270,922 +291490 -20568
Kudos
#95 (Top 0.0297%)
| Kudos/dag | 59.15 |
| Kudos/reaguursel | 27.43 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4648 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1354 |
270,922 +291490 -20568
Kudos
#95 (Top 0.0297%)
| Kudos/dag | 59.15 |
| Kudos/reaguursel | 27.43 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4648 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -1354 |
9,877
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.16 |
| Topreaguursels | 59 |
| Woorden per reaguursel | 16 |
| Reacties per reaguursel | 0.3 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 49 |
| Aantal x weggejorist | 114 |
| Geregistreerd op | 11-12-2013 |
| Eerste reactie op | 12-12-2013 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-27 13:23:11 door Consequent_Klote op Oekraïense strijdkrachten vuren Flamingo-kruisraketten af
Geen probleem joh, doe volgende keer gewoon een klein beetje meer je best.
5 kudos 2026-06-27 12:48:17 door bergheit op Oekraïense strijdkrachten vuren Flamingo-kruisraketten af
Anders kijk je het filmpje even af.
4 kudos 2026-06-26 17:05:01 door brie-de-penis op Bouwvakkers zoeken verkoeling op met code rood
En toch, als ik aan het lassen ben heb ik toch wel mijn overall en handschoenen aan. Daarna sta ik dan weer in mijn korte broek en blote pens te slijpen maar dat UV licht is echt gevaarlijk.
14 kudos 2026-06-26 13:41:40 door 69Terror-Jaap69 op Bouwvakkers zoeken verkoeling op met code rood
Het is een hel, het meest verschrikkelijke zijn de kantoortijger en de veiligheidsman! Even 5 minuten naar buiten komen om van van alles wat te vinden en te miepen en vervolgens zsm. weer lekker in de airco verdwijnen. Veiligheid begint bij de kern en dat is die hitte wegnemen, laat je personeel niet werken bij 37c , de overal en helm doen op zo een dag meer kwaad dan goed.
0 kudos 2026-06-24 20:18:01 door powerpoes op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Dat, of dit was een Epstein feestje en dan zijn we er allemaal noordoost geweest. Zelfs niets van gehoord. Ooit. Erewoord
44 kudos 2026-06-24 19:39:32 door Plaus op Picobello zwembadbouw
Hij is er achter gekomen: https://imgur.com/a/xWOAVrz...
1 kudos 2026-06-24 19:04:08 door banaaninkont42 op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
@Uhm_ok | 24-06-26 | 11:44: Met de verkeerde ouders geboren
1 kudos 2026-06-24 14:10:58 door sander3488 op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Ben je van de drugzz?
0 kudos 2026-06-24 14:01:27 door 123mark op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Of je hebt nooit een uitnodiging gehad?
0 kudos 2026-06-24 10:48:33 door LieverSudoDanZwitsal op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Het een sluit het ander niet uit.
6 kudos 2026-06-24 10:26:56 door MakeEarthGreatAgain op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Ik hoef gelukkig niet in een hoekje te huilen. Ik kan op elke plek op de zolder huilen.
14 kudos 2026-06-24 09:57:14 door Roy R op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Je bent tenminste op feestjes geweest!
13 kudos 2026-06-24 09:44:31 door Uhm_ok op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
Dat, of je bent in het verkeerde jaartal geboren
1 kudos 2026-06-23 16:00:11 door zoutzuurkanon op Effe rap diesel pomp deruit rijde
en rap ging het ook niet!
-2 kudos 2026-06-23 14:33:07 door Dubbellikker21 op Effe rap diesel pomp deruit rijde
Het is een Belg, zo praten ze in Belgie
1 kudos 2026-06-23 14:20:21 door DriftKicker op Effe rap diesel pomp deruit rijde
@Jolly_Jolke | 23-06-26 | 16:03: mazout zeggen we alleen tegen de brandstof voor de verwarming, wat in feite rode diesel is.
2 kudos 2026-06-23 14:03:20 door Jolly_Jolke op Effe rap diesel pomp deruit rijde
Hij bedoelde natuurlijk de mazout
-1 kudos 2026-06-23 13:43:01 door Godvergeten op Als je je oren op mijn schelp legt, ruik je de zee.
Amputeren¿ En op sterk water mee nemen.
0 kudos 2026-06-20 19:49:29 door John McClane op Breaking: de man is nutteloos!
Als vader vind ik ieder volgend moment vele malen leuker en mooier. De geboorte zelf, mwah.
-6 kudos 2026-06-20 18:54:04 door Kwaaie tor op Breaking: de man is nutteloos!
Je favoriete lichaamsdeel kapot zien lijkt me niet heel mooi eerlijk gezegd.
2 kudos 2026-06-20 18:52:26 door BronstigPaard op Breaking: de man is nutteloos!
Als reaguurder denk ik dat je zo aan de slag kan als ervaringsdeskundige.
-1 kudos 2026-06-19 10:04:15 door John McClane op Last minute naar Egypte, first minute naar de voedselbank
Mijne ook niet, maar dat heeft alleen met het daglimiet te maken hoor.
1 kudos 2026-06-19 06:42:59 door Trekveer op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Bovenbuurman
11 kudos 2026-06-18 10:37:30 door Buddystutta op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Hersencellen waren al kapot van het snuiven dus het zal mij niet verbazen
8 kudos 2026-06-17 12:50:09 door Depunt op Iets te fanatiek met het gashendeltje
wiltd*
9 kudos 2026-06-17 11:35:11 door BootjeVaren op Iets te fanatiek met het gashendeltje
"wild"
-2 kudos 2026-06-17 08:13:44 door Mich2202 op Braziliaanse supporter
Je wordt bedankt.. nu zit ik aan een sms dienst vast en ontvang ik vieze mms plaatjes.
5 kudos 2026-06-15 20:47:16 door pietpvv op Hotdogdate
Anders komp t niet gelijkmatig in je bloed.
2 kudos 2026-06-15 15:04:00 door andre1536 op Een paar feitjes over jachtluipaarden.
bij Temu?
14 kudos 2026-06-15 12:20:54 door DumpertNerd1980 op Een paar feitjes over jachtluipaarden.
Shit, heb er net een besteld.
3 kudos 2026-06-15 10:46:15 door Emha op 15 juni is Internationale Dag tegen Ouderenmisbruik
*word
0 kudos 2026-06-14 14:55:46 door Neodymium op Scheidsrechter WK 2030
Beter kunnen is uploaden.
32 kudos 2026-06-13 08:35:57 door Zolderkamerheldje op Meisje op de minibike
Ja je wilt niet dat tijdens een storm je houten hek tegen je kartonnen huis aanvliegt.
0 kudos 2026-06-13 07:38:15 door Hetlievemeisje op Past niet!
0906-0911
0 kudos 2026-06-13 07:38:01 door macflipper op Past niet!
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-12 20:02:05 door Anyways op De weg van het dodelijke ongeluk
Ik wordt... ?
4 kudos 2026-06-12 11:45:04 door BroodjeEiersalade op Spider-Man!
'Poeh, hoe spel je liefde?' vroeg Knorretje.
Poeh: 'Dat spel je niet, dat voel je.'
-6 kudos 2026-06-12 09:51:21 door Krielkip91 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
@Hitman1992 | 12-06-26 | 11:07: Mexicuit....
-6 kudos 2026-06-12 09:07:07 door Hitman1992 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
mexic-aan
0 kudos 2026-06-10 14:10:53 door Kreezielepiet op Wijze raad van de dag
Je weet zelf heel goed, dat je niet tijdens het avondeten op tafel moet schijten.
2 kudos 2026-06-09 06:09:39 door BarackOsama op Omdat het nog heel even maandag is
Omdat het de eerste dinsdag van de week is mag het.
0 kudos 2026-06-07 16:13:06 door Plankveurdekop op Graag jullie mening
Los haar of in een knotje was de vraag. Ik zou zeggen een pijpknotje. Daarna zien we wel verder.
8 kudos 2026-06-06 12:19:58 door De_Bonobo op Oma (90) nog nooit klaargekomen
Lekker bekeren tot de islam jongen! Je druk maken over wat mensen met hun puberdochter bespreken onderling als familie, man man wat een treurnis.
8 kudos 2026-06-06 11:51:33 door BenzMog op Oma (90) nog nooit klaargekomen
Tuurlijk is dit raar om zo te bespreken met oma. Maar 14 is echt geen rare leeftijd om je eigen lichaam te ontdekken, doe niet zo preuts man.
10 kudos 2026-06-06 11:34:25 door tomaat23 op Oma (90) nog nooit klaargekomen
Wat deed jij dan toen je 14 was? 14 is nu zo'n beetje exact DE leeftijd. Kijk ook geloof ook niet veel van dat verhaal, maar qua leeftijd sla je echt de plank mis imo.
knip/plak
Wanneer beginnen pubers met masturberen en hoe vaak?
Bij 13- tot 15-jarigen heeft 61% van de jongens weleens gemasturbeerd en 21% van de meiden. Met ruim 14 jaar heeft de helft van de jongeren gemasturbeerd.
Meer dan de helft (57%) van de jongens die masturberen doet dat minstens een paar keer per week. Maar 22% van de meiden in deze groep doet het ook zo vaak.
-34 kudos 2026-06-05 17:52:16 door NatteKiwi op De Vikingen komen op het WK
Echt een supermooi optreden inderdaad. Ik pinkte ook een traantje weg. Ontroerend gewoon.
2 kudos 2026-06-04 17:07:59 door HenkieWanky op Meisje die graag bloemetje terug geeft
zij wil jou niet
3 kudos 2026-06-04 11:56:54 door owikzegmaarwat op Goedemorgen, schone slapers
en praal.
-1 kudos 2026-06-03 12:32:52 door groenteman op Woordgrap van de dag #2
@JP8926 | 03-06-26 | 12:53: Dat het lijkt alsof ze weer een nieuwe 'hippe vriendin' gaan aankondigen, maar dat het stopt na 'hip'. Dus de kijker op het verkeerde been zetten en gebruik maken van een dubbele betekenis van een woord. klassiek en maar matig leuk, omdat het geen grens opzoekt.
2 kudos 2026-06-03 10:53:15 door JP8926 op Woordgrap van de dag #2
@58765454653835860538 | 03-06-26 | 11:55: dat hoor ik zeggen ja, ik mis alleen de grap daarvan.