40,177 +41654 -1477
Kudos
#1481 (Top 0.4634%)
| Kudos/dag | 100.44 |
| Kudos/reaguursel | 15.29 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1882 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -54 |
40,177 +41654 -1477
Kudos
#1481 (Top 0.4634%)
| Kudos/dag | 100.44 |
| Kudos/reaguursel | 15.29 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1882 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -54 |
2,627
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 6.57 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 11.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 22 |
| Aantal x weggejorist | 44 |
| Geregistreerd op | 20-05-2025 |
| Eerste reactie op | 21-05-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-25 13:15:41 door ShoarmaSjaak op Gestrande trein zonder airco
want dat heb je bij je in de trein?
1 kudos 2026-06-24 19:26:59 door Settler1 op Ondertussen op de busbaan in Almere Buiten
Waarschijnlijk verkeerde afslag.
0 kudos 2026-06-24 17:54:53 door Geitenkaas_met_nootjes op Code Zwart door extreme hitte
Zag ik jou net niet voorbijkomen hier op Dumpert? Op de fiets met een dikke winterjas?
1 kudos 2026-06-24 14:02:49 door TheDuchess op Code Zwart door extreme hitte
@altijd-guus | 24-06-26 | 14:34: man weet niet dat zijn werkplek airco heeft.
2 kudos 2026-06-24 13:03:57 door KABAAL op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
@joepmeloen58 | 24-06-26 | 14:17: Toen was geluk heel gewoon...
-1 kudos 2026-06-24 12:34:48 door altijd-guus op Code Zwart door extreme hitte
Dat lijkt me heel sterk, maar het zo kunnen hoor....
3 kudos 2026-06-24 12:24:20 door jamaarikweethetbeter op Code Zwart door extreme hitte
Klopt, vrijdag komt de echte hitte
12 kudos 2026-06-24 12:17:53 door joepmeloen58 op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
En geen broccoli kapsels
3 kudos 2026-06-24 12:13:29 door jamaarikweethetbeter op Nederland kampt met een hittegolf (1976)
Geen Airconditioning, geen elektrische auto's, geen MRI's, geen airbags, geen schonere rivieren en lucht.
0 kudos 2026-06-23 21:31:38 door WigaDan op Mijn fiets naar Afrika gestuurd
Hier fietsen ze allemaal over de stoep. Ze leren iig geen verkeersregels bij de inburgering
0 kudos 2026-06-23 21:18:39 door WigaDan op Berger filmen op de weg
Dan zie je geen vrouw meer rijden
0 kudos 2026-06-23 16:22:17 door De Houtzagerij op Berger filmen op de weg
Mensen die sturen tijdens het filmen ook.
2 kudos 2026-06-23 15:45:51 door Lux-et-Libertas op Berger filmen op de weg
het is verboden. Wat mij betreft had deze meneer de bevoegdheid mogen hebben om bekeuringen van 400 euro voor ziekelijk filmen uit te delen, daarvan mag hij van mij 10% belangvrij bonus van ontvangen.
4 kudos 2026-06-23 12:51:49 door Rooiedonny21cm op Geld maakt niet gelukkig?
https://amzn.eu/d/072j7SXi...
0 kudos 2026-06-23 12:03:20 door FlauweHerder op Dames hebben een mening
ik zou eigenlijk niet weten, wat jou beter zou staan.
5 kudos 2026-06-23 11:41:39 door zup op Geld maakt niet gelukkig?
Ik heb ze geloof ik wel eens op de Dam gezien.
-6 kudos 2026-06-21 18:30:13 door lekkerNSFW op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
@MVahl | 21-06-26 | 12:16: oja lekker typ foutjes verbeteren in plaats van in gesprek gaan
0 kudos 2026-06-21 12:38:27 door Wateenaccountnaamzeg op GTA in het eggie
*Murica
20 kudos 2026-06-21 10:16:05 door MVahl op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
*betekent
3 kudos 2026-06-21 06:22:05 door PockyMaster op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
en direct de volgende wedstrijd was Ivoorkust in het Oranje
1 kudos 2026-06-20 23:41:17 door HenkHenkens op Taaimleps Oranjeinfeesjon Houston
Ik kan als Nederlander een hoop dingen bedenken waar ik trots op ben in dit land, maar een bal in een goal krijgen (of de kleur waarin dat gebeurt) zit daar echt niet tussen.
2 kudos 2026-06-20 19:45:23 door KaleZakMasseur op Heftig treinongeluk in India
Verward persoon op het spoor, in Nederland wordt dan de dienstregeling opgeschort. Als je dat niet doet ontspoort er dus een trein.
-1 kudos 2026-06-19 12:52:26 door MVahl op Volvo boomer wilt boekje lezen
*hoort
12 kudos 2026-06-19 11:40:43 door rawa op Volvo boomer wilt boekje lezen
Ze doen gewoon hun werk hoor.
8 kudos 2026-06-18 18:47:44 door Hayfork op Wat heb je aan een garage
*gebeurt. Maar helaas, enkele jaren geleden was het in zuidoost Nederland nog flink raak, onder andere gebieden rond Asten werden toen flink geraakt, waardoor voor vele miljoenen schade was aan voertuigen en gebouwen.
-3 kudos 2026-06-18 18:36:56 door Perineumsnuyvert op Man krijgt tikken van oom agent
en in dit geval is de klap wél raak.
3 kudos 2026-06-16 15:06:12 door Corrie badpak op Duidelijke taal in de super
Met zn schrijfletters
1 kudos 2026-06-15 16:05:16 door HypnoMan op WK? Wat is dat?
Dat was de vorige! deze heeft een heel ander probleem.
2 kudos 2026-06-14 07:28:15 door Creatieloos op Ritje met het reuzenrad
Gesponsord door Red Bull.
Zowel het rad, als de raddraaier.
0 kudos 2026-06-13 16:41:41 door Daan_O op Kinderbrommer op je auto
Tenzij je kan aantonen dat het voertuig in kwestie geen fiets maar een motorvoertuig is. Zoals een opgevoerde fatbike met gashendel.
0 kudos 2026-06-13 16:07:48 door tissue op Kinderbrommer op je auto
@NameNick | 13-06-26 | 17:56: wettelijk bekeken rijdt deze jongen op een illegale bromfiets. En dan waarschijnlijk ook nog zonder rijbewijs, kenteken en verzekering. Mocht je autoverzekering dit niet betalen dan kun je een civiele procedure starten. Met deze beelden erbij 100% winst.
0 kudos 2026-06-13 15:56:56 door NameNick op Kinderbrommer op je auto
Ongeval met een zwakkere verkeersdeelnemer (o.a. fietser) is altijd 50% schuld van de automobilist, ook al is het 100% de schuld van de fietser. Ik spreek uit ervaring helaas...
6 kudos 2026-06-13 13:29:30 door Het Vragevuur op Kinderbrommer op je auto
Ik hoop eigenlijk dat de verzekering alles verhaalt op deze strontbroek.
-1 kudos 2026-06-12 16:13:35 door Keokeok op Samenvatting uit Belfast
@kcikno | 12-06-26 | 09:40: Nou, nou, nou. Wat bedoel je met die oneindige stroom aan moorden en verkrachtingen? In NL zijn er in 2025 99 mensen vermoord. Er zijn naar schatting vorig jaar 2.000 mensen overleden door foutieve medische ingrepen. Tijd dat al het medisch personeel het land uitgezet wordt? Er zijn vorig jaar 759 verkeersdoden gevallen. Het verkeer maar verbieden? Kom eens van die zolderkamer af en ga de straat op. Je zult zien dat het allemaal reuze meevalt. Daarmee wil ik niets afdoen aan de ellende die een heel klein deel van onze bevolking overkomt. Dat wens ik niemand toe.
1 kudos 2026-06-12 07:40:15 door kcikno op Samenvatting uit Belfast
@menniehoennie. tijd dat ook jou de rekening wordt gepresenteerd! jij en de jouwen bewerkstelligen dit door de oneindige stroom aan moorden en verkrachtingen te bagatelliseren en de complete ondermijning van de rechtstaat omwille van politiek gewin te faciliteren.
-15 kudos 2026-06-12 06:29:57 door menniehoennie op Samenvatting uit Belfast
Het volk: 200 alcoholverslaafde tokkies.
-2 kudos 2026-05-29 10:06:58 door Het Vragevuur op Goed nieuws over zoon Lul Kleine en Jaimie Vaes
Je kunt ook Gewoon even het artikeltje lezen, is Gwoon heerlijk geformuleerd.
1 kudos 2026-05-28 22:37:08 door KenJijDeSwaffelman op Influencers krijgen gratis verkansietripje om reclame te maken op Mykonos
Same here.
0 kudos 2026-05-28 21:42:50 door Smegmaticus op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-28 21:10:44 door Rode_Haan op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
-weggejorist-
-7 kudos 2026-05-26 22:16:37 door KenJijDeSwaffelman op Koter is jaloers op haar
Gebeurt idd weleens, copycat gedrag nav gewelddadige filmpjes. Dat is 1 vd redenen waarom de politie soms zo lang wacht om misdaden te laten zien op Opsporing verzocht, en waarom het geweld vaak gecensureerd wordt.
0 kudos 2026-05-26 19:09:51 door Stonecity op Bizar bloedgevecht in de trein
-weggejorist-
-42 kudos 2026-05-26 17:32:32 door Donkeyballs op Bizar bloedgevecht in de trein
ja want dit komt nergens anders in de wereld voor hou toch eens op met dat eindeloze gejank
2 kudos 2026-05-25 12:00:35 door van_Sukkelenburg op Rijmeneer vergeet kenteken na ongelukje
Dit is geen vluchtgedrag, maar ontlopen van verantwoordelijkheid. Zit hem idd meestal wel in het bloed.
4 kudos 2026-05-24 22:54:07 door owikzegmaarwat op Kutkoter op kinderbrommer trapt fietser de bosjes in
had het maar effect om het telkens kinderbrommer te noemen. ik denk niet dat die lui ermee zitten dat ze ergens op een website in de comments kinderbrommer worden genoemd. ze hebben net zoveel schijt aan ons als de rest.
8 kudos 2026-05-24 22:34:15 door 1ekakarot op Kutkoter op kinderbrommer trapt fietser de bosjes in
Wij allemaal, maar niemand doet er iets tegen.
13 kudos 2026-05-23 13:27:59 door petezahur op Statushoudersgezin vindt huis te klein
de Flodders is het gelukt
-7 kudos 2026-05-21 19:49:00 door Stommiie op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
Misschien moet je je eens in de details gaan inlezen
0 kudos 2026-05-20 11:43:10 door Sarcasmus op Ultieme busjestest
das een reflector...
en de rest van je zin snap ik niet.
0 kudos 2026-05-20 10:41:58 door bob de boarder op Meneer denkt ongestraft een vrouwtje te mishandelen
@68crat68 | 20-05-26 | 08:51: Nee ik ben helemaal niet stoer, ik greep in waar anderen schaapachtig stonden te kijken. Zouden meer mensen moeten doen.