44,611 +47609 -2998
Kudos
#1291 (Top 0.4040%)
| Kudos/dag | 15.44 |
| Kudos/reaguursel | 23.98 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2951 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -120 |
44,611 +47609 -2998
Kudos
#1291 (Top 0.4040%)
| Kudos/dag | 15.44 |
| Kudos/reaguursel | 23.98 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2951 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -120 |
1,860
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.64 |
| Topreaguursels | 21 |
| Woorden per reaguursel | 11.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.42 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 41 |
| Geregistreerd op | 27-07-2018 |
| Eerste reactie op | 27-07-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-18 05:41:51 door Stumpert1001 op Re: Nedermoppie represent!
Meestal zijn vrouwen leuker als ze niet praten.
-2 kudos 2026-06-17 15:22:59 door SimonMc op Nedermoppie represent!
*kudos
0 kudos 2026-06-16 20:24:57 door MSch op Al 4 uur aan het gamen?
rugleuning
-9 kudos 2026-06-16 16:15:24 door pietpvv op Tuinschuurtje op de watterooni?
Pound teken en brits accent.
11 kudos 2026-06-16 15:22:25 door A. Tractie op Al 4 uur aan het gamen?
Monitor.
23 kudos 2026-06-16 15:15:03 door Skyline op Al 4 uur aan het gamen?
stokbroodje kruidenboter
1 kudos 2026-06-16 15:09:12 door flame_me op Al 4 uur aan het gamen?
bord.
2 kudos 2026-06-13 11:51:00 door nappie86 op De Oranjebus op weg naar het stadion
Of ze worden een paar uur te laat bij de buren neergeflikkerd
1 kudos 2026-06-13 11:16:56 door Stoorzendert op De Oranjebus op weg naar het stadion
Of de bus uit worden gegooid.
1 kudos 2026-06-13 11:07:16 door Olliesnieuweacc op De Oranjebus op weg naar het stadion
Het ergste vind ik nog wel de reclame tussen door tijdens de wedstrijd Amerika-Paruguay.
0 kudos 2026-06-12 21:39:48 door nergens_goed_voor op De weg van het dodelijke ongeluk
@zylar | 12-06-26 | 18:26: Gast ik woon daar.
0 kudos 2026-06-12 16:26:27 door zylar op De weg van het dodelijke ongeluk
@nergens_goed_voor | 12-06-26 | 16:00: Ja die ligt er wel, net na waar het ongeluk gebeurd is.
Ik kan geen link plaatsen van maps omdat Joris een lul is..
0 kudos 2026-06-12 14:01:59 door Kameleon4 op Straaljagers komen gedag zeggen
interessant
4 kudos 2026-06-12 14:01:35 door freddiefred op Welkom in Brabant!
Zal mij niks verbazen als de uploadert extra gas gaf om zn gelijk te halen.
-2 kudos 2026-06-12 14:00:09 door nergens_goed_voor op De weg van het dodelijke ongeluk
@Flappa | 12-06-26 | 09:43: Wat lul je nou, er zit helemaal geen weilandinrit in die bocht.
0 kudos 2026-06-12 13:50:58 door Maxima_Hartman op Straaljagers komen gedag zeggen
En die aliens zijn opgeleid door reptielen, aldus de gevaccineerde Thierrie.
0 kudos 2026-06-12 12:14:50 door nergens_goed_voor op De weg van het dodelijke ongeluk
Die zullen ze nu wel plaatsen.
2 kudos 2026-06-12 10:32:31 door JP8926 op De weg van het dodelijke ongeluk
@quicky1000 | 12-06-26 | 11:10: Jammer dat het zo opgevat wordt. Ik bedoelde er alleen mee aan te geven dat ik denk me een soort van voorstelling van het verdriet te kunnen maken, aangezien we dus kinderen van de zelfde leeftijd hebben.
0 kudos 2026-06-12 09:10:40 door quicky1000 op De weg van het dodelijke ongeluk
@JP8926 | 12-06-26 | 10:12: Ondanks je goede bedoelingen heeft die laatste opmerking een groot how-can-i-make-this-about-me gehalte,
0 kudos 2026-06-12 08:14:26 door JP8926 op De weg van het dodelijke ongeluk
@JP8926 | 12-06-26 | 10:12:
*ligt.
-1 kudos 2026-06-12 08:12:34 door JP8926 op De weg van het dodelijke ongeluk
Ons land licht vol met dit soort wegen, hier in de buurt echt niet anders.
Dit is echt een nachtmerrie voor elke ouder, mijn hart huilt mee met de betrokkenen (onze oudste gaat komende maand op schoolkamp....).
26 kudos 2026-06-12 08:00:58 door kamazoetra op De weg van het dodelijke ongeluk
Kan helaas niet. Rijkswaterstaat heeft geen budget meer
-12 kudos 2026-06-12 07:43:37 door Flappa op De weg van het dodelijke ongeluk
Er is wel een extreem smalle tussenberm dus vangrail past bijna niet. Én er zit een weiland inrit precies in die bocht dus dan moet je de vangrail al weer onderbreken. Het beginpunt van een vangrail levert vaak ook heftige ongelukken op.
2 kudos 2026-06-08 10:04:24 door bamibami123 op Petitie: Free Katja's Ollie en Bollie
Kudohoeren anno 2026.
9 kudos 2026-06-02 08:45:47 door Superjeap op Nieuwe Ferrari
maar dan zonder spatie!
*pizzabezorgauto.
Tenzij je de bezorgauto een compliment geeft voor de prima pizza.
0 kudos 2026-05-29 10:35:14 door 68crat68 op Mag jouw vrouw
@jamaarikweethetbeter | 29-05-26 | 08:11: Daar heb je een goed punt. Al is dit natuurlijk niet het enige probleem wat we met deze groep hebben. Als dit het enige was heeft niemand daar verder last van.
-2 kudos 2026-05-29 06:11:28 door jamaarikweethetbeter op Mag jouw vrouw
Okay, maar iemand uit Staphorst die vindt dat vrouwen niet in de politiek mogen, geen broek mogen dragen en geen bestuursfuncties mag hebben. Die is dan ook niet Nederlands? In het christendom hebben wij net zo veel bekrompenheid als in andere geloven. En dat zijn er meer in Nederland dan jij denkt.
-5 kudos 2026-05-28 17:05:54 door Erikjan79 op Mag jouw vrouw
In Staphorst denken ze ook zo, dat is geen Nederlandse cultuur?
-4 kudos 2026-05-28 15:49:52 door grilclit op Mag jouw vrouw
Tsja, als dat het criterium is.. Er zijn vrij veel reaguurders hier die er andere normen en waarheden op nahouden dan ik, dus die zijn niet Nederlands? Bovendien denk ik dat het land er op vooruit gaat als we die de grens over zetten. Gek genoeg zijn dat allemaal mensen die hier de hele tijd over normen, waarheden en vrijheden lullen en zichzelf 'echte' nederlanders vinden.
52 kudos 2026-05-28 13:50:03 door MojoNL op Mag jouw vrouw
Precies, en de neef tegenover hem is dan weer een voorbeeld van iemand die goed de normen en waarden begrijpt en verbaasd is dat de ander dit soort dingen zegt.
4 kudos 2026-05-27 06:11:41 door Dizsaidup op Steentje van zandduin gooien
There are no threes in the desert.
-8 kudos 2026-05-22 07:03:50 door BennieDeKok op DPV: Ouderen uit Oud-Beijerland voor wel 20.000 opgelicht door jonge daders
Zij is geen agent. Hooguit woordvoerder of centralist.
0 kudos 2026-05-19 21:01:10 door molenkoek op Fotoshoot samen met een olifant
@A.tractie | 19-05-26 | 19:45: Trolling is a art
5 kudos 2026-05-19 17:45:22 door A.tractie op Fotoshoot samen met een olifant
An elephant *
-12 kudos 2026-05-19 13:09:01 door Dirk-teur op Als je kind Simone of Wesley heet
Happen +1
1 kudos 2026-05-19 12:06:34 door pietjanklaashenk op Brobbey scoort voor Sunderland
@Saekerhett | 19-05-26 | 13:24: Natuurlijk is het geen garantie, Brobbey is ook geen garantie. Het is ook niet of, of maar én, én wat mij betreft! Gaat mij om de goals, niet wie ze maakt.. wel zin in een feestje!
0 kudos 2026-05-19 11:24:11 door Saekerhett op Brobbey scoort voor Sunderland
Want topscorer aller tijden zijn is garantie voor succes? Weet je wat, neem dan gelijk Klaas-Jan Huntelaar mee, die staat op plek drie qua doelpuntenmoyenne aller tijden. Nummers één Beb Bakhuys en twee Faas Wilkes doen het al een tijdje wat minder goed.
0 kudos 2026-05-18 20:06:27 door FreddyboyK op Ik kom denk ik tekort…
En de kleur van Chocomel?
2 kudos 2026-05-18 20:05:27 door MVahl op Ik kom denk ik tekort…
Ik betwijfel het.
3 kudos 2026-05-11 11:57:23 door groenteman op Gek wijf heeft geen geduld
@Shoppingfamvanzutph | 11-05-26 | 12:59: snorren - illegaal taxibedrijf
3 kudos 2026-05-11 11:12:12 door snabbie op Gek wijf heeft geen geduld
@Ibizaking | 11-05-26 | 12:32: Wat denk je wat er gebeurd als hij valt en de auto over zijn hoofd rijdt ? Zou bij jou niet veel uitmaken, jij bent al hersendood.
6 kudos 2026-05-11 10:59:53 door Shoppingfamvanzutph op Gek wijf heeft geen geduld
@Ibizaking | 11-05-26 | 12:32: hoe wil je het dan formulieren. poging tot meerijden ?
-17 kudos 2026-05-11 10:32:20 door Ibizaking op Gek wijf heeft geen geduld
poging tot doodslag is echt zwaar overtrokken en ja ik weet dat het zo beoordeelt wordt, maar het slaat nergens op.
1 kudos 2026-04-16 11:48:51 door vanVon op Slootje springen met de fatbike
Worden die ook in andere landen geleverd of hebben alleen wij dat geluk?
0 kudos 2026-04-16 07:45:21 door Youtoo op Slootje springen met de fatbike
Deze was toch gestolen.
6 kudos 2026-04-15 20:19:32 door vlasteler op Slootje springen met de fatbike
ze bestellen gewoon weer een nieuwe bij abi op het station
-5 kudos 2026-04-15 20:12:49 door beetje_high op Re: Sorry buiten dienst
Effe wachte..
Nog effe wachte..
Effe wachte nog..
Oh wacht.
2 kudos 2026-04-08 09:06:56 door Katdekat op Raketlancering kijken vanaf het strand
Welke hond?
3 kudos 2026-03-25 21:16:41 door Janneke-Pijplul op Omg trekker in de berm!
Dat weet jij dan weer..
6 kudos 2026-03-25 17:41:00 door Kutzuiger op OMG you guys! Echte hollywoodster in Amsterdam!
Dat klopt, hij wordt gefilmd.