DumpStats voor nergens_goed_voor

79,123 +90919 -11796

Kudos

#617 (Top 0.1931%)

Kudos/dag 46.43
Kudos/reaguursel 9.98
Meeste kudos op 1 reaguursel 4011
Minste kudos op 1 reaguursel -683

7,931

Reaguursels

Reaguursels/dag 4.65
Topreaguursels 15
Woorden per reaguursel 11.7
Reacties per reaguursel 0.12
Meeste reaguursels op 1 dag 26
Aantal x weggejorist 59
Geregistreerd op 26-10-2021
Eerste reactie op 26-10-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-10 17:07:53 door jummoerr op Brute beroving
Bìjna.. * Scoop Dogg

- en breng het naar de baas...

Still Dré

0 kudos 2026-06-10 10:25:16 door zzz op De buurman is er klaar mee
@Schuurm | 09-06-26 | 23:27: Als je een auto een paar dagen onder wat bomen zet, ziet het er snel veel erger uit.

2 kudos 2026-06-09 21:27:15 door Schuurm op De buurman is er klaar mee
Zou je denk, als je echter ziet wat er onder de ruitenwisser en in de hoeken bij het raam zit.

0 kudos 2026-04-22 21:07:08 door nergens_goed_voor op Jongetje (onbedoeld) bijna in de water.
@Zolderkamervragen | 22-04-26 | 20:54: Je zit niet onder m'n huid hoor. Ik kan het erg goed relativeren dat dit Dumpert is. En dat je zegt dat je ons bereikt...als wat of hoe? corrigerende zeikerd? Terwijl je ook grappig kan zijn kies je er toch voor om te zeiken. Maar je doet maar! Ik vind het sneu.

1 kudos 2026-04-22 18:54:45 door Zolderkamervragen op Jongetje (onbedoeld) bijna in de water.
@TheJump | 22-04-26 | 19:54: Jawel joh, het betekent alleen maar dat ik onder z'n huid zit en zo laat hij dat merken.
Mooi man.
En het leuke is, hij kan er helemaal niks tegen doen.
Jij ook niet trouwens.
Kennelijk heb ik wel iedereen bereikt dus da's ook mooi, dat was precies de bedoeling.
Bedankt heren!

0 kudos 2026-04-12 13:12:22 door BronstigPaard op Vraag het AI
Als je de Nederlandse taal nog niet beheerst kun je het goed gebruiken!

0 kudos 2026-04-11 20:39:16 door Deepscripter op Vraag het AI
Ik heb het net aan sjet djie petie gevraagt en die zegt van niet

-13 kudos 2026-04-11 18:44:56 door Erikjan79 op Vraag het AI
Maken? 25% van de mensen stemden op de PVV, dus dit is al een tijdje aan de gang.

14 kudos 2026-04-11 18:37:42 door banjo-kazooie op Vraag het AI
Is toch gewoon slim om je vermoeden even te checken met een referentie voor je een bedrijf publiekelijk bekritiseert?

3 kudos 2026-03-01 12:31:57 door NouEn23 op Lam in de auto
Bevriezen. Kan een hele goeie reactie zijn nu even niet.

12 kudos 2026-03-01 10:15:24 door Brakkebeun op Lam in de auto
@KelderKebabKwab | 01-03-26 | 10:33: Vierenhalve seconden tussen moment dat de auto volledig van eigen baanvak verwijderd was tot aan moment dat stepmeneer voet aan de grond zet. Volledig onschuldig, maar hij had zichzelf flink leed kunnen besparen door sneller te handelen naar de situatie. Maar ja, achteraf kijk je een koe in de kont.

43 kudos 2026-03-01 09:40:24 door Dekokmeteenk op Lam in de auto
Ja, het ligt helemaal aan de reactiesnelheid van stepmeneer natuurlijk.

86 kudos 2026-03-01 09:33:12 door KelderKebabKwab op Lam in de auto
Die had misschien wat minder tijd om te beseffen wat er aan de hand was dan wij die hier al een minuut naar aan het kijken waren!

0 kudos 2026-02-07 19:13:50 door nergens_goed_voor op Halal lease, wat is dat
@Zeewiersnack | 07-02-26 | 18:43: Heel raar ja. Er zijn ook tijden geweest waar de banen niet voor het oprapen lagen. Met je domme mening.

-4 kudos 2026-02-07 17:43:28 door Zeewiersnack op Halal lease, wat is dat
produceerden. Geen komma voor en. En als je zo anti-geloof bent is 3 maanden best lang. Sowieso raar dat je er überhaupt bent begonnen. Maar dat is maar mijn veel te lange mening.

6 kudos 2026-02-07 16:15:05 door tiku99 op Halal lease, wat is dat
Hier in de regio hebben/hadden ze allemaal kasten met een dubbele wand, als dan de dominee langs kwam hadden ze geen TV. En voetbal kijken gebeurde deels op de PC.

0 kudos 2026-01-09 15:14:20 door very-ferry op JD Vance, de gevoelige krantenkoplezer
@Zolderkamervragen | 09-01-26 | 08:34: De vrouw probeerde wel degelijk op de agent in te rijden, wat inderdaad te zien is op diverse filmpjes. Nog voordat de agent zijn pistool trekt zie je de banden in de richting van de agent draaien en trapt ze het gas in. Ze beweegt nog niet, want haar banden slippen vanwege het gladde wegdek. Maar je hoort dus wel die auto toeren maken en jouw kant op gericht staan. Op dat moment pakt hij zijn wapen en zegt hij haar te stoppen. Daar geeft ze geen gehoor en met dit al gevolg. Niet leuk, maar ook niet voor de agent. Ik mag aannemen dat hij ook liever geen mensen dood schiet tijdens het doen van zijn werk.