23,126 +26011 -2885
Kudos
#2979 (Top 0.9322%)
| Kudos/dag | 4.07 |
| Kudos/reaguursel | 16.61 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3993 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -309 |
23,126 +26011 -2885
Kudos
#2979 (Top 0.9322%)
| Kudos/dag | 4.07 |
| Kudos/reaguursel | 16.61 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3993 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -309 |
1,392
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.24 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 13.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.26 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 14 |
| Geregistreerd op | 30-11-2010 |
| Eerste reactie op | 30-11-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 00:38:12 op Vis achtbaan
@Hetlievemeisje | 23-06-26 | 20:26: En dan ook nog in zo'n klein kutbakkie komen.
-1 kudos 2026-06-24 00:35:03 op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
Nou, dit is toch wel een hele knappe goal zo 'n volley uit de lucht.
1 kudos 2026-06-24 00:33:49 op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
Tegenwoordig wel.
14 kudos 2026-06-20 15:33:04 op HalperNL geilt op jong Filipijns meisje
Jammer dat die vader uit dat dorpje waarschijnlijk blij is dat hij elke maand 20 euro toegestopt krijgt van die engnek.
0 kudos 2026-06-19 00:01:59 op Leuk zo’n zelfgebouwde schommel
Watje.
6 kudos 2026-06-12 20:04:04 op Echte liefde is
Die appelmoes met kers moet je er tegenwoordig bijbestellen. Of dat gratis is weet ik niet.
1 kudos 2026-06-11 22:41:30 op NPC spawn
Daar mag die brommer heel blij om zijn.
-2 kudos 2026-06-11 22:35:37 op Binnenbocht pakken
@zup | 11-06-26 | 21:47: Ook die is een loonslaaf en geen ondernemer.
0 kudos 2026-06-10 23:20:19 op Treinkaartje geüpgraded
Dat leek het treinmeisje wel.
1 kudos 2026-06-07 00:44:07 op Speciale racemodificatie
@altijdhaatvol | 06-06-26 | 10:31: HitsigeHenri was duidelijk genoeg hoor.
-2 kudos 2026-05-26 20:41:11 op Jackass
Niet zo onaardig, op 0:11 zwaait ze nog even lief naar de langsvallende jongen.
-2 kudos 2026-05-26 20:35:30 op Collega wordt geëlektrocuteerd
Had hij niet beter een halve meter opzij tegen het kunnen trappen?
-1 kudos 2026-05-22 22:29:24 op Orgaandonor A10
2015, ik denk dat het evrjaard is.
0 kudos 2026-05-22 22:26:00 op Zwemfaalcompi
Met verschillende vingers zodat je die meiden nog lekker kon vergelijken?
3 kudos 2026-05-22 22:17:14 op Niet hier komen jij
@Maxima_Hartman | 22-05-26 | 16:48: Dan laat je ze gewoon los op de Veluwe,, zo doen we dat in Nederland.
-1 kudos 2026-05-22 22:12:40 op Als je dakkie open gaat
Of de kerstman
2 kudos 2026-05-22 22:08:58 op Dikke kever in de plee
Deze eindigt gewoon in dat vitrinekastje op 0:22.
0 kudos 2026-05-21 23:41:14 op Tijgerpython van 6 meter uit huis gehaald in Enschede
@mikkelokkio | 21-05-26 | 20:15: Dat hokje mee naar binnen nemen en daar de slang erin doen?
1 kudos 2026-05-14 14:13:10 op Chinese auto's gaan nextlevel
Klimaatdrammer op de weg? Blijven je bandjes lekker schoon.
2 kudos 2026-05-14 00:53:48 op Zwaartekracht..
@ByteRider | 13-05-26 | 21:04: Stel nou dat hij zich laat castreren, zou hij dan direct vrij mogen komen?
3 kudos 2026-05-08 23:46:50 op Ik heb een jeugdbegrafenis gedaan
.....
Verder niets, er zijn alleen nog een paar dingen
die ik houd omdat geen mens er iets aan heeft,
dat zijn mijn goede jeugdherinneringen,
die neem je mee zolang je verder leeft.
-1 kudos 2026-05-07 23:32:23 op Kersen oogsten
@de bartsmitridder | 07-05-26 | 22:12: Dat ding is gemaakt om een stammetje vast te houden.
5 kudos 2026-05-02 00:00:52 op Lange slurf uit de modder
Waarom, die vreten ze volgens mij ook.
0 kudos 2026-04-23 15:27:42 op Tijd voor lunch
Lijkt mij vies maar mooi om te zien hij blij hij is.
3 kudos 2026-04-23 15:25:10 op Kapper heeft nieuw gereedschap
Als opvolger van het hakmes best een goed idee. Ik kijk uit naar de kettingzaag.
3 kudos 2026-04-11 22:28:52 op Vraag het AI
@Y.A.V.I.S | 11-04-26 | 21:54: Die rauwe vis mag je gewoon pakken, die moet toch gebakken worden. De gebakken kibbeling niet.
-2 kudos 2026-04-06 21:26:21 op Ff de kotskar leegkiepen
Aan de voorkant een punt naar voren. Tip voor de volgende week.
3 kudos 2026-04-06 21:23:42 op Pijl en boog schieten in 2026
Hij heeft er twee laten ontsnappen.
5 kudos 2026-03-22 14:30:23 op Gemiddelde bmw rijder.
Ook nog naar rechts terwijl er niemand voor hem zit. Ik zeg dat hij de auto geleend heeft van een vriend.
2 kudos 2026-03-21 17:10:15 op Zwemmen met je huisdier
@BillydeKlit | 21-03-26 | 15:54: Er zitten alleen mannen op Dumpert?
18 kudos 2026-03-19 23:28:37 op Google translate voor LinkedIn
Vergeet de overlijdensberichten niet.
1 kudos 2026-03-06 23:44:20 op Geïmproviseerde brug oversteken
Profiel zit hier op de grond.
1 kudos 2026-03-06 23:42:50 op Waar zijn mijn sleutels nou?
Sowieso weinig afleveringen trouwens. Misschien eens een seizoentje herhalen?
7 kudos 2026-03-06 14:17:00 op Wilfried de Jong pakt Sonja Barend vol op de bek
Scherp, humorvol en de knapste presentatrice in die tijd.
-1 kudos 2026-03-06 13:37:10 op Handsfree kipnuggets eten
Hoezo 2 lullen? Zij dipt beide kanten toch ook niet tegelijk in de saus?
-2 kudos 2026-03-05 18:44:35 op Pinguïns ontmoeten voor het eerst een poes
Gave docu
0 kudos 2026-02-22 22:09:14 op Bloemetjesjurk!
@Eindbaas | 22-02-26 | 22:00: grasmatje, da's een hele prairie
4 kudos 2026-02-16 21:11:01 op Geheim wapen Canada deze spelen
Dat willen we allemaal wel
0 kudos 2026-02-16 21:08:11 op Actie-reactie
Reageerde al dat uitschot hier ook maar zo als de politie komt.
8 kudos 2026-02-16 20:57:41 op No look boks
Die linker gaat nog een flinke draai om zijn oren krijgen.
0 kudos 2026-02-09 23:49:45 op Estse meneer intervuut hert
Gebleekte anus
19 kudos 2026-02-08 16:52:24 op Plankje door de cirkelzaag
Gelijk ongesteld, dat is dan wel weer pech.
79 kudos 2026-02-04 19:23:49 op Vriendin zet taart in de koelkast
Ze geeft geen krimp en zet er gewoon een nieuwe in.
0 kudos 2026-01-31 11:25:19 op Slikken als een reiger
Of zou de vis stikken omdat hij te lang uit het water is?
-1 kudos 2026-01-28 19:00:48 op Gooi maar in het kuiltje!
@Dweeziltje | 28-01-26 | 14:51: Alleen Bol doet nog mee
-2 kudos 2026-01-24 11:21:57 op 0 Zwaartekracht
Vanwege het kosten was het wel leuk dat de camera die kant op stond. Maar anders gauw in de POV stand, beter uitzicht denk ik.
14 kudos 2026-01-20 00:10:22 op Chauffeur is geen psycholoog
Ik ben altijd blij als een taxichauffeur gewoon z'n waffel dicht houdt.
0 kudos 2026-01-18 20:24:05 op Weet je wie er ook in K3 heeft gezeten?
@Knalluh8497 | 18-01-26 | 14:40: Braadkuiken bij de Aldi is maar 5,49 en valt niet zo uit elkaar.
4 kudos 2026-01-17 16:59:05 op Wil je overstappen of niet
Beeld voor beeld: hij komt wel met een gebalde vuist aanlopen. Mee eens dat die klap wellicht wat te hard was als je zo hard neergaat
-2 kudos 2026-01-16 19:26:23 op Via de trap naar huis glijden
@Grote Superknurft | 16-01-26 | 17:29: Ben je gewend hè, nomaliter aan de onderkant van de tafel.