5,184 +7038 -1854
Kudos
#13477 (Top 4.2171%)
| Kudos/dag | 3.5 |
| Kudos/reaguursel | 6.98 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 211 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -138 |
5,184 +7038 -1854
Kudos
#13477 (Top 4.2171%)
| Kudos/dag | 3.5 |
| Kudos/reaguursel | 6.98 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 211 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -138 |
743
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.5 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.53 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 32 |
| Geregistreerd op | 26-11-2021 |
| Eerste reactie op | 06-06-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 11:42:59 door GraafSteno op Vetzakken in de sportschool
Misschien moet je eens naar haar luisteren. Maar misschien word je van rukken dan toch echt doof.
4 kudos 2026-06-24 06:42:16 door Stumpert1001 op 121 jaar geleden..
Dit wordt het nieuwe handelen. Want ze zien dat het kan. Waarom dan nog iets in de achterkamertjes doen wat je gewoon recht in het gezicht van de bevolking kan.
1 kudos 2026-06-23 19:02:45 door Dweeziltje op Daar gaat je fiets
Kankerlekkere spruitjes oma.
1 kudos 2026-06-23 18:50:52 door Kirchroatsjer op Daar gaat je fiets
Bekt makkelijker dan carcinoom denk ik.
3 kudos 2026-06-23 09:30:03 door ikken11 op Honger?
So what...
0 kudos 2026-06-23 08:57:42 door HalperNL op Donkere dagen voor HalperNL
halperhub.nl voor meer roescontent!
12 kudos 2026-06-22 15:22:06 door menniehoennie op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Dat is hun hele ding. Ze zitten niet op die plekken om politiek te bedrijven. Ze zitten daar om de boel te saboteren en om hun clubje groter te maken zodat ze nog meer geld ontvangen. Het zijn scammers op hoog niveau.
-4 kudos 2026-06-22 12:11:20 door ZoltarTheMagnificent op Fatbike VS Undercovers
Het schijnt dat dit vaak lekke banden veroorzaakt.
3 kudos 2026-06-21 14:58:01 door owikzegmaarwat op Fijne zondag allemaal!
Volgens de link van Whoopsy is ze 21
0 kudos 2026-06-20 11:18:59 door DeSpuitendeZuiger op Primeur op WK
I see what you did there.
0 kudos 2026-06-19 12:23:45 door FreddyboyK op Rolling Stones Kurhaus 1964
Zolang dat onderling is, geen probleem.
-7 kudos 2026-06-19 11:52:28 door Fluitui2 op Rolling Stones Kurhaus 1964
en waar op de achtergrond tientallen moorden voor zijn gepleegd om die witte poeder te vergaren. Echt stoer man.
0 kudos 2026-06-18 20:25:19 door forties op Pas op: hittegolf op je scherm!
@Internetriddert | 18-06-26 | 21:57: heb foutje gemaakt, net gehoord op YouTube. Wat een schijtbagger, die Kent
4 kudos 2026-06-18 19:57:15 door Internetriddert op Pas op: hittegolf op je scherm!
Hé, forties kent Jones.
-1 kudos 2026-06-18 09:21:49 door euhh op Oma gaat boodschappen doen
*die aan gort gaat
-6 kudos 2026-06-17 09:02:57 door ikdenkwat op Golfje denkt ff te kunnen inhalen
@Witteke3991 | 17-06-26 | 10:10:
Wat als ze is overleden aan een sneuneus?
6 kudos 2026-06-17 08:10:41 door Witteke3991 op Golfje denkt ff te kunnen inhalen
Nee dat heb ik niet afgeleerd nadat familieleden zijn overleden daaraan. Soms heeft een woord meerdere betekenissen/functies. Het zit dan weer niet standaard in mijn vocabulair, dus in het openbaar zal ik het niet zo snel roepen.
10 kudos 2026-06-17 08:03:56 door xspalm op Golfje denkt ff te kunnen inhalen
Slachtoffergedrag. Ik heb zelf kanker gehad, maar vind het totaal niet kwetsend. De domheid van degenen die het te pas en te onpas toepen, die is pas irritant.
4 kudos 2026-06-17 08:02:08 door 68crat68 op Golfje denkt ff te kunnen inhalen
Maar wat nou als mijn oma is overleden aan tyfus?
3 kudos 2026-06-16 22:16:35 door Routine op Levi's logo afgeplakt want geen FIFA sponsor
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de FIFA dat al jaren geen ene moer meer interesseert.
0 kudos 2026-06-15 18:49:52 door DumpyShot op Scooter bijna aangereden
En dan je zin beginnen met een vloek.
0 kudos 2026-06-15 18:37:26 door youwish op Scooter bijna aangereden
Last van dubbele standaarden?
0 kudos 2026-06-15 08:00:10 door Jesdetsmie2 op Alsof hij niet bestaat
@JanHughen Bedankt voor de link. Kan ik het nog een keertje terugkijken.
-1 kudos 2026-06-15 07:24:35 door JanHuyghen op Alsof hij niet bestaat
https://www.dumpert.nl/tag/han...
0 kudos 2026-06-14 21:53:23 door lamlulgenie op Ondertussen op Fox Local
Ach, zo was er een Hollander die in Mexico werd geholpen om de tol te betalen. Kreeg zomaar peso's in zijn handen geduwd. Hij kon nog niet eens bedanken, stond alleen maar stom te staren. Toen dacht ik: dat niveau van die Hollanders, zucht...
-1 kudos 2026-06-13 12:11:22 door forties op Badmode op de poesloop! #2
@MikeMe | 13-06-26 | 03:05: dus een andere voorkeur mag niet van jou? Bijzonder...
3 kudos 2026-06-13 01:05:18 door MikeMe op Badmode op de poesloop! #2
succes met een lekker ventje vinden van!
6 kudos 2026-06-12 05:28:12 door Vanderlinde op Overval op juwelier in Arnhem
Echt he. Gooi gewoon een partij stenen naar die lui.
2 kudos 2026-06-10 19:17:36 door Janusz_Korwin_Mikke op Witte kerst in juni
Maar wel de alarmlichten aanzetten, dat dan weer wel.
5 kudos 2026-06-10 11:19:55 door Opbokkert op Eet smakelijk, even zitten
Zijn moeder beveelt hij. Zijn vader kent hij niet. Net als de woorden 'discipline', 'sociaal' of 'zelfreflectie'. Heb je zo een goed beeld?
1 kudos 2026-06-09 08:44:59 door aceshigh op Privéjet crasht in Texas
@groenteman, ah dus je bedoelt Roemenië.
3 kudos 2026-06-08 18:33:21 door fRiEtJeSaTe op Pas 7 weken oud
Jij hebt nog nooit een border collie gezien he?
-4 kudos 2026-06-08 15:08:37 door SuqMadiq op Lekker na het concert
Rechter auto zitten mensen in, dus dat zal wel ok zijn. Linker auto staat iig aan dus voordeel van de twijfel. Volgens mij is dit wel toegestaan.
-2 kudos 2026-06-08 10:49:45 door Krokobillen op Privéjet crasht in Texas
Er is nog veel meer mis in dat kloteland.
6 kudos 2026-06-08 10:44:48 door groenteman op Privéjet crasht in Texas
@HitsigeHenri | 08-06-26 | 12:20: La Romana -Dominicaanse Republiek.
-3 kudos 2026-06-08 10:35:39 door Ginderover op Privéjet crasht in Texas
Er staat toch echt bij dat het in Texas is.
1 kudos 2026-06-08 10:20:56 door HitsigeHenri op Privéjet crasht in Texas
@Pipo der Clown | 08-06-26 | 12:03: waar was dit dan wel?
3 kudos 2026-06-08 10:03:01 door Pipo der Clown op Privéjet crasht in Texas
Deze crashlanding was niet in de VS, maar je wil graag even zeiken over de VS merk ik.
16 kudos 2026-06-08 09:58:15 door Ik spreek Nederlands op Privéjet crasht in Texas
Ik zou Trump de schuld geven als ik jou was....
0 kudos 2026-06-07 16:41:35 door IslandI op Bootje doet dansje
Binnen was het geluid daarentegen wel heel goed
2 kudos 2026-06-07 11:33:25 door Prottewurk op Bootje doet dansje
@Dendekselseadken1 | 07-06-26 | 13:04: 2x 2855 = 5710 pk
https://www.binnenvaart.eu/mot...
1 kudos 2026-06-07 11:05:49 door Parabolicus op Bootje doet dansje
@KaleZakMasseur | 07-06-26 | 13:01: Bedankt, ik had geen flauw idee hoeveel het kon zijn, maar mijn voorzichtige stelling klopt wel, hihi.
-2 kudos 2026-06-07 11:04:11 door Dendekselseadken1 op Bootje doet dansje
@KaleZakMasseur | 07-06-26 | 13:01: 2411 schele!
6 kudos 2026-06-07 11:01:09 door KaleZakMasseur op Bootje doet dansje
@Parabolicus | 07-06-26 | 12:53: Dit is een Damen ASD 2810-klasse havensleper met een vermogen van 4.200 kW, omgerekend ongeveer 5.706 pk.
0 kudos 2026-06-07 10:53:36 door Parabolicus op Bootje doet dansje
Bedoel je boot? Dan is dat vrij snel een gewonnen wedstrijd. Ik gok dat de dbtjes niet boven de 115 uitkomen..
Van de boot heb ik helemaal geen verstand, maar meer dan 500 pk sluit ik zeker niet uit.
0 kudos 2026-06-06 15:28:05 door Loosecanon op Tewaterlating ging goed
Hé Siri: geluid uit!
6 kudos 2026-06-06 14:24:43 door Piertje0 op Tewaterlating ging goed
Vraag zelf even aan ChatGPT waar het knopje op jouw apparaat zit
1 kudos 2026-06-04 22:12:06 door altijd-guus op Boeing 787-9 Dreamliner is moe
en toch maken winst als water, dus boeiend!!
0 kudos 2026-06-04 21:22:58 door Uhoortnogvanons op Nog één dag te gaan
*Ik vind dit een leuk liedje.
-3 kudos 2026-06-04 20:12:44 door mrunavailable3 op Boeing 787-9 Dreamliner is moe
bedrijfsrisico van de leasemaatschappij dan hè, denk niet dat ze er minder om slapen