6,276 +6483 -207
Kudos
#11569 (Top 3.6200%)
| Kudos/dag | 64.7 |
| Kudos/reaguursel | 18.03 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 353 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -54 |
6,276 +6483 -207
Kudos
#11569 (Top 3.6200%)
| Kudos/dag | 64.7 |
| Kudos/reaguursel | 18.03 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 353 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -54 |
348
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.59 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 16.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.72 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 30-06-2025 |
| Eerste reactie op | 20-03-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
7 kudos 2026-06-25 08:06:19 door jan1000001 op Weinig lucht toeristje
@biblebeltsurvivor | 24-06-26 | 22:35: Jij ook op school he.
2 kudos 2026-06-24 21:08:40 door GraafSteno op Waar blijf je nou?
@creatiet | 24-06-26 | 22:07: Gemiste kans.
"Als hij van die hoogte Volt voelt hij er Ampere iets van. Althans dat zei mijn Ohm."
-43 kudos 2026-06-24 20:35:34 door biblebeltsurvivor op Weinig lucht toeristje
Een sigaret gloeit en verbruikt erg weinig zuurstof.
0 kudos 2026-06-24 20:07:30 door creatiet op Waar blijf je nou?
Als hij valt van die hoogte Volt hij er waarschijnlijk niks van. Althans dat zei mijn Ohm.
0 kudos 2026-06-24 14:05:31 door Geheelnaarwaarheid op Goedendag, meneer
@Greenhorn | 24-06-26 | 09:33: Je kunt vrij makkelijk miljardair zijn, alleen niet in Euro's.
4 kudos 2026-06-24 08:01:48 door owikzegmaarwat op Omgekeerde wereld.
@Naregeit | 24-06-26 | 09:45: krijg je daar ook een miele?
0 kudos 2026-06-24 07:47:17 door Knalluh8497 op Goedendag, meneer
@Greenhorn | 24-06-26 | 09:33: Wat niet is kan nog komen. Werken hoef ik niet meer ik zit alleen nog te wachten op een paar miljoen.
14 kudos 2026-06-24 07:45:46 door Naregeit op Omgekeerde wereld.
Ik zou mijn paspoort weggooien, de Middellandse Zee overzwemmen, asiel aanvragen in Afrika. Hopelijk ben je dan op tijd om aan gezinshereniging te doen voordat ze van honger omkomen. Sterkte man!
0 kudos 2026-06-24 07:44:03 door PH-UTL op Goedendag, meneer
Je bent reaguurder, het hoogst haalbare niveau van ultieme volmaaktheid. Ben trots!
6 kudos 2026-06-24 07:33:41 door Greenhorn op Goedendag, meneer
Tot op zekere hoogte.. Ik had graag mijn leven ingevuld als werkloze miljardair, maar helaas.
0 kudos 2026-06-18 14:01:32 door ijstijger2 op Auto vliegt in brand op de A28
@Sjonnie605 | 18-06-26 | 09:24: Nooit van een levensverzekering gehoord?
-1 kudos 2026-06-18 10:23:19 door nlnoob op You bloody in een nieuw jasje
Nee dit is gewoon iemand in een psychose.
0 kudos 2026-06-18 09:47:10 door Ledtherebelight op Auto vliegt in brand op de A28
Als je gewoon "Nee" zegt tegen het vuur dan mag het je auto niet verbranden.
2 kudos 2026-06-18 09:28:24 door Internetriddert op Re: Oekraïne slaat weer toe
Het deksel drijft op de olie bij dit soort grote olietanks, ook wel floating roofs genoemd.
Ze drijven direct op het vloeistofoppervlak en bewegen mee omhoog en omlaag naarmate de tank wordt gevuld, geleegd of explodeert.
4 kudos 2026-06-18 08:35:54 door svdonk4 op Auto vliegt in brand op de A28
@flame_me | 18-06-26 | 09:30: of naar een tankstation en daar wat flesjes water halen
0 kudos 2026-06-18 08:17:55 door pietpvv op Auto vliegt in brand op de A28
@Sjonnie605 | 18-06-26 | 09:24: Vermoed dat dit geen verzekerde schade is, is meer helaas pindakaas.
1 kudos 2026-06-18 07:52:32 door Internetriddert op Auto vliegt in brand op de A28
Auto valt vanzelf stil door allerlei kabels die smelten.
Bovendien komt het vanzelf het interieur in via gaten of hete plekken die weer nieuwe brandhaarden laten ontstaan.
Zo snel mogelijk stoppen dus, al was het alleen maar vanwege mogelijk giftige rook en andere ongein.
5 kudos 2026-06-18 07:46:15 door Farthdater op You bloody in een nieuw jasje
Ik heb ooit in een hotel gewerkt. Gasten uit India zijn echt verschrikkelijk
2 kudos 2026-06-18 07:34:54 door Uhoortnogvanons op Auto vliegt in brand op de A28
@ikdenkwat, je moet echt minder Amerikaanse films kijken.
8 kudos 2026-06-18 07:30:21 door flame_me op Auto vliegt in brand op de A28
Naar een wasstraat rijden en daar blussen.
-7 kudos 2026-06-18 07:29:04 door ikdenkwat op Auto vliegt in brand op de A28
Op een bepaald moment doet de auto biem! Wegwezen dus.
6 kudos 2026-06-18 07:24:41 door Sjonnie605 op Auto vliegt in brand op de A28
Je auto is verzekerd, je leven niet.
4 kudos 2026-06-17 21:13:16 door nee_geur op You bloody in een nieuw jasje
Wij hebben Billy.
10 kudos 2026-06-17 20:31:17 door KnockKnockWhosthere op You bloody in een nieuw jasje
Nou ik ben er laatst eentje tegen gekomen met werk in Europa en het is echt heel triest.
15 kudos 2026-06-17 18:41:15 door Valreep op Chinese reaguurder op de autobeurs
Raaiiiiin on muuhhhhh!!
1 kudos 2026-06-16 12:02:06 door SomeDuderr op Science Bitch!
@Loosecanon | 16-06-26 | 13:56: De stoma van je oma?
-1 kudos 2026-06-16 11:56:45 door Loosecanon op Science Bitch!
En waren die aangesloten op een zakje dat aan de rolstoel hing?
14 kudos 2026-06-15 18:52:24 door No2Religion op Belgen over Koeman en Depay
Dat had ik nou juist bij Japan. Die hebben 2 keer 10 minuten aangezet toen ze achter stonden. Als ze de hele wedstrijd zo hadden gespeeld dan hadden ze NL volledig van de mat geveegd.
-1 kudos 2026-06-15 18:33:37 door pijpkaneel op Dumpert Opsporing Verzocht
Praag... Niet Beieren, maar wel zulke vrouwen.
0 kudos 2026-06-15 17:33:23 door WeetHetAlNietMeer op Dumpert Opsporing Verzocht
Volgens mijn in Ramstein, hebben ze in ieder geval dicke titten
5 kudos 2026-06-15 13:44:15 door Diwa88 op Crisis in het onderwijs
Mij lijkt me het kutste om Mo en Appie proberen in het gareel te houden terwijl ze thuis jarenlang geleerd hebben dat ze hun zusje mogen vermoorden als ze haar hoofddoek afdoet
10 kudos 2026-06-15 12:54:16 door A. Tractie op Dumpert Opsporing Verzocht
Misschien is er wel zo'n dorp in Beieren, vlakbij Bavaria.
8 kudos 2026-06-13 19:52:30 door AnoniemeAlcoholist op Preventief handelen
Dan smaakt de tent naar aardbei en heeft hij ribbeltjes
-2 kudos 2026-06-12 11:36:25 door BertHoeMeinWille op Lekker dansje
*ingepakte poes
-4 kudos 2026-06-11 16:22:16 door Routine op Jaaa geslaagd!
Dat is wel een beetje vreemd om op camera, in de tuin te doen. Doe dat lekker op zolder.
14 kudos 2026-06-10 20:33:36 door Creatieloos op Papa de prankert
Mijn kinderen hebben een vader die bij vlagen zo'n knotsgekke gast is die altijd in is voor een grapje.
Ze moeten daar niet altijd zo hartelijk om lachen.
2 kudos 2026-06-10 19:14:55 door Wizzo_the_Wizard op Basisprincipes van poortconstructie
En als die het niet weten dan kun je altijd de Microsoft helpdesk bellen en vragen naar Bill Gates, die weet overal antwoord op.
2 kudos 2026-06-10 18:18:15 door Dweeziltje op Willen jullie met de katten spelen?
*Prins.
0 kudos 2026-06-10 16:08:06 door Watermetprik op Hallo allemaal, sinds we toch vertraging hebben
Ben je piloot ofzo
-4 kudos 2026-06-10 14:57:51 door Zijkweif op Hallo allemaal, sinds we toch vertraging hebben
The autism is strong in this one.
0 kudos 2026-06-10 14:29:41 door Schuurm op Achterlijke die aan het inhalen is
Als je moet uitwijken dan hield je niet genoeg afstand of zijn je remmen kapot.
1 kudos 2026-06-10 13:44:57 door A.tractie op Eet smakelijk, even zitten
In Rusland en de V.S. zitten er van die gasten nog aan het roer ook.
22 kudos 2026-06-10 11:36:53 door aambeientaart op Bober kurwa
Klopt, willen we niet weten
2 kudos 2026-06-10 11:34:04 door Rest in privacy op Achterlijke die aan het inhalen is
Nee want ik ree daar ook en zag het gebeuren die rode auto moest naar rechts gaan en die bus had geen geduld om te wachten
0 kudos 2026-06-10 11:28:28 door Waarschijnlijk op Eet smakelijk, even zitten
-weggejorist-
-2 kudos 2026-06-10 10:54:21 door mikkelokkio op Voetbal Cup
@bit. Erik-jan krijgt minnetjes om andere redenen vermoed ik.
0 kudos 2026-06-10 09:18:48 door bit3m3 op Voetbal Cup
@Erikjan79 | 10-06-26 | 10:54: en dan krijg je minnethes. De pubers zitten hier hoog in de hormonen.
2 kudos 2026-06-10 08:54:38 door Erikjan79 op Voetbal Cup
Een t-shirt met een plaatje van borsten? Je bent al snel tevreden.
1 kudos 2026-06-09 17:40:05 door InternetNiet op Beste maat pranken op z'n trouwdag
Het gaat erom met wie je er bent. Als je dat 30k bespaart, is dat ook nog eens mooi meegenomen.
30 kudos 2026-06-09 12:12:15 door Koelkastfilosoof op 1 dagje regen in België
Hij heet Douwe.