10,187 +11237 -1050
Kudos
#7302 (Top 2.2849%)
| Kudos/dag | 1.99 |
| Kudos/reaguursel | 15.55 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 761 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -83 |
10,187 +11237 -1050
Kudos
#7302 (Top 2.2849%)
| Kudos/dag | 1.99 |
| Kudos/reaguursel | 15.55 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 761 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -83 |
655
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.13 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 21.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.5 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 13 |
| Geregistreerd op | 25-06-2012 |
| Eerste reactie op | 25-06-2012 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 09:36:10 op Goedendag, meneer
moet ie toch weer naar boven lopen voor z;n telefoon.. onhandig
7 kudos 2026-06-21 10:49:50 op Nederlanders doen Magalenha
en had jij het niet geweten en gezien.
5 kudos 2026-06-20 10:30:32 op Uniek interview
Verre familie van Angine de Poitrine?
-13 kudos 2026-06-20 10:27:46 op LEGO-diefstal in Rijssen
Dus als deze meneer een andere ethnische achtergrond had gehad was het wel een echte crimineel geweest? of omdat het lego is? Sorry, ik snap even niet waarom dit voor jou meer een domme actie is dan gewoon winkeldiefstal.
1 kudos 2026-06-20 10:23:01 op Dumpert Stormbulletin: Twee bliksem slomo's
1,21 gigawat voor het uitrzoeken..
-1 kudos 2026-06-19 16:07:09 op Rijden op Pikes Peak is gevaarlijk
@altijd-guus | 19-06-26 | 15:56: ok ok ok ..... pfff , tis bijna weekend he
19 kudos 2026-06-19 13:59:25 op Nieuwe beelden uit Moskou
Nou.. laat die moskovieten maar eens een winter zonder verwarming zitten.. dan is de oorlog snel afgelopen.
0 kudos 2026-06-19 13:44:34 op Rolling Stones Kurhaus 1964
ha. gewoon met je paraplu in het publiek staan. moet je nu niet in je hoofd halen.
6 kudos 2026-05-31 14:50:39 op Boze opa komt verhaal halen bij motorrijderd
Gedrag van motorrijder is net zo triest als "motorrijders" die de motor op toeren jankt als ze er langs willen. Vooral als ze tussendoor rijden in de file.. Daarvoor heb je een grootlicht of een toeter op je motor zitten.. Als je die niet blind weet te vinden op je motor dan dan mag je weer rijlessen gaan nemen. Want blijkbaar kan je er geen ruk van.
30 kudos 2026-05-30 13:19:55 op Meeisje vervoert lamp op de fiets
Wat een enorme tyfusteringkutstreek zeg.. Kan die rooie eens bij die pauper langsgaan en vragen of hij als kind iets te vaak van de commode is gevallen? En dan ook nog weglopen meteen.. Lafaard.. en z'n vrienden die er als hyenas om lachen.. manmanman
6 kudos 2026-05-28 13:33:46 op Restaurantbaas zet achtervolging in na crash Amsterdam-Noord
nou. ik fiets daar altijd langs (werk daar vlakbij). en dat valt ook wel weer mee. overdrijven is ook een vak. Noord is heel snel aan het veranderen maar het beeld dat je savonds binnen moet blijven is klinkklare onzin. dat van die autos ook. In de binnenstad is het een groterere rotzooi. ga maar eens kijken in het sarphatipark. In noord zit meer industrie maar dat is over een aantal jaar ook allemaal weg .de gentrificatie daar gaat hard
-4 kudos 2026-05-27 12:34:28 op Hypocriete, narcistische greenfluencer heeft aandacht nodig.
nou ja zeg.. doe eens normaal.. je doet je naam eer aan
27 kudos 2026-05-26 13:46:58 op Russell Crow vs handtekeningenjagers
ik blijf het toch een raar iets vinden... een handtekening vragen aan een persoon vanwege z'n werk
-6 kudos 2026-05-20 13:38:33 op Meneer denkt ongestraft een vrouwtje te mishandelen
want roomblanke nederlanders zijn altijd lieverdjes en doen nooit dit soort dingen.
8 kudos 2026-05-17 15:41:21 op In de Manosfeer
doe het lekker zelf als je het zo belangrijk vindt.
0 kudos 2026-05-17 10:37:37 op Materiaalinspectie voor de burgemeester in Rusland
@Aleksandr | 17-05-26 | 09:17: alles is relatief.. een heel elektriciteitsnetwerk platleggen van een land zodat de bevolking in de winter in de ijskou zit... dat is een oorlogsmisdaad. en dan vind je het gek dat ze een woontoren raken... Ga maar lekker door met trollen.
-3 kudos 2026-05-17 10:19:32 op Nog een LIVE van Max
hele hele filmpje?? pfffff
-9 kudos 2026-05-16 10:44:02 op Petje wordt boos na brakecheck
ah . jij kent de nationaliteit van de golfbestuurder begrijp ik?
20 kudos 2026-05-14 10:52:12 op Marokkaanse NL-ers missen wat
NIet generaliserend maar wel in het algemeen.. huh?
-4 kudos 2026-05-14 10:50:04 op Boter kaas eieren
Verwachtte jullie ook een vis in de pan op eind?
18 kudos 2026-05-13 12:06:39 op Trump over z'n ballroom
Je zal dat vatsige 80 jarige lijf maar moeten spraypainten zeg.. bleah
11 kudos 2026-05-12 15:59:37 op Steeldieven bij voetbalclub
wilders presteert sowieso niks. die kan alleen maar kansloos opjutten.
6 kudos 2026-05-08 13:25:36 op Stephen Colbert for president?
@Jona123 . Denken is blijkbaar niet echt besteed aan jou.
0 kudos 2026-05-05 22:18:22 op Rood kruis = rijbaan bezet
@Forza_Ruud_Krol | 05-05-26 | 17:43: standaardspitsje?? zeker wel. ok 25 min.. zo goed? ben je er net af bij oostzaan, mag je weer naar tunnelbuis zuid aansluiten. vooral als de linkerbaan weer eens is afgesloten om te kunnen doseren.
26 kudos 2026-05-05 14:48:11 op Rood kruis = rijbaan bezet
tis ook een rukstuk. als je daar je afslag mist moet je de hele coentunnel door en weer terug de tunnel door. ben je geheid een half uur verder.. maar dat daargelaten. achter elk matrixbord een camera hangen. hoevaak ik ze daar door door zie rijden.. dan kan menig begrotingstekort mee worden aangevuld.. voorral de tunnelbuis van noord naar zuid. manmanman
-38 kudos 2026-05-05 14:45:42 op Bodycams bij de zelfscankassa's
en toch heb ik de meeste last van roomblanke, uit de nederlandse klei getrokken, tokkies in de appie.
2 kudos 2026-05-01 09:22:32 op With those beautiful ears of yours
@drildeur : ik hoop dat je begrijpt dat hij de historie in gaat als de slechtste, meest destructieve en polariserende autocratische corrupte president everooit.. Als je dat niet inziet dan is er echt iets mis met je perceptievermogen.
2 kudos 2026-04-27 10:40:47 op Niemand ziet het even snel pissen
mijn hond pist nooit in een portiek, maar op een, daar voor bestemde, uitlaat strook. en een plasje van een hond is ook echt wel wat kleiner dan van zo'n aso
9 kudos 2026-04-24 09:29:57 op Heethoofd laat niemand vóór zich invoegen… moet daarna zelf naar links 🤡
Die was al te laat voor z'n afspraak bij z'n therapeut denk ik
8 kudos 2026-04-22 11:35:22 op Watervliegtuig in de water
nee. doen we niet. het is en blijft "de' water. ken je klassiekers
0 kudos 2026-04-22 11:28:10 op BMW levensmoe
Die rechter BMW geeft ook nog een flinke dot gas lijkt wel.. beiden zijn ze af.. mafketels
0 kudos 2026-04-20 18:47:07 op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
En wat doe je met de nederlanders dan bij de 3e strike?
0 kudos 2026-04-20 13:57:01 op Opgefokte mafklapper in Mercedes
sneu is een understatement vriend.. klinkt alsof je mercedesmeneer begrijpt.. hoe dan?
0 kudos 2026-04-19 11:05:50 op Je navigatie is beledigd
als man zijnde schaam ik m voor de comments hier. andrew tate gehalte is weer hoog.
24 kudos 2026-04-17 14:27:23 op Ik moet naar links!
wat is dat tegenwoordig?? vandaag 20minuten met de auto op pad geweest. 2x bijna van rechts geramd omdat ze door rood reden, 1x iemand langs mij door rood omdat ie het er niet eens mee was dat ik stopte voor oranje en 1 iemand compleet uit z'n stekker omdat ik 2 autos voorrang verleende (die al erg lang stil/vast stonden). waar ik zelf voorrang had.. en dan ben ik nog best wel een assertieve rijder. mijn god zeg
0 kudos 2026-04-17 14:17:34 op 3..2..1.. go!
zij hebben tenminste van dit soort wedstrijden. Ook al vallen zij, wij lopen alsnog hopeloos achter
-34 kudos 2026-04-17 14:15:48 op Ritje op de autobahn gaat mis
het knipperlicht gaat volgens mij ruim van te voren aan. Als je dan nog extra gas gaat geven dan ben je gewoon dom en heb je het verkeersinzicht van een gootsteenontstopper. .
4 kudos 2026-04-16 10:29:03 op Lekker hard op de dijk
@PeterGriffin : Zeker.. maar ik vloog niet uit de bocht en ging ook niet met ziektes strooien.. en daar, mijn vriend, zit het verschil. (+ ik had betere muziek op staan)
38 kudos 2026-04-15 13:40:01 op Even een boodschap
50euro statiegeld op die flessen. zo opgelost.
105 kudos 2026-04-15 09:04:42 op Bericht aan alle armen onder ons
maar wat is nu je punt? moet ik meer tennis kijken om rijk te worden? ik mis een cursusaanbod.
32 kudos 2026-04-14 20:31:45 op Boer Matijs heeft geen oogst dit jaar
Wat is het nummer van z'n vrouw? Hier moet ook gemaaid worden. Win-win!
3 kudos 2026-04-11 12:20:08 op Weekenndnddnn bitchesss
komt omdat ze tegenwoordig niks leuks meer maken.
4 kudos 2026-04-11 12:14:53 op Re-entry van Artemis II x20
ja. vraag dat maar aan de dinosauriers.
57 kudos 2026-04-11 11:56:49 op Student aan de lamp
sneue sukkels op alle vlakken!! laatst ook 2 studenten naast me toen het regende.. "k*nkerregen, wordt zo k*nkernat, k*nkerzooi".. ging maar door. echt.
-1 kudos 2026-04-11 11:50:04 op Guns n Roses bij je thuis
Doet ie beter dan ik.. maar ik kan sowieso niet zingen.
0 kudos 2026-04-09 11:31:49 op Busje pikt bumperklever niet meer
het zijn altijd dezelfde mercedessen
1 kudos 2026-04-08 14:08:25 op Houtoe flesje wijn open maken
ooit gedaan? is nou niet echt makkelijker.. ..
19 kudos 2026-04-05 09:41:33 op Tweede bemanningslid F-15E gevonden
nounounou.. the most daring.. wat dacht je van de Cabanatuan Raid waar in '45 het leger 500 krijgsgevangen hebben bevrijdt, diep achter de vijandelijke linies. of de Bat 21" Rescue waar een vlieger 11 dagen moest zien te overleven in vietnam. bij de reddingsoperatie zijn 5 vliegtuigen neergehaald.. dus most daring. niet echt.. Meest dure? dat dan weer wel. zal ook wel weer een paar honderd miljoen hebben gekost.
0 kudos 2026-04-03 12:22:09 op Bloedzuigertje wordt staande gehouden
Teveel amerikaanse videos gekeken zeker? Wij hebben geen constitution en een fifth amendement
5 kudos 2026-03-30 10:42:11 op Miljonair worden in Dubai
daar dan ook om 3u snachts moeten rijden omdat je anders overdag kneiterhard in de file staat met je gehuurde cabrio.