245,398 +254677 -9279
Kudos
#111 (Top 0.0347%)
| Kudos/dag | 83.64 |
| Kudos/reaguursel | 43.39 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 11038 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -249 |
245,398 +254677 -9279
Kudos
#111 (Top 0.0347%)
| Kudos/dag | 83.64 |
| Kudos/reaguursel | 43.39 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 11038 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -249 |
5,656
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.93 |
| Topreaguursels | 79 |
| Woorden per reaguursel | 19.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.53 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 30 |
| Aantal x weggejorist | 29 |
| Geregistreerd op | 12-06-2018 |
| Eerste reactie op | 12-06-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 14:04:04 door Geheelnaarwaarheid op Goedendag, meneer
Was direct mijn eerste gedachte ook.
3 kudos 2026-06-24 13:54:13 door daderkennis op Nationaal Hitteplan UPDATE
@Iniemienie | 24-06-26 | 12:38: Bijna goed. Leuter was het woord dat we zochten. Poehey jammer ieniemienie
3 kudos 2026-06-24 12:11:54 door ValeLaPena op Nationaal Hitteplan UPDATE
@Reaguurdstert | 24-06-26 | 12:42: Daar hebben we niets aan natuurlijk, zolang jij de boel niet uploadt daarna...
6 kudos 2026-06-24 11:48:40 door Wakemeister op Nationaal Hitteplan UPDATE
@Reaguurdstert | 24-06-26 | 12:42: Ik heb sl honderd keer op dat plusje geklikt.
-2 kudos 2026-06-24 11:13:29 door Hobaheemskerk op Nationaal Hitteplan UPDATE
Dat zei je om 12:19 ook al.
13 kudos 2026-06-24 10:42:57 door Reaguurdstert op Nationaal Hitteplan UPDATE
@Farthdater | 24-06-26 | 12:40: Joh gun mij ook weer eens een topje met dit hete weer... als dit een topreaguursel wordt trek ik mijn topje weer uit!
1 kudos 2026-06-24 10:40:50 door Farthdater op Nationaal Hitteplan UPDATE
Zeg het anders nog een derde keer ergens
-6 kudos 2026-06-24 10:38:34 door Iniemienie op Nationaal Hitteplan UPDATE
@DeRustige__ | 24-06-26 | 12:35: kleuter
4 kudos 2026-06-24 10:35:28 door DeRustige__ op Nationaal Hitteplan UPDATE
@Reaguurdstert: Wat een enthousiasme... Weet jij iets beters dat zo lekker van voren kan zuigen?
0 kudos 2026-06-24 04:12:58 door Konttenen op Dames hebben een mening
LOL iemand voelt zich hier aangesproken.
2 kudos 2026-06-23 13:38:52 door Farthdater op Dames hebben een mening
@StevenQ | 23-06-26 | 14:47: Fijn dan als je als knabbel en babbel moet gaan in Disneyland.
3 kudos 2026-06-23 12:47:49 door StevenQ op Dames hebben een mening
@Freddie M | 23-06-26 | 14:34:
Furry's zijn helemaal niet zo extreem, er zijn mensen in pretparken die betaald worden om zo'n pak te dragen
3 kudos 2026-06-23 12:34:44 door Freddie M op Dames hebben een mening
Nu moet ik gaan opzoeken wat furry's zijn. Blijkbaar ben ik niet extreem genoeg.
3 kudos 2026-06-23 12:25:19 door Palm_Beach_Aruba op Jij bent Jeffrey Epstein
Schrok ik even ...
-8 kudos 2026-06-23 11:52:04 door threeheadedmonkey op Dames hebben een mening
Hoi cosplayer.
1 kudos 2026-06-23 10:44:36 door freddiefred op Jij bent Jeffrey Epstein
@Reaguurdstert | 23-06-26 | 12:09: Denk dat hij dan dezelfde behandeling krijgt als J.E.
-1 kudos 2026-06-23 10:09:18 door Reaguurdstert op Jij bent Jeffrey Epstein
@zwavelzuursaus | 23-06-26 | 11:59: De man in de video. Die dus liever meelift op de fame die hij krijgt doordat hij lijkt op Jeffrey Epstein, dan dat hij bijvoorbeeld eens een statement zou maken over hoe dat land dus door kinderhandelaren wordt gerund.
4 kudos 2026-06-23 09:59:36 door zwavelzuursaus op Jij bent Jeffrey Epstein
wie?
3 kudos 2026-06-22 15:22:21 door Kwaaie tor op Donkere dagen voor HalperNL
Ja nu gaat hij het dus helemaal niet meer doen! Dankjewel...
14 kudos 2026-06-22 15:07:54 door Wakemeister op Donkere dagen voor HalperNL
Met een beetje mazzel gaat 'ie het teruglezen ook, zit best wat opbouwende feedback bij.
-3 kudos 2026-06-22 12:58:16 door Dikkejannes op Brobbey in de media
vieze sexist
4 kudos 2026-06-22 12:17:48 door Reaguurdstert op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Pop is een Engels woord dus ik maak gewoon even gebruik van de Engelse ziekte ja, suckert.
8 kudos 2026-06-22 11:51:04 door De Houtzagerij op Brobbey in de media
Vrouw van Hansie?
-7 kudos 2026-06-22 11:18:56 door Loosecanon op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Ik ben meer teleurgesteld in het niveau van de spelling in dit land. Popcultuur is ÉÉN woord.
7 kudos 2026-06-17 20:18:21 door ConkerTheKing op Interviewtje met Corentin Moutet na gewonnen tennispot op de Queen's Club
Nice, ik quote deze van Cartman ook regelmatig. Nog nooit iemand getroffen die het herkend, iedereen staart me dus altijd aan alsof ik een debiel ben.
13 kudos 2026-06-17 15:42:15 door altijd-guus op Misbruikmeisje Thijs Römer snapt niks van theatertour
Helemaal mee eens!!! Ze zegt zelf nota bene dat die ransbak een tweede kans verdiend en nog is ie te beroerd om op zijn minst zijn excuses aan te bieden en van zijn dikke vette bankrekening de schadevoldoening te betalen..... echt waar thijs, ik gun mensen altijd een tweede kans, maar de enige tweede kans die jij mag krijgen is om alsnog door het stof te kruipen en deze dappere meid schadeloos te stellen en daarna mag je wegrotten in de vergetelheid! Wat een verselijk onderkruipsel ben jij!
3 kudos 2026-06-17 12:26:54 door Pipo der Clown op Levensecht poppetje van The Joker
Pipo enters the chat.
4 kudos 2026-06-17 12:01:41 door Naregeit op Metettica
Die uitdaging wil ik wel met je aan. Oh, ik ben een sportief verliezer.
2 kudos 2026-06-16 19:46:10 door piemelpasta op Mel en Den komen oude legende tegen
Zo'n feestje laat Dennie schieten hoor.
2 kudos 2026-06-14 21:07:50 door Peerke16 op Opstelling Oranje tegen Japan
Ik denk niet dat er veel Japanners met de naam Ling zijn, maar leuk geprobeerd.
1 kudos 2026-06-14 19:22:19 door AzzKickah op Opstelling Oranje tegen Japan
Namen weet ik niet maar ze spelen over de breedte.
1 kudos 2026-06-10 09:14:04 door Ferbinator op Treinkaartje geüpgraded
@Anus-Martius | 10-06-26 | 11:13: Stukstoel?
-7 kudos 2026-06-10 09:13:20 door Anus-Martius op Treinkaartje geüpgraded
Ben er laatst door eentje gezakt...
4 kudos 2026-06-09 16:55:15 door Wakemeister op Creepy ass reclame uit 1953
"I'm super cereal! And nobody'll listen to me. I'm cereal!", aldus Al Gore in South Park.
8 kudos 2026-06-09 14:28:16 door Pipo der Clown op Creepy ass reclame uit 1953
The greatest cereal threat on earth.
2 kudos 2026-06-08 15:00:37 door Reaguurdstert op Petitie: Free Katja's Ollie en Bollie
Dus alsnog, kudtgeneratie. Alles moet volgens de standaarden van social media. Ons eigen social-credit systeem!
1 kudos 2026-06-08 11:49:54 door Jeremymening op Petitie: Free Katja's Ollie en Bollie
Helaas door alle negatieve berichten op Sociale media.
23 kudos 2026-06-03 08:20:50 door ravenderob op Bodycam beelden neergestoken Britse student
De daders speelden de racismekaart dus de politie stond natuurlijk op scherp, dat is zo ongeveer het ergste verwijt dat je kunt maken. De steekwonden krijgen dan een lagere prioriteit.
-1 kudos 2026-05-27 08:47:01 door dikkeBMW19 op De martini waterfail..
Dit was voor hij naar de wasstraat ging.
0 kudos 2026-05-27 08:38:12 door Anus-Martius op De martini waterfail..
Was ik maar zo slank...
5 kudos 2026-05-25 20:06:53 door jamaarikweethetbeter op Gelijkmoedigheid, kent u die uitdrukking?
Doe niet zo hysterisch man…
-1 kudos 2026-05-25 19:53:51 door Kniptang op Gelijkmoedigheid, kent u die uitdrukking?
valt dus mee. net wat je kijkt.
2 kudos 2026-05-21 07:57:57 door Stummy op Voetfetisj van Raj
Misschien doet hij maatje 38 voor 50 euro?
3 kudos 2026-05-21 07:48:51 door Naregeit op Voetfetisj van Raj
Je kunt toch zeggen dat je je vergist hebt met je taillemaat?
2 kudos 2026-05-19 16:21:13 door SuqMadiq op Batsbak viraal in duitsland
*Zij, pardon.
6 kudos 2026-05-19 16:20:56 door SuqMadiq op Batsbak viraal in duitsland
@zwavelzuursaus | 19-05-26 | 16:57: Jamaar dan heeft Richard Batsbak jou gebatst en dat wil hij geloof ik niet.
17 kudos 2026-05-19 14:57:24 door zwavelzuursaus op Batsbak viraal in duitsland
Als hij jou met een schep slaat ben je ook gebatst
0 kudos 2026-05-19 05:40:33 door jedipoffer op Dubai is LEEG…
@BronstigPaard | 18-05-26 | 18:47: Bolsward
1 kudos 2026-05-18 20:21:26 door jamaarikweethetbeter op Dubai is LEEG…
Ja dat is al eerder gebeurd in 2008/2009, maar zoals conjunctuur werkt, gaat de boog ook weer omhoog.
3 kudos 2026-05-18 19:04:30 door persic op Dubai is LEEG…
@BronstigPaard | 18-05-26 | 18:47: In de kudt van Sylvana IJsselmuiden of Manon van Happen?