76,061 +79266 -3205
Kudos
#651 (Top 0.2037%)
| Kudos/dag | 21.25 |
| Kudos/reaguursel | 61.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2522 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -419 |
76,061 +79266 -3205
Kudos
#651 (Top 0.2037%)
| Kudos/dag | 21.25 |
| Kudos/reaguursel | 61.89 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2522 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -419 |
1,229
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.34 |
| Topreaguursels | 36 |
| Woorden per reaguursel | 17.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.81 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 26 |
| Aantal x weggejorist | 41 |
| Geregistreerd op | 05-09-2016 |
| Eerste reactie op | 06-09-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 11:59:22 door owikzegmaarwat op Waar blijf je nou?
en dat bestaat niet meer
-1 kudos 2026-06-23 21:11:34 door Pieterpostit op Even de hangstoel stabiliseren
Akkoord.
2 kudos 2026-06-23 19:49:19 door Loosecanon op Standbeeld voor Messi onthuld in Argentinië
Wat ligt er dan precies aan jou?
1 kudos 2026-06-16 14:04:06 door Leegzwembad op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
En nog iets gaat die vieze kut rechter dus kiezen om zijn collegas na te doen dus je zou zeggen dat is een snelle keuze geweest deze rechtszaak heeft vast niet lang geduurt duurde het dus tocu nog lang genoeg dat ze die cellstraf al hebben uitgezeten wat een kut kut rechters zeg.
1 kudos 2026-06-16 13:43:36 door Leegzwembad op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
"De straf valt lager uit omdat de rechters keken naar vergelijkbare zaken met bijpassende straffen" dus ze kregen een lagere straf dan verwacht omdat andere kut rechters dat al bij andere daders deden? Wat een klote land zeg en wat ik al vaak op dumpert zeg zijn de rechters de oorzaak. Wanneer word tegen dit nou is geprotesteerd?
4 kudos 2026-06-16 05:26:01 door dikkejenkie op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
Die kinderen hadden nota bene al lieve veilige ouders verdiend, niet gekregen door welke reden dan ook en belanden uiteindelijk bij dit stel monsters. Verschrikkelijk zielig.
4 kudos 2026-06-16 05:07:07 door Schraalhans op Bossche Powned pedo-pleegouders veroordeeld maar GEEN celstraf
Je mag toch aannemen dat het OM in hoger beroep gaat. Overigens is het niet zo dat ze geen celstraf krijgen, zoals de kop suggereert. Die celstraf hebben ze al gehad en er komt nog een taakstraf bij.
1 kudos 2026-06-15 22:55:10 door Stampier op Eindelijk wat WK-statistieken waar je wel wat aan hebt
Gewoon een vreemde vogel die dat uitzoekt.
4 kudos 2026-06-15 21:09:57 door Toompie888 op Eindelijk wat WK-statistieken waar je wel wat aan hebt
Vogelpestpleuris.
3 kudos 2026-06-07 12:47:57 door Stomtoevallig op Man doet lijm in sleutelgat
@Ultimoose | 07-06-26 | 09:24: Ik denk niet dat het dichtlijmen van een voordeur een resultaat van een conflict mag zijn. Er zitten nogal wat risico's aan het saboteren van de voordeur van een woning. Er staat niet voor niets max. 2jaar gevangenisstraf voor.
0 kudos 2026-06-07 10:39:57 door LinkseRukker43 op Man doet lijm in sleutelgat
@Vip3r | 07-06-26 | 09:42: Er zijn genoeg beelden van dashcammers die idiote acties uithalen en dan vragen 'Waarom reageert hij zo stom?'
0 kudos 2026-06-07 10:19:51 door Settler1 op Man doet lijm in sleutelgat
@Corsair-Gamer | 07-06-26 | 12:07: neeee, beter he?
5 kudos 2026-06-07 10:07:23 door Corsair-Gamer op Man doet lijm in sleutelgat
Dit vind ik wel wat meer als kattenkwaad.
8 kudos 2026-06-07 09:03:17 door kaboutermuts op Man doet lijm in sleutelgat
@Vip3r | 07-06-26 | 09:42: Niet dat ik denk dat dit het geval is, maar het zou nog altijd kunnen dat ze online de vermoorde onschuld spelen.
-4 kudos 2026-06-07 08:39:50 door Graham op Instructies geven aan trambestuurder
Pfff vermoeiend steeds dit soort verhalen.
2 kudos 2026-06-07 08:38:41 door Ninjaadt op Instructies geven aan trambestuurder
@menniehoennie | 07-06-26 | 10:30: klopt, nou, ze staan gewoon zover af van waar ik voor sta in het leven. Echt elke keer weer op mijn werk zelfde verhaal geweest, soms duurt het even maar de ware aard komt er altijd uit. En nee het hoeft niet onder dit artikel of filmpje, snap ik best. Maar dat er uiteindelijk hier, of ergens anders echte gesprekken over gevoerd gaan worden en echte oplossingen bedacht gaan worden is mijn punt. Wegkijken gaat niets oplossen en het bagatelliseren ook niet. Is mijn mening, gevormd door de jaren heen met alle soorten mensen omgaan.
-9 kudos 2026-06-07 08:30:10 door menniehoennie op Instructies geven aan trambestuurder
Nee idioot, je wordt als racist weggezet omdat je een slechte grap van 1 mannetje gebruikt om een half Dumpert essay te schrijven over hoe het niet jouw fout is dat je een hekel hebt aan bepaalde bevolkingsgroepen.
2 kudos 2026-06-07 08:24:43 door Wiskasz op Instructies geven aan trambestuurder
Mand.
10 kudos 2026-06-07 07:42:35 door Vip3r op Man doet lijm in sleutelgat
@Ultimoose | 07-06-26 | 09:24: Nadenken is niet je sterkste punt, of wel? Als hij een fatsoenlijk gesprek al had geprobeerd dan wist de uploader de oorzaak en stond er dus niet "Waarom doet hij dat bij ons?" in de ondertitel.
10 kudos 2026-06-07 07:38:07 door PSYx op Karper gevangen
Aan de hengel te zien was hij niet echt aan het vissen voor karpers maar voorntjes / baarsjes.
-24 kudos 2026-06-07 07:24:16 door Ultimoose op Man doet lijm in sleutelgat
We weten toch helemaal niet of hij het fatsoenlijke gesprek al heeft geprobeerd? Mogelijk staat uploadert daar helemaal niet voor open en is dit het gevolg.
88 kudos 2026-06-07 07:08:52 door redthehaghue op Man doet lijm in sleutelgat
Het is geen belletje lellen hé, Deze vent verdient een paar schoppen onder zijn reedt, en een paar bitchslaps met zijn eigen slippers!
2 kudos 2026-06-01 12:27:17 door Het Vragevuur op Tentfeest Haarbig
Zon gasten?
Je moet zelf niet zo veel drinken in de zon.
0 kudos 2026-05-31 10:44:25 door Uhoortnogvanons op Rapper Sjors optreden bij studenten
Je buurvrouw zonder make-up?
7 kudos 2026-05-31 09:18:48 door HermanDePermban op Rapper Sjors optreden bij studenten
Spiegels?
-5 kudos 2026-05-31 08:17:25 door Gekipte_pluk op PSG wint de Champions League
Ja maar als je dan zo zo een tikkie anti azc racist bent, dan hoef je je niet meteen te misdragen en met vuurwerk te gooien.... Neem een voorbeeld aan deze gasten en houd het aub beschaafd.
29 kudos 2026-05-30 21:44:29 door McGuyer op PSG wint de Champions League
Het grote verschil met de vluchtelingen is dat deze cultuurverrijkers allemaal afkomstig zijn uit (voormalige) Franse kolonies en dus zonder problemen Frankrijk binnen lopen.
0 kudos 2026-04-12 00:00:24 door altijd-guus op Baas in zijn dikke waggie
Je bent ouderwets.....je hebt gelijk, maar je bent ouderwets...
1 kudos 2026-04-11 13:50:57 door onkl op Gepakt na spannende achtervolging!
@Pimmetjes | 10-04-26 | 21:33: zeker, maar wanneer hetzelfde duo een dag later wordt aangetroffen met de wagen volgeladen na een andere diefstal, begint je de indruk te krijgen dat zij geen scheermesjes stelen omdat moeders de vrouw zeurt over stoppels, maar onderdeel zijn van de georganiseerde rondreizende bende.
-4 kudos 2026-04-11 10:46:18 door DwarsLezer op Baas in zijn dikke waggie
Eigenlijk is het juist heel slim on jezelf te filmen tijdens het rijden, dan kun je juridisch aantonen dat je niet afgeleid was mocht je iets raken.
-2 kudos 2026-04-10 19:33:06 door Pimmetjes op Gepakt na spannende achtervolging!
@onkl | 10-04-26 | 21:07: mobiel banditisme is meer dan een boef die met een auto vertrekt.
1 kudos 2026-04-10 19:07:01 door onkl op Gepakt na spannende achtervolging!
Wanneer ze voor mobiel banditisme (waar dit wel op lijkt) worden vervolgd, kan het rustig een paar maanden tot een jaar onvoorwaardelijk worden.
OM en rechters straffen misschien minder streng dan jij zou willen, maar het is (gelukkig) echt niet zo erg als je nu schetst.
1 kudos 2026-04-10 15:45:33 door MeerMeerikke op Viespeuk op de snelweg
En in de maat met je maat maatjes gaan eten.
15 kudos 2026-04-10 14:51:17 door ikvindhelemaalmooi op Badkuip op wielen
Heb je het album gehoord van Lil Kleine?
-1 kudos 2026-04-10 14:38:50 door Maxima_Hartman op Racen met de polisie
Die mensen die altijd alles filmen hebben ook niet door volgens mij dat niet iedereen het even leuk vind om in een filmpje te verschijnen. Net als die deurbel mensen die de halve straat de hele dag filmen.
3 kudos 2026-04-10 13:50:25 door Weljajawel op Racen met de polisie
Het zou fijn zijn als slow tv eens een hype zou worden. Lekker naar lange rustige treinreizen, wandelingen of dingen opknappen kijken ipv dat het steeds maar sneller moet, die korers hebben een steeds kortere aandachtsspanne.
-2 kudos 2026-04-10 12:42:44 door ikvindhelemaalmooi op Erik de held van het dorp
Ja zodat de mannetjes het probleem kunnen oplossen.
24 kudos 2026-02-21 15:10:15 door Pilslikker op Hoe het begon
De natuur doet zo te zien zijn werk al. Bij haar minder eitjes en bij mij is kokhalzen de enige lichamelijke reactie.
1 kudos 2026-02-06 22:01:18 door KenJijDeSwaffelman op Bii ons in de lift
Wie zegt dat het van een hond is?
2 kudos 2026-02-06 09:17:11 door MojoNL op Bii ons in de lift
Dan ben je een lift niet waard
40 kudos 2026-02-06 09:08:20 door Belezendgrijpen op Bii ons in de lift
Ik vind het redelijk debiel als je in een flat woont om een hond te hebben ook.
-7 kudos 2026-02-06 08:15:08 door John McClane op Bii ons in de lift
Goed dat je hier eerlijk over bent, ik denk dat meer mensen er nu ook voor uit durven te komen dat ze het ook niet normaal vinden om poep in een lift te laten liggen.
48 kudos 2026-02-06 08:07:32 door Maxima_Hartman op Bii ons in de lift
Dan ben je het leven niet waard
-1 kudos 2025-12-30 13:58:24 door HalloAllemaal op Luke Littler uitgejouwd door publiek bij PDC
Zou het daar mis zijn gegaan met Antony?
1 kudos 2025-12-29 10:18:39 door Baron Von Awesome. op Geen verkiezingen in oorlogstijd?
@0XEDDIE666 | 29-12-25 | 08:24: Taal is belangrijk, halve.
-4 kudos 2025-12-29 07:24:33 door 0XEDD1E666 op Geen verkiezingen in oorlogstijd?
@jeroen13,7 | 28-12-25 | 22:16: boeie taaljankerd.
1 kudos 2025-12-29 05:06:15 door Handige Harrie op Pijltje afsteken veur de deur
@HenkJanPietHenk | 28-12-25 | 21:22: Inderdaad. Never sell your bitcoin!
7 kudos 2025-12-28 21:16:46 door jeroen13,7 op Geen verkiezingen in oorlogstijd?
Als je meer gelezen had, had je geweten dat het boek Oorlogsenthousiasme heet, en hoe je het schrijft.
7 kudos 2025-12-28 20:26:00 door Tomme_Pelg op Binnenkort weer keigladde filmpjes
@Logtie | 28-12-25 | 21:10: Als jij een vrouwelijke reaguurder bent, dan weet je wat wij als bewijs willen zien.
11 kudos 2025-12-28 20:22:11 door HenkJanPietHenk op Pijltje afsteken veur de deur
Wat zever jij nou weer.