DumpStats voor Uhm_ok

13,369 +16014 -2645

Kudos

#5527 (Top 1.7294%)

Kudos/dag 3.79
Kudos/reaguursel 10.79
Meeste kudos op 1 reaguursel 750
Minste kudos op 1 reaguursel -151

1,239

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.35
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 19.5
Reacties per reaguursel 0.3
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 20
Geregistreerd op 24-10-2016
Eerste reactie op 24-10-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

11 kudos 2026-06-24 12:30:32 op Het wordt warm
Staat hier nou zo'n statief voor dat wijf met een camera, houdt haar dochter van 7 de camera vast of haar nieuwe fuckboy? wie zal het zeggen... de oplossing staat in de krant van volgende week!

4 kudos 2026-06-24 12:21:43 op Gefeliciteerd eh
Zou fijn zijn als alle A.I. filmpjes wettelijk een a.i. tag moeten hebben zodat we ze er uit kunnen filteren met dat scriptje van die reaguurder.

1 kudos 2026-06-24 12:06:42 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
Ach ja de omleiding is toch veel mooier door de bosjes heen op een paadje van 2 planken boven het veen uit. Geweldige locatie om te wandelen, wel checken op teken na afloop

16 kudos 2026-06-19 11:00:20 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Fijne toekomst voor de kinderen in de vele behandelgroepen. Kind dat agressief gedrag vertoont naar zijn broertje en zich daarna van de domme houdt. Goeie kweekvijver voor een pauper familie. Misschien wat dumpert nazorg over 20 jaar.

-13 kudos 2026-06-15 12:52:27 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Ik vind het helemaal goed om rommel op te ruimen, maar als ik 1.5 miljoen betaal voor een kaarte dan mogen ze dat zelf doen. Ruim ik wel weer op buiten het stadion.

3 kudos 2026-06-11 16:11:14 op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
Oja en dan te bedenken dat die zoon van corrupte guiliani hoofd is van hun ziektebestrijdings team of hoe ze het ook maar noemen. Terwijl er op dit moment een Ebola uitbraak heerst en de USA iedereen ontslagen heeft die iets met ziekteherkenning te maken heeft. Dus na het WK wanneer iedereen thuis komt beetje voorzichtig zijn met het uitwisselen van speeksel en andere overdrachten.

23 kudos 2026-06-11 15:45:26 op Helemaal klaar mee
Filmpje maken van je kat onder de vlooien zonder hem te behandelen? optyfen met je camera.

7 kudos 2026-06-11 15:44:18 op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
Jammer dat we dit corrupte WK niet gewoon boycotten. Het is de grootste cash grab ooit van de FIFA in samenwerking met Trump. Het is niet voor de fans, van 50 euro tot 20 miljoen euro voor een kaartje hotelletje 800 euro per nacht gekte.. Al zit ik strax wel met een biertje voor de buis, fuck dit WK.

-15 kudos 2026-06-11 15:40:28 op Rob houdt van vlees
Eet gevarieerd en gematigd van te veel rood vlees krijg je hartproblemen. Kip en vis zijn ook goede vlees vervangers ipv soya bonen of een notenmix.

1 kudos 2026-06-11 12:00:38 op Manon, Sjoerd én Gina bij DUMPERTREETEN!
Nou Gina, Dat fryske femke zegt toch duidelijk op 1:20 dat de politie naar rogemoanerwei 53 toe moet komen. Ik kan het verkeerd hebben verstaan maar ze schreeuwt dan ook een beetje in dialect waarvan ik niet zeker ben of het een taal is.

1 kudos 2026-06-05 22:24:03 op VrijMiBo
De meeste zijn gepost door motherless geloof ik

2 kudos 2026-06-02 09:54:03 op Plaatje bij je nieuwsbericht
Ik vis ook, en soms zijn er bootjes die expres door je vislijn heen varen terwijl je ze nog waarschuwed. Het is nooit fijn om materiaal kwijt te raken, ook geen visdraad maar het gebeurt wel eens. Daarnaast zorgen we ook goed voor de vis en de omgeving maken we de vis stek keurig schoon. vaak schoner dan daarvoor. Maar je hebt er idioten tussen zitten. Er moet gewoon meer gecontroleerd worden op stropen van oostblok mensen.

2 kudos 2026-05-22 08:17:00 op Kapsalon zonder vork
Amateur, iedereen weet toch dat je van de deksel een lepel kan maken.

5 kudos 2026-05-21 14:50:47 op Reaguurder is badboy
Das toevallig bij mij heeft hij geholpen een virus te verwijderen via AnyDesk. Het kost wel wat maar dan heb je in ieder geval geen hackers op je computer.

18 kudos 2026-05-20 17:57:35 op Nicky Romero in DUMPERTREETEN!
Van gehandicapten pesten gaat je zaak sluiten omdat ie 100% volgeboekt zit en niemand meer op komt dagen vieze vuile tyfus idioot.

1 kudos 2026-05-17 17:20:19 op Boem in Bangkok
Wat een pauper infrastructuur

-10 kudos 2026-05-16 13:46:10 op Ruitengooier Stadskanaal opgepakt
7 jaar lang opgesloten zitten en vernederd worden, ik hoop dat de ruitengooier sneller vrij komt dan de mishandelaars, moeders kun je ze niet noemen. vieze vuile tyfus heksen zijn het. Het leven van 2 kinderen verpest, geen jeugd, geen vertrouwen in ouders of volwassenen. Beter komen die heksen niet vrij binnen een paar jaar, anders vind ik eigen rechter spelen in zaken zoals deze helemaal niet erg, vooral ook omat het om een kapotte ruit gaat en geen fysieke aanval op het leven of gezondheid van iemand.

Deze vrouwen verdienen niet alleen gevangenis straf ze verdienen het om elke avond vernederd te worden, gewaterboard te worden maar dat zal nooit gebeuren. Vieze vuile tyfusheksen zijn het.

Hogere straffen in Nederland VOOR IEDEREEN! vooral voor zedenmisdrijven en kindermishandeling zijn de straffen erg ondermaats oftewel fucking bullshit in Nederland. Als je kind zich misdraagt en andere kinderen gaat pesten en jij als ouder hoort zoiets dan hou je toch ook niet je hand boven zijn of haar hoofd? Dan pak je dat aan en desnoods breng je hem/haar elke dag naar school en haal je hem/haar op. Met mensen is het net zo, als je ze niet opvoed en laat doen wat ze willen zonder toezicht dan maken ze er een tyfuszooi van, wij hebben een rechtsysteem nodig.

Ons rechts systeem MOET veranderen of steeds meer mensen zullen eigen rechter gaan spelen in allerlij lagen van de maatschappij en de maatschappelijke problemen zullen alleen maar groter worden.

Bij de politie gaan moet ook aantrekkelijker worden door betere lonen en betere bescherming tegen de wet, kortom meer mogenlijkheden om mensen ook aan te pakken zoals b.v. een schooter of fatbike rammen die de politie bestookt met vuurwerk. Zodat we ook de capiciteit weer hebben om alle jongeren aan te pakken die bendes vormen in de grote steden.

-5 kudos 2026-05-15 12:26:55 op Moonwalk op de fiets
Zo ja dan is hij waarschijnlijk al weer thuis met de beperkingen van de rechtstaat die we hebben om criminelen op te sluiten. Zwaardere straffen overal dan maakt het meer uit!

2 kudos 2026-04-26 11:54:32 op Mevrouw is boos op de plisie
Voortaan een doosje rotte eieren mee in de auto wanneer je bij den haag in de buurt komt.

3 kudos 2026-04-25 11:50:26 op Meisje loopt ladder
Zou ze ook met een slang overweg kunnen dan zouden wij haar graag verwelkomen bij de vrijwilligerbrandweer.

0 kudos 2026-04-22 23:02:47 op Geen zin in de file
@limpNoodles | 22-04-26 | 13:27: Keren op de snelweg 470 euro en 90 jaar oude oma's omver rijden waarschuwing? hehe jammer

57 kudos 2026-04-16 13:46:17 op Marmot met plaatsvervangende paniekaanval
In de natuur houden ze zelf hun nagels bij door veel te graven, in een opvang niet. De onzin is jouw denkwijze die maar 1 kant op gaat. Bekijk alles van meerdere kanten en wellicht is het dan geen onzin meer.

6 kudos 2026-03-14 01:22:01 op Je rijst wassen
Ik gebruik meestal de waterkoker van het hotel, bespaart weer op de viskruiden.