38,469 +40913 -2444
Kudos
#1570 (Top 0.4913%)
| Kudos/dag | 23.16 |
| Kudos/reaguursel | 27.52 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3430 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -151 |
38,469 +40913 -2444
Kudos
#1570 (Top 0.4913%)
| Kudos/dag | 23.16 |
| Kudos/reaguursel | 27.52 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3430 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -151 |
1,398
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.84 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 29.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.51 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 19 |
| Geregistreerd op | 24-11-2021 |
| Eerste reactie op | 06-12-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
38 kudos 2026-06-22 12:22:30 op Politie Scheveningen is klaar met tuig op motorscooter
Ik ben inmiddels zo ontzettend klaar met dit kut volk. Af en toe schrik ik van mij zelf hoeveel haat ik soms voor dit soort kut paupers voel.
1 kudos 2026-06-22 12:09:07 op Mea Culpa Thijs Römer
Juridisch als je de straf uitgezeten hebt. Maatschappelijk wanneer de maatschappij denkt dat het klaar is. Dit soort fratsen zijn niet te vergeven imho.
9 kudos 2026-06-22 12:08:24 op Mea Culpa Thijs Römer
Dan heb je ook geen enkel fatsoen als je hier heen gaat. Gad ver dam me. Indirect zeg je gewoon dat wat Römer gedaan heeft best te vergeven is. Nou de tyfus voor die mensen
0 kudos 2026-06-11 11:36:50 op Lekker ding met gouden keeltje
Hahahaha dit is er een voor Ben en Ruurd.
11 kudos 2026-06-09 09:50:45 op Jonge Amsterdammers...
wat de fuck doe je met een hoedje op in een sauna. De tering zeg.
122 kudos 2026-06-09 09:38:04 op Open sollicitatie reaguurdersrelatie
Staat je frituurpan op je slaapkamer ofzo?
11 kudos 2026-06-09 09:22:48 op Eén aspirant-hooligan wil aandacht
Is dit waar dumpert nu heen gaat? Ik snap best dat we alle losers te kakken zetten maar check even hoe dicht die ogen bij elkaar staan. Deze weet niet beter en ik heb het vermoeden dat Johnny de Mol hier als begeleider ergens rond loopt voor zijn programma down met Johnny.
34 kudos 2026-06-08 12:52:09 op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
Als jouw kind op een fatbike zit dan heb je als ouder compleet gefaald. Wat een fucking pauperzooi man.
51 kudos 2026-06-08 12:48:39 op Burenruzie gaat verkeerd
Die zijn niet goed sneek
6 kudos 2026-06-05 14:59:22 op Rechtbanktolk kan geen Engels naar Nederlands vertalen en weet niet wie Chris Jude is
Dit is toch een godvergeten grap of niet? What de fuck doet dat mens daar? Hoe moeilijk is het om dit gewoon normaal te vertalen.
8 kudos 2026-06-05 14:47:13 op Praktijkles natuurkunde
Hoog geleid g
66 kudos 2026-06-05 14:45:18 op WK mannetjes
dat die godvergeten loser van een depay mee is, is echt pure armoede.
6 kudos 2026-06-05 14:42:36 op Hele levenswerk weg
Je zoon belde je, laat maar zeggen? Ja dat was natuurlijk figuurlijk gezien. Hij belde je natuurlijk niet, maar bij wijze van, ofzo?
48 kudos 2026-06-04 05:53:01 op Ik ben bij een kunstexpositie
Dit is wat je krijgt wanneer je een sector hebt die het moet hebben van subsidies. Dan is alles wat je doet leuk. Dit is objectief gezien gewoon een grote kinderlijke vertoning door mensen zonder talent.
Perfomance art noemen ze dat dan. Mijn dochter van 3 is daar sterker in kan ik je vertellen. Deze mensen zijn mentaal een beetje blijven hangen.
1 kudos 2026-06-03 20:34:08 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
@Poopulist | 03-06-26 | 18:46: thanks man
65 kudos 2026-06-03 20:30:44 op Die ene NSB-collega
Terecht, dit soort gasten moeten gewoon aangepakt worden. Niks nsb. Als je zelf godverdomme met drank op achter het stuur kruipt kan je echt de tering genieten.
2 kudos 2026-06-03 18:30:36 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Hahaha ja uit Amsterdam west
18 kudos 2026-06-03 18:30:11 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Ik heb het gevoel dat de laatste tijd continue dezelfde soort filmpjes voorbij zie komen mbt geweldpleging. Om moedeloos van te worden.
17 kudos 2026-06-02 15:35:25 op Het was een geweldige dag
klinkt aannemelijk en ik vind het ergens wel hilarisch.
8 kudos 2026-06-02 09:14:13 op Fatbiker dacht crossmotor te zijn
Welke haan heeft dit gefilmd?
2 kudos 2026-06-01 11:14:12 op Boze opa komt verhaal halen bij motorrijderd
Je bent gewoon een kneus maat. Doe gewoon even normaal als je op de weg zit.
16 kudos 2026-05-28 16:03:15 op Mag jouw vrouw
Tigste generatie en nog steeds dit soort achter gestelde opvattingen.
23 kudos 2026-05-28 14:13:21 op Influencers krijgen gratis verkansietripje om reclame te maken op Mykonos
Flikker op met je fucking hand voor je mond als of het ergste leed je overkomt. Echt de tyfus met dit soort wijven.
5 kudos 2026-05-28 14:11:01 op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
Kijk maar eens onder haar tieten. Wat een fucking unit is dit joh.
7 kudos 2026-05-28 10:29:45 op Waarom had niemand gezegd dat jullie stranden hebben?
Zullen we het hem vertellen waarom onze stranden al jaren geteisterd worden?
10 kudos 2026-05-27 20:00:13 op Gezellig potje Wordfeud spelen met een bankmedewerker.
Wat zitten er toch droevige mannen op die apps zeg.
5 kudos 2026-05-26 19:59:53 op Ferrari gaat elektrisch met de Ferrari Luce
Elk ander logo op de auto had hem net zo lelijk gemaakt. Wie de fuck bedenkt zich dit? Ik heb het opgezocht. Fucking John Ive, ja die ja. Kan die vent niet met pensioen. Maar is er dan niemand bij Ferrari die dacht, joh flikker ff een end op met je onzin?
164 kudos 2026-05-26 12:13:52 op Bizar bloedgevecht in de trein
Hou eens op met stomme gefilm? Soms zijn die beelden noodzakelijk voor latere gevolg. Nu zijn er te minste beelden van die vogel. Als de politie er iets mee doet duurt het weer ene jaar na dato dat het online verschijnt.
52 kudos 2026-05-26 12:00:42 op Warming up voor Defqon.1 in de tuin
Tegel tuin, Ans met haar opgeschoren paarse jugend kapsel.De tering wat een enorme tokkie zo is dit joh. Er waren maar enkele klachten. Joh je meent het niet. Dat waren de enige fatsoenlijke mensen in je SBS probleem wijk.
-4 kudos 2026-05-26 08:41:19 op Vondelpark
Vondelpark. altijd decennia kut volk wat er in de zomer komt. Net nog ergen dan in Oosterpark. Altijd vechten of jongeren die de boel komen verstoeren. Overigens ga je hier niet de oorlog mee winnen he, schattig hoor die moppies maar is wel duidelijk dat ze fysiek tekort komen,.
9 kudos 2026-05-26 08:39:46 op Amerikaans stadje kleurt oranje
Lol meerendeel van de mensen in Nederland vervloeken dit kut WK in de USA. Maar leuk voor die mensen.
2 kudos 2026-05-26 08:38:31 op Wielrenner met warrrrme worst heeft paniek
nee eigenlijk niet en al helemaal niet het gore fatsoen om dat bij die mensen hun hek te doen. Drie meter verder pist hij in de sloot. Waarom daar dan niet? Exact, omdat hij zelf ook wel weet dat het not done is.
12 kudos 2026-05-26 08:14:45 op Kom van dat dak af!
Deze gast beseft niet hoeveel geluk hij heeft gehad. Maar aan zijn hoofd te zien beseft deze zelfs in nuchtere toestand geen reet.
14 kudos 2026-05-22 19:27:52 op DPV: Ouderen uit Oud-Beijerland voor wel 20.000 opgelicht door jonge daders
Hier moeten je gewoon keihard op straffen en ze helemaal leeg plukken. Dit is echt het laagste van het laagste wat je kan doen.
2 kudos 2026-05-19 15:38:10 op Brobbey scoort voor Sunderland
3 wk goals ooit, waar de enige noemenswaardige de 3-2 tegen Australie was. Voor de rest hebben zijn goals niet heel veel bij gedragen hoor. Memphis speelde vooral voor zich zelf.
43 kudos 2026-05-18 14:50:22 op Opvoeden tegenwoodig valt niet mee!
Misschien heeft ze wel voor de hele familie ozempic besteld. Niet zo snel oordelen.
14 kudos 2026-05-18 14:43:36 op Homo pest homo's
Niels zit gewoon op Grinder voor een diepgaand (+12 cm) onderzoek. Niks aan de hand mensen, niet meteen er van alles achter zoeken.
7 kudos 2026-05-17 19:59:00 op XR blokkeert Maersk hoofdkantoor in DK, lange lat erover.
Fuck around and find out. Prima protesteren maar als de politie komt en zegt optyfen dan ga je weg. Anders krijg je dit.
1 kudos 2026-05-17 11:19:18 op Hansie over de nakba
@ikken11 | 17-05-26 | 09:49: Gast ik ben in de jaren 80 geboren. Toen was die godvergeten regio al om te janken. Er is niks veranderd en dat zal ook nooit in onze leven gebeuren. Beide kanten zijn bloedzuigers, moordenaars die elkaar naar het leven staan. Ik ben helemaal klaar met beide propaganda. Israel, hamas, palestina het boeit mij geen fuck meer.
-1 kudos 2026-05-17 11:14:27 op Welke Pokemonkaart zoek je?
dit is een hobby die ik nooit zal begrijpen. Fucking kinderkaartjes sparen.
3 kudos 2026-05-17 09:16:16 op Hansie over de nakba
Israel is kut, hamas is kut, iedereen die uberhaupt een kant kiest is kut. de hele godvergeten regio is kut. Is kut en blijft kut.
3 kudos 2026-05-15 19:11:58 op Even checken
Ergens verbaasd mij dit niets. Als je er zo uit ziet zal de verzorging daar beneden niet veel beter zijn.
36 kudos 2026-05-15 10:02:21 op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Die kut boomer winden zich op om niks. Die mensen die al die pakketjes, ook van deze absolute tokkies, moeten bezorgen hebben niet altijd de ruimte om ergens. Netjes te parkeren. In dit geval heeft de bestuurster gewoon gelijk, die auto kan er prima langs. Dat viswijf mag wat mij betreft een aangifte aan haar broek krijgen. Blijf met je tokkie klauwen van andere mensen af. Deze bezorgster moest wel beeld materiaal maken indien om zichzelf in te dekken.
Nogmaals, kut boomers.
-6 kudos 2026-05-15 09:58:35 op Geen vuur maar toch peukie willen roken
Dat merk is toch wel de ultieme tokkie wagen hè?
-52 kudos 2026-05-12 08:13:01 op Boze bouwvakkers
Iemand die de overlast zat is en op deze manier wraak neemt?
22 kudos 2026-05-10 19:39:34 op Kramer breekt in tranen uit
Blij toe dat die opgerot is. Totale antivoetballer, zuiger en voornamelijk een klapmongool op het veld
17 kudos 2026-05-07 16:45:56 op Steeldief pakken is volgens omstander iets Nederlands
Straatrover van telefoon, echt de tering met dat joch. Dat is wat anders dan ff een reepje chocolade. Je moet dan wel echt schijt hebben aan alles en iedereen als je gaat straatroven.
-4 kudos 2026-05-07 09:18:37 op Donkere grapjes
Down under hebben ze vaak wel humor, maar deze slaan de plank volledig mis.
-3 kudos 2026-05-07 09:14:19 op Lekker buitenspelen
Maat, ik kan op 1 seconde van deze video zien dat je haargrens met rasse schreden naar achteren gaat. Daar helpt het naar voren kammen plus pet dragen niet bij. Iedereen ziet het, echt iedereen! En iedereen vraagt zich af waar je mee bezig bent. Scheer het er af en je zal zien dat je beter in de markt ligt. Scheelt je ook weer haar wassen, niet dat je dat nu doet zo te zien.
3 kudos 2026-05-07 09:09:45 op Het campinggevoel
Disrespect. Echt de tyfus voor de mensen die dat woord gebruiken.