10,789 +16888 -6099
Kudos
#6919 (Top 2.1650%)
| Kudos/dag | 3.7 |
| Kudos/reaguursel | 8.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6776 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -178 |
10,789 +16888 -6099
Kudos
#6919 (Top 2.1650%)
| Kudos/dag | 3.7 |
| Kudos/reaguursel | 8.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6776 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -178 |
1,320
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.45 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 23.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.4 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 38 |
| Aantal x weggejorist | 28 |
| Geregistreerd op | 21-01-2011 |
| Eerste reactie op | 28-06-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 16:54:07 door persic op Lekker potje BBQ'en jongens?
https://vru.nl/wij-zijn-de-vru...
0 kudos 2026-06-24 15:13:55 door Creatieloos op Lekker potje BBQ'en jongens?
Nu wil ik ook BBQ'en.
0 kudos 2026-06-21 07:40:46 door Croissantboter op Geit in de plee
@Boombast | 21-06-26 | 09:17: Zes geiten in de gang, indd. Rubbere Robbie. ,
https://youtu.be/9bbhHNOkx3Q?i...
3 kudos 2026-06-21 07:17:20 door Boombast op Geit in de plee
Zes geiten in de gang?
2 kudos 2026-06-19 06:09:22 door very-ferry op Spiegeloefening voor reaguurders
Nee, maar echt serieus.
-2 kudos 2026-06-09 21:19:50 door very-ferry op Dit wil ik ook kunnen
@Dennis-Dokman | 09-06-26 | 22:59: Haha, goeie
-3 kudos 2026-06-09 20:59:15 door Dennis-Dokman op Dit wil ik ook kunnen
Ja? is dat jou fantasie? drie mannen?
veel plezier..
4 kudos 2026-06-08 15:09:54 door Vage_eddie op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
Ferry moet het natuurlijk toch even erotiseren, anders past de positieve kritiek niet meer bij zijn wereldbeeld.
Maakt niet uit, je hebt het recht om de wereld door een samengeknepen kontgat te bekijken.
9 kudos 2026-06-08 13:06:03 door Gallendebejaarde op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
Jij bent dus zon mannetje dat op straat ook zon klootzak is als wij vaak op filmpjes zien?
25 kudos 2026-06-08 12:34:54 door Manus op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
@very-ferry: wat is jouw probleem man? Iedereen uit respect voor deze diender, idd tegen minimaal loon, en jij gaat een beetje recalcitrant lopen doen? Aandacht tekort? Wie ben jij dan? Very Loser?
7 kudos 2026-06-08 10:56:15 door pietpvv op Burenruzie gaat verkeerd
Cruciaal onderdeel van dit filmpje, soms heeft gillen wel nut.
0 kudos 2026-05-31 07:51:13 door lancyyyy op Niet aan mij zitten
Goed verhaal, lekker kort ook
5 kudos 2026-05-30 21:10:21 door very-ferry op Niet aan mij zitten
@f_vermeulen | 30-05-26 | 23:06: Feit is ook dat dit handelen in het geval van een hoogzwangere vrouw een onnodig hoog risico met zich meebrengt en dat, gezien de situatie (lees: een niet fysiek hysterische vrouw tegenover minimaal 5 dienders) ook gewoon anders gekund had. Maar jullie lijken zelf ook wel die ene agent uit het filmpje met de vrouw zonder rechterhand; onder geen voorwaarde kunnen toegeven dat je eerste reflex misschien niet de meest logische en terechte reflex is.
1 kudos 2026-05-30 21:06:03 door f_vermeulen op Niet aan mij zitten
inderdaad Haltje, en of het gepast geweld is weten wij niet, dat weten zij beter. een onderzoek komt er daarna altijd, en maar goed ook. feit blijft dat als ze gewoon had geluisterd dit niet was gebeurd.
2 kudos 2026-05-30 21:00:00 door very-ferry op Niet aan mij zitten
@f_vermeulen | 30-05-26 | 22:52: En of dit mag is dus nog maar de vraag, want onderzoek loopt nog. Maar ik verwacht niet dat jij van inzicht zal veranderen, wat de uitkomst ook moge zijn. Als je dit serieus gewoon ok en prima adequaat handelen vind, dan ben je wat mij betreft totaal ongeschikt.
0 kudos 2026-05-30 20:58:42 door very-ferry op Niet aan mij zitten
@f_vermeulen | 30-05-26 | 22:52: Ja, maar het feit dat het mag betekent niet dat het moet. Geweld moet gepast zijn en het neersmijten van een hoogzwangere vrouw die zelf niet fysiek is, die overigens de dag erna bevallen is (naar het schijnt), is geen gepast geweld.
Je krijgt trainingen niet voor niks bij de politie.
2 kudos 2026-05-30 20:54:14 door Haltje op Niet aan mij zitten
@f_vermeulen | 30-05-26 | 22:52: Gepast geweld ja.
0 kudos 2026-05-30 20:52:07 door f_vermeulen op Niet aan mij zitten
inderdaad Ferry, dat weet ik niet. en er vanuitgaande dat jij die pauper de ze aan het aanhouden zijn niet bent, jij ook niet. het feit blijft dat je gewoon dient te luisteren naar de politie. en als je dan nog eens zwanger bent het extra dom is om niet te luisteren. politie mag in dat geval gewoon geweld gebruiken. of je het er nu mee eens bent of niet...
-1 kudos 2026-05-30 20:47:43 door very-ferry op Niet aan mij zitten
@null | 30-05-26 | 22:44: Oh, en zonder dat ze zelf fysiek iemand te lijf ging. Klein detail maar hoor....
-3 kudos 2026-05-30 20:44:58 door very-ferry op Niet aan mij zitten
@f_vermeulen | 30-05-26 | 22:11: Mijne ook, maar je weet dus helemaal niet wat er aan de hand was, of wel soms? Je hebt letterlijk geen idee, het enige dat je weet is dat een hoogzwangere vrouw op de grond wordt gesmeten, met alle mogelijke gevolgen van dien. Echt zwakzinnige shit hier.
19 kudos 2026-05-30 20:11:38 door f_vermeulen op Niet aan mij zitten
zeker Ferry, 3 kinderen en 4 zwangerschappen hier. En mijn vrouw wist zich in haar zwangerschap wel gewoon te gedragen.....
2 kudos 2026-05-30 20:03:52 door Cochin op Niet aan mij zitten
mand.
-4 kudos 2026-05-30 20:01:08 door very-ferry op Niet aan mij zitten
@f_vermeulen | 30-05-26 | 21:56: ooit een hoogzwangere vrouw meegemaakt? Emoties onder controle houden is niet echt een van de meest herkenbare eigenschappen, zeg maar.
47 kudos 2026-05-30 19:56:10 door f_vermeulen op Niet aan mij zitten
wellicht handig dat als je zwanger bent extra goed te luisteren naar aanwijzingen van de politie om je eigen kind te beschermen?
1 kudos 2026-05-30 19:46:25 door DAFLUP op Ff driften met de boys
i'm the master of the wheels of rubber
0 kudos 2026-05-30 06:18:11 door Kapiteintkadetetten op Weer warm weer vandaag!
Beter kunnen is zelf uploaden
2 kudos 2026-05-27 19:36:39 door very-ferry op Mobiele eenheid van de politie
@groenteman | 27-05-26 | 16:05: Waarom zou ik daarvoor naar ON moeten? Opsporing verzocht voldoet prima. Het gewone nieuws overigens ook, maar dan moet je enkel even de term "jongeren" negeren, want iedereen weet waar het over gaat. Of moeten we nu dan "fatbike jeugd" zeggen? Alles om maar niet het beestje bij de naam te hoeven noemen, niet waar?
1 kudos 2026-05-27 18:30:35 door Brainy op Dit kan echt niet hoor...
@Frikandelletje Nee je hebt gelijk er is nog nooit iemand dood gegaan aan tweedehands roken. Daarbuiten zijn jonge kinderen in de groei niet bevattelijk voor de 4,000 gifstoffen in rook. Die plaatjes op de pakjes zijn met AI gemaakt.
0 kudos 2026-05-27 15:04:09 door Onbekende Meneer op Dit kan echt niet hoor...
@Frikandeltje | 27-05-26 | 12:11: Ha, dombo.
-1 kudos 2026-05-27 14:05:25 door groenteman op Mobiele eenheid van de politie
@very-ferry | 27-05-26 | 13:47:
Deze post is puur voor de reedt. Ga lekker naar ON als je de hele tijd die zelfbevestiging op je politieke agenda nodig hebt.
0 kudos 2026-05-27 11:48:06 door very-ferry op Mobiele eenheid van de politie
@HierSukkeKok | 27-05-26 | 13:11: Het één hoeft het ander niet ui te sluiten.
-1 kudos 2026-05-27 11:47:40 door very-ferry op Mobiele eenheid van de politie
@groenteman | 27-05-26 | 12:33: Die reedt is er nog steeds. Jij kiest er zelf voor om er van weg te kijken om reaguursels te gaan lezen.
0 kudos 2026-05-27 11:47:07 door very-ferry op Mobiele eenheid van de politie
@Forza_Ruud_Krol | 27-05-26 | 12:27: Probeer ik, maar dan krijg ik gelijk het label racist.
0 kudos 2026-05-27 11:11:13 door HierSukkeKok op Mobiele eenheid van de politie
Nee stagiairtje van de MSM heeft deze foto niet gekozen op basis van huidskleur, maar op basis van bilpartij.
2 kudos 2026-05-27 10:33:25 door groenteman op Mobiele eenheid van de politie
Toch jammer dat je een mooie reedt verpest met je politieke stokpaard. We weten het al.
19 kudos 2026-05-27 10:29:31 door Rabarber op Dit kan echt niet hoor...
@Frikandeltje | 27-05-26 | 12:11: U zat te schijten toen ze de hersens uitdeelden?
-4 kudos 2026-05-27 10:27:30 door Forza_Ruud_Krol op Mobiele eenheid van de politie
Zoek hulp, neuroot.
32 kudos 2026-05-27 10:22:31 door Brouhur op Dit kan echt niet hoor...
@Frikandeltje | 27-05-26 | 12:11: Oh nee, naast andermans kind kan het natuurlijk wel.
-66 kudos 2026-05-27 10:11:26 door Frikandeltje op Dit kan echt niet hoor...
Wie zegt dat het haar baby is? En waarom zou ze er niet naast mogen roken, ze blaast dat kind toch niet vol in zijn/haar gezicht ofzo? Als ze nou binnen had gezeten dan was ik het met je eens, maar gewoon in de buitenlucht heeft dat kind er toch geen last van?
0 kudos 2026-05-26 22:52:54 door owikzegmaarwat op Re: Show-off met je auto
gay, lesbisch, het maakt me niet uit het is hoe dan ook een shitnummer.
3 kudos 2026-05-26 19:41:45 door baldiebla1 op Russell Crow vs handtekeningenjagers
@very-ferry | 26-05-26 | 13:40: Man, wat ben jij een loser.
3 kudos 2026-05-26 18:52:26 door Westsider op Collega wordt geëlektrocuteerd
Ja je kon het ampere zien
3 kudos 2026-05-26 18:50:07 door Hoefniettetanken op Collega wordt geëlektrocuteerd
watt???
-4 kudos 2026-05-26 18:44:11 door very-ferry op Re: Show-off met je auto
Gaan ze dit minnen... :') Terwijl het toch echt gaat over een meisje dat een meisje zoent a.k.a. gay
-2 kudos 2026-05-26 16:09:20 door Djowjs op Wielrenner met warrrrme worst heeft paniek
@very-ferry ja. de oprit loopt tot aan de kruisende weg. Hij staat dus op iemands eigendom te pissen.
0 kudos 2026-05-26 15:53:49 door J. Veel op Russell Crow vs handtekeningenjagers
Dat is nicotine, je zult het wel merken als je a. van je moeder mag roken, b. ooit baardgroei krijgt en c. als je oud genoeg wordt om grijs te worden...
2 kudos 2026-05-26 14:06:41 door very-ferry op Warming up voor Defqon.1 in de tuin
@Rooiedonny21cm | 26-05-26 | 14:00: Heb ik al hoor, maar ben gelukkig geen geit. Jij vind het mooi, begrijp ik? Kom je uit een mediterraans land?
-3 kudos 2026-05-26 13:39:04 door very-ferry op Russell Crow vs handtekeningenjagers
@ShakespeareanTragedy | 26-05-26 | 15:00: Tja, facts over feelings, vind ik.
7 kudos 2026-05-26 13:00:21 door ShakespeareanTragedy op Russell Crow vs handtekeningenjagers
Dat is niet wat ik beweer, Ferry. Ik stel dat jouw inbreng zelfs voor Dumpert van een te laag niveau en te kinderachtig is. Kun je nagaan.
-2 kudos 2026-05-26 12:27:50 door very-ferry op Russell Crow vs handtekeningenjagers
@ShakespeareanTragedy | 26-05-26 | 13:50: haha lol...jouw ervaring op Dumpert is dat er hele volwassen, weloverwogen en intelligente discussies gevoerd worden ofzo?