DumpStats voor prakkert

13,486 +15281 -1795

Kudos

#5471 (Top 1.7119%)

Kudos/dag 15.38
Kudos/reaguursel 11.41
Meeste kudos op 1 reaguursel 1249
Minste kudos op 1 reaguursel -876

1,182

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.35
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 21.1
Reacties per reaguursel 0.31
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 25-01-2024
Eerste reactie op 29-01-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-24 17:47:10 door prakkert op Afslagje gemist
@KlaagKadaver | 24-06-26 | 10:02: Wel lezen he, ik stond nog in het vak en maakte aanstalten, waarna die brommerlul even lekker moeilijk wilde doen. Kon ik ook. Wees niet als KlaagKadaver.

3 kudos 2026-06-24 09:18:35 door realhustler op Afslagje gemist
Als je iemand niet ziet aan komen, dan denk je altijd dat deze te hard reed. Ik had een ongeval met de motor, en de vrouw had mij niet gezien, en vroeg zich af waar ik vandaan kwam, ik wees op mijn remspoor, en ze zei dan reed je wel heel hard, echter ik reed naast een auto, gewoon de max snelheid allebei, en gelukkig was hij getuige. De agent suggereerde ook dat ik heel hard reed, maar gelukkig weersprak mijn getuige dat. De agent nog interessant doen met mijn remspoor opmeten, alsof je daar veel mee kan, plus er was niemand gewond, ik reed op de voorrangsweg, klaar.

1 kudos 2026-06-24 08:02:03 door KlaagKadaver op Afslagje gemist
Pssssst, als je uit een parkeervak komt is dat "een speciale verrichting" en heb JIJ aan AL het overige verkeer voorrang te verlenen, of die zich al of niet aan de verkeersregels houden is niet aan jou om te beoordelen, dat noemt men "voor eigen rechter spelen".
En dan ook nog vol trots vertellen dat jij hem wel even "teruggepakt" hebt.
.
JIJ bent fout. Helemaal fout.
En je beseft het niet eens, wat mij betreft ben je een kandidaat voor een EMG.

1 kudos 2026-05-31 22:44:52 door prakkert op Brake-check du jour
@Pimmetjes | 31-05-26 | 21:24: Ik denk niet dat je kan lezen en of een rijbewijs hebt. I had het er over dat ie onnodig remt voor invoegend verkeer. Een beetje plek maken op de rechterbaan voor invoegend verkeer door licht te vertragen of te versnellen in een drukke situatie op de rechterbaan terwijl je niet naar links kan is onvermijdelijk, en anders ben je gewoon een lul die de boel stagneert en laat vastlopen. Met je wilt. Lees mij de les niet, zwitsal.

-1 kudos 2026-05-31 19:45:52 door WobboUckels op Brake-check du jour
Als. je wat meer inzicht zou hebben, zou je gewoon rechts gaan rijden en 82 km gaan rijden. De onzekerheid spat van het rijgedrag voorganger af, en dan helpt het vaak niet om er zo naast te gaan rijden. Brakecheck...Mand.

3 kudos 2026-05-31 19:24:01 door Pimmetjes op Brake-check du jour
Je moet niet remmen voor invoegend verkeer. Het invoegend verkeer moet versnellen. En als je invoegend verkeer wilt helpen, en het kan zonder het overige verkeer te hinderen, schuif je en van op naar links. Wat je ziet is pure brakechecking.

-7 kudos 2026-05-26 21:15:27 door Pimmetjes op Boa huisbezoek
Er zal vast in diezelfde vroeg gestaan hebben waarom hij moest verschijnen. Meestal en aankondiging van een voorgenomen besluit. Daar mag je dan je zienswijze over komen meedelen. Waarschijnlijk krijgt hij een "last onder dwangsom" opgelegd voor wangedrag, overlast, messenset, oid. Een L.O.D. begint vaak vanaf 1000 á 1500 Euro een kent een maximum van rond de 10k Euro.

-3 kudos 2026-05-20 22:28:13 door Lekker Bezig op Ritje Wallonie
Sinds wanneer light Wallonië in Frankrijk? En sinds wanneer spreken ze Frans in Vlaanderen?

-1 kudos 2026-05-10 22:33:31 door prakkert op Sjonnie en Jimmy hebben haast...
@darkracer125 | 10-05-26 | 18:52: Dank u. Langs deze weg even een korte opvolging; op camerabeelden hebben we kunnen zien dat het beest in de tuin tijdens het kauwen op een hommel oid waarschijnlijk is gestoken in haar keel. Snel opgelost en goed afgelopen. De nachtploeg van anicura rijswijk afgelopen weekend is top.

0 kudos 2026-04-22 20:09:39 door Westfries op BMW levensmoe
@Waarschijnlijk | 22-04-26 | 12:46: landbouw of langzaam verkeer is nier eens toegestaan op een autoweg.

0 kudos 2026-04-22 11:26:12 door bompadt op BMW levensmoe
Haha, die is nieuw, strepen speciaal voor landbouwvoertuigen. Jou kunnen ze echt alles wijsmaken hè?

4 kudos 2026-04-22 10:46:13 door Waarschijnlijk op BMW levensmoe
@heerlijk_eerlijk | 22-04-26 | 12:00: weet waar jij je rijbewijs hebt gekocht maar;
Dubbele onderbroken strepen met een groene baan ertussen duiden op een autoweg (buiten de bebouwde kom) waar de maximumsnelheid 100 km/u is. Omdat de strepen onderbroken zijn, is inhalen toegestaan, al is dit op deze wegen vaak risicovol. De groene kleur is bedoeld om de snelheid van 100 km/u te benadrukken.

22 kudos 2026-04-22 10:06:07 door Topreaguuuursel op BMW levensmoe
De bmw versneld niet. ik remde af. voor het geval een bmw met +130km/uur opeens met -80km/uur mijn kant op kwam

16 kudos 2026-04-22 10:03:12 door Kees_Roeiboot op BMW levensmoe
@heerlijk_eerlijk | 22-04-26 | 12:00: Een stippellijn die aangeeft dat je hier landbouwvoertuigen mag inhalen? Sure, op een 100km weg.

-11 kudos 2026-04-22 10:00:58 door heerlijk_eerlijk op BMW levensmoe
Vies is het om in te halen op een plek waarbij de stippellijn alleen aangeeft dat je hier landbouwvoertuigen mag inhalen.