13,486 +15281 -1795
Kudos
#5471 (Top 1.7119%)
| Kudos/dag | 15.38 |
| Kudos/reaguursel | 11.41 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1249 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -876 |
13,486 +15281 -1795
Kudos
#5471 (Top 1.7119%)
| Kudos/dag | 15.38 |
| Kudos/reaguursel | 11.41 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1249 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -876 |
1,182
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.35 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 21.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 9 |
| Geregistreerd op | 25-01-2024 |
| Eerste reactie op | 29-01-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 17:49:07 door prakkert op Geen zin om je tuin bij te houden?
@banditoz | 24-06-26 | 13:12: U begrijpt dat het een timelapse betreft, uitgesmeerd over meerdere dagen, hoop ik.
1 kudos 2026-06-24 17:47:10 door prakkert op Afslagje gemist
@KlaagKadaver | 24-06-26 | 10:02: Wel lezen he, ik stond nog in het vak en maakte aanstalten, waarna die brommerlul even lekker moeilijk wilde doen. Kon ik ook. Wees niet als KlaagKadaver.
0 kudos 2026-06-24 11:12:25 door banditoz op Geen zin om je tuin bij te houden?
Dus jij kun t in 51 seconden een hele tuin onkruidvrij maken? Je hebt de schaar nog niet eens gevonden binnen die tijd.
3 kudos 2026-06-24 09:18:35 door realhustler op Afslagje gemist
Als je iemand niet ziet aan komen, dan denk je altijd dat deze te hard reed. Ik had een ongeval met de motor, en de vrouw had mij niet gezien, en vroeg zich af waar ik vandaan kwam, ik wees op mijn remspoor, en ze zei dan reed je wel heel hard, echter ik reed naast een auto, gewoon de max snelheid allebei, en gelukkig was hij getuige. De agent suggereerde ook dat ik heel hard reed, maar gelukkig weersprak mijn getuige dat. De agent nog interessant doen met mijn remspoor opmeten, alsof je daar veel mee kan, plus er was niemand gewond, ik reed op de voorrangsweg, klaar.
1 kudos 2026-06-24 08:12:59 door hifiwotspot op Geen zin om je tuin bij te houden?
better kunnen is uploaden!
1 kudos 2026-06-24 08:02:03 door KlaagKadaver op Afslagje gemist
Pssssst, als je uit een parkeervak komt is dat "een speciale verrichting" en heb JIJ aan AL het overige verkeer voorrang te verlenen, of die zich al of niet aan de verkeersregels houden is niet aan jou om te beoordelen, dat noemt men "voor eigen rechter spelen".
En dan ook nog vol trots vertellen dat jij hem wel even "teruggepakt" hebt.
.
JIJ bent fout. Helemaal fout.
En je beseft het niet eens, wat mij betreft ben je een kandidaat voor een EMG.
9 kudos 2026-06-22 18:02:18 door Knalluh8497 op Motor paraglider vindt het strand een goede startbaan
Van de week was er eentje die het met een tractor deed. https://www.nu.nl/binnenland/6...
0 kudos 2026-06-18 11:40:23 door Creatieloos op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Dacht ik ook, en precies als het over snuifen gaat.
0 kudos 2026-06-18 11:04:18 door Brdywu op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Delano onderweg naar de reclassering
1 kudos 2026-06-18 11:03:37 door Pietje3459 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Ja, het krikt het tokkiegehalte net even wat hoger op.
4 kudos 2026-06-15 17:20:26 door PoeHeeNouZeg op Fed Ex! Goede middag.
Maar ben je dan een bezorger?
2 kudos 2026-06-13 14:59:52 door tnalpremak op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
Hahaha jij wel held
4 kudos 2026-06-11 05:39:37 door bertuslippe op Willen jullie met de katten spelen?
Op 0:39 tanden.
0 kudos 2026-06-07 11:13:39 door prachtigmachtigmooi op File aan de pomp
Dat heet wijzen naar iets
6 kudos 2026-06-06 22:16:56 door BeeFree op File aan de pomp
Niet veel, dat is gewoon een duitser
15 kudos 2026-06-06 11:22:12 door NSFWFTW op Hey Chef, volgens mij niet jouw fiets!!!
Het is geen Rotterdam, je kunt niet zomaar overal maar pannen bami het raam uit flikkeren...
0 kudos 2026-06-01 22:14:18 door Forza_Ruud_Krol op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
@Creatieloos | 01-06-26 | 22:39:
In dit geval wordt niet de mok doorgegeven maar Jet zelf.
1 kudos 2026-06-01 20:39:15 door Creatieloos op Bonnie Blue heeft leuke plannen voor haar baby shower
Ik krijg hier een gevoel van zwaarmoedigheid voor bij de centrale verwarming van.
1 kudos 2026-05-31 22:44:52 door prakkert op Brake-check du jour
@Pimmetjes | 31-05-26 | 21:24: Ik denk niet dat je kan lezen en of een rijbewijs hebt. I had het er over dat ie onnodig remt voor invoegend verkeer. Een beetje plek maken op de rechterbaan voor invoegend verkeer door licht te vertragen of te versnellen in een drukke situatie op de rechterbaan terwijl je niet naar links kan is onvermijdelijk, en anders ben je gewoon een lul die de boel stagneert en laat vastlopen. Met je wilt. Lees mij de les niet, zwitsal.
-1 kudos 2026-05-31 19:45:52 door WobboUckels op Brake-check du jour
Als. je wat meer inzicht zou hebben, zou je gewoon rechts gaan rijden en 82 km gaan rijden. De onzekerheid spat van het rijgedrag voorganger af, en dan helpt het vaak niet om er zo naast te gaan rijden. Brakecheck...Mand.
3 kudos 2026-05-31 19:24:01 door Pimmetjes op Brake-check du jour
Je moet niet remmen voor invoegend verkeer. Het invoegend verkeer moet versnellen. En als je invoegend verkeer wilt helpen, en het kan zonder het overige verkeer te hinderen, schuif je en van op naar links. Wat je ziet is pure brakechecking.
-3 kudos 2026-05-31 19:11:40 door HendigeHarrie1 op Brake-check du jour
Sorry, je rijdt werkelijk als een mongool als een vrachtwagen je in kan halen…
0 kudos 2026-05-27 06:52:05 door Hobaheemskerk op Boa huisbezoek
@Pimmetjes | 26-05-26 | 23:15: Ik vroeg je helemaal niks.
-7 kudos 2026-05-26 21:15:56 door Pimmetjes op Boa huisbezoek
Vroeg=brief
-7 kudos 2026-05-26 21:15:27 door Pimmetjes op Boa huisbezoek
Er zal vast in diezelfde vroeg gestaan hebben waarom hij moest verschijnen. Meestal en aankondiging van een voorgenomen besluit. Daar mag je dan je zienswijze over komen meedelen. Waarschijnlijk krijgt hij een "last onder dwangsom" opgelegd voor wangedrag, overlast, messenset, oid. Een L.O.D. begint vaak vanaf 1000 á 1500 Euro een kent een maximum van rond de 10k Euro.
-4 kudos 2026-05-23 16:45:24 door KenJijDeSwaffelman op Pizza bezorgen gaat niet helemaal lekker
Volgens mij hoor je een auto starten, niet die scooter.
-3 kudos 2026-05-20 22:28:13 door Lekker Bezig op Ritje Wallonie
Sinds wanneer light Wallonië in Frankrijk? En sinds wanneer spreken ze Frans in Vlaanderen?
5 kudos 2026-05-19 16:22:18 door McGuyer op Meisje kan niet volleyballen
Nee joh! Dat is gewoon een drieling!
-1 kudos 2026-05-10 22:33:31 door prakkert op Sjonnie en Jimmy hebben haast...
@darkracer125 | 10-05-26 | 18:52: Dank u. Langs deze weg even een korte opvolging; op camerabeelden hebben we kunnen zien dat het beest in de tuin tijdens het kauwen op een hommel oid waarschijnlijk is gestoken in haar keel. Snel opgelost en goed afgelopen. De nachtploeg van anicura rijswijk afgelopen weekend is top.
5 kudos 2026-05-10 16:52:06 door darkracer125 op Sjonnie en Jimmy hebben haast...
@Watermetprik | 10-05-26 | 16:56:
maakt niet uit. dashcammer is de grotere bloedzuiger en veroorzaakt de acties van de VW mongool.
-4 kudos 2026-05-10 14:56:00 door Watermetprik op Sjonnie en Jimmy hebben haast...
Witte golf mag niet over doorgetrokken streep inhalen, ik zie 2 mongolen in auto's.
11 kudos 2026-05-01 15:19:36 door Styllurt op Lekker weertje
Ze hadden dat water hoger moeten leggen.
0 kudos 2026-04-22 20:09:39 door Westfries op BMW levensmoe
@Waarschijnlijk | 22-04-26 | 12:46: landbouw of langzaam verkeer is nier eens toegestaan op een autoweg.
0 kudos 2026-04-22 11:31:14 door larsp1982 op BMW levensmoe
@Toiletduck | 22-04-26 | 20:31: stamplust
0 kudos 2026-04-22 11:26:12 door bompadt op BMW levensmoe
Haha, die is nieuw, strepen speciaal voor landbouwvoertuigen. Jou kunnen ze echt alles wijsmaken hè?
4 kudos 2026-04-22 11:06:25 door Kontenkrabber op BMW levensmoe
Dus een BMW loopt en een Tesla loopd?
1 kudos 2026-04-22 11:01:34 door Toiletduck op BMW levensmoe
Tesla vertraagd BMW versnelt niet.
4 kudos 2026-04-22 10:46:13 door Waarschijnlijk op BMW levensmoe
@heerlijk_eerlijk | 22-04-26 | 12:00: weet waar jij je rijbewijs hebt gekocht maar;
Dubbele onderbroken strepen met een groene baan ertussen duiden op een autoweg (buiten de bebouwde kom) waar de maximumsnelheid 100 km/u is. Omdat de strepen onderbroken zijn, is inhalen toegestaan, al is dit op deze wegen vaak risicovol. De groene kleur is bedoeld om de snelheid van 100 km/u te benadrukken.
22 kudos 2026-04-22 10:06:07 door Topreaguuuursel op BMW levensmoe
De bmw versneld niet. ik remde af. voor het geval een bmw met +130km/uur opeens met -80km/uur mijn kant op kwam
16 kudos 2026-04-22 10:03:12 door Kees_Roeiboot op BMW levensmoe
@heerlijk_eerlijk | 22-04-26 | 12:00: Een stippellijn die aangeeft dat je hier landbouwvoertuigen mag inhalen? Sure, op een 100km weg.
-11 kudos 2026-04-22 10:00:58 door heerlijk_eerlijk op BMW levensmoe
Vies is het om in te halen op een plek waarbij de stippellijn alleen aangeeft dat je hier landbouwvoertuigen mag inhalen.
3 kudos 2026-04-19 15:09:28 door IkMoetWat op Londense neef van de Boevenspotter terroriseert scammers
ehm ja dit is echt, zoek maar Tyler Oliveira op dan zie dat deze yt'er echt dit soort dingen doet,
-4 kudos 2026-04-17 11:58:12 door prakkert op Aziatische Nederlander wil iets kwijt
Jullie zien de witte haren niet? Ga je scherm wassen.
1 kudos 2026-04-16 23:20:52 door prakkert op Bootjes het strand opjagen
@Schraalhans | 16-04-26 | 21:53: zielig
-1 kudos 2026-04-16 19:53:31 door Schraalhans op Bootjes het strand opjagen
Overvaren gesproken, dat doen ze dus niet meer. Ik zal wel geplust worden, maar dit is Dumpert.
3 kudos 2026-04-15 15:14:27 door Saeverix op Interessante manier om een verstopt toilet te ontstoppen
Dat hoef je gelukkig niet te drinken
0 kudos 2026-04-11 22:01:38 door Miel98 op Beun bv vervoert Dixie
Tenzij er nog iemand op zit… dan eerder 2cm.
14 kudos 2026-03-18 18:29:55 door Dweeziltje op Ongelukje op de afrit van de A13
Dat viel mij ook al op.
3 kudos 2026-02-25 19:21:29 door JohnDoe92 op Zoek zoek!!! De Friese kattenhater
Dierenmishandeling is al wettelijk strafbaar vanaf de eerste wetgeving in Nederland.
0 kudos 2026-02-24 12:11:34 door prakkert op Eem een snelle review van de schilderstape van de Action
*Word