51,875 +70003 -18128
Kudos
#1057 (Top 0.3307%)
| Kudos/dag | 10.84 |
| Kudos/reaguursel | 11.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2311 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -333 |
51,875 +70003 -18128
Kudos
#1057 (Top 0.3307%)
| Kudos/dag | 10.84 |
| Kudos/reaguursel | 11.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2311 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -333 |
4,509
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.94 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 12.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.5 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 19 |
| Aantal x weggejorist | 197 |
| Geregistreerd op | 18-05-2013 |
| Eerste reactie op | 18-05-2013 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
65 kudos 2026-06-21 09:44:26 door Parmenidis op Koning Willey is lekker ad-rem
Omdat hij geen tokkie is.
-2 kudos 2026-06-20 22:50:45 door BertHoeMeinWille op Binnenkort 5G in de hele buurt
Beter meer afstand nemen zodat je ruim de actie in beeld hebt en zelf wat mag inzoomen. Statief gebruiken en horizontaal filmen. Beter resultaat waar je later altijd nog in de edit een VVS van kan snijden. Andersom gaat dat veel lastiger.
2 kudos 2026-06-20 21:21:19 door grotgraver op Binnenkort 5G in de hele buurt
En nog niet de hele paal in beeld.
6 kudos 2026-06-20 14:08:01 door dikkejenkie op Amerikanen doen Nederland na
En daarna zeggen dat ze het "invented" hebben. Ondertussen: https://www.youtube.com/watch?...
2 kudos 2026-06-20 11:38:56 door Pannekoek25 op Amerikanen doen Nederland na
Kabbelend-kontwater: ze zijn alleen goed met pc's en kunnen goed films maken. Verder is kunnen ze bijzonder weinig
0 kudos 2026-06-20 11:36:32 door ShoarmaSjaak op Bezorger gooit pakket over het hek
@deepcage | 20-06-26 | 02:12: rare flex dit
4 kudos 2026-06-20 10:56:26 door kabbelend-kontwater op Amerikanen doen Nederland na
ik ben ook geen fan van de vs maar werkelijk niks is een beetje overdreven.
-22 kudos 2026-06-20 10:28:54 door threeheadedmonkey op Amerikanen doen Nederland na
Eerlijk gezegd vind ik dat wij als Nederland dat niet al te hard moeten zeggen, gezien de stand van zaken hier.
-8 kudos 2026-06-20 00:12:24 door deepcage op Bezorger gooit pakket over het hek
Moet je pakket ook waterdicht verpakt zijn? Ik heb namelijk al zat pakketjes over de schutting gehad die in het zwembad terecht kwamen. Meestal ok van deze enthousiaste en totaal niet overwerkte bezorgers van lichtgetinte afkomst met haatbaard.
0 kudos 2026-06-19 07:51:27 door Thatsjustlikeyouropinionman op Prima reclame
Was alles maar zo makkelijk als in: "wat daar gebeurt elimineert mijn verantwoordelijkheid voor alle andere problemen".
2 kudos 2026-06-18 22:51:45 door Debaser op Prima reclame
Prima idee dat boeren ruimte maken zodat ik een fatsoenlijk huis kan bouwen op een mooi plekje.
13 kudos 2026-06-18 20:22:51 door Vage_eddie op Prima reclame
Ja, want als op plaats A de boel kapot geschoten wordt in een oorlog, heeft het compleet geen zin om op plaats B C en D een beetje op de omgeving te letten...
22 kudos 2026-06-18 20:10:05 door Crudeaux op Prima reclame
Het bestaan van oorlog maakt natuurproblemen niet minder echt.
4 kudos 2026-06-18 16:52:41 door lekkerNSFW op Nieuwe manier van arrestantenvervoer
maakt niet uit ze is wit dus dan is er geen probleem
-2 kudos 2026-06-18 11:45:37 door banjo-kazooie op Moeder natuur gaf een showtje
jaahaa je realiseert je dat 90% van de kijkers amoebes is die aan een tiktok infuus hangen?
2 kudos 2026-06-17 17:34:43 door svdonk4 op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
@Pimmetjes | 17-06-26 | 11:05: Het zal vast niet mogen, maar laat die eikel 10 meter doorrijden zodat zijn auto niet meer in de weg staat, zet hem dan met een handboei vast aan het portier van zijn auto en handel hem dan af nadat het ongeval en alles wat daarbij komt kijken zijn afgedaan.
9 kudos 2026-06-17 09:05:57 door Pimmetjes op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Daar ter plekke ingrijpen betekent dat 2 agenten vast staan. En daarna naar bureau moeten. Prioriteit is het incident waarvoor ze dat waren. En nu de plottwist: dat stilstaan is niet verboden. Het strafbare feit uit strafrecht 'belemmering' is een feit dat alleen bij agenten gepleegd kan worden, niet bij brandweer en ambulance. Dan blijft er over een verkeersbonnetje gevaar of hinder en die kan in deze situatie op kenteken uitgeschreven worden
-4 kudos 2026-06-17 08:56:43 door PussyPic op Mongool negeert brandweerman en blokkeert een ambulance die met spoed weg wil rijden
Sukkel, jij denkt dat ze die laten gaan. Dit heet prioriteit. Die bestuurder sporen ze wel op.
1 kudos 2026-06-17 06:29:03 door Deepscripter op Sneek trekt vergunning marathon week van tevoren in
@StevenQ | 16-06-26 | 18:42: En ze willen het zo goedkoop mogelijk. Die ambtenaren moet je er ook gelijk uitgooien
1 kudos 2026-06-16 16:42:14 door StevenQ op Sneek trekt vergunning marathon week van tevoren in
Ze kijken misschien alleen naar de titel van degene die het plan gemaakt heeft en gaan er dan van uit dat het plan goed is?
23 kudos 2026-06-16 15:15:48 door Murphys_Law op Vanmorgen, zo'n 15km van Moskou
*klimaatdoelen *hè
5 kudos 2026-06-01 16:32:10 door Kreezielepiet op Creepshotter in boom aangepakt
Door steeds willens en wetens weg te kijken van het probleem, ben je onderdeel van het probleem.
15 kudos 2026-06-01 13:43:51 door BeredenPlisie op Ik leg jullie plat..
Duidelijk te zien dat in ieder geval het eind AI is.
0 kudos 2026-06-01 00:02:16 door *LuukSter* op Ik leg jullie plat..
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-31 07:14:50 door Waarschijnlijk op Mooi vrouwtje heb je daar
Als er meer zo zouden reageren, blijven ze eerder met hun handen van een ander af.
Sinds jouw filosofie gangbaar is, kwam dit gedrag steeds meer bovendrijven...
Daar is geen kip of het ei voor nodig..
5 kudos 2026-05-30 18:02:30 door Jesdetsmie2 op Mooi vrouwtje heb je daar
Na het woord aanraken had je kunnen stoppen want dat is waar het om gaat
3 kudos 2026-05-30 17:48:21 door DegemaskerdewrekerT op Mooi vrouwtje heb je daar
Afblijven
0 kudos 2026-05-30 17:20:59 door De_krokante_sok op Vluchteling demonstreert mee
Amen. Eindelijk wat nuance hier op dumpert. Merendeel hier lijkt wel compleet zwart wit.
3 kudos 2026-05-30 11:04:37 door van_Sukkelenburg op Klootzakken van plofkraak gezocht.
Dat zit ze in het bloed, hun voorouders waren de Barbarijse zeerovers die van de 14e tot de 18e eeuw de Middellandse zee onveilig maakten.
https://nl.wikipedia.org/wiki/...
2 kudos 2026-05-30 10:44:15 door mikehanks op Meeisje vervoert lamp op de fiets
beter toch? hopen dat veel hem herkennen
en even goed laten weten dat die een kutactie is
0 kudos 2026-05-30 04:37:25 door Femina-odium op Welk land is dat?
Bassie?
10 kudos 2026-05-29 21:28:18 door br00djeDöner op Welk land is dat?
Bert van de Big Bang Theory!
12 kudos 2026-05-26 20:39:37 door Pilsner op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
in China werkt dit ook heel goed
-3 kudos 2026-05-26 20:30:25 door SirBeimer op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
Prime plan, snelheid wel vanaf 130, anders wordt het weer zo'n onnodige melkkoe.
23 kudos 2026-05-26 20:24:12 door aceshigh op Roodkruisnegeerdert heeft schijt op de A4
Goed idee, behalve die snelheidscamera hoeft voor mij niet zo, de meeste snelwegen zijn ontworpen om 120 of 130 te rijden, 100km/u is slaapverwekkend.
0 kudos 2026-05-23 09:21:26 door zhirek op Bloedzuigerig gedrag naar agent
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-23 09:18:57 door Kruleaux op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Jawel, want hij geeft daarna aan dat dit niet gaat gebeuren dus is zijn suggestie niet de oplossing?
0 kudos 2026-05-23 09:16:23 door DaniBanani1982 op Bloedzuigerig gedrag naar agent
-weggejorist en opgerot-
5 kudos 2026-05-23 09:12:08 door Spellinghamer op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Als je aangeeft dat er maar één oplossing is, dan is er geen andere?
3 kudos 2026-05-22 05:28:48 door DeSerafijn op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
Hij moet sowieso niet 4 jaar de cel in. Dat is de eis van OM en daarvan is 2 jaar voorwaardelijk.
11 kudos 2026-05-22 00:01:48 door Forza_Ruud_Krol op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
@Groffeart | 22-05-26 | 01:00:
Nee, dat is een onzinargument, of beter gezegd: onzin. Wegenwachter wordt niet geholpen door onzin. Wel door brede maatschappelijke verontwaardiging. Boos zijn op OM: Wegenwachter Wil verdient dat (vind ik althans). Maar haal er geen flauwekul bij, dat maakt ons aller verontwaardiging ongeloofwaardiger.
-13 kudos 2026-05-21 23:00:05 door Groffeart op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
Als je dit als dief doet, dan heb je vast meer op je kerfstok staan.
-11 kudos 2026-05-21 22:16:33 door Skyline op Eis: vier jaar cel voor wegenwachter (60) die dief doodreed in Eindhoven
Ik snap dat je iemand achterna gaat als hij je portemonee steelt en het is een duidelijk geval van FAFO en ik kan er niet om rouwen, maar aan de andere kant is de doodstraf voor diefstal van een portemonee ook een beetje overdreven.
1 kudos 2026-05-18 13:33:36 door PisFinger op 74% geïdentificeerd!
@nieuwsgierige pelg | 18-05-26 | 13:33:
De pakkans in combinatie met de straf/consequentie.
0 kudos 2026-05-18 11:33:42 door nieuwsgierige pelg op 74% geïdentificeerd!
@Mush Scotia | 18-05-26 | 13:23: Dat is een detail. De straf, dat is van belang. Dat motiveert om het geen tweede keer te proberen. Ja, ik ben naïef in verband met de straffen die uitgedeeld worden.
-3 kudos 2026-05-18 11:30:44 door cryothic op 74% geïdentificeerd!
Een deel heeft zichzelf gemeld.
Als je op die manier een verdachte zelf naar het bureau kan krijgen omdat ze niet met hun kop online willen, scheelt dat een hoop politiewerk (tijd en geld).
Een deel is nu wel geidentificeerd, maar daarvan moet de politie nog wel op zoek waar deze verdachten verblijven.
Dus eerst een blur lijkt me prima efficient.
11 kudos 2026-05-18 11:23:53 door Mush Scotia op 74% geïdentificeerd!
Ik ben wel voorstander van eerst verifiëren dat ze dader/medeplichtig zijn. Maar hoe sneller hoe beter.
1 kudos 2026-05-14 08:49:34 door Jegebruikersnaam op Botsing tram Amstelveen..
Wat had hij dan moeten doen? De deuren openbreken en iedereen op zijn rug de tram uitslepen?
3 kudos 2026-05-12 21:10:42 door Tinobiets op Fikkie stoken in Loosdrecht
dan hebben ze helemaal een hekel aan die mensen
15 kudos 2026-05-12 15:01:45 door Uhoortnogvanons op Roodkruisnegeerders
Die gaan uiteindelijk niet naar de hemel.