26,637 +37067 -10430
Kudos
#2486 (Top 0.7779%)
| Kudos/dag | 4.36 |
| Kudos/reaguursel | 6.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1923 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -418 |
26,637 +37067 -10430
Kudos
#2486 (Top 0.7779%)
| Kudos/dag | 4.36 |
| Kudos/reaguursel | 6.17 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1923 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -418 |
4,314
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.71 |
| Topreaguursels | 5 |
| Woorden per reaguursel | 10.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.18 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 19 |
| Aantal x weggejorist | 23 |
| Geregistreerd op | 28-09-2009 |
| Eerste reactie op | 28-09-2009 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-25 09:12:41 door nlnoob op Warm jongens
Dus dan mag je ze niet schoonspoelen?
2 kudos 2026-06-25 07:16:54 door Batsheadshot op Warm jongens
Ja? Beesten leven normaal toch op 4.000m hoogte?
3 kudos 2026-06-24 22:52:42 door Bunze op Warm jongens
Zoals dit? Zoiets? ...
-3 kudos 2026-06-20 22:22:03 door Euphoria op Nederland wint met 5-1
Vandaar de immigranten loo
-9 kudos 2026-06-20 22:21:37 door Euphoria op Nederland wint met 5-1
Dankzij de open grenzen idioot. Vuurwerk heb je binnen no time geregeld
0 kudos 2026-06-20 19:32:12 door threeheadedmonkey op Handig zo'n klamboe
Iedereen heeft stinkvoeten. Zo is natuur.
4 kudos 2026-06-20 13:42:20 door ValeLaPena op Handig zo'n klamboe
Als de muggen dood neervallen, zou ik zeggen, dan heb je echt stinkvoeten.
0 kudos 2026-06-20 13:21:14 door klokjerond op Primeur op WK
@ Wiskeysaus: dus als een aanvaller onderuit geschopt wordt in het strafschopgebied mag een scheidsrechter ook zelf bepalen hoe hij dat oplost? Een scheidrechter moet regels toepassen en niet zijn eigen mening daarop geven. Dat is het verschil tussen een goede en een slechte scheids. Natuurlijk zijn er zat grijze gebieden te bedenken maar een hand voor je mond als er geluid uit komt is er niet één van.
7 kudos 2026-06-20 10:55:18 door WiskeySaus op Primeur op WK
Hoezo is dat raar? Het is letterlijk waarvoor hij betaald wordt
4 kudos 2026-06-14 14:32:29 door NSFWFTW op F18 gecrasht in Usa
Gelukkig, ik vroeg me al hoe het met klokjerond was na het zien van de video. Blij dat het goed met je gaat!
4 kudos 2026-06-09 17:07:22 door Dries68 op Fietsen in West Vlaanderen
Oi gin westvloms uit de westvlonders klapt moeie der ooknie over behunn
8 kudos 2026-06-09 10:32:08 door de_wit op Fietsen in West Vlaanderen
Wie heeft het over Engels?
-1 kudos 2026-06-06 18:51:19 door BertHoeMeinWille op Stukje vliegen met papa
Een vliegtoestel.
4 kudos 2026-06-06 13:48:37 door Pipo der Clown op Stukje vliegen met papa
Een 1934 Waco YKC 1.
1 kudos 2026-06-06 13:42:30 door Gregovic op Stukje vliegen met papa
Een (vroege) Waco Standard Cabin als ik een gok moet doen, maar het is met alleen een interieur shot uit 1 richting lastig te zeggen.
2 kudos 2026-06-06 13:30:28 door ValeLaPena op Stukje vliegen met papa
Het is een Waco.
0 kudos 2026-06-06 13:26:09 door HenkHenkens op Stukje vliegen met papa
Een dubbeldekker; dat zegt ie toch.
1 kudos 2026-05-24 11:10:26 door ZoltarTheMagnificent op Mij klem zetten?
En als de eigenaar terug komt is die eerst minuten bezig met het reinigen van handen en handvat.
-6 kudos 2026-05-24 11:07:35 door janus op Mij klem zetten?
En je ziet helemaal niet, dat er iemand in het smeer grijpt …? Snap dit niet.
9 kudos 2026-05-20 11:48:18 door BlijeBakkus op Scheuren op de autobahn
En dan ook nog even rechts inhalen op 0:22 terwijl die auto op de tweede baan met gevarenlicht rijdt en er een voertuig op de vluchtstrook staat. Dan heb je ook het inzicht van een komkommer hoor.
2 kudos 2026-05-20 11:21:12 door ShoarmaSjaak op Scheuren op de autobahn
Hij begreep het verkeerd, hij dacht dat je er zo langzaam op mag rijden zoals je wilt.
28 kudos 2026-05-13 09:38:21 door 1337eater op Oeps foutje bedankt!
Als ik foutjes maak op mijn werk dan ga ik geen middelvingers opsteken naar mensen, dan los ik die foutjes op en dan maak ik excuses, dan bouw ik zekerheden in zodat het niet nogmaals gebeurt. De ambtenarij in Nederland kan daar iets van leren. Zolang niemand daadwerkelijk verantwoordelijkheid neemt en zaken oplost, maar in plaats daarvan opstapt of even met verlof gaat, zal de burgerzijde onrustig blijven. Ik doe mee met de verzorgingsstaat, ik betaal mijn belasting, ik luister naar de politie en ik werk mee als het nodig is, maar daar moet tegenover staan dat we een sociaal contract hebben: als ik het goed doe, moet jij ook je best doen om het goed te doen. Als dat merkbaar niet gebeurt, dan heb ik geen enkele reden om me zelf dan wel aan dat contract te houden. Dat broeit en broeit, en zie wat er van komt; een boel gal en haat en mensen die er voor kiezen om net zo goed de afspraken niet meer na te komen.
Als ambtenaar, diender of soldaat heb je het goede voorbeeld te geven, onberispelijk gedrag. Anders ondermijn je je gezag en dat is moeilijk terug te winnen.
5 kudos 2026-05-08 15:13:29 door Loosecanon op Anders maar toch een beetje hetzelfde
Kunnen we afspreken dat je een vraag afsluit met een vraagteken?
3 kudos 2026-05-02 05:52:05 door HeroPositive op Ik praat niet met jou!!!
Ja daar mag wel een knuppel op.
30 kudos 2026-04-27 23:22:27 door Forza_Ruud_Krol op Crash Jos Verstappen
Ik heb net nog een uitermate slim spreadsheetje in elkaar gedraaid. Wat heeft Jos allemaal bereikt met Excel?
Ja nee ja nee ik bedoel maar.
0 kudos 2026-04-27 22:41:27 door DrachtigeBosbaviaan op Prioriteiten stellen in Dnipro
afweergekut*
-1 kudos 2026-04-19 15:43:32 door Linkin op Hagelbuitje op je ruitje
Hoe denk je dat ik eruit zie?
0 kudos 2026-04-19 10:26:01 door Ganz op Hagelbuitje op je ruitje
Carglass brengen. Ventiel aanbrengen. Alles afkitten 8 bar druk op zetten en alle deuken schieten eruit.
2 kudos 2026-04-19 07:43:25 door John McClane op Hagelbuitje op je ruitje
Door een ruit moet je kunnen kijken, die motorkap is het probleem van de motor.
12 kudos 2026-04-19 06:59:43 door BilnaadKameraad op Hagelbuitje op je ruitje
Daar kun je poffertjes op bakken
9 kudos 2026-04-19 01:50:49 door Be2712be op Hagelbuitje op je ruitje
Boeien, dat wordt een goedkope tweedehands voor mij.
0 kudos 2026-04-17 06:34:46 door Vogelnest op Zou je haar volgen?
@WhatNOmunnie | 17-04-26 | 06:21:
Voltanken*
2 kudos 2026-04-17 05:14:17 door de bartsmitridder op Zou je haar volgen?
Joh, doe niet zo moeilijk.
10 kudos 2026-04-17 04:21:31 door WhatNOmunnie op Zou je haar volgen?
Ik zou haar doen
-2 kudos 2026-04-04 15:39:05 door Loosecanon op Skinny mannen vs gebufte militaire vrouwen
Ken je dat niet? Ik buf, jij buft, wij buffen.
0 kudos 2026-04-04 11:38:07 door banditoz op Hoornaarsnest verwijderen
Welke overkapping?
3 kudos 2026-04-04 10:45:18 door Uhoortnogvanons op Skinny mannen vs gebufte militaire vrouwen
Niet te verwarren met gebefte.
17 kudos 2026-04-04 05:02:27 door Kingcoder op Wegleiden van te hoge vrachtwagen gaat niet zonder slag(boom) of stoot
misschien gaat dit op voor iemand die een keer een andere caravan sleept maar van een beroepschauffeur verwacht ik wat anders
0 kudos 2026-03-29 22:20:15 door KenJijDeSwaffelman op Maak eens een beetje geluid, mannen
Ze laat ons haar neukgezicht zien.
1 kudos 2026-03-29 16:35:07 door KaasschaafRidder op Maak eens een beetje geluid, mannen
Bedoel je sanpaku ogen, drie oogwit?
0 kudos 2026-03-29 16:23:19 door ZeesterP op Maak eens een beetje geluid, mannen
ja
5 kudos 2026-03-29 15:06:07 door dcmg7bwxuaz5 op Maak eens een beetje geluid, mannen
Het kan ook slechte AI zijn.
-7 kudos 2026-03-29 14:49:06 door R2_MeToo op Maak eens een beetje geluid, mannen
Caucasian
0 kudos 2026-03-28 23:43:13 door ILoveHawkTuahChicks op Mugshot Tiger Woods gaat viral
Ja, ik zou juist eerst moed indrinken, voordat ik een ongeval durf te maken. Maar ieder zo zijn ding he?!
4 kudos 2026-03-21 16:58:15 door Duffe op Verstappen pakt pole op de Ring
Dat is niet eens dezelfde baan layout want dat is alleen de Nordschleife.
-1 kudos 2026-03-21 16:50:54 door StevenQ op Verstappen pakt pole op de Ring
Een LMP1 die niet aan enige regels voldeed kan je niet vergelijken met een GT3 die wel aan allerlei regels moet voldoen
13 kudos 2026-03-21 12:42:19 door numb3r 13 op Verstappen pakt pole op de Ring
maar hij rijd hier niet in dezelfde klasse of wel..
6 kudos 2026-03-21 11:29:33 door Wateenaccountnaamzeg op Banjosnelheid meet flessentikkerij
Opeens merk je weer hoe oud je bent.
-5 kudos 2026-03-21 10:43:21 door qreaguurder op Snelle pantserdrone
@rew | 21-03-26 | 10:46: Ja dat snappen we wel, maar zo doet het filmpje vermoeden dat dezelfde drone weer opnieuw ingezet kan worden...
13 kudos 2026-03-21 09:46:34 door rew op Snelle pantserdrone
1) Het filmpje lijkt wel een advertentie.
2) Het zou mogelijk zijn dat ze er meer dan 1 hebben.