8,751 +10469 -1718
Kudos
#8502 (Top 2.6604%)
| Kudos/dag | 11.81 |
| Kudos/reaguursel | 12.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3198 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -101 |
8,751 +10469 -1718
Kudos
#8502 (Top 2.6604%)
| Kudos/dag | 11.81 |
| Kudos/reaguursel | 12.33 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3198 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -101 |
710
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.96 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 12.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.39 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 42 |
| Geregistreerd op | 14-06-2024 |
| Eerste reactie op | 14-06-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-25 09:07:35 door Skunk57 op Even keren op de oprit N50
Je had kunnen volstaan met Chevy van, dan hadden wij het al begrepen.
-2 kudos 2026-06-25 08:05:41 door DieMonde op Even keren op de oprit N50
Je schrijft 'haar' - dat impliceert dat ze er niets aan kan doen en gaan we dus niet de hufter uithangen.
1 kudos 2026-06-20 14:52:08 door timmehh001 op Dumpert Stormbulletin: Blikseminslagen
https://map.blitzortung.org/#1... zelfde bron, interactieve fullscreen kaart
0 kudos 2026-06-20 08:52:10 door RayZor op Dumpert Stormbulletin: Blikseminslagen
Ik gebruik deze site
https://www.lightningmaps.org/...
1 kudos 2026-06-20 08:52:00 door Stoorzendert op Dumpert Stormbulletin: Blikseminslagen
www.lightningmaps.org Deze ook en daar zie je ook de geluidsgolven.
-10 kudos 2026-06-17 14:26:11 door Pommetj3 op Interviewtje met Corentin Moutet na gewonnen tennispot op de Queen's Club
Heb ik niet vaak, maar moest echt hardop lachen.
0 kudos 2026-06-11 11:31:27 door unfortunatelypeanutbutter op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
Als je iets grappigs op je lever hebt..is dat een 'organ joke'?
0 kudos 2026-06-07 12:44:48 door SchuivendePanelen op Jongetje wou de man uithange
Zeuv'm
-3 kudos 2026-06-07 09:22:30 door robbert124 op Jongetje wou de man uithange
Linkse rat
2 kudos 2026-05-25 08:34:55 door Rabarber op Tijd voor wat vliegtuig pr0n
Je bent wel verbonden maar het gaat allemaal niet zo snel he?
3 kudos 2026-05-25 07:46:30 door Pilslikker op Man heeft wel erg veel honger
Vroeger joeg hij mensen van zijn parkeerplaats die er een zelf meegebracht boterhammetje aten
21 kudos 2026-05-25 07:41:16 door HenkieWanky op Tijd voor wat vliegtuig pr0n
Deze vliegtuigen komen niet vast te zitten in de neusgaten van een zeeschildpad.
Als je dan toch de vergelijking maakt...
3 kudos 2026-05-23 10:27:46 door RW00 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@MR.kangoeroe | 23-05-26 | 12:10: Ik geef alleen antwoord op de vraag.
Mensen kunnen wel minnen, maar het is gewoon wat er nu gebeurt.
Turken kunnen in Nederland politiek asiel aanvragen.
6 kudos 2026-05-23 10:10:37 door MR.kangoeroe op Statushoudersgezin vindt huis te klein
@RW00 | 23-05-26 | 09:14: bla bla bla, en dan 4000 km verderop een gratis huis krijgen en teleurgesteld zijn.
-12 kudos 2026-05-23 07:14:26 door RW00 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Tegenstanders van het Erdogan regime zijn in Turkije niet veilig.
38 kudos 2026-05-22 22:48:25 door Flexibessie op Statushoudersgezin vindt huis te klein
ja zeker, die oorlog daar is schrijnend... ik heb geen idee, ik kijk en luister niet naar het nieuws
-1 kudos 2026-05-22 11:49:25 door SnotYoung op DPV: Politie toont verdachte van oplichting oudere in Alkmaar
Je plaats wel vaak exact hetzelfde commentaar bij deze filmpjes.
Mooi knip en plak werk.
1 kudos 2026-05-22 11:37:16 door Hallooooo op DPV: Nepagenten bestelen bejaarde vrouwen
Het kunnen ook afstammelingen zijn van de gastarbeiders uit de vorige eeuw die rechts hierheen haalde. Kan je zo 123 niet zien toch?
1 kudos 2026-05-22 11:34:11 door ario6 op DPV: Ouderen uit Oud-Beijerland voor wel 20.000 opgelicht door jonge daders
Spijker ons bij: waar zie je dat zo duidelijk aan?
2 kudos 2026-05-22 10:58:36 door banditoz op DPV: Nepagenten bestelen bejaarde vrouwen
@Degema | 22-05-26 | 11:52: Als ze na 5 generaties nog smartengeld kunnen eisen dan zijn dit ook nog steeds asielzoekers.
0 kudos 2026-05-22 09:52:58 door Degema op DPV: Nepagenten bestelen bejaarde vrouwen
Waarop is jouw conclusie, dat het (ex)asielzoekers zijn, gebaseerd? Dit slaat nergens op. Stemmingmakerij is het gevolg en daar zit niemand op te wachten. En....het COA heeft hier niets mee te maken. Voor de duidelijkheid: ik ben geen links figuur.
1 kudos 2026-05-22 09:49:54 door 68crat68 op DPV: Ze worden steeds jonger die agenten
@ikdenkwat | 22-05-26 | 10:48: Wedje leggen?
0 kudos 2026-05-22 09:47:44 door Timberlake op DPV: Ouderen uit Oud-Beijerland voor wel 20.000 opgelicht door jonge daders
-weggejorist-
1 kudos 2026-05-22 08:48:37 door ikdenkwat op DPV: Ze worden steeds jonger die agenten
Ja bij jou is alles asielzoeker, dit is gewoon Delano van Chantal en Rodney.
3 kudos 2026-05-15 10:31:41 door Halal gehaktbal op Bootje varen met mooi uitzicht
Ik zie dit voor het eerst en heb er ook geen enkel probleem mee.
10 kudos 2026-05-15 10:24:38 door Booners69 op Bootje varen met mooi uitzicht
ik zie het probleem niet
2 kudos 2026-05-11 12:17:26 door A.tractie op Waar kan ik deze bar vinden?
Lelijke neptetten en dergelijke heeft ze.
0 kudos 2026-05-10 07:53:08 door deneg0r op Zin in honing?
komop man het is 2026
3 kudos 2026-05-09 14:26:26 door AmraniPlatje op Parkeren in de buitenbocht
Hij mag blij zijn dat ze klaar stonden om 'm op te vangen. Anders was ie veel verder doorgevlogen.
0 kudos 2026-05-09 13:50:04 door nieuwsgierige pelg op Mijn kind heet Djevin
@Ik spreek Nederlands | 09-05-26 | 10:09: Verander je nicknaam maar in "Ik schrijf Nederlands en verbeter graag iedereen".
-1 kudos 2026-05-09 09:06:42 door 28K8Modem op Mijn kind heet Djevin
@Ik spreek Nederlands | 09-05-26 | 10:09: Ja.
-3 kudos 2026-05-09 08:09:43 door Ik spreek Nederlands op Mijn kind heet Djevin
En betekend schrijf je officieel met twee t's namelijk betekent.
15 kudos 2026-05-07 12:06:25 door Pufje op BREEK: Ali B. de bak in
@owikzegmaarwat | 07-05-26 | 14:02: Die heeft toch niet vastgezeten?
18 kudos 2026-05-07 12:02:13 door owikzegmaarwat op BREEK: Ali B. de bak in
joh laat marco toch eens los man.
38 kudos 2026-05-07 09:49:27 door Ilovefatchicks op BREEK: Ali B. de bak in
Zinloos, Marco raakt de kantjes niet eens meer bij Ali. Gevangenen zijn dol op verkrachters en geven ze graag een koekje van eigen deeg.
-1 kudos 2026-04-28 08:35:11 door Kwaaie tor op Tijn gaat voor olympisch goud
Geen repost dus.
-2 kudos 2026-04-28 07:47:05 door owikzegmaarwat op Ff naar de supermarkt
staan de duitsers bekend om, net als die joekel van een USK rating op games waarop "verzamelaars" altijd gaan flippen. "Check ik heb Zelda in mint condition! Alleen jammer van die USK rating"
-3 kudos 2026-04-28 07:28:00 door Valreep op Ff naar de supermarkt
En dan staan er ook nog meer letters dan nummers op
10 kudos 2026-04-23 16:16:37 door Wat maatk het uit op Is iedereen uitgesolo'd?
WTF, wat heeft dit met AI te maken? Dit is gewoon een komische act, gemaakt op de manier waarop ze al jaren tv-programma's, series en films maken. In de film Titanic hoor je ook een scheepshoorn die daar helemaal niet op de set aanwezig is. Dat kan niet anders dan AI zijn. Maar goed, ik snap je sentiment: AI is kut
0 kudos 2026-04-23 13:39:55 door Pipo der Clown op Is iedereen uitgesolo'd?
@Wasgetekend:
Misschien lees je voortaan eerst wat er al staat voor je reaguurt, dan val je niet in herhaling.
-1 kudos 2026-04-23 13:07:56 door Wasgetekend op Is iedereen uitgesolo'd?
@Pipo der Clown | 23-04-26 | 13:53: Mijn "uitleg" was niet aan jou gericht, bemoei je er dan ook niet mee.
0 kudos 2026-04-23 11:53:12 door Pipo der Clown op Is iedereen uitgesolo'd?
@Wasgetekend:
Je 'uitleg' is een herhaling van wat ik al zei.
@Zoldergeit:
Normaalgesproken nam Dr.Anders de rol van zuurpruim op zich, maar die is in een FlitZ verdwenen.
-3 kudos 2026-04-23 11:09:14 door Zoldergeit op Is iedereen uitgesolo'd?
@Wasgetekend: laat Pipo maar gaan joh. Hij is soms een zuurpruim.
-3 kudos 2026-04-23 11:09:12 door befklets op Is iedereen uitgesolo'd?
Ik kan je sterk de live Voodoo Child cover van Zakk Wylde aanraden Mr. Modem.
-2 kudos 2026-04-23 10:31:45 door Wasgetekend op Is iedereen uitgesolo'd?
@Pipo der Clown | 23-04-26 | 12:24: ja dat zeg ik toch ook, Pipo.
Ik probeer het alleen vriendelijk uit te leggen, einstein.
6 kudos 2026-04-23 10:24:28 door Pipo der Clown op Is iedereen uitgesolo'd?
28K8Modem & Wasgetekend:
Zijn jullie beide echt zo dom? Dit is de act van die band, en uiteraard is de video en de audio los van elkaar opgenomen.
.
P.S. *betekent
16 kudos 2026-04-23 10:22:55 door ikvindhelemaalmooi op Is iedereen uitgesolo'd?
Misschien moeten we ons maar gewoon overgeven aan ai. We kunnen nog niet eens stam+t toepassen na jaren op school te hebben gezeten.
-2 kudos 2026-04-23 10:21:11 door Wasgetekend op Is iedereen uitgesolo'd?
ik denk eerder iets dat op een ander moment is opgenomen.
Geluid is inderdaad sowieso niet van die gitaar en ook de andere instrumenten zijn niet versterkt
-6 kudos 2026-04-23 10:18:57 door Pipo der Clown op Is iedereen uitgesolo'd?
Want videoclips worden nooit achteraf afgemonteerd met een separaat opgenomen audiotrack?
1 kudos 2026-04-18 08:55:37 door altijd-guus op Poolen meet handicap
Het is zaterdag dus.....ik heb op een of andere manier maar weinig vertrouwen in jouw rapportage....