5,834 +10067 -4233
Kudos
#12250 (Top 3.8331%)
| Kudos/dag | 9.71 |
| Kudos/reaguursel | 6.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 362 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -381 |
5,834 +10067 -4233
Kudos
#12250 (Top 3.8331%)
| Kudos/dag | 9.71 |
| Kudos/reaguursel | 6.46 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 362 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -381 |
903
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.5 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 8.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 25 |
| Geregistreerd op | 01-11-2024 |
| Eerste reactie op | 01-11-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2026-06-22 16:15:55 door LONDSYEROVSKI op Perfecte moment voor een huwelijksaanzoek tijdens Uruguay - Kaapverdië
Rode kaart
0 kudos 2026-06-18 06:21:42 door Madco3 op Nedermoppie represent!
Jij hebt liever zo'n "perfect recht,spierwit Roelvink gebitje"?
Als je echt ballen hebt stuur je ook even een foto van jezelf, zullen we even kijken wat er bij jouw allemaal niet mooi is.
6 kudos 2026-06-17 19:22:00 door HenkieWanky op Chinese reaguurder op de autobeurs
@stahlindiehose | 17-06-26 | 21:13:
Ik vind ze er wel representatief bij staan ja
10 kudos 2026-06-17 19:13:02 door stahlindiehose op Chinese reaguurder op de autobeurs
Zijn deze modellen representatief denk je?!
-2 kudos 2026-06-17 16:38:31 door upbeat op Nedermoppie represent!
Onder de streep is het voor je bezigheid nog steeds HenkieWanky..
Net zoals voor mij overigens, maar ik ben niet stoer aan het doen.
12 kudos 2026-06-17 16:31:44 door Schuurm op Nedermoppie represent!
Echt wel mooi, niet iedereen houdt van een gemaakte glimlach zonder karakter.
1 kudos 2026-06-16 19:56:36 door Fuddd op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Jouw hond reageert niet als er 20 man schreeuwend je huis binnenstormt of op de deuren bonst? Maak dat de kat wijs
2 kudos 2026-06-16 17:40:24 door lamskabouter op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
ja of de drugsdealers die er buiten zjn schijnbaar
2 kudos 2026-06-16 17:28:58 door desneeuwruimer op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Ik dacht dat we juist meer kinderen moesten maken.
-3 kudos 2026-06-16 16:49:09 door ronnie1100 op LAPD reageert op een melding van geluidsoverlast
Zo te zien is het een echte vechthond.
0 kudos 2026-06-15 19:17:01 door Kabanos op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
@Reaguurdstert | 15-06-26 | 19:08: Maar Shanghai ligt in China.
3 kudos 2026-06-15 17:37:18 door Tukkertje1965 op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
@Henkie, Dat snap ik wel met zo'n naam.
9 kudos 2026-06-15 17:35:52 door LieverSudoDanZwitsal op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
@Mithrandir | 15-06-26 | 19:16: helemaal niet, er is zelfs een term voor. Plaatsvervangende schaamte.
-7 kudos 2026-06-15 17:16:58 door Mithrandir op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
Beetje vreemd om je te schamen voor het gedrag van een ander.
-8 kudos 2026-06-15 17:14:26 door ioozereoh op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
@Reaguurdstert | 15-06-26 | 19:08: of wat wij heel vroeger zongen:
Drei Japanesen mit dem kontrabass
Liefen auf der straße und spielten was
Kam die Polizei: Was ist das
Drei Japanesen mit dem kontrabass
49 kudos 2026-06-15 17:08:05 door Reaguurdstert op Oranjefans komen Japanse verslaggever tegen
Ach, valt toch wel mee... ze doen in ieder geval geen spleetogen of HenkiePanky Shanghai zingen.
-1 kudos 2026-06-04 19:42:07 door euhh op veilig waterpret
Mensen zijn zakken met vlees, botten en poep
5 kudos 2026-06-04 17:22:05 door Trekpop101 op veilig waterpret
Maar sommige mensen in dit filmpje zijn twee hompen vlees
1 kudos 2026-06-04 04:38:22 door upbeat op Spraakgebrek?
Waar is jouw vriendin dan?
0 kudos 2026-06-03 20:06:07 door Lekker Bezig op Dikke glijbaan
Vasthouden? Of of dichtknijpen?
22 kudos 2026-06-03 18:10:34 door Pilslikker op Dikke glijbaan
Gewoon natuurkundige verklaring; als je de bovenkant dicht houdt kan er aan de onderkant geen water inschieten.
2 kudos 2026-06-03 16:08:56 door Boombast op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Dat is ook het enige aan dit filmpje wat bij mij doorkwam.
-4 kudos 2026-06-03 16:04:42 door Pimmetjes op Spraakgebrek?
Naast haar wenkbrauwen
3 kudos 2026-06-02 19:23:15 door Bullshitski op Instant karma
almere
3 kudos 2026-06-02 17:13:46 door Westsider op Is dit de beste intro van een WK-game everooit?
4 juli 1998. Wat een dag
-2 kudos 2026-06-02 14:03:59 door dampertjes op Is dit de beste intro van een WK-game everooit?
Dat was 1994, niet 1998
5 kudos 2026-06-02 13:10:39 door hoort u mij op Is dit de beste intro van een WK-game everooit?
Ik heb opeens het gevoel dat we in de halve finale gaan komen, Frank de Boer speelt de bal op Dennis Bergkamp….
0 kudos 2026-06-02 12:33:12 door Dicksap op Is dit de beste intro van een WK-game everooit?
-weggejorist-
13 kudos 2026-06-02 12:30:46 door jan1000001 op Is dit de beste intro van een WK-game everooit?
DENNIS BERGKAAAAAAAAAAMP!
-1 kudos 2026-05-25 06:38:21 door humpty_dumpty op Meer beelden terrasterror Breda
@Tiszoalstis | 25-05-26 | 08:30: woosh
-1 kudos 2026-05-25 06:30:41 door Tiszoalstis op Meer beelden terrasterror Breda
Als iedereen wiet zou roken, zou de wereld er een stuk mooier uitzien.
1 kudos 2026-05-20 05:29:21 door Blackiejj op Gezellige date
Match made in heaven zou je zeggen toch? xD
-1 kudos 2026-05-16 22:43:23 door Wayfaring stranger op Hu wat doet die Nederlandse boot nou?
Je zat gewoon weer te rukken en daardoor schudde het beeld, HenkieWanky.
-37 kudos 2026-05-16 10:26:32 door Rest in privacy op Hu wat doet die Nederlandse boot nou?
Hier is ie gewoon vloeiend.
0 kudos 2026-05-14 10:08:33 door kabbelend-kontwater op Starter op de huizenmarkt
die kinderen kunnen er zelf niet zo veel aan doen
-4 kudos 2026-05-14 10:06:52 door Erikjan79 op Starter op de huizenmarkt
@CoolBeanz | 14-05-26 | 11:29:
Als je zo tokkie bent dat je afhankelijk bent van AOW is het wel triest gesteld met je. Dat linkse AOW gedoe moet eens afgeschaft worden en men zorgt maar lekker voor zichtzelf zoals rechts stemmend Nederland wil.
4 kudos 2026-05-14 09:29:24 door CoolBeanz op Starter op de huizenmarkt
Vertel HankyWanky, wie gaat jouw AOW straks ophoesten? Mocht je verzorging nodig hebben, wie gaat dat voor je doen? Als je je bevolking niet verjongt heb je binnen 50 jaar een probleem. Maar vooruitkijken is natuurlijk ook lastig. Korte termijn en ikke ikke ikke.
2 kudos 2026-05-14 09:27:32 door Toewan op Starter op de huizenmarkt
Dit dus, te veel mensen in Nederland en in de wereld. Tussen 1974 en 2022 is de wereldbevolking verdubbeld. Van 4 miljard in 1974 naar 8 miljard in 2022.
Nederland, het lied 15 miljoen mensen uit 1996, we zitten nu op ruim 18 miljoen, niet door geboorte minus sterfte maar voornamelijk door immigratie.
6 kudos 2026-05-13 20:43:57 door pietpvv op Waarom is ie zo laag?
Wat ben jij eigenlijk een geweldenaar he.
0 kudos 2026-05-12 16:52:57 door SilverSpoonCoonH0 op Meisje betrapt op de WC
Ist dar iemand?!
1 kudos 2026-05-12 07:22:01 door NakZuKouw op Meisje betrapt op de WC
Ha! Commando's
-7 kudos 2026-05-11 19:38:14 door patlo op Meisje betrapt op de WC
Ah de Das Boot klassieker kommt wieder vorbei.
1 kudos 2026-05-08 21:59:24 door A.tractie op Naar de kapper in Paraguay
Ik heb me vandaag echt voor 75% ingezet.
6 kudos 2026-05-08 20:54:40 door fubardumpert op Naar de kapper in Paraguay
En? lekker laten gaan, doet geen vlieg kwaad.
1 kudos 2026-05-07 09:05:29 door ikdenkwat op Vol gas!
Ja hij had hem ook een saai karretje kunnen geven.
1 kudos 2026-04-27 12:37:10 door Fr3dje op Keeper is het helemaal kwijt
Nee, gewoon voor even
14 kudos 2026-04-25 18:55:52 door waaromnuweer op Trump trots op beleid
Pravda (waarheid) was het officiele Russische staats niewsblad tijdens het communisme... het is een vaak gebruikt propagandamiddel door totalitaire regimes.
-1 kudos 2026-04-25 06:41:47 door jaap2024 op Gangnam Style!
Je kan ze wel goed zien
-2 kudos 2026-04-20 15:47:22 door HenkieWanky op Stukje vliegen over de straat van Hormuz
op de melodie van heb je even voor mij
doe nou mee jongens
3 kudos 2026-04-18 10:22:04 door grotgraver op Strikje leggen
@Azijnstein | 18-04-26 | 11:43: En een andere reaguurder die vertelt dat vertelt eindigt op een t.