8,661 +10264 -1603
Kudos
#8582 (Top 2.6854%)
| Kudos/dag | 5.28 |
| Kudos/reaguursel | 13.1 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1063 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -99 |
8,661 +10264 -1603
Kudos
#8582 (Top 2.6854%)
| Kudos/dag | 5.28 |
| Kudos/reaguursel | 13.1 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1063 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -99 |
661
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.4 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 13.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.46 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 13 |
| Geregistreerd op | 26-11-2021 |
| Eerste reactie op | 31-12-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-27 22:33:41 door Ikweetni op Oekraïense strijdkrachten vuren Flamingo-kruisraketten af
Hij is gek genoeg om dit op z'n eigen land te doen, en dan zeggen dat het nato was.
-1 kudos 2026-06-27 17:29:07 door Tweakers921 op Oekraïense strijdkrachten vuren Flamingo-kruisraketten af
Poetin is gek maar niet zo gek. Het nadeel van dit soort dingen is dat je dan de controle over de oorlog verliest. En voor je weet gooit iedereen over en weer dit soort dingen. Dit soort acties levert alleen maar verliezers op. Ze zitten heus niet te wachten dat zo'n ding op Moskou valt. Poetin heeft in het verleden vaak gedreigd met dit soort dingen maar dat doet hij voor eigen bühne (vijand NATO!) en uit onmacht.
5 kudos 2026-06-27 16:59:54 door Tycz op Oekraïense strijdkrachten vuren Flamingo-kruisraketten af
Hij is al een tijdje aan het verliezen. Van het tweede leger ter wereld naar het tweede leger in Oekraine en nu het tweede leger in Rusland. Ik denk dat hij het al wel een tijdje doorheeft.
-5 kudos 2026-06-27 14:42:33 door coet op Oekraïense strijdkrachten vuren Flamingo-kruisraketten af
dus hopelijk een papieren overeenkomst waar iedereen weer tevreden mee is, bijvoorbeeld minsk akkoorden,misschien is dat wel een goed idee
14 kudos 2026-06-27 14:07:47 door HenkdV JWT op Oekraïense strijdkrachten vuren Flamingo-kruisraketten af
Dan keren ze zelfs China tegen Rusland. Het is makkelijker om een NATO land aan te vallen, en dan te claimen dat de oorlog verloren is omdat NATO ingreep.
0 kudos 2026-06-25 21:00:32 door KenJijDeSwaffelman op Mensenvlees in je McWappie
De brein, jeweettog.
1 kudos 2026-06-25 11:41:53 door pannekoekmetmosterd op Mensenvlees in je McWappie
Aboeboe
0 kudos 2026-06-25 11:00:24 door sonix op Mensenvlees in je McWappie
En ze hebben stemrecht.
1 kudos 2026-06-25 10:25:21 door pietjeparanoia op Mensenvlees in je McWappie
amoebe
4 kudos 2026-06-25 10:25:01 door PeterPandemie op Mensenvlees in je McWappie
Amoebe?
-1 kudos 2026-06-23 18:00:55 door AmraniPlatje op Warme dinsdagmiddag in Langweer
Komt morgen wel.
5 kudos 2026-06-06 11:31:31 door LordFido op Welk trucje gaat deze orca doen
Onzin, okra's horen in de grond in een (sub)tropisch klimaat en overleven prima in het wild. Wel worden de meesten idd vermoord, meestal tbv gumbos of curry's
4 kudos 2026-06-03 11:41:29 door HitsigeHenri op Fijne dinsdag allemaal
AC/DC. Spannende muziek voor bij een spannende outfit
15 kudos 2026-06-03 10:57:45 door The Green*Machine op Fijne dinsdag allemaal
Ga je mond spoelen zwitsal.
3 kudos 2026-05-10 18:54:11 door Wehavegothim op Gek wijf heeft geen geduld
Ik denk dat ze al gebeld zijn
6 kudos 2026-05-09 08:30:18 door Pumpernickel op Mijn kind heet Djevin
jaja, Herman, nu weten we het wel.
0 kudos 2026-04-10 18:43:59 door nieuwsgierige pelg op Re: Het leven is heel mooi
Daar hebben we ons moeder voor.
5 kudos 2026-04-10 15:43:57 door PPeterrr op Re: Het leven is heel mooi
Die kennen we nu wel.
-10 kudos 2026-04-10 11:18:49 door ioozereoh op Ze verbaast zich
ik heb zo'n vermoeden dat deze muts heel veel geld verdiend met online zijn. en dat in tegenstelling van u.
0 kudos 2026-04-01 18:44:15 door Liegebeest op Wandelen op woensdag
Niet met je eens.
https://www.reddit.com/user/Sh...
1 kudos 2026-03-09 09:04:22 door Stumpert1001 op Om de zondag door te komen
Zoals de koning, die laat zijn keutels uit de darm trekken.
14 kudos 2026-03-09 07:44:41 door danny_33us op Om de zondag door te komen
als Vlaming heb ik daar geen probleem mee
7 kudos 2026-03-08 20:54:42 door Batavier52 op Om de zondag door te komen
Wat is ongewoon poepen? Leg uit!
-30 kudos 2026-02-24 07:40:06 door The_space_cowboy op Bentley heeft een gave
Limburgs is trouwens een taal, geen dialect.
2 kudos 2026-02-13 13:26:09 door Kingjohn55 op Hoeveel vertrouw je God?!
Mee eens ik ben ook praktiserend atheist
5 kudos 2026-02-13 09:49:52 door Omnium3 op Hoeveel vertrouw je God?!
Grappig dat je dan eindigt met dat jouw "geloof" eigenlijk het beste is. Juist het geloven dat alleen jouw geloof het beste is, zou wel eens het echte probleem kunnen zijn. Al die mensen die claimen het het beste te weten en daar consequenties aan verbinden.
9 kudos 2026-01-22 17:22:11 door Sep Splatter op Waarom we geen Wendy's hebben in Europa
Getypt op een HP met Microsoft en Chrome vanuit de Starbucks op een toetsenbord met US indeling op een netwerk van NetGear Routers al zoekend op FaceBook een iPhone naar tips voor Netflix vanavond.
Maar inderdaad, die kudtamerikanen he!
5 kudos 2026-01-16 12:02:26 door Walthanas op Leeftijd is maar een getal
https://en.wikipedia.org/wiki/... Geen AI in dit geval.
9 kudos 2026-01-08 11:23:05 door SchuivendePanelen op Tijd voor het Polygoonjournaal
Filip heeft dit vast niet zelf ingesproken.
22 kudos 2026-01-05 18:30:51 door Midnightmotion op Sneeuw is FAKE!!
Het komt uit de cloud, lijkt me duidelijk.
8 kudos 2025-12-06 09:59:10 door creamandchiveschips op Naakt op de trap
En terecht!
2 kudos 2025-10-31 18:01:51 door Scherpstemes op Turnmeisje showt skills
Niet vóór het fornuis?
0 kudos 2025-10-22 11:19:05 door RW00 op Biem onder dienblad
Gewoon het bovenlichaam op een karretje schroeven.
4 kudos 2025-10-03 20:55:04 door Miel98 op Rollin'burnout op de snelweg
De beelden die we missen zijn van de uitvaart.
8 kudos 2025-09-18 17:57:58 door Headshot_happiness op Papa geeft gepaste straf
Of juist wel..hij is nu toch al kaal.
7 kudos 2025-09-17 17:35:31 door Necramonium op Bassie 90 jaar geworden
Leuk geprobeerd Vlugge Japie!
11 kudos 2025-09-17 17:34:07 door buffel88 op Bassie 90 jaar geworden
Hou dan gewoon je bek als je niks beters te melden hebt
29 kudos 2025-09-17 17:33:47 door Rest in privacy op Bassie 90 jaar geworden
Nou zeg, wat hebben je vader en moeder nou weer met Bassie en Adriaan te maken?
10 kudos 2025-09-11 08:55:24 door £ 20 op Wegmisbruikers klassieker: Meneer wil geen 2 euro betalen
@xzaz2 | 11-09-25 | 10:43:
Voor de auto kostte het toen inderdaad 5,- maar voor een aanhanger was het 2,- meer en dat kon die keutel op dat moment niet betalen.
Vervolgens wilde hij het via de bank wel overmaken vanaf een rekening die hij niet heeft, dat werkte dus ook niet.
Om vervolgens niet achteruit te kunnen rijden met een aanhangertje.
Wat een enorme kneus ben je dan zeg.
-1 kudos 2025-09-11 08:43:12 door xzaz2 op Wegmisbruikers klassieker: Meneer wil geen 2 euro betalen
@langhert | 11-09-25 | 00:58: Mensen luisteren echt enorm slecht. Hij heeft gewoon 5 euro bij zich maar dat willen ze niet aannemen of iets dergelijks? Best raar dat je contant niet meer kan betalen.
29 kudos 2025-09-10 22:58:26 door langhert op Wegmisbruikers klassieker: Meneer wil geen 2 euro betalen
HET GAAT NIET OM WILLEN! Het gaat om KUNNEN! LUISTEREN!
3 kudos 2025-08-31 11:39:07 door Ikhebjeukdaar op Fijn weekend allemaal
En dan niet effe een linkje delen?
0 kudos 2025-08-30 05:38:26 door MainMan2 op De pan met rare geluiden
@mikkelokkio | 30-08-25 | 03:40: Moet je daarna eens vragen wat het verschil met een spiraalkneder is.
2 kudos 2025-08-30 01:40:33 door mikkelokkio op De pan met rare geluiden
Klopt. Al zal t gros niet weten wat een planeetmenger is…
2 kudos 2025-08-29 22:29:06 door deugdniet op Ei met vlees in de olie
deze olie halen ze uit het riool
7 kudos 2025-08-19 10:26:08 door teleersteenstot10 op Racen met neusringkoeien is niet ok
Nou het is maar een heel klein percentage dat compleet gek is. De meerderheid van de mensheid boeit het echt niet dat een koe/stier in Mario Kart een neusring heeft.
0 kudos 2025-08-08 06:01:39 door mafkeezzz op Meisje heeft last van ongedierte
Ongedierte heeft last van menselijk ongedierte
9 kudos 2025-08-01 06:47:55 door Komkommerstamper op Ricky Gervais over religie
Ik geloof het wel.
22 kudos 2025-07-22 10:41:49 door Fuddd op Vandaag is de laatste maandag van de week
Tieten zonder tepel zijn ook gewoon minder lekker!
-1 kudos 2025-07-20 18:20:49 door Anaalintruder op Hoe klim je op een olifant?
@zachtgekookteitje: nee, wel een olifantenopvang..