32,157 +33938 -1781
Kudos
#1966 (Top 0.6152%)
| Kudos/dag | 22.69 |
| Kudos/reaguursel | 24.76 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2830 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -81 |
32,157 +33938 -1781
Kudos
#1966 (Top 0.6152%)
| Kudos/dag | 22.69 |
| Kudos/reaguursel | 24.76 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2830 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -81 |
1,299
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.92 |
| Topreaguursels | 4 |
| Woorden per reaguursel | 23.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.23 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 12 |
| Geregistreerd op | 06-08-2022 |
| Eerste reactie op | 07-08-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-25 09:56:26 op Limburger heeft 't heet
Zullen we vragen of Frankrijk hem niet wilt hebben? Allemachtig zeg...
42 kudos 2026-06-25 09:53:19 op Voetbal kijken bij de buren
Ik vraag me soms ook af wat het doel is van kamperen, als werkelijk alles meeneemt wat je thuis hebt. Wil je dan gewoon thuis zijn maar op een andere plek ofzo? Het is prima hoor, begrijp me niet verkeerd en doe gewoon je ding. Maar ik genoot juist altijd van het buitenleven op de camping, de geuren en geluiden, de nieuwe omgeving, het ontdekken van de omgeving, als kind op zoek naar verborgen schatten die er nooit waren. Nostalgie is mooi man. MAND.
0 kudos 2026-06-18 11:01:35 op Auto vliegt in brand op de A28
Daarom moet je ook gewoon een Japanner rijden, dan heb je al dit gedoe niet.
1 kudos 2026-06-17 20:30:30 op Meisje maakt een filmpje
Deze film wil ik wel zien eigenlijk.
13 kudos 2026-06-17 14:45:26 op Sander Schimmelpipi vraagt zich af:
Los daarvan is Rob ook gewoon een hele intelligente man, die op de achtergrond een half zaken imperium opbouwt. Ik mag Rob wel, voor zover ik dat kan inschatten van achter m'n scherm. Maar in ieder geval is hij veel meer dan de " links naar rechts man", maar maakt wel dankbaar gebruik van die bekendheid en type-casting om gewoon lekker te doen wat hij leuk vind. Gewoon een slimme man.
-4 kudos 2026-06-15 15:51:35 op In plons van vreugde
Dit is speciaal voor mijn ex-vrouw, want om oude koeien uit de sloot te halen moet je er wel eerst een paar in doen.
37 kudos 2026-06-14 11:09:45 op Je bent een worst
Of voor zo'n leuke bungeejump in Brazilië.
25 kudos 2026-06-13 21:36:18 op Vertrekken in style
Mijn vraag is dan altijd, reïncarneer je dan ook met je eigen brein? Of krijg je dan een vogel brein? Want als je een vogel brein krijgt, krijg je er niks van mee en is het niet de ervaring die jij bedoelt. Maar als je met je mensen brein in een vogel lijf zit, wordt je ook niet erg gelukkig.
-1 kudos 2026-06-12 11:30:01 op Busje voor binnenstad milieuzone
Ik gok dat deze niet door de RDW keuring heen komt.
-1 kudos 2026-06-10 20:49:45 op Invoegen zonder brein
Snelweg* ... Zucht
4 kudos 2026-06-10 20:49:02 op Invoegen zonder brein
@Atractie: Je kan ook je oma in haar scootmobiel de snel op laten gaan als ze maar weet wat ze doet. Maar misschien moeten we dat ook niet willen... Als we een samenleving willen zijn, zullen we dus samen moeten leven. Niet ik ik ik ik, en daar hoort ook bij dat je dingen doet die misschien niet leuk vind. Maar gewoon omdat we dat met z'n alle zo hebben afgesproken. En als je dat Kudt vindt, moet je de politiek in gaan en proberen een verandering te weeg te brengen. Tot die tijd mag je lekker even je muil houden.
-11 kudos 2026-06-10 13:10:21 op Treinkaartje geüpgraded
Ik kan dat bevestigen, ik heb daar op Facebook wel eens wat over gelezen.
4 kudos 2026-06-09 20:48:30 op De buurman is er klaar mee
Als de auto niet geschorst is krijgt de eigenaar automatisch bekeuringen voor geen APK hebben. Dit doet vermoeden dat van de eigenaar niks te plukken valt, en allang ergens anders naar toe is.
8 kudos 2026-06-09 12:29:25 op Dwaas dondert uit boom
De definitie van verslaving, is dus dat je niet meer kan kiezen of je wel of niet gebruikt. Toegegeven begint het altijd met keuzes, maar echt verslaafd zijn, is iets heel anders dan je vriendin die zegt " o ik echt zoooooo verslaafd aan chocola ".
5 kudos 2026-06-03 20:02:09 op Hond heeft het warm
Bourgondisch stoofpotje.
Topcomment 2830 kudos 2026-06-03 20:00:39 op Die ene NSB-collega
Min me maar, maar ik vindt dronken achter het stuur echt veel erger dan zo'n telefoontje plegen.
1 kudos 2026-05-22 16:53:48 op Frustratie du jour
En hij zegt u.
17 kudos 2026-05-22 09:41:16 op Admiraal kwam niet opdagen bij Fox News
Frits heeft helemaal geen probleem met alcohol. Alcohol en Frits gaan juist heel goed samen.
-1 kudos 2026-05-22 09:39:35 op Te veel energie
Poah, met z'n achterhoofd op dat apparaat... Das nie best.
28 kudos 2026-05-21 19:44:33 op Tijgerpython van 6 meter uit huis gehaald in Enschede
U bent 8 jaar op vakantie geweest? Nou, in de tussentijd is alles hier stuk. Dus u kunt beter weer terug op vakantie gaan.
2 kudos 2026-05-16 11:28:43 op Sweden in de eerste halve finale Eurovision 2026
Wat prachtig verwoord, ik kwam niet verder dan kansloze poppenkast. Maar ik ga wokevisie zaadfestival van je bruiklenen als je het niet erg vind.
-6 kudos 2026-05-15 13:14:35 op Zo, niet mijn probleem
Ik snap het niet? Waarom wordt deze werkende man uitgelachen?
3 kudos 2026-05-14 12:25:42 op Last van aambeien?
Ja, kan je het ook zonder steeds op je Wikipedia spiekbriefje te kijken?
25 kudos 2026-05-14 12:24:35 op Last van aambeien?
Ja godsamme dit hele gezeik uitgekeken in de hoop beter voor m'n aambei te kunnen zorgen... Komt die oplossing niet.
24 kudos 2026-05-14 11:30:59 op Leven op het randje
Pindakaas werkt het beste in een muizenval, is mijn mening. Bij mij floept er wel eens een veldmuisje naar binnen, maar een beetje pindakaas en een diervriendelijke val. En de volgende dag mag hij het bos weer in.
6 kudos 2026-05-12 12:38:32 op Abdul heeft nieuwe automobiel
Dan heeft ie gelukt dat hij een Toyota rijdt, want anders was hij zeker gaan rollen.
7 kudos 2026-05-12 12:32:29 op 10-jarig talentje
Ja dit is erg goed voor een 10 jarige. Zo ben ik ook ooit begonnen, nu, ongeveer tinnitus jaren later, wenste ik dat ik eerder met gehoorbescherming was gaan spelen.
1 kudos 2026-05-08 15:59:22 op Meest boeiende docu die je deze maand gaat zien
Ik vroeg me dus al af waarom die bijen de buisjes in m'n insectenhotels dicht metselde! De natuur blijft me verbazen.
2 kudos 2026-05-08 11:05:40 op Marsrover Curiosity is weer vrij
Daarom moet je die ook met mes en vork eten.
2 kudos 2026-05-01 11:43:02 op Hoe passeer je een boze gans?
Lekker off topic, dan zou het eerder zijn: " Hode kijk deze walla eend broer, dees kanker duif is boos bro" . Ik hoor een jonge gast met respect voor de natuur. Maakt een leuk filmpje, scheld de gans niet verrot. Zo te zien staat hij ergens in een mooi natuur/broedgebied. Ik denk juist eerder dat we meer van dit soort jongeren kunnen gebruiken.
15 kudos 2026-04-25 13:42:17 op Dragrace is ongelijke strijd
Toch best wel vet als je dit op zaterdagmiddag, gewoon als hobby even kan doen.
43 kudos 2026-04-23 09:26:18 op Dementie vergeten
Er is wel iets voor te zeggen. Want in de eerste stadia van dementie, ben je er bewust van dat je steeds dementer wordt. Hoe vreselijk is het als je bewust bent van je eigen valse realiteit.... Wat is nog "echt" als je niet meer op je eigen waarneming kan vertrouwen? Dementie is vreselijk, en zoveel meer dan " vergeetachtig " zijn. De hele persoon die je ooit was, het mens dat ooit bestaan heeft. Wordt langzaam afgebroken tot een leeg omhulsel, van wat ooit een volwaardig mens was...
0 kudos 2026-04-23 09:11:54 op Turken met zelfspot
-weggejorist-
-1 kudos 2026-04-22 02:02:02 op WTF een lopende tak
* lopende tek fekker de fek
11 kudos 2026-04-18 11:23:03 op MTB over brug
En als je langzaam gaat, houdt dan kracht op je pedalen door je rem ingedrukt te houden en daar wat kracht tegen uit te oefenen. ProTip: Kies voor je achterrem.
6 kudos 2026-04-17 11:38:23 op Meisje letterlijk oprecht teleurgesteld in Dumpert
Ze maakt deze video enkel en alleen, omdat ze geld verdiend door vaag en onnodig met die koffie te zwaaien. En ze weet dat zo'n video veel clicks gaat opleveren.
7 kudos 2026-04-13 00:53:38 op Even snelle soundcheck
Niet dat het de grap beter maakt, maar voor wie het niet weet: een " China " is een bepaald type cimbaal met een erg karakteristiek geluid.
23 kudos 2026-04-12 00:02:19 op Groenrechts
Waarom is deze meneer z'n mos aan maaien?
-5 kudos 2026-04-12 00:00:44 op BMW in de fik
BMW staat niet voor niets voor Brandende Motor Werken.
5 kudos 2026-04-10 09:50:42 op Wielrenner laten stofhappen
En dan ook nog moederziel alleen in de auto zitten, zijn enigste vrienden "bestaan" op social media.
6 kudos 2026-04-10 09:49:31 op Ik maak het uit
@rew: Er was ook een gast, die stapte in zijn auto en kwam nooit meer thuis. Het kan verdomd lastig zijn om logisch na te denken.
-2 kudos 2026-04-09 13:01:03 op Nederland in beweging
In 2026 mag dit gewoon een vrouw zijn, dus bij deze: Ik zou haar doen.
2 kudos 2026-04-09 12:58:13 op En dan nu iets totaal anders
Spreek voor jezelf, ik ben wanhopig genoeg hoor.
18 kudos 2026-04-09 09:12:45 op WC papier medewerker is boos
Dan heeft iedereen nog genoeg pleepapier van de vorige pandemie.
-7 kudos 2026-04-08 21:07:04 op Heftig motorongeluk in de Coentunnel
Ik weet niet of een voorrem salto hier wat uitgemaakt had, al had het wel een beter filmpje opgeleverd.
11 kudos 2026-04-08 13:07:59 op Varen blijft ook lastig
Dat krijg je dus als je schoonmoeder op het laatste moment afzegt...
3 kudos 2026-04-05 13:34:02 op Even voluit rammen op de Autogahn
How joe gonna pay heer for??
13 kudos 2026-04-05 13:33:06 op Even voluit rammen op de Autogahn
How cum you erbij dad this is a Nederlander? Normaalie you kanot heur it vrom the aksent.
10 kudos 2026-04-05 09:35:32 op Crash in Zeeland
Ik zie een moeder die er gelijk op af vliegt, haar kinderen probeert veilig te houden, en anderen aanspoort er achter aan te gaan... Gewoon dikke plus 1 hoor.
4 kudos 2026-04-04 11:02:48 op De ganzen hebben ook weekend
Mijn rijinstructeur zei altijd: We gaan nooit rare dingen doen, voor een dier met minder dan 4 poten. Ik heb me er ook altijd aan gehouden, bijkomend voordeel is dat je in de bajes machtig veel Dumpert kunt kijken.