DumpStats voor GebuktIsSomsGenomen

38,469 +40913 -2444

Kudos

#1570 (Top 0.4913%)

Kudos/dag 23.16
Kudos/reaguursel 27.52
Meeste kudos op 1 reaguursel 3430
Minste kudos op 1 reaguursel -151

1,398

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.84
Topreaguursels 4
Woorden per reaguursel 29.7
Reacties per reaguursel 0.51
Meeste reaguursels op 1 dag 14
Aantal x weggejorist 19
Geregistreerd op 24-11-2021
Eerste reactie op 06-12-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-22 10:19:28 door Sarcasmus op Mea Culpa Thijs Römer
Als ik de geinterviewden zo hoor, zijn het vooral vrienden en familie.
Als jijj niets hebt met die viezerik, dan kan je toch gewoon zeggen dat hij niets gezegd heeft over de schadevergoeding.

1 kudos 2026-06-09 10:45:16 door ruubin op Eén aspirant-hooligan wil aandacht
Pleur op man. Het is een leuke grap om hem aan te merken als zwakbegaaf maar je weet zelf ook dat het helaas niet zo is.

Voor dit soort gedrag is de publieke schandpaal gemaakt want officiele sancties zijn er niet of weinig.

0 kudos 2026-06-09 08:31:11 door Bertie Wooster op Eén aspirant-hooligan wil aandacht
O sorry, ik had niet door dat dit er zo'n een is waarbij we om alles moeten lachen en alles schattig en aandoenlijk vinden. Ook als hij met zijn bier in zijn handen agressief doet tegen de camera en obscure gebaren maakt.

4 kudos 2026-06-05 19:42:11 door main op WK mannetjes
Wie hadden ze anders voor hem in de plaats mee moeten nemen. Weghorst? Oh wacht...

15 kudos 2026-06-05 15:55:50 door PSHH op WK mannetjes
Koeman als bondscoach, dat is de werkelijke armoede.

1 kudos 2026-05-17 09:19:18 door GebuktIsSomsGenomen op Hansie over de nakba
@ikken11 | 17-05-26 | 09:49: Gast ik ben in de jaren 80 geboren. Toen was die godvergeten regio al om te janken. Er is niks veranderd en dat zal ook nooit in onze leven gebeuren. Beide kanten zijn bloedzuigers, moordenaars die elkaar naar het leven staan. Ik ben helemaal klaar met beide propaganda. Israel, hamas, palestina het boeit mij geen fuck meer.

1 kudos 2026-05-17 08:11:25 door Rest in privacy op Hansie over de nakba
Ik onderschrijf jouw mening: Wat elke van de partijen uitvreet is barbaars, onmenselijk, sadistisch en Nazi waardig.
Ik kom dan zelf op nog barbaarsere oplossingen, maar dat deugt ook niet.

-14 kudos 2026-05-17 07:49:25 door ikken11 op Hansie over de nakba
Jij bent kut en moet eerst eens verdiepen in de materie voor je jouw ondoordachte mening etaleert. Echt iets behorend bij een hersenloze generatie-z

0 kudos 2026-05-12 17:20:43 door goempert op Boze bouwvakkers
Totdat er bij de strontgooier thuis wat moet gebeuren dan kan het ineens allemaal.

0 kudos 2026-05-07 19:14:56 door Bounty82 op Steeldief pakken is volgens omstander iets Nederlands
Reepje chocola of telefoon maak geen reet uit. Gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. Leg mij even uit wat het verschil tussen het stelen van een telefoon of reepje chocola? Allebei diefstal, allebei strafbaar, allebei 4 jaar brommen.

0 kudos 2026-05-07 07:57:39 door SpaceVogel op Het campinggevoel
Of pubers die met ziektes hun lege woorden kracht proberen te geven in ruil voor kuddos, zo zielig.

1 kudos 2026-05-07 07:43:42 door Tempytemp op Het campinggevoel
Dat hoor ik inderdaad alleen bij temptation island of ex on the beach

1 kudos 2026-05-06 19:24:06 door belco1998 op Foto afgevoerde opa mag niet.
@belco1998 | 06-05-26 | 15:18: Jammer dat er niet op feiten gebaseerde tegen reactie komt alleen maar simpel minnen.

0 kudos 2026-05-05 21:51:35 door DiePanzerVorwaerts3 op Idioot op A10 heeft haast
Jij bent dus zo'n lul die mijn vrouw rechts inhaalt terwijl ze zich keurig aan de maximumsnelheid houdt. Ja, ze haalt ze maar in, ze is er klaar mee om elke keer allerlei toeren uit te halen om er toch maar op de correcte wijze via de linkerkant langs te gaan.

4 kudos 2026-05-05 19:06:41 door Ed-Random op Idioot op A10 heeft haast
Ga jij het even goedpraten joh! Dan ben je nog erger dan die linksrijder! En bovendien, wat je zegt is dikke onzin: de splitsing is 2 km verderop, niet hier. En als je hier blijft rijden kom je uit op de middelste strook (niet baan) van de A4.