DumpStats voor klokjerond

26,639 +37068 -10429

Kudos

#2486 (Top 0.7779%)

Kudos/dag 4.36
Kudos/reaguursel 6.18
Meeste kudos op 1 reaguursel 1923
Minste kudos op 1 reaguursel -418

4,314

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.71
Topreaguursels 5
Woorden per reaguursel 10.1
Reacties per reaguursel 0.18
Meeste reaguursels op 1 dag 19
Aantal x weggejorist 23
Geregistreerd op 28-09-2009
Eerste reactie op 28-09-2009

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-25 09:12:41 door nlnoob op Warm jongens
Dus dan mag je ze niet schoonspoelen?

0 kudos 2026-06-20 13:21:14 door klokjerond op Primeur op WK
@ Wiskeysaus: dus als een aanvaller onderuit geschopt wordt in het strafschopgebied mag een scheidsrechter ook zelf bepalen hoe hij dat oplost? Een scheidrechter moet regels toepassen en niet zijn eigen mening daarop geven. Dat is het verschil tussen een goede en een slechte scheids. Natuurlijk zijn er zat grijze gebieden te bedenken maar een hand voor je mond als er geluid uit komt is er niet één van.

7 kudos 2026-06-20 10:55:18 door WiskeySaus op Primeur op WK
Hoezo is dat raar? Het is letterlijk waarvoor hij betaald wordt

4 kudos 2026-06-14 14:32:29 door NSFWFTW op F18 gecrasht in Usa
Gelukkig, ik vroeg me al hoe het met klokjerond was na het zien van de video. Blij dat het goed met je gaat!

1 kudos 2026-06-06 13:42:30 door Gregovic op Stukje vliegen met papa
Een (vroege) Waco Standard Cabin als ik een gok moet doen, maar het is met alleen een interieur shot uit 1 richting lastig te zeggen.

-6 kudos 2026-05-24 11:07:35 door janus op Mij klem zetten?
En je ziet helemaal niet, dat er iemand in het smeer grijpt …? Snap dit niet.

9 kudos 2026-05-20 11:48:18 door BlijeBakkus op Scheuren op de autobahn
En dan ook nog even rechts inhalen op 0:22 terwijl die auto op de tweede baan met gevarenlicht rijdt en er een voertuig op de vluchtstrook staat. Dan heb je ook het inzicht van een komkommer hoor.

28 kudos 2026-05-13 09:38:21 door 1337eater op Oeps foutje bedankt!
Als ik foutjes maak op mijn werk dan ga ik geen middelvingers opsteken naar mensen, dan los ik die foutjes op en dan maak ik excuses, dan bouw ik zekerheden in zodat het niet nogmaals gebeurt. De ambtenarij in Nederland kan daar iets van leren. Zolang niemand daadwerkelijk verantwoordelijkheid neemt en zaken oplost, maar in plaats daarvan opstapt of even met verlof gaat, zal de burgerzijde onrustig blijven. Ik doe mee met de verzorgingsstaat, ik betaal mijn belasting, ik luister naar de politie en ik werk mee als het nodig is, maar daar moet tegenover staan dat we een sociaal contract hebben: als ik het goed doe, moet jij ook je best doen om het goed te doen. Als dat merkbaar niet gebeurt, dan heb ik geen enkele reden om me zelf dan wel aan dat contract te houden. Dat broeit en broeit, en zie wat er van komt; een boel gal en haat en mensen die er voor kiezen om net zo goed de afspraken niet meer na te komen.
Als ambtenaar, diender of soldaat heb je het goede voorbeeld te geven, onberispelijk gedrag. Anders ondermijn je je gezag en dat is moeilijk terug te winnen.

30 kudos 2026-04-27 23:22:27 door Forza_Ruud_Krol op Crash Jos Verstappen
Ik heb net nog een uitermate slim spreadsheetje in elkaar gedraaid. Wat heeft Jos allemaal bereikt met Excel?
Ja nee ja nee ik bedoel maar.

0 kudos 2026-04-19 10:26:01 door Ganz op Hagelbuitje op je ruitje
Carglass brengen. Ventiel aanbrengen. Alles afkitten 8 bar druk op zetten en alle deuken schieten eruit.

-1 kudos 2026-03-21 16:50:54 door StevenQ op Verstappen pakt pole op de Ring
Een LMP1 die niet aan enige regels voldeed kan je niet vergelijken met een GT3 die wel aan allerlei regels moet voldoen

-5 kudos 2026-03-21 10:43:21 door qreaguurder op Snelle pantserdrone
@rew | 21-03-26 | 10:46: Ja dat snappen we wel, maar zo doet het filmpje vermoeden dat dezelfde drone weer opnieuw ingezet kan worden...

13 kudos 2026-03-21 09:46:34 door rew op Snelle pantserdrone
1) Het filmpje lijkt wel een advertentie.
2) Het zou mogelijk zijn dat ze er meer dan 1 hebben.