DumpStats voor KlaagKadaver

3,705 +4292 -587

Kudos

#17323 (Top 5.4205%)

Kudos/dag 7.47
Kudos/reaguursel 10.9
Meeste kudos op 1 reaguursel 239
Minste kudos op 1 reaguursel -61

340

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.69
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 29.3
Reacties per reaguursel 0.81
Meeste reaguursels op 1 dag 34
Aantal x weggejorist 12
Geregistreerd op 14-02-2025
Eerste reactie op 14-02-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-14 kudos 2026-06-25 10:11:13 op Vakantiefilmpje voor de sosjuls
Pffff, overdrijven is ook een vak.
Dat je geen 10 meter het water in moet gaan lijkt me logisch maar even op het strand een golf pakken is net zo gevaarlijk als een zebrapad zonder verkeerslichten oversteken.
Het KAN fout gaan maar eigenlijk bijna nooit.

-5 kudos 2026-06-25 09:53:06 op Rood kruis weg afgesloten
Tja, Belg.
Algemeen bekend dat ze absoluut niet kunnen rijden.
Voornamelijk omdat nonkel of bonpa "rijles" mogen geven en het examen geen ene ruk voorstelt.
Echt een kudtland, zouden we los moeten steken en richting Atlantische oceaan duwen.

6 kudos 2026-06-25 09:44:56 op Een showpik in het verkeer
Begin maar niet over doelfixatie e.d. want deze lul zit gewoon niet op te letten.

3 kudos 2026-06-25 09:40:59 op Schotten doen mars
94, Glasgow.
Ben me toch een partij dronken geworden met Schotse supporters!
Wij om de overwinning te vieren, zij om hun "verdriet" te verdrinken.
Heerlijke mensen!

0 kudos 2026-06-25 09:38:11 op Warm jongens
Wat hebben die honden een lange nek?

0 kudos 2026-06-25 09:36:29 op Olieworstelen FTW
Zo zouden alle ruzies tussen die wijven beslecht moeten worden.
Wel eerst de nageltjes knippen.

10 kudos 2026-06-25 09:34:46 op Waterprobleem in Afrika opgelost
Het "waterprobleem" daar heeft als oorzaak dat iedereen gaat zitten wachten tot een ander het oplost.
Eigenlijk met alle problemen daar.
Dat is kenmerkend voor "de Afrikaan".
Een kennis van me bouwt brouwerijen in Afrika en letterlijk zijn ENIGE functie is die Afrikanen voorkauwen wat ze moeten doen en wie het moet doen.
En dan bedoel ik helemaal niet inhoudelijk he? De technische kennis hebben ze.
Maar ze hebben gewoon leiding nodig hoe racistisch het ook klinkt.
Je ziet ook in de landen waar China zich inkoopt de levensstandaard bizar omhoog gaan om de simpele reden dat iemand de kar gaat trekken.
Voorbeeld, sla een put in een dorp, iedereen blij. Een jaar later zit de put verstopt omdat niemand de puls onderhoud en ze lopen weer 15 km voor vies water.
Het gaat verder dan lui, het is een totaal gebrek aan initiatief.

-8 kudos 2026-06-25 09:23:17 op Nee jonge ff niet
Hoor ik nou "loop! loop! loop!"????
Nederlandse immigrant die terugvalt op de moedertaal ofzo?

15 kudos 2026-06-25 09:20:30 op Maatje heeft nieuwe motor gekocht
In de 41 jaar dat ik als enig vervoer een motorfiets heb kan ik de wheelies op 1 hand tellen.
En nooit met opzet.
Dit soort dingen doe je niet op de openbare weg.

-6 kudos 2026-06-25 09:18:24 op Wil je pindakaas?
Hou toch op.
De honden van mijn grootouders en ouders kregen de kliekjes al en mijn honden ook.
Toch vroegen ze me bij iedere show vroegah wat mijn geheime dieet was om ze zo mooi droog te krijgen.
Met chocola is het Russische roulette, dat mogen ze absoluut niet binnen krijgen maar ik heb ook een stafbull gehad die een keer een complete pure chocoladeletter van de kinderen wist te verschalken zonder enig nadelig gevolg.

4 kudos 2026-06-25 09:14:03 op Limburger heeft 't heet
Hmm, de Limburgers die ik in mijn leven ontmoet heb waren uitgesproken relaxed, te relaxed zelfs.
Die zouden hun schouders ophalen en zonder protest verhongeren wegens geen geld.

3 kudos 2026-06-25 09:11:46 op Politie ramt motorrijder
Ik zie helemaal niks.....ik zie de aanleiding, ik zie de afloop maar het moment suprême is verkudt met een waardeloos getimede digitale zoom.

2 kudos 2026-06-24 16:01:28 op Vetzakken in de sportschool
Juist niet! Ze zegt dat ze gewoon moeten gaan sporten en zich niet moeten schamen voor wat een ander denkt want een ander denkt niet aan je.
Lekker je ding doen!

5 kudos 2026-06-24 16:00:03 op Vetzakken in de sportschool
Niet alleen moet je schijt hebben aan wat een ander denkt maar ook onthouden dat ze helemaal niet op je letten, iedereen is bezig met zichzelf.
Dus ze denken helemaal niks over je.
Dat is wat ze zegt.

1 kudos 2026-06-24 15:55:20 op Vetzakken in de sportschool
@Timw12345 | 24-06-26 | 15:44: Jij hebt ook alleen het eerste stukje gekeken he?

12 kudos 2026-06-24 15:38:18 op Picobello zwembadbouw
Dat zou ik niet durven.
Maar gelukkig heb ik een tuin dus kom ik niet voor die keuze te staan.
Je zult er maar onder wonen!

-12 kudos 2026-06-24 15:34:51 op Vetzakken in de sportschool
Grappig.
Zo te zien aan 95% van de reaguursels kijkt bijna iedereen de eerste 10 secondes en gaat daarna zijn/haar mening ventileren.
Ik had de gemiddelde reaguurder een stuk intelligenter ingeschat.
Met uitzondering van bijv. Altijd-Guus, die spellingsfetishist en nog een paar van die kansloze figuren, van die lui wist ik al dat ze totaal sociaal geïsoleerd en sneu zijn.
Maar de rest schatte ik toch een beetje als mezelf in, vader, echtgenoot, braaf werkende burger (of de vrouwelijke versie van voorgaande) maar niet als een moord en brand schreeuwende dombo die op basis van 10 secondes iemand verbaal in elkaar trapt, uiteraard veilig achter het schermpje.
Jammer.

-3 kudos 2026-06-24 12:00:28 op Re: Truckert heeft reactievermogen
@De vries, Henk. | 24-06-26 | 11:40: Jij vind dat ijzeren kruis en "luftwaffe 422" wel een normale naam voor een Oekrains regiment? Dit overigens tegen een rood/zwarte achtergrond, niet geel/blauw?
Offe "luftwaffe old" met als embleem een Duitse adelaar boven een ijzerken kruis onderscheiding inclusief draagband tegen een zwart/rode achtergrond?
En dat is dan alleen nog deze drone-jongens, bij de overige strijdkrachten kom je ook heel wat insignia tegen die op zijn minst de wenkbrauwen doen fronzen.
Maarja, Oeks goed, Russen slecht.
Nou nee hoor, allebei de landen zijn corrupte boevennesten die we verre van ons moeten houden.
Rusland moet bij onze grenzen vandaan gehouden worden, dat is echt de enige reden dat we ze steunen hoor.
Het zijn usefull idiots op dit moment.
Meer niet.

-7 kudos 2026-06-24 11:39:17 op Vetzakken in de sportschool
Ik snap niet waarom iedereen over die meid heen valt.
De boodschap is ga alvast lekker sporten al ben je "nog te dik", je hoeft niet te wachten tot er 20 kilo af is, ga!
Iedere keer dat je gaat kom je dichter bij je persoonlijke doel en het is echt waar.
Niemand let op jou.

7 kudos 2026-06-24 10:40:16 op Carpaccio a la motorblok
Daarom zit de aftekeninkt erop, iedere slag is handwerk en er moet zo min mogelijk af.
Vroegah deden we het met een glasplaat en polijstpasta, helemaal met de hand.
Je zat zo een dag met een cilinderkop te schuiven.
Kudtwerk!

1 kudos 2026-06-24 10:29:40 op Even de hangstoel stabiliseren
@mr.Cam | 24-06-26 | 10:08: Hoe kom je daarbij? Je mag alleen je eigen terrein en bezittingen filmen!
Openbare weg word oogluikend toegestaan maar wee je gebeente als je buren gaan klagen als je hun achtertuin filmt.

-20 kudos 2026-06-24 10:19:00 op Re: Truckert heeft reactievermogen
Je komt bij die Oek regimenten e.d. vreselijk veel emblemen en kreten tegen die regelrecht teruggrijpen naar de Duitse strijdmachten ten tijde van de 2e wereldoorlog.
Als je dat verheerlijkt en daarmee geassocieerd wenst te worden (daarvoor ontwerp je een regimentswapen) vraag ik me toch af of Rusland met die beweringen van nazi's in Ukraine niet toch een beetje gelijk heeft.
En als dat individuele regimenten zijn, waarom worden die emblemen dan toegestaan door de staf?
Hoef je in Nederland niet te proberen hoor.

-1 kudos 2026-06-24 10:13:40 op Hond uitlaten in Amsterdam
Zoiets gezien op een tattoo-conventie in Engeland, jaren 90.
Maar daar was de "hond" een ontzettend dikke jongedame in lingerie met van die mickey mouse oortjes op. Geen gezicht.
I shit you not.

12 kudos 2026-06-24 10:11:15 op 121 jaar geleden..
Ik heb 6 jaar voor een US bedrijf gewerkt en dit is volkomen normaal gedrag in het management.
De CEO staat gelijk aan god en als hij een grapje maakt moet je allemaal meelachen of je kunt je bureau leeghalen en je word onder begeleiding naar de dichtstbijzijnde uitgang geëscorteerd zodat het slachtoffer niemand kan "besmetten" met zijn schandalige houding.
Zo'n piemel die op bezoek was probeerde het ook bij mij maar Nederlands contract dus Nederlandse wetgeving. "Ye'all aint back home fellas, it don't work that way overhere".
De simpele ziel had helemaal niet in de gaten dat ik een Hollander was en schreeuwde me nog achterna dat ik "fired" was......best grappig.
Uiteindelijk trek je natuurlijk aan het kortste eind maar niet op die dag!

0 kudos 2026-06-24 10:02:51 op Afslagje gemist
Ik denk niet dat jij erg lang zou leven op een motorfiets...

1 kudos 2026-06-24 10:02:03 op Afslagje gemist
Pssssst, als je uit een parkeervak komt is dat "een speciale verrichting" en heb JIJ aan AL het overige verkeer voorrang te verlenen, of die zich al of niet aan de verkeersregels houden is niet aan jou om te beoordelen, dat noemt men "voor eigen rechter spelen".
En dan ook nog vol trots vertellen dat jij hem wel even "teruggepakt" hebt.
.
JIJ bent fout. Helemaal fout.
En je beseft het niet eens, wat mij betreft ben je een kandidaat voor een EMG.

1 kudos 2026-06-24 09:43:26 op Even de hangstoel stabiliseren
Dat is inderdaad een bruggetje te ver.
Mag niet en kan je ook niet maken als je een beetje respect voor je buren hebt.

-7 kudos 2026-06-24 09:42:16 op Even de hangstoel stabiliseren
@SchuivendePanelen | 24-06-26 | 02:08: Dan vraag ik me toch af waarom ik heel goed betaald krijg voor mijn technische advies want ik lijk wel yakuza zo zit ik vol.

2 kudos 2026-06-24 09:37:11 op Omgekeerde wereld.
Dat kan ik bevestigen. Een permanent grijze lucht (als je de lucht al kunt zien in het bos) en net als je weer een beetje kunt ademen gaat het weer regenen.
Alles wat je hebt is nat.
Altijd.
Je zit 24/7 is een groene nachtmerrie.

42 kudos 2026-06-24 09:32:37 op Man op zijn werk mishandeld en bijna ontvoerd
Dakdekkers / dakinspectie / dakgoot of dakkapelreiniging, dat soort schimmige lui die het liefst contant betaald worden.
Altijd oorlog onder elkaar, steken elkaars bussen in elkaar, dit soort toestanden, je kunt er een boek over schrijven.
Glazenwassers hetzelfde laken een pak.
Vrij ongebruikelijk dat de politie ingeschakeld word trouwens, men houd die zaken meestal binnenshuis en aangifte komt meestal van buren met roetschade of gaatjes in de ruiten.
Misschien een nieuweling in het wereldje ofzo.

9 kudos 2026-06-24 09:26:15 op Naam bij je beroep v2834
Ondankbaar beroep.
De hele dag boze mensen die aan je kop zeiken omdat ze om moeten rijden.
Wel bijzonder dat deze verkeersregelaar fatsoenlijk Nederlands spreekt al is het dialect.
De meesten die je tegenwoordig ziet staan zijn klaargestoomde Afrikanen komen niet verder dan een paar nauwelijks verstaanbare woordjes die ze uit hun hoofd hebben moeten leren.
Maar dat is nog beter dan de mocro's die je ook veel ziet en iedere 3 woorden een kk er doorheen gooien.

-4 kudos 2026-06-24 09:21:59 op BAMMM!!!
Lege spuitbussen in de vuilniszak, altijd weer een knalfeestje.

1 kudos 2026-06-23 11:22:40 op Doe maar een schermpje
Weet iemand welke techniek (projectie?) dit is of waar het filmpje vandaan gehaald is?

5 kudos 2026-06-23 11:14:14 op Bruggetje te ver?
@Nattefapzakje | 23-06-26 | 10:44: Meestal lijken die mensen een stuk ouder dan ze zijn hoor.

-9 kudos 2026-06-23 11:11:51 op Goeiemorgen, anders
Hee! Ouwe ninja!
Gaat eens sushi maken!
Kutherrie...

-4 kudos 2026-06-23 11:07:50 op Ff weg hier
Behoorlijk ballen! Die haai had zijn ogen al dicht, dat doen ze als ze gaan happen.

20 kudos 2026-06-23 11:06:40 op Perfectie
Nee, dat is geen perfectie, dat is afkeur.
Vandaar het rode stipje aan die kant.
Tis maar net wat de specificatie van het product is he?

-1 kudos 2026-06-22 11:38:47 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Dat is overal zo, je gaat natuurlijk niet in je eigen vlees snijden he? Dat doe je waar het geen pijn doet.
Daarom is de westerse economie gedoemd te verliezen van de Aziatische.

8 kudos 2026-06-22 09:40:26 op Wat denkt je kat
Al hapt er maar 1 op de 100, als je publiek groot genoeg is loop je helemaal binnen met deze bullshit.
Tijdje terug was het de "lifecoach" waar je dik geld mee kon verdienen.
Enige wat je nodig had was een domme onzekere lul met geld (vrijwel altijd een contactgestoorde alleenstaande van in de 40) die niet in de gaten had dat je hem naar de mond praatte.......kassa!

11 kudos 2026-06-22 09:33:56 op Twentekanaal waaghalzen
"En toen lag er een fiets blablabla".
Daar ligt helemaal niks, het is een vaargeul en ze springen al generaties lang van dat soort bruggen.
Hier ook.
Ongetwijfeld hebben mijn zoons het stiekem ook gedaan.
Soms is het maar goed dat je niet weet wat je kinderen allemaal uitvreten.

-3 kudos 2026-06-22 09:20:14 op Inzoom van de spontane wildwaterbaan
Hmmm, leuk idee maar je kunt beter niet dit type container gebruiken, ik vind het al bijzonder dat hij min of meer waterdicht afsloot tot het fout ging.

49 kudos 2026-06-22 09:17:56 op We zijn voor Turkije
Tja, ik ken best veel Turken en zo denken ze er inderdaad over.
Antillianen hebben precies hetzelfde.
Marokkanen niet, uitzonderingen daargelaten. Dat wil een hoop zeggen over hun gedachtegang.

0 kudos 2026-06-22 09:11:58 op Belgische verslaggever Belgie - Iran
VOLKSlied.
Niet landlied of regimelied.
VOLKSlied.
En dat volk word onderdrukt.
Door een paar gekken inderdaad, dat dan weer wel.