpert!

-4 kudos 2026-05-16 22:34:32 op Boem in Bangkok
Dat klopt. In Best zijn ook geen spoorovergangen.

-1 kudos 2026-05-16 19:51:39 op Komt die tunnel
Het dak was-ie bij het vorige viaduct al kwijtgeraakt!?

13 kudos 2026-05-14 21:02:39 op Ja pierdole!
Ik vermoed zelfs 6 jaar geleden toen 13 mei ook op een woensdag viel!

-3 kudos 2026-05-14 14:41:49 op Klote papegaaien
De enige situatie dat je hoopt op een flinke hagelbui..

2 kudos 2026-05-11 14:41:31 op Kogelvrij masker
Laat het volgende seizoen van Anoniem maar komen!

1 kudos 2026-05-11 14:37:40 op De professionele chauffeur op vrijdagmiddag...
Het is mij ook ooit overkomen dat ik op het laatste moment besefte dat ik een afslag moest nemen en het via het puntstuk nog net redde. Achteraf bedacht ik me dat ik beter had door kunnen rijden tot de volgende afslag en daar keren. De paar kilometer die wint is het risico op een zwaar ongeluk echt niet waard! Ik wens de chauffeur in dit filmpje dezelfde wijsheid toe!

3 kudos 2026-05-10 22:00:21 op Zwaan komt ff aanvliegen
Wel knap dat filmer de neiging weet te onderdrukken hard weg te rennen. Wat ik zeker zou doen als zo'n beest op mij af zou komen!

1 kudos 2026-05-09 17:36:48 op Koe op de snelweg
Wie laat zich niet Koeieneren? Boes-boes!

-3 kudos 2026-05-08 16:23:38 op Schoorsteen moet plat
Vanuit Spintires ken ik hem als B-130 (nee, niet van B&A), maar die schijnt gebaseerd te zijn op de ZIL 130.

6 kudos 2026-05-08 09:24:27 op Schoorsteen moet plat
In Amerika rijden niet veel Russische trucks rond..