DumpStats voor insane

109,160 +123221 -14061

Kudos

#406 (Top 0.1270%)

Kudos/dag 29.48
Kudos/reaguursel 19.74
Meeste kudos op 1 reaguursel 4011
Minste kudos op 1 reaguursel -368

5,531

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.49
Topreaguursels 37
Woorden per reaguursel 12.8
Reacties per reaguursel 0.34
Meeste reaguursels op 1 dag 45
Aantal x weggejorist 97
Geregistreerd op 04-05-2016
Eerste reactie op 04-05-2016

Scherpe Amazon Deals ⚑

Shop via onze link β€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon πŸ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-23 19:23:49 op Debieltje in Polo
Ik zat te hopen dat de dashcammer een P.I.T. zou doen op die pannenkoek. Ja, beiden zijn fout bezig, maar linksplakken is nog geen brakechecken.

1 kudos 2026-06-19 22:49:27 op Wolkenbeweging boven Middelburg
@Vader Abrahamstring | 19-06-26 | 22:15: Een laan is een weg met bomen erlangs. Bliksem slaat volgens (pseudo-)wetenschap in het hoogste punt in. Maar het sloeg recht het asfalt in.

1 kudos 2026-06-19 22:05:30 op Wolkenbeweging boven Middelburg
Nou, het is hier in Alphen aan den Rijn ook begonnen met de onweer hoor. Het flitst aan een stuk door. Ik kan met niet heugen dat is eerder zoiets gezien heb.
Jammer genoeg word ik doodzenuwachtig van onweer omdat er een keer bliksem is ingeslagen in de weg (een laan!) een halve meter achter mij toen ik klein was. Mand.

54 kudos 2026-06-19 20:23:11 op Ik eet geen vlees
Hij houdt wel van worst in z'n mond volgens mij. Maar in principe eet hij geen vlees.

75 kudos 2026-05-31 13:57:47 op Ondankbaar zusje is boos
En daarom hebben kinderen een vaderfiguur nodig. Om ze een enorme klap voor hun bek te geven als ze denken dat dit door de beugel kan.

-7 kudos 2026-05-31 13:49:09 op Doe maar een bochtje
Daar was laatst een Simon Loos, hij was gaan draaien, hij was gaan draaien...

-15 kudos 2026-05-30 22:25:56 op Trucjes met je poeskat
Johan Derksen in z'n jongere jaren? Oh nee, toen had je alleen nog zwart-wit film onder begeleiding van piano-muziek.

4 kudos 2026-05-26 19:24:10 op We worden WERELDKAMPIOEN!!
Beter lezen, onnozelmans. Duitse econoom die het de VORIGE KEER goed HAD (en nu komt 'ie) VOORSPELT NU Nederlands als winnaar.

2 kudos 2026-05-23 12:14:30 op RIP Rob Base
Ik ken dit nummer uit GTA San Andreas. Prachtplaat.

-3 kudos 2026-05-10 21:01:27 op Keuken lifehack
In plaats van haar in te smeren met mayonaise, kun je haar beter in bloem rollen om het natte plekje te vinden...

52 kudos 2026-05-04 20:40:11 op Toet in je toetje
Nu kijkt hij nog blij, straks als ze de brander er bij pakken gaat die crΓͺme brullen...

4 kudos 2026-04-30 18:48:47 op Stoute Dikkie Dik
@Styllurt | 30-04-26 | 17:53: Nee hoor, die is hartstikke dood!

17 kudos 2026-04-30 18:29:24 op Titonic
Wat je zegt kan eigenlijk niet, maar toch kan 'k er wel om lachen.

-2 kudos 2026-04-27 09:08:28 op Schietpartij weer voorbij
Zo eentje die vrijwillig naar het Epstein eiland zou vliegen om oude mannen te pijpen voor een paar centen of een waardeloos figurantenrolletje in een geflopte tv-show.

4 kudos 2026-04-24 16:16:06 op Stokken en muziek
Ah, volgende keer dat ik overvallen en verkracht word zal ik vragen aan de daders of ze dit liedje opzetten!

1 kudos 2026-04-24 16:15:10 op Stokken en muziek
@de bartsmitridder | 24-04-26 | 13:58: Proost!

14 kudos 2026-04-24 16:12:37 op Busje komt NUUUUU!
Hij haalde de vrachtwagen met een keurig snelheidsverschil in. En als mensen gaan seinen en of toeteren zal ik me ook direct minder gaan haasten dan daarvoor.