DumpStats voor PH-UTL

6,286 +6493 -207

Kudos

#11569 (Top 3.6200%)

Kudos/dag 64.8
Kudos/reaguursel 18.01
Meeste kudos op 1 reaguursel 353
Minste kudos op 1 reaguursel -54

349

Reaguursels

Reaguursels/dag 3.6
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 16.1
Reacties per reaguursel 0.72
Meeste reaguursels op 1 dag 17
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 30-06-2025
Eerste reactie op 20-03-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-13 kudos 2026-05-11 21:18:13 op Grappenbezorger
Nu zit er AIDS op de bel, bedankt hè!

-9 kudos 2026-05-11 21:16:36 op Boze bouwvakkers
Daarom moet de aannemer altijd op de bouw zijn, dan kunnen ze de zakjes overhandigen en kan de aannemer het…

-7 kudos 2026-04-16 22:01:27 op Politie in Bolivia
Das Cor, Cor Ruptie. Heb 'm nooit vertrouwd.

-5 kudos 2026-06-10 20:05:53 op Invoegen zonder brein
De laatste keer dat ik zo'n gebrek aan voeling met de omgeving zag, was op een feestje in de Tweede Kamer.

-5 kudos 2026-06-15 15:04:03 op Crisis in het onderwijs
Meest verschrikkelijke aan het onderwijs lijkt mij die kneuterige cultuur: ABC'tjes doen bij een afscheid, al die klaagverhalen in de lerarenkamer, het is allemaal zo soft geworden.

-4 kudos 2026-04-16 21:54:59 op Winkelwagen in de natuur
Waarschijnlijk John de Bever weer met zijn vreemde strapatsen.

-4 kudos 2026-06-13 20:46:37 op IJscoman overleden
Of misschien was hij zo verslaafd aan softijs dat het zijn dood is geworden, en nu achtervolgen zijn perverse dealers hem omdat ze hun beste klant moeten missen?

-4 kudos 2026-05-20 17:02:04 op Mag ik er even langs?
Haha dan is er wel echt iets mis met je, wie zet er nou zijn ruitenwissers aan als het droog is…

-4 kudos 2026-05-01 21:45:10 op Nascar crash 2.0
Dat oval racen wil je echt niet doen als je van je benen en je leven houdt.

-4 kudos 2026-04-04 12:06:35 op Ga weg met je R8
Wat wil zo'n vrouw nou bereiken?

-3 kudos 2026-04-08 22:16:06 op Zelfde broekie aan?
Moet toch machtig mooi zijn als dit dier je beste maat is.

-2 kudos 2026-04-28 15:50:33 op HowTo knopen
Ik kan nog niet eens mijn aanhangernetje fatsoenlijk vastknopen.

-2 kudos 2026-04-10 16:08:53 op Lomp zijn is een gave
Zo'n enorm zwaar ding lossen met zo'n klein heftruckje is al niet het meest slimme op aarde….

-1 kudos 2026-04-03 18:24:52 op Complete chaos
Als de blauwe vlag wordt gezwaaid moet je plaats maken voor de snellere deelnemer.

-1 kudos 2026-06-18 09:20:29 op Auto vliegt in brand op de A28
Uitleg gevraagd van de Dumpert Renault monteurs: moet je in dit geval meteen stoppen met als gevolg dat je auto afbrandt? Of moet je juist heel snel en zo lang als mogelijk doorrijden om de benzine zoveel als mogelijk te laten verbranden onder de auto/achter de auto? Neem aan dat dit een gescheurde tank is?

-1 kudos 2026-06-15 13:49:14 op F-18 crash bij Rimrock Lake
Zij denken op dat moment waarschijnlijk dat de piloot er nog in zit, dat lijkt me dan alles behalve plezierig om te zien.

-1 kudos 2026-04-16 19:42:40 op Wolf op ganzen jacht
Hopelijk heeft ie zijn Flitsmeister aan… altijd weer die Wolfjes GTI die het zo verpesten voor de rest.

-1 kudos 2026-05-26 10:25:54 op HO! Pas op!
Ouwe straatveger!

-1 kudos 2026-05-05 13:09:48 op Karen krijgt deksel op d'r neus
Wel de mooiste en meest stijlvolle kleur die er is op een Ferrari, 488 hoort m.i. zeker bij de mooiste Ferrari modellen.

-1 kudos 2026-06-10 12:56:27 op Achterlijke die aan het inhalen is
Zo te zien moest hij uitwijken voor die rode auto. Ineens is dat extra stukje asfalt door die dubbele middenstrepen dan wel heel fijn voor dashcam meneer en het onoplettende busje.

0 kudos 2026-04-05 19:39:58 op Winkelwagen crashen met je maten
Nooit begrepen dat iemand dan de drang heeft om zich als vrijwilliger voor dit soort fratsen aan te dienen….

0 kudos 2026-05-15 09:09:23 op Parachutespringer met hoogtevrees
Paradoxaal genoeg is in de luchtvaart een hogere hoogte een betere levensverzekering dan laag bij de grond.

0 kudos 2026-05-18 12:40:33 op Moeilijk he
Subtiel, ongekend subtiel.

0 kudos 2026-04-02 19:46:37 op Daar gaatie
Zo voelt het een beetje als ik vrijdag weg ga op het werk met het weekend voor de deur. So long boys!

0 kudos 2026-05-04 16:43:02 op Wachten tot het laatste moment
Iedereen zou dit graag willen doen maar bijna niemand durft het ook echt. Mooi dat er mensen zijn die letterlijk en figuurlijk de sprong ooit hebben durven wagen.