DumpStats voor Raketijsje

37,415 +43719 -6304

Kudos

#1626 (Top 0.5088%)

Kudos/dag 12.34
Kudos/reaguursel 15.2
Meeste kudos op 1 reaguursel 1892
Minste kudos op 1 reaguursel -446

2,461

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.81
Topreaguursels 6
Woorden per reaguursel 12.3
Reacties per reaguursel 0.2
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 29
Geregistreerd op 05-03-2018
Eerste reactie op 05-03-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

6 kudos 2026-06-18 13:22:12 op Meisje maakt een filmpje
Als de houdbaarheidsdatum is verstreken dan bestel je toch gewoon een nieuwe?

2 kudos 2026-06-12 10:25:32 op Je verwacht sleutels
De manier van graaien verraad dat er zat ruimte in de doos zit voor smokkelwaar

-1 kudos 2026-06-11 15:28:37 op Amsterdam krijgt een AZC
@doemawat | 11-06-26 | 15:26: Misschien is dat het verschil. een Wethouder kan zich wel voorstellen wat het werk van een electricien inhoudt maar andersom niet

4 kudos 2026-06-11 15:15:14 op Amsterdam krijgt een AZC
@doemawat | 11-06-26 | 14:57: De vvd is economisch zeer rechts alleen voor sommige niet racistisch genoeg dus worden ze links genoemd

18 kudos 2026-06-11 15:13:54 op Amsterdam krijgt een AZC
Je wilt toch niet hebben dat een wethouder je groepenkast gaat aansluiten?

4 kudos 2026-06-11 15:05:02 op Rob houdt van vlees
Denk niet dat een broodje bal nou echt bijdraagt aan onze ontwikkeling

11 kudos 2026-06-04 09:28:23 op Zielige brakechecker
Hopelijk heb jij geen rijbewijs als je zo zou reageren op een groot licht signaal

6 kudos 2026-05-29 07:55:59 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Dat argument hoor ik zo vaak van de rechterkant en slaat echt nergens op. Ik vind ook dat daklozen opgevangen moeten worden maar dat doe ik ook niet thuis.

-1 kudos 2026-05-29 07:54:00 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
lekker makkelijk oordelen vanachter je toetsenbord. Wij hebben echt geen idee hoe het is om in zulke omstandigheden te moeten leven.

10 kudos 2026-05-22 08:16:29 op Goedemorgen!
Op een of andere manier komt het nooit in mij op om in de badkamer dit soort foto's te maken. Denk ook niet dat de gemiddlede reaguurder er blij mee zou zijn.

21 kudos 2026-05-18 10:30:05 op Loosdrechtenaar vertelt hoe het zit
Dat asiel veel geld kost heeft vooral te maken dat in Den Haag niet wordt geïnvesteerd in asiel. Van der Valk lacht de ballen uit de broek wanneer ze volgeboekt worden door het COA. Het investeren wordt vooral tegengehouden door rechtse partijen omdat het natuurlijk goed is voor stemmen wanneer dit probleem zolang mogelijk doorsuddert. Investeer in goede AZC, snelle procedures en Statushouders zodat het systeem op gang komt.

4 kudos 2026-05-18 10:24:12 op Loosdrechtenaar vertelt hoe het zit
@molenkoek | 18-05-26 | 10:14: Wat is dat nou weer voor een argument? Delano uit groep drie draagt op de foto een trainingspak. Dat zie je ook niet op de schoolfoto van je ouders.

7 kudos 2026-05-11 09:38:11 op Naam bij je artikel
Het is maar wat je oneerlijk vindt? Erfbelasting is gekregen geld dat wordt belast met 10% tot 160 duizend en daarboven met 20%. De balasting op geld dat je hebt verdiend met werken is veel hoger terwijl daar veel meer tijd, zweet en tranen in zit.

22 kudos 2026-05-11 08:09:53 op Gek wijf heeft geen geduld
Dat je hersencapaciteit zo gering is dat je zo boos kan worden op een verkeersregelaar

0 kudos 2026-05-08 10:00:25 op Bikini is te klein
@Enschedeofpluskut | 08-05-26 | 09:56: Het in de hand houden doen we zeker

4 kudos 2026-05-08 09:37:52 op Bikini is te klein
Dit juichen we natuurlijk alleen maar toe. het is natuurlijk logisch dat je zelf de controle wilt hebben over wat er op internet komt en niet dan een of andere kansloze reaguurder je stiekem zit te filmen

-3 kudos 2026-05-07 13:47:00 op Left Laser vs Volkert deel 2
Dit is toch sterk afhankelijk van welk thema. Als je het sociaal cultureel bekijkt dan heb je gelijk maar financieel economisch vertegenwoordigt de pvda, voor de fusie met GL, de arbeidersklasse nog steeds het beste.

19 kudos 2026-05-04 08:01:39 op Almost got hit
It almost walks out of the hand

6 kudos 2026-05-01 10:35:44 op Haastige spoed
Denk dat deze rijstijl de babyblauwe Pixo moet compenseren

14 kudos 2026-04-24 17:55:45 op Busje komt NUUUUU!
Je ziet toch dat die vrachtwagen een auto inhaald? Als iedereen eerst ff een chillpil neemt dan kan iedereen fatsoenlijk naar huis.

4 kudos 2026-04-24 11:18:18 op Pyjamaatje uit
Knijnenburg zou deze twee sloopkogels goed kunnen gebruiken

4 kudos 2026-04-22 14:23:39 op Eindelijk vakantie!
Als de kinderen ook maar een beetje op hun ouders lijken dan zou ik ze er liever ook niet bij hebben.

3 kudos 2026-04-21 07:33:45 op Toch vervolging door OM
Vlammetje houdt er wel van om de zaak een beetje op te hitsen. En dan de meeste reaguurders, zonder echt te lezen en te begrijpen wat de Mediacourant doet, schande van het OM spreken. nederland wordt steeds dommer!

12 kudos 2026-04-17 14:04:54 op De locals boos maken
Dat krijg je als je op 0:35 iemand in haar zak wil schoppen

-4 kudos 2026-04-17 14:01:09 op Vader heeft een punt?
Je zou maar een vriend(in) hebben die pro Israël is en genocide verheerlijkt